|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nee maar een speler die niet aan spelen toekomt is dat een versterking en een nummer 10 kweetniet |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat is altijd de vraag. Berghuis speelde amper, maar dat had Pellé ook bij Parma. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja maar ik geloof niet dat deguzman er gelijk staat, en investering in de toekomst? |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Haps wel, maar is geen middenvelder. Misschien v. Ginkel? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Goed zuigen bij Chelsea.. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
is hier al eerder geoppert maar ik zou assaidi wel graag zien komen , misschien niet het makkelijkste ventje maar voetballen kan hij , geef hem een contract tot het einde van het seizoen met optie voor een meerjarig contract , daar kan je toch nooit een bult voor vallen , vergelijk hem maar met zyech alleen dan voor niks |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nou. Laat dan helemaal maar zitten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vergelijken we m gewoon met Pelle, opgelost. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Er komt niets of we moeten wat verkopen,ik hoop datwe een keeper verkopen, en Nelom, maar ik denk dat Karsdorp vertrekt |
|
|
|
|
ar
|
|
|
De volgende window zal Rick wel vertrekken ja. Nu nog niet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik heb vrede met derde plek. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tweede plek zit er ook in.
Niemand voorspeld voor dit seizoen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
CL? Voorronde? Moet je behoorlijk versterken en dus uitgeven, om alsnog je verlies op te tekenen omdat je de groepsfase niet haalt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als je je vertserkt is 1. Mogelijk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Van Ginkel is beschikbaar. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Van Ginkel wel. en direct inzetbaar. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Klopt. Maar nog een keer psv ligt eerder voor de hand denk ik. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote: Je moet niet te veel denken, Psv heeft middenvelders zat! |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Met Haps en v.Ginkel erbij kun je zomaar kampioen worden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Heb daar nooit vrede mee. Het is wel realistisch, dat wel |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ayoub is al drie jaar hetzelfde en zo goed. Waarschijnlijk heeft van der Gijp de laatste 3 jaar Utrecht niet zien voetballen? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Denk t niet. Bij Feyenoord is bijna nooit iemand meteen inpasbaar |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
de zoon van Larson????????? |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote: Nou, ik zou een Haps zonder twijfel direct op de linksback zetten. En van Ginkel zal iets ingewikkelder gaan worden zonder blessures en schorsingen, maar El Amadi is meteen al 4 weken weg dus ook daar kom je wel uit. Larson is misschien niet gek om er alvast bij te hebben en aan niveau te laten wennen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Haps en van Ginkel lijkt me prima. Idem Larsson voor op termijn, maar daarnaast liefst nog n spits . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Minimaal afscheid nemen dan van n keeper en Nelom. Daarnaast zijn er nog wel n paar gegadigden .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 december 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
In principe mag iedereen weg |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Betwijfel of Van Ginkel nu dat creatieve type is dat we nodig hebben. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Dat denk ik wel. Maar die komt nooit van z,n leven. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Koeman wil Kongolo! 25 miljoen en geen pond minder! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat wordt lastig met een eenjarig contract. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Idd. maar de Engelse clubs zijn gek. Hoop dat er nog meer belangstelling voor hem is/komt. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Op dit moment nog anderhalf jaar. Zou dus mooi moment zijn, ware het niet dat iedereen binnen moet blijven om kampioenschap te pakken! |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Kongolo nooit verkopen in de winter. Dan mis je niet alleen een linksback, maar ook een extra optie voor centraal achterin. Gezien de blessure van Sven van Beek hebben we ook daar iedereen hard nodig. In de zomer kan hij eventueel wel weg voor een hoge transfersom. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Voor de maximaal haalbare transfersom, die zal niet heel hoog zijn, conform Indi en de Vrij denk ik. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Als ie het seizoen kan afmaken met een kampioenschap is 10 toch wel haalbaar.. |
|
|
|