|
|
piet de paler
|
|
|
Assaidi nou nee , Haps kun je nu al niet meer betalen,Zenelli idem, Larson tja een gok |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 november 2016 - 15:56 schreef Ice het volgende:Hoezo Assaidi niet halen voor de rest van het seizoen (transfervrij) Vind het niet het meest sympathieke kereltje, maar op meerdere posities aanvallend inzetbaat, is het voetballen vast niet verleerd en wil zijn carriere weer op gang brengen lijkt me.... Ik vind het ook....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 november 2016 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nou laten we het dan maar doen ?????????????????? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik heb daar ook over zitten denken, ben er nog niet uit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Welke Larsson bedoelt ie? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: ![sam-larsson(sc-heerenveen)(13-03-2016).jpg](http://www.voetbalimages.nl/cache/650x306-1/uploads/sam-larsson(sc-heerenveen)(13-03-2016).jpg) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat is weer zo, n twijfelgeval. Bij Heerenveen een goede speler iig |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ove,Henrik,Jon Dahl en Nicolai, Scandinavische voetballers doen het goed bij Feyenoord. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
En John natuurlijk ook. Al waren Johan, Alexander en Samuel weer wat minder, dat dan weer wel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Of er nog budget is valt te bezien.
quote: De club hoopt het kostenplaatje deels te kunnen dekken met een garantstelling van de gemeente, zo blijkt uit het woensdag gepresenteerde plan. De totale kosten voor het project worden geschat op 1,4 miljard euro, waarvan 400 miljoen voor het stadion. Feyenoord hoopt bij de gemeente in totaal een bedrag van 135 miljoen euro op te halen: 60 miljoen voor de erfpacht van de grond, 35 voor de infrastructuur in het stadiongebied en 40 miljoen voor de bouw van het stadion zelf. De club zal het restant van het bedrag voor het stadion deels zelf betalen uit eigen vermogen en hoopt verder geld op te halen uit leningen en bij beleggers.
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Spelersbudget kun je eigenlijk niet laten varen lijkt me. Maar het is niet nogal een bedrag zeg. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De naam spelersbudget zegt toch genoeg lijkt me, dat steek je niet in het nieuwe stadion.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee. Maar de reserves dus ook niet |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vind ik ook.. Tenzij je reserves zo hoog zijn dat dat geen probleem moet opleveren.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dus toch geen gefundeerd plan voor de kosten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ze zullen de investeerders en beleggers al hebben. Eigen vermogen is er ook. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Maar er staat ook leningen (banken) naast beleggers en investeerder. De hoop op leningen , dan weet je dus ook nog niet tegen welke tarieven , toch? Dan lijkt het me vrij moeilijk te bepalen of het terugbetalen te realiseren is. Denk dat de gemeente hetzelfde gaat vragen . We hebben het wel over 265 miljoen minus eigen vermogen. Dan scheelt n procentje meer of minder nogal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 november 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ben benieuwd of er plannen zijn voor versterking. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee, wel voor een stadion |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Jawel , maar met n zwak elftal naar n groot stadion schiet niet op. Het sportieve gedeelte moet altijd voorop staan. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Merkwaardigerwijs is er nimmer gecommuniceerd over primaire besteding eigen vermogen/budget voor het nieuwe stadion. Indien dat invloed heeft op besteedbaar budget spelers lijkt met hier een gevalletje supportersverlakkerij aan de orde. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het kan inderdaad nooit zo zijn dat dat invloed heeft op je salarisbudget in negatieve zin. Idem voor je transferbeleid. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Onze vrinden in Almere west zijn ook al jaren aan het op potten. Vermoedelijk om die galmbak te kopen.
Het is eigenlijk wel logisch ook. Om geld uit de inkomsten te reserveren. Daarnaast is de laatste jaren t budget telkens iets verhoogd. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Jonathan de Guzman staat in de belangstelling van Feyenoord. De eerste contacten tussen de club en de middenvelder, die afkomstig is uit de jeugdopleiding van de Rotterdammers, zijn al gelegd. Zo schrijft sportjournalist Alessio Alaimo van TuttoMercatoWeb. Volgens de journalist zou het gaan om een overgang tijdens de winterse transferwindow. Arno Vermeulen opperde afgelopen maandag in Natafelen al De Guzman als mogelijke versterking voor Feyenoord. "Ik weet alleen niet waar hij nu speelt en of hij überhaupt haalbaar is." De middenvelder staat onder cotract bij Napoli en wordt momenteel verhuurd aan Chievo Verona. Het zoontje van De Guzman, Jaden, speelt in het O10-team van de Feyenoord Academy. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tja,die speelt amper meer een wedstrijd.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nou iemand die hem aanbeveelt en niet eens weet waar ie speelt, hoe geloofwaardig kun je overkomen..
Vorig seizoen 5 wedstrijden gespeeld, dit seizoen al 3, vorig seizoen 1 goal en 0 assists, dit seizoen nog geen goal en geen assist.
Zeer interessant.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
8 wedstrijden gespeeld waarvan 3 basis en die 3 keer gewisseld.
Fit om er meteen te staan? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geen idee, maar vindt het een goede voetballer. Die verkeerde keuzes gemaakt heeft. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Was toch wel een talent hoor. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Wel een speler met voetballend vermogen inderdaad. Kan, mits fit, een goede combinatie zijn met Jørgensen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
In ieder geval geruchten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dan weten we wat mevrouw van geel aan het doen is.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 december 2016 - 12:34 schreef RenatoBos het volgende:Nou iemand die hem aanbeveelt en niet eens weet waar ie speelt, hoe geloofwaardig kun je overkomen.. Vorig seizoen 5 wedstrijden gespeeld, dit seizoen al 3, vorig seizoen 1 goal en 0 assists, dit seizoen nog geen goal en geen assist. Zeer interessant.. Ik snap je wel. Maarrrr..het is een goede creatieve voetballer, iets wat nodig is. Plus dat hij een vrije trap erin kan jensen.
Alleen vrees ik nu helemaal voor Gustafson.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Denk dat we die wel af kunnen schrijven zo onderhand, die krijgt de kans niet.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heb overigens wel van Jono genoten in zijn tijd bij ons.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Is erg oraal aangelegd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Beter d'r best doen, we willen top.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die moet zich in elke bestuurskamer laten gangbangen door hongerige bestuurders! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Jeesus geile, die beelden alleen al.... Je bent wel van de kinky klasse, niet? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Vooral op leeftijd. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Emotie vs ratio.. maar hoe zit het tegenwoordig met deze hapsnurker ? Kan die nog wel een poot voetballen of haal je weer een vakantieganger in huis ? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil