|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 01 juni 2014 - 21:18 schreef Bosifyable het volgende:RT @TransferBibIe: Jordy Clasie bid ACCEPTED by Feyenoord from Manchester United in last few days, personal terms to be agreed, announcement after WC Is niet geschikt voor het Engelse voetbal, denk ik. Maargoed, als ze maar flink betalen.
Waarom zou van Gaal hem naar United halen als hij niet eens in de basis staat bij het Nederlands elftal?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 juni 2014 door MMM -- |
|
|
|
|
kraaitje
|
|
|
eindelijk een zilvervloot die wel rente oplevert haha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Omdat van Gaal m in 1 jaar heel veel kan leren |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ziyech heeft een voorkeur voor Twente volgens Tubantia. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: is ook een hele objectieve krant. |
|
|
|
|
salemi
|
|
|
quote:Op zondag 01 juni 2014 - 23:13 schreef MMM het volgende:[..] Is niet geschikt voor het Engelse voetbal, denk ik. Maargoed, als ze maar flink betalen. Waarom zou van Gaal hem naar United halen als hij niet eens in de basis staat bij het Nederlands elftal? Het is nog lang niet zeker dat Clasie niet in de basis zal staan in Brazilie, de Guzman maakte nou niet bepaald een goede indruk afgelopen zaterdag. De Guzman was een gedeelte van de oorzaak dat de opbouw van achteruit niet goed liep bij Nederland. Hij vroeg niet om de bal en was niet goed aanspeelbaar. Daar hoef je bij Clasie niet bang voor te zijn. Hij wil altijd de bal. Ik denk dat dat dit de laatste test voor de Guzman was. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:'Feyenoord wijst eerste bod van zes miljoen euro af op Janmaat' Napoli wil serieus werk maken van Daryl Janmaat. De delegatie van de Italiaanse topclub die dit weekend aanwezig was in Rotterdam zou zondag een bod van zes miljoen euro hebben neergelegd bij Feyenoord. Dat werd afgewezen, want de club wil minimaal 8 miljoen euro zien (Tuttosport) Lachwekkend bod. Alleen als je voor de Vrij 8 miljoen krijg, kan je toch meer vragen voor Janmaat? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 02 juni 2014 - 09:01 schreef salemi het volgende:[..] Het is nog lang niet zeker dat Clasie niet in de basis zal staan in Brazilie, de Guzman maakte nou niet bepaald een goede indruk afgelopen zaterdag. De Guzman was een gedeelte van de oorzaak dat de opbouw van achteruit niet goed liep bij Nederland. Hij vroeg niet om de bal en was niet goed aanspeelbaar. Daar hoef je bij Clasie niet bang voor te zijn. Hij wil altijd de bal. Ik denk dat dat dit de laatste test voor de Guzman was. We zullen zien, misschien allebei een helft tegen Wales woensdag. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 02 juni 2014 - 09:30 schreef MMM het volgende:[..] Lachwekkend bod. Alleen als je voor de Vrij 8 miljoen krijg, kan je toch meer vragen voor Janmaat? 8 miljoen p/p voor De Vrij en Janmaat en dan BMI en Clasie samen nog voor rond de 30 met Van Gaal mee maakt al 46 miljoen. Dan Pellè nog voor een flink bedrag en een paar goeie spelers halen en de wereld ziet er ineens totaal anders uit, net als het elftal trouwens ... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik hou het op 40-45 miljoen totaal. Hangt van WK af, lager of hoger. Geldt voor Clasie, de Vrij, Janmaat, Bruno en Pelle. Alles erboven is mooi. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik verkoop de huid niet voor de beer geschoten is, maar t kan wel eens een mooie zomer worden en een deceptie de rest van t jaar, of vice versa. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Uit de schulden mits de transfers goed uitpakken, maar dan wel degradatievoetbal? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Degradatievoetbal... Voortekenen zijn zeer gunstig. Net zo zeer dat er met genoeg inkomsten geconcurreerd kan worden met aankopen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Degradatievoetbal niet, onmogelijk.
Je speelt alleen niet om de titel als er geen goede versterkingen komen.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:'Engelse clubs schieten in vijfde versnelling na uitspraak De Vrij over toekomst'
Verschillende clubs uit de Premier League zijn op hun hoede na de uitspraken van Stefan de Vrij over zijn voetbaltoekomst. De Feyenoord-verdediger gaf aan dat de kans op een zomers vertrek bij de club aanwezig is.
Feyenoord onderhandelt al een poosje met SS Lazio over de transfer van de Oranje-verdediger. Een akkoord werd nog niet bereikt. Daardoor ruiken verschillende Engelse club hun kans. Liverpool, Tottenham Hotspur en Manchester United willen volgens The Daily Star allen een poging wagen om de Feyenoord-verdediger aan zich te binden. De Vrij gaf afgelopen weekend aan dat een transfer in de zomer allerminst uitgesloten is.
Bondscoach Louis van Gaal zou de 22-jarige De Vrij, die zich opmaakt voor deelname aan het WK in Brazilië, mee willen nemen naar Old Trafford. Manchester United zag verdedigers Nemanja Vidic en Rio Ferdinand vertrekken, waardoor de spoeling in het centrum dun is. De interesse van Liverpool voor De Vrij is niet nieuw, de runner-up van het afgelopen seizoen in Engeland volgt de verrichtingen van de verdediger al langer. |
|
|
|
|
De Pater
|
|
|
quote:Op maandag 02 juni 2014 - 11:33 schreef FR-Henk het volgende:Degradatievoetbal... Voortekenen zijn zeer gunstig. Net zo zeer dat er met genoeg inkomsten geconcurreerd kan worden met aankopen. laat van geel maar schuiven, komt goed |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Degradatie niet te letterlijk nemen. Ik bedoel alleen maar dat we nu toch wel een keer echt om het kampioenschap mogen gaan spelen. Indien we ze allemaal verkopen, blijft er niets over en dan moet je blij zijn dat je komend jaar rechtsstreeks europees voetbal haalt, zonder play-offs te spelen dus... Oké, de bal is rond, maar toch kan ik me dat dan niet voorstellen.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T probleem is dat wat we verkopen,niet is wat we eigenlijk kwijt willen. Maar financieel is t natuurlijk aantrekkelijk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 02 juni 2014 - 12:35 schreef Arie.Klooster het volgende:Degradatie niet te letterlijk nemen. Ik bedoel alleen maar dat we nu toch wel een keer echt om het kampioenschap mogen gaan spelen. Indien we ze allemaal verkopen, blijft er niets over en dan moet je blij zijn dat je komend jaar rechtsstreeks europees voetbal haalt, zonder play-offs te spelen dus... Oké, de bal is rond, maar toch kan ik me dat dan niet voorstellen.... Europa League. Dat moet minimaal haalbare zijn. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
moet zijn......, sorry, maar ik wil kampioen worden... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ik ook, maar ook graag een gezonde club. Daarna kampioen.
Ik heb geduld |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Nou, dat kan toch ook via een geleidelijke weg? Ineens het geraamte van je elftal verkopen kan mijns inziens nooit goed zijn... Indien je het niet kunt opvangen, ben je over een jaar of vier minder ver, dan als je het via de geleidelijke weg had gedaan. Ik ben er dus niet voor eenieder maar te verkopen. Even die dollartekens uit onze ogen halen, even met beide beentjes op de grond. Aan de andere kant is dit wel het beste moment te incasseren plus dat je de potentieel te verkopen spelers ook nog maar weer een jaar langer zien te binden. Een Stefan de Vrij had vorig jaar ook al weg kunnen zijn, dus die hou je niet langer. Wat dat betreft is het wel goed, maar ik vrees een te groot verval.... Nu maar hopen dat een Kongolo bijtekent en het toegeschreven talent waarmaken gaat. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Sommige biedingen kan je gewoon niet weigeren. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kampioen worden.... Het gaat de goede richting op, maar kan ook nog 3 jaar duren. De club is net uit een dal geklommen. |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
quote: Helemaal mee eens. Ik had graag Jordi, Tonny, JeanPaul en Terence als basis gehouden, en daarom heen een nieuw team bouwen. Het is wel even slikken, maar als Van Geel voor iedereen die weg wil/mag de hoofdprijs krijgt, zou je zelfs de VvF helemaal (of voor een aanzienlijk deel) af kunnen kopen. Dat is mij ook veel waard. |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
quote:Op maandag 02 juni 2014 - 14:51 schreef FR-Henk het volgende:Kampioen worden.... Het gaat de goede richting op, maar kan ook nog 3 jaar duren. De club is net uit een dal geklommen. Het mag nu wel een keer hoor. Als je alles verkoopt en geen waardige vervangers vindt, word je de komende 3 jaar ook geen kampioen. En dan mag je hopen dat er nog genoeg jeugd achter zit. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 02 juni 2014 - 15:03 schreef ViezeFurr het volgende:[..] Het mag nu wel een keer hoor. Als je alles verkoopt en geen waardige vervangers vindt, word je de komende 3 jaar ook geen kampioen. En dan mag je hopen dat er nog genoeg jeugd achter zit. Dit wordt mogelijk de eerste zomer dat Feyenoord goed gaat cashen en ook nog eens een gezonde status benadert, cat.1. Laten we de 'schuld' aan de VvF nog even buiten beschouwing. Komende 2 jaar wordt de opbouw echt zichtbaar. We kunnen steeds verder concurreren op de transfermarkt. Die slagen gaan we echt wel maken. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op maandag 02 juni 2014 - 15:35 schreef FR-Henk het volgende:[..] Dit wordt mogelijk de eerste zomer dat Feyenoord goed gaat cashen en ook nog eens een gezonde status benadert, cat.1. Laten we de 'schuld' aan de VvF nog even buiten beschouwing. Komende 2 jaar wordt de opbouw echt zichtbaar. We kunnen steeds verder concurreren op de transfermarkt. Die slagen gaan we echt wel maken. Volgens mij zitten we al in cat. 1. Verder eens met het verhaal. |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
quote:Op maandag 02 juni 2014 - 15:35 schreef FR-Henk het volgende:[..] Dit wordt mogelijk de eerste zomer dat Feyenoord goed gaat cashen en ook nog eens een gezonde status benadert, cat.1. Laten we de 'schuld' aan de VvF nog even buiten beschouwing. Komende 2 jaar wordt de opbouw echt zichtbaar. We kunnen steeds verder concurreren op de transfermarkt. Die slagen gaan we echt wel maken. Zolang onze begroting de vijfde van Nederland blijft gaan we niet concurreren met salarissen. Ik vind dat we beter 2 verkopen kunnen doen, zeker geen 5, en dan Champions/Europa League kijken of je een ronde verder kunt komen. Levert ook veel op. Met de kans op een kampioenschap. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: We zitten in cat.1 inderdaad. Schetst al waar we staan, maar moeten nog verder op weg, als eerder beschreven. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Bang voor druk bij een grote club soms? Ik zou anders niet weten waarom je voor twente kiest.Geen winnaar dus..jammer. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 02 juni 2014 - 17:44 schreef ar het volgende:[..] Bang voor druk bij een grote club soms? Ik zou anders niet weten waarom je voor twente kiest.Geen winnaar dus..jammer. Misschien is ie nooit een fan van Feyenoord geweest? Ik vind het wel jammer als ie niet naar Feyenoord wil ...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 juni 2014 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 02 juni 2014 - 15:35 schreef FR-Henk het volgende:[..] Dit wordt mogelijk de eerste zomer dat Feyenoord goed gaat cashen en ook nog eens een gezonde status benadert, cat.1. Laten we de 'schuld' aan de VvF nog even buiten beschouwing. Komende 2 jaar wordt de opbouw echt zichtbaar. We kunnen steeds verder concurreren op de transfermarkt. Die slagen gaan we echt wel maken. Ik moet het nog maar eens zien, Feyenoord is nooit zo sterk geweest op de transfermarkt betreft aankopen en verkopen ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 02 juni 2014 - 15:03 schreef Nick4F het volgende:[..] Helemaal mee eens. Ik had graag Jordi, Tonny, JeanPaul en Terence als basis gehouden, en daarom heen een nieuw team bouwen. Het is wel even slikken, maar als Van Geel voor iedereen die weg wil/mag de hoofdprijs krijgt, zou je zelfs de VvF helemaal (of voor een aanzienlijk deel) af kunnen kopen. Dat is mij ook veel waard. Dat is mij ook veel waard ... schuldenvrij zijn!!! Dat is het beste voor Feyenoord |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op maandag 02 juni 2014 - 17:47 schreef lijdensweg het volgende:[..] Misschien is ie nooit een fan van Feyenoord geweest? Ik vind het wel jammer als ie niet naar Feyenoord wil ... Ik ook..erg talentvolle jongen. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op maandag 02 juni 2014 - 17:51 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dat is mij ook veel waard ... schuldenvrij zijn!!! Dat is het beste voor Feyenoord Eens. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 02 juni 2014 - 17:51 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dat is mij ook veel waard ... schuldenvrij zijn!!! Dat is het beste voor Feyenoord Vanzelfsprekend het beste. Doen Gudde (istie weer), van Geel, Varkenoord en consorten, uitstekend. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 02 juni 2014 - 18:46 schreef FR-Henk het volgende:[..] Vanzelfsprekend het beste. Doen Gudde (istie weer), van Geel, Varkenoord en consorten, uitstekend. Dat vind ik nog steeds de beste 'aankopen' : Eric Gudde en Martin van Geel |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 02 juni 2014 - 19:10 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dat vind ik nog steeds de beste 'aankopen' : Eric Gudde en Martin van Geel Wil niet storen in de adoraties. maar de geld opbrengende spelers speelden vrijwel allemaal al onder Mario Been. bv FER Wijnaldum Castaignos Vlaar EL de Vrij Bmi Clasie , en ik zal nog wel wat vergeten. daar is de basis gelegd voor het incasseren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 juni 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 02 juni 2014 - 20:56 schreef van geil het volgende:[..] Wil niet storen in de adoraties. maar de geld opbrengende spelers speelden vrijwel allemaal al onder Mario Been. bv FER Wijnaldum Castaignos Vlaar EL de Vrij Bmi Clasie , en ik zal nog wel wat vergeten. daar is de basis gelegd voor het incasseren. haaaaaaaaaaaahahahahahahahahahaaaaaaaaaa!!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 02 juni 2014 - 20:56 schreef van geil het volgende:[..] Wil niet storen in de adoraties. maar de geld opbrengende spelers speelden vrijwel allemaal al onder Mario Been. bv FER Wijnaldum Castaignos Vlaar EL de Vrij Bmi Clasie , en ik zal nog wel wat vergeten. daar is de basis gelegd voor het incasseren. Vergeet van Beukering niet! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hetgene wat Been heeft voortgebracht is de grootste nederlaag ooit.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: zei niet door Been. maar onder Been. eigenlijk heeft de enorme crisis Feyenoord t licht doen zien.(noodgedwongen) in combinatie met n uitstekende jeugd. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ach ja. Been. Begon toch netjes, daarna verloor hij de greep op de groep. Hij zag het alleen niet. Daarna herhaaldelijk huilie-huilie. |
|
|
|