|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
In de winter wordt er toch niets verkocht. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Stel dat ie vertrekt in de zomer, wie zien jullie als opvolger? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Die kan er echt helemaal niks van, hele zwakke back. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vind ik wel ontwikkelpotentie hebben. Of had. Kan ook |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Eind vorig seizoen eens op gaan letten, echt niet goed genoeg. Collega van mij is voor Groningen, ergert zich aan hem zoals wij ons aan Nelom ergeren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 september 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Wie stel jij voor dan? |
|
|
|
|
Drees
|
|
|
quote: Bart Nieuwkoop voor de basis.... En een back up voor Nieuwkoop weet ik zo niet, misschien hebben we nog wat in de jeugd lopen? Ik vind dat we eerst bij de jeugd moeten kijken, of we die kunnen laten doorstromen naar het 1e elftal. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nieuwkoop op basis van wat? |
|
|
|
|
Drees
|
|
|
quote: Op basis van de wedstrijden die hij vorig seizoen heeft gespeeld. Ik geef toe dat het lastig is voor mij om te bepalen hoe hij speelt, zie de beloften niet spelen. Dus of hij echt goed genoeg is durf ik ook niet te zeggen. Alleen als we over iedere jonge(jeugd)speler gaan zeggen dat hij nog niets heeft laten zien, dan zal er nooit meer iemand uit de jeugd doorbreken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nou je kan beter Nieuwkoop laten spelen dan een Wilkshire of een Boulharouz halen in iedergeval |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat sowieso, maar kan je er nog beter van Beek neerzetten wanneer fit. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Alleen Van Beek heeft niet de aanvallende kwaliteit van Karsdorp |
|
|
|
|
Drees
|
|
|
klopt. Karsdorp is van oorsprong middenvelder en Nieuwkoop ook. Vorig seizoen toen Karsdorp geblesseerd was hebben we met van Beek als back gespeeld, tegen PSV. Was geen groot succes. De wedstrijden daarna was Nieuwkoop de rechts back en deed hij het best aardig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Dus Moet er toch iemand gekocht worden |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Zou Feyenoord nog wat krijgen voor de Vrij? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Als hij voor 50 miljoen naar Chelsea zou gaan sowieso 5 miljoen ... Maar dat gaat niet gebeuren natuurlijk |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vraagprijs 58 miljoen, ongelooflijk.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Tuurlijk! Het is Geldski dat hem wil |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Conte gaat dat niet betalen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Geen plan, had hij zelf ook niet of moet alles voorgekauwd worden tegenwoordig. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Opletten Martin:
Van Beukering (34) maakt zich op voor rentree als prof
Jhon van Beukering (33) maakt zich op voor een rentree als profvoetballer. De oud-spits van onder meer Vitesse, De Graafschap, NEC en Feyenoord wil na de winterstop weer in actie komen.
Wahahahhahaha |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 03 oktober 2016 - 06:57 schreef MightyAce het volgende:Opletten Martin: Van Beukering (34) maakt zich op voor rentree als prof Jhon van Beukering (33) maakt zich op voor een rentree als profvoetballer. De oud-spits van onder meer Vitesse, De Graafschap, NEC en Feyenoord wil na de winterstop weer in actie komen. Wahahahhahaha Ze hebben bij Ajax nog een spits nodig toch ... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 03 oktober 2016 - 06:57 schreef MightyAce het volgende:Opletten Martin: Van Beukering (34) maakt zich op voor rentree als prof Jhon van Beukering (33) maakt zich op voor een rentree als profvoetballer. De oud-spits van onder meer Vitesse, De Graafschap, NEC en Feyenoord wil na de winterstop weer in actie komen. Wahahahhahaha van Beukering was een Beenhakker-actie, toch? Wel geweldig dat je in 1 tekst een jaar jonger kunt worden. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Was een paar jaar geleden een groot talent. Had eigenlijk wel verwacht dat hij het daar zou gaan redden. Weet niet hoe hij er nu voorstaat, maar is waarschijnlijk niet haalbaar voor ons. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Ja lijkt mij een prima gozer voor de groep. Even patat halen, of even naar de pomp tussendoor. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Lekker flietje pang hang. Of witte lijst met tjap tjoy |
|
|
|