|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Sowieso want ze worden gek van hem daar.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik verwachte deze ochtend de brainfart........vd Wiel |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Die kan beter met Depay een metropoot clubje gaan openen en daar hun brood mee gaan verdienen. Voetbal schijnt bij die boys niet meer op de eerste plaats te staan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Goede voetballers die hun carrière slopen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: En ? Heb je m er nog uitgekregen ? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja heerlijk stoom afblazen op het porselein |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Mochten we nog iemand willen halen ter vervanging van El Ahmadi, zou ik voor Raul Meireles gaan. Die zit (helaas al sinds de zomer) zonder club. De vraag is hoe zijn conditie is, maar als hij fit genoeg is, zou het te overwegen zijn. Is een ervaren man, Portugees, en zal altijd vol voor de winst gaan. Kuyt kent hem nog van Liverpool (Jones dus mogelijk ook) en Fenerbahce, dus hij moet over te halen zijn. Kwam toevallig vandaag ergens tegen dat Meireles zonder club zit en vind het zelf eigenlijk geen gek idee voor een half jaar. Mits hij natuurlijk wel fit genoeg is om in januari op goed niveau te kunnen spelen. Anders heeft het geen enkele zin en is het weggegooid geld.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 december 2016 door feyenoord!!! -- |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Trouwens een slimme zet van Twente; die gaan Assaidi transfervrij oppikken. Zullen ze beslist sterker van worden. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Klopt. Is ook twente niveau. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En ruzie in de tent, je weet wat ik zeg en weet over ach laat maar , sta ik ook zo terecht |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Roda wil Vejinovic hebben. Misschien interessant, als Gio de voorkeur geeft aan anderen, maar je moet hem er misschien toch wel bijhouden voor de breedte, ondanks dat ie nog niet kan overtuigen.
Anyway, tis sowieso pas bespreekbaar na de 15de ;) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik begrijp nog steeds niet dat zo een goede voetballer alles verleert zou zijn |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Lijkt mij ook het beste , en dan evalueren. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Dan zou ik wel een ander aantrekken voor dit halfjaar. Zeker gezien El Ahmadi ook weg is. Anders moet je gaan bouwen op Tapia, wat ook geen zekerheid is. En bij een eventuele blessure heb je niks meer. Niet dat Vejinovic zo goed is momenteel, maar ik zou toch een vervanger ophalen dan. In elk geval voor het aankomende halfjaar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Sowieso lijkt me. Net als n spits en n linksback. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Is Vormer geen optie? Is volwassener geworden... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
quote: Hahaha....heerlijk letterlijk Stylzz |
|
|
|
|
har
|
|
|
zal mvg Grot van Nec al in de smiezen hebben? Die jongen is 18 jaar, 1,93 en kan nog behoorlijk ballen en scoort makkelijk. ruilen tegen Kramer? volgend seizoen stand-in voor Jorgensen. Is een gokje waard, is nu nog te betalen... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die jonge gast van nec kan een groeibriljant of een Bilal zijn |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is wel het dilemma van Feyenoord al wat jaren. Eerder moeten zijn dan clubs met meer geld om talent aan te trekken en dan vervolgens hopen dat zo'n speler doorgroeit. En er dus wel eens naast zitten. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
niets kopen in de winterstop is ook een optie |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee dat is zelfs een must. Tenzij buitenkans blabla |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Laten we de gaten vullen met de mensen die we hebben, zelf Nelom komt aardig voor de dag nu. Daarbuiten moeten we volgende personen ook echt niet vergeten. Nieuwkoop, Dammers, Hanson, Hammer, Hankouri en andere eigen jongens die nog niet bij de selectie zitten. Dit zijn de enige momenten dat ze een kans krijgen in een lekker draaiend elftal in te stromen en zich bewijzen kunnen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vejinovic en Woudenberg mogen niet naar Roda volgens headliner. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dan heeft Gio ze nog niet afgeschreven en krijgen ze nog een kans waar ze zich hopelijk eens verrassend goed presenteren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het lijkt me eerder n teken aan de wand dat de knip dicht blijft. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat is ook wat van Geel zei. Niets eruit, niets erbij. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Logisch, ook. De rust bewaren en proberen om de stijgende lijn door te zetten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dan kan t nog wel eens druk worden in het v Geel topic . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Veel Posts van jou maakt t niet druk.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Gaat ie zichzelf weer zitte quoten |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Topics overslaan scheelt weer tijd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Best inhoudelijk, pak even nootjes. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vejinovic wordt gelinkt aan Lazio |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Daar zal hij wel gloreren |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Corinthians geïnteresseerd in Kazim-Richards.. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Tja daar hebben we ook niks aan. Betalen te laat, en ook nog eens een hondenfooi. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Drie miljoen. Nou dan breng ik m op de fiets. |
|
|
|