Dan zou ik toch tot de zomer wachten en kijken of we inderdaad Champions League halen. Van dat geld zou ik dan proberen een echte topspits te halen. Een koopje voor 8 miljoen, zeg maar. Jorgensen zou dan bijvoorbeeld op 10 kunnen gaan spelen, aangezien Kuyt al wat ouder wordt. Verder contracten verlengen en de selectie bij elkaar houden en je bent weer een paar stappen verder met hooguit 1 of 2 grote(re) aankopen.
Scouts van Feyenoord waren afgelopen zondag aanwezig bij de wedstrijd tussen Panionios en PAOK Saloniki in de Griekse competitie. De Rotterdammers bekeken tijdens het duel de verrichtingen van Karim Ansarifard, een spits uit Iran die trefzeker was voor de uitploeg. Dit meldt ELF Voetbal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 november 2016 door RenatoBos --
De scout had beter met zijn vrouwtje lekker uit eten gegaan , met n bioscoopje en n wipje als toetje. Vervolgens s'morgens n dartpijltje gegooid op n lijstje spitsen , en die maar geadviseerd.
Op donderdag 10 november 2016 - 17:31 schreef piet de paler het volgende: Jahanna basks of zoiets en jahhaannedahjaanejat zijn ook Iraanse voetballers toch?
Op donderdag 10 november 2016 - 17:31 schreef piet de paler het volgende: Jahanna basks of zoiets en jahhaannedahjaanejat zijn ook Iraanse voetballers toch?
Pfffffff moeilijke namen,maar zou er wat gaan gebeuren bij ons, ik hoop op verkoop van bankzitters en dan gerichte aankoop , maar wie en hopelijk uit de Nederlandse competitie.
Op zaterdag 12 november 2016 - 10:02 schreef piet de paler het volgende: Pfffffff moeilijke namen,maar zou er wat gaan gebeuren bij ons, ik hoop op verkoop van bankzitters en dan gerichte aankoop , maar wie en hopelijk uit de Nederlandse competitie.
En dat voor iemand met zoveel ervaring in die landen.
Haha maar niet in Iran, er zaten geen perzen bij ons, wel ukrainers,Yugoslaven,Malinezen, Togolezen,Belgen, ex Oost Duitsers,Russen, Fransen,Finnen. En nu ik erover nadenk geen Arabieren, op de bieren na die we dronken. En voetballend nooit talenten hiertussen gezien. Iran heeft best wel een redelijk nationaal elftal. Dus daar zal best wel wat tussen lopen
Haha maar niet in Iran, er zaten geen perzen bij ons, wel ukrainers,Yugoslaven,Malinezen, Togolezen,Belgen, ex Oost Duitsers,Russen, Fransen,Finnen. En nu ik erover nadenk geen Arabieren, op de bieren na die we dronken. En voetballend nooit talenten hiertussen gezien. Iran heeft best wel een redelijk nationaal elftal. Dus daar zal best wel wat tussen lopen
Russen Ukrainers ,lijk mij lastig om je eigen mensen dan niet kapot te schieten.
Russen Ukrainers ,lijk mij lastig om je eigen mensen dan niet kapot te schieten.
De Eer en trouw en de kameraadschap is op een zo hoog peil, dat dit niet ter zke doet. Maar ik heb meer in Afrika en Arabie gezeten.Maar ja in de nieuwe geo politieke situatie zou dat kunnen
nou die jahanbaks doe het helemaal niet slecht bij az,[toen deze jongen nog bij nec speelde heb ik al gezegd dat van geel hem moest halen }beter dan berghuis of bilal.
nou die jahanbaks doe het helemaal niet slecht bij az,[toen deze jongen nog bij nec speelde heb ik al gezegd dat van geel hem moest halen }beter dan berghuis of bilal.