|
|
van geil
|
|
|
Ik kom niet verder als Herman Brood en Blauwvingers |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zegt dit iets over Anass..(?) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
020 gaat voor Neres
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 januari 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
ja.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 januari 2017 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 30 januari 2017 - 19:53 schreef VVout het volgende:Bij Zwolle denk ik aan Sandra, een leuk mokkel met donker golvend haar en een goed bos hout voor de deur. Verder heb ik er helemaal niets mee. Foto's werken beter, VVout. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik Ado eigenlijk.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: die van Nicolai was ook makkelijk of niet soms |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Die staat alleen in mijn fotografisch geheugen Henk, dat heb ik wel bij meer steden als varende man. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Everton en Spurs willen talent Feyenoord
Tottenham Hotspur en Everton jagen op een 18-jarig talent van Feyenoord, Ozancan Kökcü. Dat melt The Times. De aanvallende middenvelder met roots in Azerbeidzjan komt uit voor Oranje Onder 19. Zijn contract bij de Rotterdammers loopt tot komende zomer. Kökcü en Feyenoord zijn er voor een nieuw contract vooralsnog niet uitgekomen, zodat de jeugdinternational komende zomer gratis De Kuip uit loopt. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
dat er niks aangetrokken wordt kan ik begrijpen maar dat er onderaf geen spelers verkocht of verhuurd worden niet , die zweedse keeper is toch ook overbodig evenals vejnovic , kramer eigenlijk ook , voor nood kan kuyt ook makkelijk in de spits nee dat doen 020 en pisvee toch beter |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van geel heeft aangegeven met het oog op een eventueel kampioenschap de ploeg intact te laten omdat het zo hecht is met elkaar en dus niemand mag vertrekken.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jean-Paul Boëtius verkast vrijwel zeker van FC Basel naar Racing Genk. De oud-Feyenoorder, die alleen nog een medische keuring hoeft te ondergaan bij de Belgische club, wordt bij Genk herenigd met trainer Albert Stuivenberg. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Een stapje terug om er straks twee vooruit te maken ? |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 - 10:58 schreef RenatoBos het volgende:Everton en Spurs willen talent Feyenoord Tottenham Hotspur en Everton jagen op een 18-jarig talent van Feyenoord, Ozancan Kökcü. Dat melt The Times. De aanvallende middenvelder met roots in Azerbeidzjan komt uit voor Oranje Onder 19. Zijn contract bij de Rotterdammers loopt tot komende zomer. Kökcü en Feyenoord zijn er voor een nieuw contract vooralsnog niet uitgekomen, zodat de jeugdinternational komende zomer gratis De Kuip uit loopt. Van Geel nog in de winterslaap??? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Laat maar gaan is geen groot talent zal wel leuk zijn voor die jongen om in Engeland te gaan voetballen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Geen groot talent..(?) waarom dan die interesse van Everton en spurs..(?) |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: ik vind Mats Knoester iets meer voetballer en beter |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Zie hem regelmatig bij de doelpunten makers voorbij komen. Volgens mij zijn dit 2 totaal verschillende voetballers, maar jij zult er wel meer verstand van hebben. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kökcü is net bij Feyenoord gekomen, contract getekend in juni 2016. is gehaald van Groningen, is een aanvaller en technisch dus niet eens eigen jeugd. Mats Knoester is een verdediger en speelt ook bij Feyenoord. Tot zo ver de vergelijkingen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 januari 2017 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Kijk, hier heb je dus wel wat aan! Maar als het idd. wel een groot talent is, is het doodzonde om hem zo maar te laten lopen! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 - 14:39 schreef Nibke het volgende:Kijk, hier heb je dus wel wat aan! Maar als het idd. wel een groot talent is, is het doodzonde om hem zo maar te laten lopen! Als hij er net is en de contractbesprekingen lopen niet ,dan weet je gelijk welk vlees we in de kuip hebben...Lekker laten gaan ..doeiiii
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 januari 2017 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 - 16:13 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Als hij er net is en de contractbesprekingen lopen niet ,dan weet je gelijk welk vlees we in de kuip hebben...Lekker laten gaan ..doeiiii Duidelijk plan ontbreekt misschien |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik denk dat hij er wel 1 heeft |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 - 16:13 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Als hij er net is en de contractbesprekingen lopen niet ,dan weet je gelijk welk vlees we in de kuip hebben...Lekker laten gaan ..doeiiii Misschien zit er gewoon een clausule in, hoef je niet eens te onderhandelen. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 - 11:07 schreef RenatoBos het volgende:Jean-Paul Boëtius verkast vrijwel zeker van FC Basel naar Racing Genk. De oud-Feyenoorder, die alleen nog een medische keuring hoeft te ondergaan bij de Belgische club, wordt bij Genk herenigd met trainer Albert Stuivenberg. Ook een dikke flop in het buitenland. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Mooi he 020 gaat kopen,kopen hahaahah maar als je gewoon blijft winnen dan worden we kampioen , hahahahahahaan ik ga er een beetje in geloven. En Roda doe je best |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 - 19:14 schreef piet de paler het volgende:Mooi he 020 gaat kopen,kopen hahaahah maar als je gewoon blijft winnen dan worden we kampioen , hahahahahahaan ik ga er een beetje in geloven. En Roda doe je best Misschien een paar 'goede' spelers, maar een team kan je niet kopen. Dan erbij dat braziliaantje moet eerst nog wennen 2 maanden aan de kou. Dan nog het spelletje leren waarschijnlijk ook nog eens 6 maanden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Denk niet dat ie het voor niks doet zenne.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Das toch geen vergelijking maat.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord volgt de verrichtingen van Andrei Ivan. Scouts van de Rotterdammers zijn zaterdag aanwezig bij de wedstrijd van zijn club CS U Craiova tegen FC Voluntari. Ivan is een 20-jarige buitenspeler, die ook kan spelen als nummer negen.
Dit weet het medium Sport.ro te melden. Niet alleen Feyenoord bekijkt de aanvaller. Ook scouts van Club Brugge en PSV zitten zaterdag op de tribune. Andrei Ivan heeft nog een contract tot 2020 bij CS U Craiova.
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Krul naar AZ en Dijks vertrekt |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Troganic ook naar 020 Kochs naar PSV |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Bij ons is het inderdaad stil , maar er gebeurt veel in NL . PSV is aan het ruimen, Roda slaat in net als Twente etc etc
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 januari 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar