|
|
piet de paler
|
|
|
Tja daar is nog geen topic van en geen uitspraak van Rutten. Hij zal wel kijken wat de capaciteiten zijn van de overblijvende spelers en aankopen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je gaat van links naar rechts, naar links, naar rechts in vier posts ofzo Piet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Utrecht gaat voor Antonia en Veldwijk |
|
|
|
|
salemi
|
|
|
Domi Kumbela halen van Eintracht Braunschweig, doordat zij gedegradeerd zijn mag hij transfervrij vertrekken. Is een jongen met power. Goed te gebruiken als tweede spits. Scoren moet beter, maar dat gaat in Nederland makkelijker dan in de Bundesliga. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Is transfervrij, salaris zal wel meevallen en er is qua salarissen ruimte. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Nog steeds geen nieuws?
Het zal wel weer niet zo mogen zijn ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
het zit nog steeds aardig op slot. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 - 12:17 schreef Stylzz het volgende:Je gaat van links naar rechts, naar links, naar rechts in vier posts ofzo Piet. Ja ik verveel me denk ik ha ha ha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
n onbegrijpelijke denkwijze. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vind je? Goede aanvallende linksback, een soort Janmaat. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ja, maar we hebben er al drie. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Inderdaad niet de eerste positie die versterking behoeft. Tenzij Rutten vindt dat ze allemaal niet voldoen. |
|
|
|
|
bram2
|
|
|
Beter dan BMI, Nelom en Kongolo op LB, vaak ook echt beslissend in wedstrijden. Goede prof met een topmentaliteit! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Zou een prima aanwinst zijn ! Beter dan BMI en Nelom op de positie van LB, een type Janmaat |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: één, Kongolo en BMI zijn linkercentrale verdedigers, BMI gaat waarschijnlijk weg. Nelom komt tekort. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Directe versterking,maar zal wel lastig worden denk ik. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Zou een goede aankoop zijn, maak je direct BMI en Kongolo vrij voor het centrum. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 - 07:37 schreef Stylzz het volgende:[..] één, Kongolo en BMI zijn linkercentrale verdedigers, BMI gaat waarschijnlijk weg. Nelom komt tekort. Kongolo en Bmi stonden vaker lb. Nelom is net verlengd???? Woudenberg heb je erbij, en zelfs Mathijsen kan het invullen. ik vind het n prima speler maar de selectie word zo scheef. Dan moet je er minimaal twee lozen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 - 11:02 schreef van geil het volgende:[..] Kongolo en Bmi stonden vaker lb. Nelom is net verlengd???? Woudenberg heb je erbij, en zelfs Mathijsen kan het invullen. ik vind het n prima speler maar de selectie word zo scheef. Dan moet je er minimaal twee lozen. Nelom verlengd? Dat mag ik hopen van niet ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: optie is gelicht in Augustus jongsleden. t/m 2015 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Van Gaal verkiest Kongolo boven van Aanholt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Over 2 maanden is Feyenoord 50 miljoen rijker:) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: En Kongolo kwijt voor n habbekrats. Van Geel kan beter het geld wat hij voor van Aanholt in gedachten heeft, uitgeven aan Kongolo per direkt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 mei 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Van Geel heeft niets geroepen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 - 12:07 schreef van geil het volgende:[..] En Kongolo kwijt voor n habbekrats. Van Geel kan beter het geld wat hij voor van Aanholt in gedachten heeft, uitgeven aan Kongolo per direkt. Als Kongolo presteert hoeft hij helemaal niet weg voor een habbekrats. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
maakt geen verschil voor de actie die hij moet ondernemen. (al had moeten doen) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Oh dat! Gelukkig niet langer dan ... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Indi vertrekt, Kongolo hoort centraal en zal daar gaan spelen, Nelom voldoet niet en Woudenberg is afwachten. Hou je dus alleen Woudenberg over en dat is nog geen zekerheidje.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Te begrijpen, met Kongolo heb je een speler die zowel linksback als centraal achterin kan spelen. Blind kan linksback en op het middenveld, al is dat laatste lachwekkend op dit niveau. Denk dat Louis zo besloten heeft.
Ik vind van Aanholt een prima speler, type Janmaat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 juni 2014 door MMM -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 01 juni 2014 - 00:38 schreef MMM het volgende:[..] Te begrijpen, met Kongolo heb je een speler die zowel linksback als centraal achterin kan spelen. Blind kan linksback en op het middenveld, al is dat laatste lachwekkend op dit niveau. Denk dat Louis zo besloten heeft. Ik vind van Aanholt een prima speler, type Janmaat. Vind hem verdedigend wel minder dan Janmaat. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
"@JoshuaKolodny: Manchester United have agreed personal terms in principal with Feyenoord & Dutch defender Bruno Martins Indi according to a contact. #mufc" |
|
|
|
|
beuk
|
|
|
Castaignos naar verluidt voor 8 miljoen naar Swansea, als dat klopt is pelle zeker wel het dubbele waard! |
|
|
|
|
beuk
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 01 juni 2014 - 15:39 schreef beuk het volgende:Castaignos naar verluidt voor 8 miljoen naar Swansea, als dat klopt is pelle zeker wel het dubbele waard! Het is maar net wat een GEK er voor wil betalen ... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kunnen wij dus minimaal het dubbele vragen voor Pellè. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Vragen wel ja, maar NIEMAND die dat ga betalen ... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: mwa, zie Koeman er nog wel voor aan om hem mee te nemen voor een bedrag dat daar in de buurt komt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gaan die Tukkers Ziyech wegkapen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Kan niet zomaar, curatele. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
RT @TransferBibIe: Jordy Clasie bid ACCEPTED by Feyenoord from Manchester United in last few days, personal terms to be agreed, announcement after WC |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zag m ook, zag ook wat van BMI. |
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
wat krijgen wij dan nog van die transfer van castanje |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Misschien toch die double deal van ruim 30 mil? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Deze bedoel je? ;)
quote:Op zondag 01 juni 2014 - 13:25 schreef Bosifyable het volgende:"@JoshuaKolodny: Manchester United have agreed personal terms in principal with Feyenoord & Dutch defender Bruno Martins Indi according to a contact. #mufc" |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Clasie bij ManU.... Goeie jongen, maar of ie dát aan kan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
- 30 miljoen. plus min 6 miljoen . het lijkt erop dat we zowaar n paar centen in de plus krijgen. |
|
|
|