|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
I smell Ziyech-fear here.... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Komt niemand meer bij en er gaat niemand meer af. Hoer moeten we het mee doen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gezeik heb ik ook wel als de verkeerde taal nog aktief is. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Hoe meer mafketels hoe beter....Drenthe als linksback...? Woudenberg speelt een beetje grijze muiserig...Het is maar een gedachten experiment....en waarschijnlijk een foute ook... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Misschien lijkt het mij eens verstandig om Woudenberg een wedstrijdje of 8 te laten wennen? |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 - 11:03 schreef Leon FR1908 het volgende:Misschien lijkt het mij eens verstandig om Woudenberg een wedstrijdje of 8 te laten wennen? Goed plan! En zo slecht doet hij het toch niet? Ik zit voor mijn gevoel een stuk rustiger dan met Nelom.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 - 11:03 schreef Leon FR1908 het volgende:Misschien lijkt het mij eens verstandig om Woudenberg een wedstrijdje of 8 te laten wennen? Draaide één mindere wedstrijd.
Kop eraf! |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Hoho, niets dan goeds over Woudenberg, hij doet het leuk. Alleen ik zie geen wapens, zoals andere backs wel hebben. Wat in zijn voordeel spreekt, is dat hij constant presteert (6,5). Je weet wat je aan hem hebt. Maar het is verdedigend geen terrier, aanvallend ken ik betere backs en hij is niet bijster snel..en hij is niet multi-inzetbaar. Op welke vlakken kan hij tot boven de middelmaat groeien?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 augustus 2016 door CobusIII -- |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 - 11:48 schreef CobusIII het volgende:Hoho, niets dan goeds over Woudenberg, hij doet het leuk. Alleen ik zie geen wapens, zoals andere backs wel hebben. Wat in zijn voordeel spreekt, is dat hij constant presteert (6,5). Je weet wat je aan hem hebt. Maar het is verdedigend geen terrier, aanvallend ken ik betere backs en hij is niet bijster snel..en hij is niet multi-inzetbaar. Op welke vlakken kan hij tot boven de middelmaat groeien? Door tegen Den Haag een hattrick te maken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Deze keuze zal altijd lastig blijven. Tot je echt een topper hebt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Of dat 1 van de 2 het wordt. Dan acht ik bij Lucas de kans op groei groter. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: ![tumblr_n466vuefrO1ts7jhyo1_500.gif](http://38.media.tumblr.com/f7c6bae558894302be81c832bf2e06e7/tumblr_n466vuefrO1ts7jhyo1_500.gif) |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ben benieuwd met wie Elija het liefst speelt... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Als ik de berichten in de media een beetje lees Woudenberg.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 augustus 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Als van Beek weer fit is, dan denk ik dat de kans groot is dat Kongolo weer linksback wordt denk ik. Tot die tijd Woudenberg opstellen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Nelom, Kongolo en Woudenberg ...allemaal middelmaat op die positie. Lood om oud ijzer |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als dat allemaal middelmaat is dan heeft de rest van de competitie er echt amateurs staan. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Vind jij het top dan? Ik denk dat er veel linksbacks in de nederlandse competitie inwisselbaar zijn...middelmaat. v Karsdorp op rechts vind ik een goede, leuke back om naar te kijken en hij heeft een wapen (loopvermogen), geeft door een seizoen heen aardig wat assists...weliswaar geen absolute top, maar als hij nog wat groeit en constanter wordt is hij de back van Oranje... |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Zou goed kunnen, al snap ik in dit uitzonderlijke geval waarom Blind nog voor Janmaat kiest. Heeft een betere rush en meer scorend vermogen. Daarentegen heeft Karsdorp een betere pass vind ik. Woudenberg moet nog groeien. Ik denk dat hij nog te licht is tegen ploegen als Manchester en Fenerbahce, psv enz....Kongolo op links geeft me dan het beste gevoel...... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Er zit nog vrij veel ruimte tussen middelmaat en top |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik denk toch zijn vrouw.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Tussen jou en Leon ook maar zijn beide toppers.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
BMI op weg naar transfer? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die zal wel motten want die speelt bij porto enkel nog bij de beloften.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vind het knap van AZ dat zij Bel Hasani gehaald hebben.. Als ik AZ zie spelen en de ontwikkeling ,dat vind ik knap |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Krijgt Feyenoord daar nog geld voor? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Waarschijnlijk . De Vrij ook. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Volgens mij is er ook niet één aanbieding geweest voor een speler.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En dan nog: geen aanbieding waar een speler bij ons onrust van heeft gekregen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee gaat op huurbasis naar stoke city |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Gewoon 10% van de huursom eisen! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
We zijn onze topspelers vorig seizoen al kwijtgeraakt in de personen van Immers en in mindere mate Kazim, we kunnen niet aan de gang blijven natuurlijk.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Van Geel zei nee tegen spelers en clubs |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Had ie dat ook maar over Lexie gezegd.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Achachbar. De clubs stonden in de rij... |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Op de slotdag van de zomerse transferwindow heeft een Premier League-club zijn interesse kenbaar gemaakt voor verdediger Terence Kongolo. Het gaat om serieuze belangstelling, zo heeft FR12.nl vernomen. Feyenoord laat de jeugdinternational uiteraard niet graag gaan. Kongolo is een sterkhouder in de Rotterdamse defensie en het vinden van een waardige vervanger is op zo'n korte termijn nagenoeg onmogelijk. Met de blessure van Sven van Beek en het drukke Europese programma in het vooruitzicht is een transfer alleen reëel als er een astronomisch bedrag op tafel wordt gelegd. Kongolo ligt nog tot medio 2018 vast in De Kuip. De linkspoot zou, zo meldde VI-journalist Martijn Krabbendam gisteren, zelf wel open staan voor een eventueel vertrek. |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
Die laten ze nooit meer gaan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee, precies. Of voor de absolute hoofdprijs. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wilkshire is weer beschikbaar :) |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 - 11:12 schreef SCF Leiden het volgende:Op de slotdag van de zomerse transferwindow heeft een Premier League-club zijn interesse kenbaar gemaakt voor verdediger Terence Kongolo. Het gaat om serieuze belangstelling, zo heeft FR12.nl vernomen. Feyenoord laat de jeugdinternational uiteraard niet graag gaan. Kongolo is een sterkhouder in de Rotterdamse defensie en het vinden van een waardige vervanger is op zo'n korte termijn nagenoeg onmogelijk. Met de blessure van Sven van Beek en het drukke Europese programma in het vooruitzicht is een transfer alleen reëel als er een astronomisch bedrag op tafel wordt gelegd. Kongolo ligt nog tot medio 2018 vast in De Kuip. De linkspoot zou, zo meldde VI-journalist Martijn Krabbendam gisteren, zelf wel open staan voor een eventueel vertrek. Klinkt wel heel vaag, 'een premier league club'. Ik hou het op een geruchtje. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Saturday 31st December. Chelsea v Stoke City. Martins Indi v Diego Costa. Save the date.
![5ec23974-6125-4ff0-8823-b9987097d238.jpg](https://images.scribblelive.com/2016/8/31/5ec23974-6125-4ff0-8823-b9987097d238.jpg) |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gouka is nog een beetje schimmig of er nog wat komt bij Feyenoord. Zal wel niet. |
|
|
|