|
|
MightyAce
|
|
|
Prestatiecontract aanbieden, laten meetrainen en kijken wat het word. Drukt niet op de begroting, zit niemand in de weg. Ik gun het hem ook wel, toch een soort verloren zoon. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2016 - 10:54 schreef MightyAce het volgende:Prestatiecontract aanbieden, laten meetrainen en kijken wat het word. Drukt niet op de begroting, zit niemand in de weg. Ik gun het hem ook wel, toch een soort verloren zoon. Mee eens |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2016 - 10:54 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Persoonlijk vind ik dat ze hem die kans 2 jaar geleden al hadden moeten geven. Erger dan Kazim gaat niet. Vind ik ook hoor. Zoals je zelf al eerder aangaf denk ik ook dat het nu wat aan de late kant is maar er moet een manier te bedenken zijn om hem die kans alsnog te geven. Overigens vond ik dat van Vlaar ook.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2016 - 10:54 schreef MightyAce het volgende:Prestatiecontract aanbieden, laten meetrainen en kijken wat het word. Drukt niet op de begroting, zit niemand in de weg. Ik gun het hem ook wel, toch een soort verloren zoon. Zoiets dus..! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2016 - 11:01 schreef RenatoBos het volgende:[..] Vind ik ook hoor. Zoals je zelf al eerder aangaf denk ik ook dat het nu wat aan de late kant is maar er moet een manier te bedenken zijn om hem die kans alsnog te geven. Overigens vond ik dat van Vlaar ook.. Met Vlaar was Botteghin niet gekomen lukt mij. Maar qua hoe je met oud-spelers omgaat als club sloegen ze de plank volledig mis. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ja toch ik vond het echt een schande.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2016 - 10:54 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Persoonlijk vind ik dat ze hem die kans 2 jaar geleden al hadden moeten geven. Erger dan Kazim gaat niet. ![philippe-leonard-etait-un-defenseur-solide-de-monaco-pendant-7-saisons-champion-de-france-en-97-et-2000-25-selections_40516_w620.jpg](http://img0.cfstatic.com/belgique/philippe-leonard-etait-un-defenseur-solide-de-monaco-pendant-7-saisons-champion-de-france-en-97-et-2000-25-selections_40516_w620.jpg)
![7847.jpg](http://adn.fcupdate.nl/news/7847.jpg)
![spo.somalia.jpg](http://krant.telegraaf.nl/krant/archief/19991103/fotos/spo.somalia.jpg)
Mwah... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Lijkt er toch wel op dat die Ziyech naar 020 gaat. Balen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ![media_xl_606889.jpg](http://static0.ad.nl/static/photo/2011/10/6/4/20110301161745/media_xl_606889.jpg) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ze waren niet de hoogste bieder, gaat ze een klap geld kosten. En nu Ziyech daar inpassen, ik denk dat daar te veel speelt nu. Dus ik hoop dat als t doorgaat, het mislukt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2016 - 11:21 schreef Stylzz het volgende:[..] Ze waren niet de hoogste bieder, gaat ze een klap geld kosten. En nu Ziyech daar inpassen, ik denk dat daar te veel speelt nu. Dus ik hoop dat als t doorgaat, het mislukt. Fenerbahçe kan niet meer bieden vanwege de fair-play regels, dus dat word hem niet geloof ik. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2016 - 11:21 schreef Stylzz het volgende:[..] Ze waren niet de hoogste bieder, gaat ze een klap geld kosten. En nu Ziyech daar inpassen, ik denk dat daar te veel speelt nu. Dus ik hoop dat als t doorgaat, het mislukt. Alsof dat de verlosser moet zijn. Ik hoop met je mee.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vond t gisteren wel mooi bij Fox. Ze vinden het een chagrijn. Dat hij nooit blij is, zelfs als hij scoort of juicht. Altijd kwaad kijken. Splijtzwam in je selectie wanneer ontevreden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kreeg aardig wat naar z'n kop geslingerd toen ie scoorde
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 augustus 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Geweldenaar, met een dubieuze mentaliteit....gaat op die manier niet de top halen... |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Zou niet fijn zijn als hij naar Ajax gaat. Maar als hij het in de familie een beetje rustig wil houden dan kiest hij ergens anders voor. Overigens lijkt me hij juist een type die dan idd wel voor Ajax kiest(lekker tegendraads) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Lol maar Bouzhabon vind ik nog steeds een soort van held! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2016 - 11:39 schreef Nibke het volgende:Zou niet fijn zijn als hij naar Ajax gaat. Maar als hij het in de familie een beetje rustig wil houden dan kiest hij ergens anders voor. Overigens lijkt me hij juist een type die dan idd wel voor Ajax kiest(lekker tegendraads) Hij gaat maar ,zolang wij maar 6 punten pakken bij ajax |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2016 - 11:25 schreef MMM het volgende:[..] Fenerbahçe kan niet meer bieden vanwege de fair-play regels, dus dat word hem niet geloof ik. Zou anders niet verkeerd zijn, maken we een goede kans 2e te worden in de pool. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ziyech naar hullie....? Mag hij eindelijk op 10, samen met Klaassen, Gudelj, Schone, Sinkgraven...De droeftoeter. Ik hoop dat hij faliekant mislukt op alle fronten daar. Engnek. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Joh mag jij hem niet..(?) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
:) Een ergere combi bestaat zowat niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 augustus 2016 door ar -- |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Ben het met Willem eens; Ned. club die hem haalt wordt kampioen! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Als Feyenoord ZIYECH haalt wel ja, andere clubs niet! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
En Willem roept dat hij hoopt dat het Feyenoord is die hem haalt ... zou hij meer weten? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
De eerste of laatste regel? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
JanM denkt ten eerste dat Willem iets weet wat een ander niet weet, en ten tweede dat we genoeg geld hebben om een van de duurste spelers van de eredivisie te kopen. Het te besteden budget is opgegaan aan Jorgensen en de nieuwe contracten van meerdere spelers. En dat is prima. Wie meer aankopen verwacht heeft te lang in de zon gezeten... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Of jij...29 miljoen op de bank. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hey ace Hoe weet jij dat het budget is opgegaan. Dit riekt ook naar een aanname. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Geld is er wel. Salarisbudget is een 2e |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Als hij z'n poot breekt of het team speelt 31 wedstrijden kut, dan gaat die vlieger toch ook niet meer op. Beetje raaskallen van Willem. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Je hebt helemaal gelijk. Komt nog een topaankoop bij. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: In de komende periode vinden evaluaties plaats, waaronder één tussen de rvc en directie van de club. Twee commissarissen zijn tegen hem, terwijl volgens VI ook 49 procent van de aandeelhouders tégen is. Van Geel krijgt geen dikke portemonnee van de investeerders en moet dus eerst verkopen. (Bericht van begin zomer)
Al is hem 100 m, we zijn klaar op de transfermarkt. Ik heb niet gezegd dat er geen kapitaal is... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ziyech had hier al kunnen spelen, maar geld. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Joh die snapt er geen reet van, koos destijds toch ook voor Twente ipv ons. Domme keuze.. Laat maar lekker naar de joden gaan..hoort ie thuis..ellende moet je bij ellende inpassen.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Zou al met al toch een wel heel opmerkelijke transfer zijn als Ziyech naar A'dom gaat: maakt 020 volstrekt ongeloofwaardig en dat moet Hakim toch ook voelen + dat hij niet naar ons kwam omdat hij niet gegarandeerd op #10 zou kunnen spelen en er nu sprake van is dat hij hangend op rechts moet gaan spelen. Daarnaast was er nog zijn juichmomentje bij het o zo knullig verspelen van de titel (MOOIE DAG WAS DAT!) door onze vrienden.
Gun 020 hetzelfde gevoel als hij ons twee jaar geleden gaf: alles leek in kannen en kruiken en meneer tekent toch elders! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Schöne gaat waarschijnlijk naar Fehner.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En inderdaad dat juichmomentje herriner ik me ook nog. Mocht ie alsnog kiezen voor ajaks is het een mega huichelaar.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Swansea schijnt het vereiste bedrag te willen neerleggen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2016 - 12:13 schreef RenatoBos het volgende:En inderdaad dat juichmomentje herriner ik me ook nog. Mocht ie alsnog kiezen voor ajaks is het een mega huichelaar.. Past dus prima. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos