BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 31 augustus 2016 - 12:34   quote  deeplink  
Komt niks meer en gaat niks meer weg..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 31 augustus 2016 - 12:46   quote  deeplink  
Dat denk ik ook, maar als hij dat zegt leest niemand vandaag.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 31 augustus 2016 - 12:49   quote  deeplink  
Dien we toch mee met hem..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 31 augustus 2016 - 12:49   quote  deeplink  
Ik hoorde dat Dost weer op de radar stond..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 31 augustus 2016 - 12:53   quote  deeplink  
Bilal naar Fener
nr 10
 nr 10 - woensdag 31 augustus 2016 - 13:15   quote  deeplink  
Guidetti naar de Kuip. En vergeet Tymochek niet. Die komt ook weer.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 31 augustus 2016 - 13:17   quote  deeplink  
Spannend hoor van geel is goed bezig vanaf z'n vakantie..
ar
 ar - woensdag 31 augustus 2016 - 17:11   quote  deeplink  
Ook dan druk, druk, druk.
van geil
 van geil - woensdag 31 augustus 2016 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2016 - 12:49 schreef RenatoBos het volgende:
Ik hoorde dat Dost weer op de radar stond..
In de winterstop.
de bluffer
 de bluffer - woensdag 31 augustus 2016 - 17:29   quote  deeplink  
Heel verstandig van MvG hij kan mee doen in de Engelse hoogste klasse
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 31 augustus 2016 - 20:12   quote  deeplink  
Nog iets minder dan 4 uur nog roddels..(?)
piet de paler
 piet de paler - woensdag 31 augustus 2016 - 20:15   quote  deeplink  
Nee ,
MMM
 MMM - woensdag 31 augustus 2016 - 20:15   quote  deeplink  
Van Dammers komen we ook echt niet af, zelfs 0 geruchten. Wat treurig.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 31 augustus 2016 - 20:16   quote  deeplink  
Ik proef twijfel bij je Piet..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 31 augustus 2016 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2016 - 20:15 schreef MMM het volgende:
Van Dammers komen we ook echt niet af, zelfs 0 geruchten. Wat treurig.
Das een feit en geen roddel maat..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 31 augustus 2016 - 20:19   quote  deeplink  
Ach je moet ook spelers voor het tweede hebben, deze kost niet zo veel
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 31 augustus 2016 - 20:23   quote  deeplink  
Heb je ook gelijk in. Maar het blijft wel een opmerkelijk feit. Een bankzitter bij ons in het eerste moet je toch kunnen slijten..?
MMM
 MMM - woensdag 31 augustus 2016 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2016 - 20:19 schreef Stylzz het volgende:
Ach je moet ook spelers voor het tweede hebben, deze kost niet zo veel
Vorig jaar april contract nog verlengd t/m 2018, bizar. En paar maanden later geflopt bij Cambuur.

Martin in april: ‘Wij zijn uiterst tevreden over de ontwikkeling die Wessel doormaakt’, stelt technisch directeur Martin van Geel. ‘Op een voor hem andere positie dan hij gewend was, heeft hij dit seizoen grote stappen gemaakt. Dat zegt iets over zijn kwaliteiten en bereidheid om hier te slagen. Bovendien hebben wij er alle vertrouwen in dat hij nog verder kan groeien.

Maanden later totaal door de mand gezakt bij Cambuur.

Een aanvaller kan je nooit een centrale verdediger maken.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 31 augustus 2016 - 20:27   quote  deeplink  
Of je moet Dirk of Lex heten..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 31 augustus 2016 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2016 - 20:23 schreef RenatoBos het volgende:
Heb je ook gelijk in. Maar het blijft wel een opmerkelijk feit. Een bankzitter bij ons in het eerste moet je toch kunnen slijten..?
Misschien wil of mag ie niet?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 31 augustus 2016 - 20:34   quote  deeplink  
Dan word het een heel ander verhaal inderdaad..ik ging daar niet van uit juist..
MMM
 MMM - woensdag 31 augustus 2016 - 21:46   quote  deeplink  
ZZZzzzZzzzz

Niks meer.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 31 augustus 2016 - 22:01   quote  deeplink  
Dat van Kongolo komt over als een gerucht door Feyenoord de wereld in geholpen..Lijkt wel een wens..20 miljoen hahahah
MMM
 MMM - woensdag 31 augustus 2016 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2016 - 22:01 schreef Leon FR1908 het volgende:
Dat van Kongolo komt over als een gerucht door Feyenoord de wereld in geholpen..Lijkt wel een wens..20 miljoen hahahah
Had nog gehoopt op een linksbuiten.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 31 augustus 2016 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2016 - 22:08 schreef MMM het volgende:

[..]

Een lynx buiten? Klinkt gevaarlijk!
ar
 ar - woensdag 31 augustus 2016 - 22:26   quote  deeplink  
Omg.
Hahaha..neeeeeeee.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 31 augustus 2016 - 22:32   quote  deeplink  
d:-))
van geil
 van geil - woensdag 31 augustus 2016 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2016 - 22:08 schreef MMM het volgende:

[..]

V Geel naar de KNVB
MMM
 MMM - donderdag 01 september 2016 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2016 - 23:11 schreef van geil het volgende:

[..]

V Geel naar de KNVB
Helaas niet. Heeft z'n zakken weer gevuld met een hele zomer met z'n ogen dicht te zitten. Te weinig gedaan, ook qua verkoop.

Zal straks Vitesse hem wel weer 'willen'.

Ach, we doen het hier nu maar meer qua selectie. Ik had er zeker nog een linksbuiten bij gewild en had er nog een paar verkocht.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 september 2016 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 01 september 2016 - 10:22   quote  deeplink  
Mooi. Kan dat boek ook dicht tot de volgende periode.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 01 september 2016 - 11:09   quote  deeplink  
We hebben een redelijk tot goede selectie voor de Nederlandse competitie Europees niet. En dank zij Blind ook weinig internationals. We moeten niet kopen voor het kopen.
JanM
 JanM - donderdag 01 september 2016 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2016 - 10:17 schreef MMM het volgende:

[..]

Helaas niet. Heeft z'n zakken weer gevuld met een hele zomer met z'n ogen dicht te zitten. Te weinig gedaan, ook qua verkoop.

Zal straks Vitesse hem wel weer 'willen'.

Ach, we doen het hier nu maar meer qua selectie. Ik had er zeker nog een linksbuiten bij gewild en had er nog een paar verkocht.
Dus jij had er nog een paar verkocht? Wie dan en aan wie en voor hoeveel dan? Hou toch op man! Alleen maar klagen en zagen terwijl we gvd alles nog gewonnen hebben. Ja want als Elia wegvalt stort alles in en zonder Vermeer worden we zesde. Geniet liever van hoe (goed) het gaat man!
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 01 september 2016 - 12:33   quote  deeplink  
Wilde er iemand nog een linksbuiten halen? Labyad is transfervrij nu zijn contract ontbonden is bij Sporting..
MMM
 MMM - donderdag 01 september 2016 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2016 - 12:17 schreef JanM het volgende:

[..]

Dus jij had er nog een paar verkocht? Wie dan en aan wie en voor hoeveel dan? Hou toch op man! Alleen maar klagen en zagen terwijl we gvd alles nog gewonnen hebben. Ja want als Elia wegvalt stort alles in en zonder Vermeer worden we zesde. Geniet liever van hoe (goed) het gaat man!
Ik had zeker Dammers en Nelom geloosd, maar laatst genoemde raak je nooit meer kwijt na die schandalige salarisverhoging. Liever wat meer spelers, maar dan hou je niks meer over als je niks terughaalt.

Op de flank alleen Elia en Berghuis, veel te mager man.

Ook dat stomme gelul dat we zo'n sterke bank hebben. Merendeel is voor miljoenen gehaald voor de basis, functioneert niet goed en is dus gewoon bankzitter.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 01 september 2016 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2016 - 12:44 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik had zeker Dammers en Nelom geloosd, maar laatst genoemde raak je nooit meer kwijt na die schandalige salarisverhoging. Liever wat meer spelers, maar dan hou je niks meer over als je niks terughaalt.

Op de flank alleen Elia en Berghuis, veel te mager man.

Ook dat stomme gelul dat we zo'n sterke bank hebben. Merendeel is voor miljoenen gehaald voor de basis, functioneert niet goed en is dus gewoon bankzitter.
Dammers zou ik zeker lozen, ja. Nelom is moeilijk te lozen en je moet toch een back-up hebben. Zeker als Kongolo centraal gaat spelen. Hoewel een betere back-up de voorkeur heeft natuurlijk.

Elia, Berghuis, Toornstra (vult dat momenteel goed in), Bilal en eventueel Kuyt. Oké, Kuyt zal in principe op '10' blijven en Bilal lijkt toch echt niet goed genoeg, maar je hebt wel genoeg spelers voor de flank. Of ze allemaal goed genoeg zijn daarvoor, dat is een tweede.

Die zijn dus niet goed genoeg voor de basis blijkbaar, sommigen enkel op dit moment nog niet, maar zijn voor de bank eigenlijk ook weer te goed. Dus is je bank wel sterk, want in vergelijking met andere clubs is onze bank echt niet zwakker. PSV heeft bijvoorbeeld ook een Jozefzoon op de bank. Dat is ook geen basismateriaal hoor.
netsurfer
 netsurfer - donderdag 01 september 2016 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2016 - 12:48 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

PSV heeft bijvoorbeeld ook een Jozefzoon op de bank. Dat is ook geen basismateriaal hoor.
Nee, maar waarschijnlijk wel een goede gozer voor in de kleedkamer. Daarmee geef je ook signalen af. Of zoiets... :)
MMM
 MMM - donderdag 01 september 2016 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2016 - 12:48 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Dammers zou ik zeker lozen, ja. Nelom is moeilijk te lozen en je moet toch een back-up hebben. Zeker als Kongolo centraal gaat spelen. Hoewel een betere back-up de voorkeur heeft natuurlijk.

Elia, Berghuis, Toornstra (vult dat momenteel goed in), Bilal en eventueel Kuyt. Oké, Kuyt zal in principe op '10' blijven en Bilal lijkt toch echt niet goed genoeg, maar je hebt wel genoeg spelers voor de flank. Of ze allemaal goed genoeg zijn daarvoor, dat is een tweede.

Die zijn dus niet goed genoeg voor de basis blijkbaar, sommigen enkel op dit moment nog niet, maar zijn voor de bank eigenlijk ook weer te goed. Dus is je bank wel sterk, want in vergelijking met andere clubs is onze bank echt niet zwakker. PSV heeft bijvoorbeeld ook een Jozefzoon op de bank. Dat is ook geen basismateriaal hoor.
Kongolo kan als back-up dienen voor Woudenberg. Nelom kan echt niet meer, zeker niet met dat salaris

Dat een speler daar 'ook uit de voeten kan' vind ik altijd zo topclub-onwaardig. Je moet gewoon spelers hebben die daar echt goed kunnen spelen, een voorzet, passeerbeweging etc. hebben. Dan hou je alleen Elia en Berghuis over. Toornstra en Kuyt zijn geen echte buitenspelers. Bilal is niveau 0.

PSV heeft ook niet veel buitenspelers inderdaad
Stylzz
 Stylzz - donderdag 01 september 2016 - 13:01   quote  deeplink  
je kan ook gewoon elke keer dezelfde tekst copy pasten, dat scheelt een hoop
:)
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 01 september 2016 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2016 - 12:52 schreef MMM het volgende:

[..]

Kongolo kan als back-up dienen voor Woudenberg. Nelom kan echt niet meer, zeker niet met dat salaris

Dat een speler daar 'ook uit de voeten kan' vind ik altijd zo topclub-onwaardig. Je moet gewoon spelers hebben die daar echt goed kunnen spelen, een voorzet, passeerbeweging etc. hebben. Dan hou je alleen Elia en Berghuis over. Toornstra en Kuyt zijn geen echte buitenspelers. Bilal is niveau 0.

PSV heeft ook niet veel buitenspelers inderdaad
Maar als topclub wil je gewoon elke positie dubbel bezet hebben. Dan is Kongolo als back-up voor Woudenberg dus niet genoeg, want dan verschuif je enkel het probleem. Bovendien moet je dan je elftal op twee posities wijzigen, wat nooit de voorkeur zal hebben boven 1 wijziging.

Toornstra doet het gewoon heel goed nu. Dan kun je beginnen over wat zo'n speler moet kunnen, maar Toornstra is vooralsnog misschien wel de beste en meest constante speler. Over Kuyt geef ik zelf al wat aan en over Bilal ook. Maar je gaat natuurlijk niet flankspelers halen op het moment dat je er nog genoeg hebt. Dan ga je eerst verkopen, want anders kan je financieel ook weer in de problemen komen. Dus eerst verkopen, maar dat kan lastig zijn als er geen interesse is..
MMM
 MMM - donderdag 01 september 2016 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2016 - 13:11 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Maar als topclub wil je gewoon elke positie dubbel bezet hebben. Dan is Kongolo als back-up voor Woudenberg dus niet genoeg, want dan verschuif je enkel het probleem. Bovendien moet je dan je elftal op twee posities wijzigen, wat nooit de voorkeur zal hebben boven 1 wijziging.

Toornstra doet het gewoon heel goed nu. Dan kun je beginnen over wat zo'n speler moet kunnen, maar Toornstra is vooralsnog misschien wel de beste en meest constante speler. Over Kuyt geef ik zelf al wat aan en over Bilal ook. Maar je gaat natuurlijk niet flankspelers halen op het moment dat je er nog genoeg hebt. Dan ga je eerst verkopen, want anders kan je financieel ook weer in de problemen komen. Dus eerst verkopen, maar dat kan lastig zijn als er geen interesse is..
Ik weet niet wat erger is. Kongolo als back-up laten dienen als centrale verdediger of Nelom als 2e keus. Ik vrees zelfs dat Gio Nelom ziet als eerste keus, dat zou waanzin zijn.

Ik vind Toornstra geen buitenspeler, ik mag toch hopen dat Elia en Berghuis daar ook gewoon komen te spelen.

Je hebt als echte flankspelers maar Elia en Berghuis, oké Bilal tellen we ook nog maar mee.. Toornstra en Kuyt kun je toch niet meetellen voor de flank? Ze kunnen er spelen ja..
Stylzz
 Stylzz - donderdag 01 september 2016 - 13:44   quote  deeplink  
Bilal, Toornsta, Mo en Kuyt kunnen er spelen.

Maar kijk nu eens naar de andere clubs, welke vervangers hebben zij? PSV? Ajax? AZ?
Goede/redelijke basis, behoorlijk mindere vervangers.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 01 september 2016 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2016 - 13:42 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik weet niet wat erger is. Kongolo als back-up laten dienen als centrale verdediger of Nelom als 2e keus. Ik vrees zelfs dat Gio Nelom ziet als eerste keus, dat zou waanzin zijn.

Ik vind Toornstra geen buitenspeler, ik mag toch hopen dat Elia en Berghuis daar ook gewoon komen te spelen.

Je hebt als echte flankspelers maar Elia en Berghuis, oké Bilal tellen we ook nog maar mee.. Toornstra en Kuyt kun je toch niet meetellen voor de flank? Ze kunnen er spelen ja..
Naar mijn idee kun je als topclub gewoon niet meestrijden om de bovenste plaatsen zonder een dubbele bezetting. Wat nou als Kongolo geblesseerd raakt? Dan hoeft er maar één iemand een keer een schorsing of blessure op te lopen en je hebt een probleem, want je hebt geen back-up meer over, omdat je niet dubbel bezet bent.

Toornstra is ook geen buitenspeler, maar doet het de laatste tijd zo goed dat je met geen mogelijkheid serieus kan uitleggen dat hij moet gaan banken. Als Toornstra zo speelt, is hij wat mij betreft gewoon een goede speler op de flank. Hoe dan ook moet je spelers verkopen voordat je een extra buitenspeler haalt.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 01 september 2016 - 14:48   quote  deeplink  
Waarom hij moet banken is omdat er betere spelers zijn op die posities, links en rechtsbuiten.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 01 september 2016 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2016 - 14:48 schreef Stylzz het volgende:
Waarom hij moet banken is omdat er betere spelers zijn op die posities, links en rechtsbuiten.
Normaliter, ja. Maar in deze vorm kun je hem met zijn huidige prestaties niet op de bank zetten. Als Elia weer fit is, zal hij zich echt in de basis moeten spelen, want Toornstra doet het gewoon heel goed momenteel. Ik weet ook wel dat er een moment komt dat Toornstra op de bank gaat belanden door Berghuis en Elia, maar op dit moment kun je dat gewoon niet doen. Als je Toornstra nu op de bank gaat zetten, kun je hem direct volledig afschrijven na zo'n klap.
CobusIII
 CobusIII - donderdag 01 september 2016 - 15:22   quote  deeplink  
Elija speelt gewoon op links, Berghuis op rechts....Toornstra op de bank en moet wachten op speeltijd. Toornstra speelt goed, maar is niet onmisbaar...
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 01 september 2016 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2016 - 15:22 schreef CobusIII het volgende:
Elija speelt gewoon op links, Berghuis op rechts....Toornstra op de bank en moet wachten op speeltijd. Toornstra speelt goed, maar is niet onmisbaar...
Dat is ook helemaal niet wat ik zeg. Ik zeg enkel dat je Toornstra in deze vorm en met huidige prestaties niet zonder pardon op de bank kan zetten. Elia zal zich dus wel weer even in de basis moeten spelen. Dat na een aantal wedstrijden (of wanneer Toornstra minder is gaan presteren tegen die tijd) Elia in de basis zal komen in plaats van Toornstra, is logisch. Dat kun je alleen nu niet logisch uitleggen doordat Toornstra het zo goed doet. Tijden kunnen echter veranderen en in principe is niemand onmisbaar.
van geil
 van geil - donderdag 01 september 2016 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2016 - 20:25 schreef MMM het volgende:

[..]

Vorig jaar april contract nog verlengd t/m 2018, bizar. En paar maanden later geflopt bij Cambuur.

Martin in april: ‘Wij zijn uiterst tevreden over de ontwikkeling die Wessel doormaakt’, stelt technisch directeur Martin van Geel. ‘Op een voor hem andere positie dan hij gewend was, heeft hij dit seizoen grote stappen gemaakt. Dat zegt iets over zijn kwaliteiten en bereidheid om hier te slagen. Bovendien hebben wij er alle vertrouwen in dat hij nog verder kan groeien.

Maanden later totaal door de mand gezakt bij Cambuur.

Een aanvaller kan je nooit een centrale verdediger maken.
Tralala
Stylzz
 Stylzz - donderdag 01 september 2016 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2016 - 15:22 schreef CobusIII het volgende:
En die kan af en toe de plek van Dirk innemen, daar hoort hij ook.
MMM
 MMM - donderdag 01 september 2016 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2016 - 13:44 schreef Stylzz het volgende:
Bilal, Toornsta, Mo en Kuyt kunnen er spelen.

Maar kijk nu eens naar de andere clubs, welke vervangers hebben zij? PSV? Ajax? AZ?
Goede/redelijke basis, behoorlijk mindere vervangers.
Toornstra en Kuyt wil ik niet meetellen omdat ik hou van echte flankspelers. Bilal kennen we. Mo wachten we af.

PSV heeft het qua middenveld wel erg goed voor elkaar hoor, die kunnen daar zoveel wisselen. Spitspositie redelijk gedekt met de Jong en Locadia, flanken ook niet veel. Jongen van City schijnt een leuke te zijn.

020 durf ik niks over te zeggen. Altijd als je denkt dat het niet loopt daar, komen ze weer..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 september 2016 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 01 september 2016 - 18:16   quote  deeplink  
Ons middenveld is ook niet slecht bezet toch?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5939
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

0.3461401