|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die hebben we al. Een targetman, die ook een beetje kan voetballen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Is die Robertha dan nog minder dan Kramer..(?) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Volgens mij spits zo speelde hij wel vorig jaar uit tegen Willem II meen ik ne te herinneren.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2016 - 13:34 schreef RenatoBos het volgende:[..] Volgens mij spits zo speelde hij wel vorig jaar uit tegen Willem II meen ik ne te herinneren.. Ah..ok. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote: Dan zou ik toch tot de zomer wachten en kijken of we inderdaad Champions League halen. Van dat geld zou ik dan proberen een echte topspits te halen. Een koopje voor 8 miljoen, zeg maar. Jorgensen zou dan bijvoorbeeld op 10 kunnen gaan spelen, aangezien Kuyt al wat ouder wordt. Verder contracten verlengen en de selectie bij elkaar houden en je bent weer een paar stappen verder met hooguit 1 of 2 grote(re) aankopen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Scouts van Feyenoord waren afgelopen zondag aanwezig bij de wedstrijd tussen Panionios en PAOK Saloniki in de Griekse competitie. De Rotterdammers bekeken tijdens het duel de verrichtingen van Karim Ansarifard, een spits uit Iran die trefzeker was voor de uitploeg. Dit meldt ELF Voetbal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 november 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat is dit een verzameling van alle beelden wat ze van m konden vinden? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Jij bent echt de koning van de links. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Effe kijken Jorgenson linker spits of rechter spits centrum spits onze Griekse vrind, zou kunnen toch |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die Griekse Iraniër kan er niets van. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hij schiet alles mis he.! Vraag me af hoe MMM erover denkt? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hetzelfde als de meeste hier denk ik. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De scout had beter met zijn vrouwtje lekker uit eten gegaan , met n bioscoopje en n wipje als toetje. Vervolgens s'morgens n dartpijltje gegooid op n lijstje spitsen , en die maar geadviseerd. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Maar wie zal MMM kiezen ,Depay of Bilal? |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Een Iraans spitsje? Die hadden we nog niet. Explosief type? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Jahanna basks of zoiets en jahhaannedahjaanejat zijn ook Iraanse voetballers toch? |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Zou maar zo kunnen. Maar spelen die bij ons dan? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Alireza Jahanbakhsh en Reza Ghoochannejhad ja. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Pfffffff moeilijke namen,maar zou er wat gaan gebeuren bij ons, ik hoop op verkoop van bankzitters en dan gerichte aankoop , maar wie en hopelijk uit de Nederlandse competitie. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: En dat voor iemand met zoveel ervaring in die landen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 november 2016 - 10:02 schreef piet de paler het volgende:Pfffffff moeilijke namen,maar zou er wat gaan gebeuren bij ons, ik hoop op verkoop van bankzitters en dan gerichte aankoop , maar wie en hopelijk uit de Nederlandse competitie. Wordt n uitdaging. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Haha maar niet in Iran, er zaten geen perzen bij ons, wel ukrainers,Yugoslaven,Malinezen, Togolezen,Belgen, ex Oost Duitsers,Russen, Fransen,Finnen. En nu ik erover nadenk geen Arabieren, op de bieren na die we dronken. En voetballend nooit talenten hiertussen gezien. Iran heeft best wel een redelijk nationaal elftal. Dus daar zal best wel wat tussen lopen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 november 2016 - 10:41 schreef piet de paler het volgende:[..] Haha maar niet in Iran, er zaten geen perzen bij ons, wel ukrainers,Yugoslaven,Malinezen, Togolezen,Belgen, ex Oost Duitsers,Russen, Fransen,Finnen. En nu ik erover nadenk geen Arabieren, op de bieren na die we dronken. En voetballend nooit talenten hiertussen gezien. Iran heeft best wel een redelijk nationaal elftal. Dus daar zal best wel wat tussen lopen Russen Ukrainers ,lijk mij lastig om je eigen mensen dan niet kapot te schieten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Er moet kwaliteit bij, maar wie? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Depay, als voetballer. Jammer dat ie een plaat voor z'n kop heeft |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ging om die wedstrijd van de week met oranje..Depay was echt heel bedroevend,maar ook ik zou voor Depay kiezen als voetballer.. ; ₩ |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Mss kunnen we Bilal proberen? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: De Eer en trouw en de kameraadschap is op een zo hoog peil, dat dit niet ter zke doet. Maar ik heb meer in Afrika en Arabie gezeten.Maar ja in de nieuwe geo politieke situatie zou dat kunnen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 november 2016 - 23:08 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ging om die wedstrijd van de week met oranje..Depay was echt heel bedroevend,maar ook ik zou voor Depay kiezen als voetballer.. ; ₩ Niet gezien maat haha
Vanavond ga ik wel even kijken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zit net bij Stoke, op huurbasis.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 november 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
quote: nou die jahanbaks doe het helemaal niet slecht bij az,[toen deze jongen nog bij nec speelde heb ik al gezegd dat van geel hem moest halen }beter dan berghuis of bilal. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 13 november 2016 - 11:49 schreef Dirk1 het volgende:[..] nou die jahanbaks doe het helemaal niet slecht bij az,[toen deze jongen nog bij nec speelde heb ik al gezegd dat van geel hem moest halen }beter dan berghuis of bilal. Te licht voor Feyenoord. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar