|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Tijd voor een wintersale in de Kuip. Middelmaat en daaronder, 3 halen 2 betalen! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik denk dat vuurwerk beter verkoopt. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Renato Tapiapijlen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ja, maar voor je ze koopt lijkt het wel aardig. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Die kom je overal tegen, maar ze bedoelen het goed ;) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: O die goedkope krengen ja. 100 in een doosje voor 5 euri. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik en vuurwerk, das een hele slechte match.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Over pijlen gesproken, gisteren een leuk stukkie gezien op discovery geloof ik.
![yasothon-rocket-festival-15%25255B6%25255D.jpg?imgmax=800](http://lh6.ggpht.com/-U7q70hp9Ivw/U3TWar8r6aI/AAAAAAAAyWQ/xwv3GIgPAZI/yasothon-rocket-festival-15%25255B6%25255D.jpg?imgmax=800) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Joel Piroe tekent contract bij PSV. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Je kunt toch boven het vuurwerk uitvliegen? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Nu weet ik waar barrels is gebleven. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Vooral zo doorgaan, doe jij dat straks ook.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Nice, daar jaag je wel een birdy de stuipen op het lijf mee. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het noodverband kan weer uit de kast. Afgelopen zomer blijkt wederom niet echt geslaagd. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Het was een geweldige zomer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zzz
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 november 2016 door Stylzz -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Helemaal niet, wil gewoon kampioen worden, en met wat versterking kan dat. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Lees eens terug, echt nul positieve berichten ;') |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Valt echt mee, en heb nauwelijks wat gepost . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Klopt en wat je schreef was zuur :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Jahanbakhsh is een uitstekende voetballer. Daar heeft Feyenoord zitten slapen. Die hadden ze direct nadat NEC degradeerde al moeten halen...
Reza is trouwens ook goed..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 november 2016 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Perzen ja die zouden het prachtig vinden als we Joden joden roepen, nee niet steeds van die exoten hale denk ik. Haps,en betre scouten in Nederland zoals Veerman prima pinchhitter en zo zijn er meer goede Nederlandse voetballers te halen, |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Voor welke positie zie jij het liefst nog een versterking komen? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Een stofzuiger op het middenveld als vervanging van Karim, |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Kunnen we Aké niet terughalen? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Voor lange termijn bedoel je? Nu al halen? Is misschien wel goed. Kan hij alvast wennen.
Ik denk dat eer ook nog wel en als bij mag. Kramer weg. Vejinovic gaat het ook niet maken. Ik vind direct al dat hij tekort komt. Prima jongen. Prima professional, maar komt tree kort. Maar wie haal je op voor hem. Suggesties? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2016 - 10:00 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Jahanbakhsh is een uitstekende voetballer. Daar heeft Feyenoord zitten slapen. Die hadden ze direct nadat NEC degradeerde al moeten halen... Reza is trouwens ook goed.. Toch is het onder het niveau wat Feyenoord nastreeft. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Tuurlijk! Allemaal net niet. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Jahanzbakhsh vind ik wel goed genoeg hoor. Prima spelertje.
Weet je wie ook wel eens goed zou kunnen worden? Hoogma van Heracles! (Zoon van Nico-Jan?) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat is niet net niet maar helemaal niet Arie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Liefst weer een verrassing waar we nog nooit van gehoord hebben. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Jordan larson komt naar Feyenoord na zijn studie. Bron VI , van de Gijp. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En is geen schijtert, helemaal niet voor die kansloze hoolies bij Helsingborg. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Laat maar komen ,ook hier hebben wij scholen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tis alweer bijna winter moa.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Garry Rodrigues staat in de belangstelling van Feyenoord. Dit meldt SportDay zondag. De Rotterdammers zouden de Nederlander, die sinds dit seizoen voor PAOK Saloniki uitkomt, voor zo’n vijf miljoen euro kunnen overnemen. Volgens het Griekse medium zouden er echter meerdere kapers op de kust zijn.
De 26-jarige buitenspeler is het neefje van oud-Feyenoorder Jerson Cabral. Rodrigues speelde van 2004 tot 2007 in de jeugdopleiding van de Rotterdammers, maar bereikte nooit het eerste elftal. In het verleden speelde hij onder andere voor ADO Den Haag, Levski Sofia en Elche. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hilarisch! Een Cabralletje 2..?? |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2016 - 10:00 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Jahanbakhsh is een uitstekende voetballer. Daar heeft Feyenoord zitten slapen. Die hadden ze direct nadat NEC degradeerde al moeten halen... Reza is trouwens ook goed.. ja dat heb ik toendertijd hier ook aangegeven. maar we hebben ook zo een topscouting geweldig niet te geloven werkelijk kan niet beter. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|