|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als je er 10 pakt en er 4 uitgeeft blijft het nog steeds voor een duppie op de eerste rij zitten toch |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Vind ik ook, maar blijkbaar is deze Zweet die 4 miljoen niet waard.
Als ie maar niet met een uitgerangeerde mof aan komt zetten; schijnt een nieuwe trend te zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je hebt m nog niet nodig toch |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Nog niet nee.... maar weet jij goede en haalbare vervangers voor Karsdop, Kongolo en Van Beek? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
3 afwezigen op de training. Wezen borrelen ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 augustus 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Halal de Feyenoord M
|
|
|
quote: Goed idee, als Kongolo inderdaad vertrekt...
Misschien Van Drongelen alvast kopen en nog jaar aan Sparta verhuren/laten rijpen dan hoef je volgend jaar ook niet te zoeken naar linksbenige centrale verdediger... |
|
|
|
|
Halal de Feyenoord M
|
|
|
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 - 11:10 schreef Barabas het volgende:Van Geel doet alleen zaken als hij voor een dubbeltje op de eerste rang kan zitten. Althans, zo lijkt het. Dat is 1 van de weinige dingen die Van Geel goed doet.., hoewel ik het met aantrekken van Jorgense, het huren van Berghuis en het verlengen van Vilhena zeker content ben. |
|
|
|
|
Halal de Feyenoord M
|
|
|
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 - 11:17 schreef Barabas het volgende:Vind ik ook, maar blijkbaar is deze Zweet die 4 miljoen niet waard. Als ie maar niet met een uitgerangeerde mof aan komt zetten; schijnt een nieuwe trend te zijn. hahaha je hebt groot gelijk...!!! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 - 22:30 schreef Halal de Feyenoord M het volgende:[..] Goed idee, als Kongolo inderdaad vertrekt... Misschien Van Drongelen alvast kopen en nog jaar aan Sparta verhuren/laten rijpen dan hoef je volgend jaar ook niet te zoeken naar linksbenige centrale verdediger... Die Van Drongelen zie ik ook wel zitten, maar die Spermanen geven hem liever weg aan 020 ipv een verkoop naar ons. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hullie hebben een uitstekende spits in huis gehaald. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Uitstekend, hou op man, die past prima bij die andere tien sukkels.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Niet dat ie het gaat redden daar natuurlijk:) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Las het zojuist. Mooi naadje. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Krijgt gewoon last van zijn teen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ziyech net bij VI. N transfer naar n Nederlandse club kan nog steeds. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik ga het hem niet zeggen.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Koop een geweer. Anders gaat het je niet lukken.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Dat is een link naar 020. Helaas geile. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
St. Juste ook van het lijstje af na vanavond denk ik |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Groot talent maar steeds als ik op hem let de fout in, gebeurd veel. Zou hem ook niet zo snel halen nog |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 - 22:45 schreef MMM het volgende:[..] Groot talent maar steeds als ik op hem let de fout in, gebeurd veel. Zou hem ook niet zo snel halen nog Domme speler , veel overtredingen , dat wijst op gebrek aan inzicht en kwaliteit. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Toch staat ie te boek als een groot talent. Moet die lichting wel compleet dramatisch zijn.... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Nou word je in Nederland al gauw omhoog gepraat als je als jonge speler 3x een bal goed raakt.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Is ook zo... Nelom is zo ook profvoetballer geworden |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: En zelfs Oranje gehaald, kan je nagaan.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ongelooflijk. Echt waar. Indonesië uit geloof ik... daarna is ie logischerwijs ook nooit meer opgeroepen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Werd wakker en van Geel heeft ons belazerd... Alsnog een aankoop. Ziyech. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Als ze een verdediger van circa 4 miljoen te duur vinden,dan denk ik dat ze heus wel minimaal 8 milj.neerleggen voor een overbodige middenvelder. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar stel je voor, dat zyech zou komen ( broodje aap) wie moet er dan weg ? Diegene die ik denk gaat nooit weg. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 - 10:31 schreef piet de paler het volgende:Maar stel je voor, dat zyech zou komen ( broodje aap) wie moet er dan weg ? Diegene die ik denk gaat nooit weg. Elia - Jorgensen - Berghuis ------ Ziyech -------------
Toornstra kan je dan sowieso verkopen trouwens. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kuijt gaat niet weg dus al zou je het geld hebben hij komt niet |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Je zei zelf , stel dat hij komt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Kuyt hoeft ook niet weg. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kuyt gaat nooit meer weg.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Dus een gemiddelde Eredivisieclub kan al 7 miljoen vragen voor een piepjonge speler die één goed seizoen heeft gedraaid. Houdt simpelweg in dat de talenten van alles achter de traditionele top drie onhaalbaar zijn en nooit een kampioenschap in eigen land halen. Gaat nergens over. Die idiote transferbedragen in het buitenland zijn de genadeklap voor de Nederlandse voetbalpiramide. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 - 10:31 schreef piet de paler het volgende:Maar stel je voor, dat zyech zou komen ( broodje aap) wie moet er dan weg ? Diegene die ik denk gaat nooit weg. Kuyt, Nelom, Karsdorp en Tapia plus 5 miljoen voor Ziyech |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Liandro Martis naar Leicester.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 augustus 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|