|
|
FR-Henk
|
|
|
Nuance... 'Van Geel zegt: als we die moeten halen, zijn we 8 of 9 miljoen kwijt. Is er niet' Tis maar hoe letterlijk je dit opvat. Hij zet het af op een bedrag. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ja dat snap ik, maar dan was het antwoord van n bestuurder geweest. Dat kost 8 a 9 miljoen en dat gaan we er niet aan uitgeven. Of hij is gewoon dom.( en werkt ongewild speculaties in de hand, of hij dekt zich in voor het niet handelen in de winterstop met n leugen) natuurlijk pakt de media dit ook anders op, net als Hugo.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 februari 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hopelijk kampioen ,dan houden we nog centjes over. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Misschien wel voor transfers, maar niet voor salaris. Of t geld is gereserveerd voor ontwikkeling stadion. Of men wil vet op de botten voor moeilijke tijden.
Is niet direct logische conclusie. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 februari 2017 - 18:19 schreef van geil het volgende:Gewoon n heel logische conclusie als van Geel zegt er is geen geld voor transfers met 30 miljoen op de bank. Hij gaat lekker Hugo Borst alles aan de neus hangen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hugo Borst is media, dus moet een bestuurder zijn woorden wegen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Precies Maar daar komt het verhaal vandaan. Dus zegt van Geel gewoon iets waar niets van waarheid in zit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 februari 2017 door ar -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dat Hugo nou niet gevraagd heeft waar dat andere geld dan gebleven is ,is jammer. Blijkbaar is Hugo niet zo goed geïnformeerd zoals sommige hier. Beetje jammer van Hugo |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Als Als we dit jaar op de Coolsingel komen dat moet er wel zeer goeie spelers bij komen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Welnee, zonder nieuwe spelers is het dan ook al druk. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Dijks 3,5 M...lijkt mij een aanwinst voor Feyenoord. Sterke LB met goede voorzet. Weekje in bad om de ajaksgeur er af te halen...Vind het meer een Feyenoord speler dan een ajaksspeler.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Gaat er om of hij Feyenoord beter maakt. Dat denk ik wel. Een van de betere linksbacks in de competitie. Past wat mij betreft bij Feyenoord. Kongolo is geen back en vertrekt waarschijnlijk. Nelom weten we al...Dijks is 24, dus ook nog toekomstige marktwaarde...Halen! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: +1909..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 februari 2017 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als we zo weer gaan beginnen stop er dan gewoon mee. Dijks Manmanman .. uit het elftal gezet voor een middenvelder. En een slechte ook. Speelde nooit |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Precies, kan ook beter een rapplaat gaan uitbrengen.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 februari 2017 - 09:01 schreef CobusIII het volgende:Dijks 3,5 M...lijkt mij een aanwinst voor Feyenoord. Sterke LB met goede voorzet. Weekje in bad om de ajaksgeur er af te halen...Vind het meer een Feyenoord speler dan een ajaksspeler.. Kan er geen ene reet van
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 februari 2017 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 februari 2017 - 11:33 schreef Stylzz het volgende:Als we zo weer gaan beginnen stop er dan gewoon mee. Dijks Manmanman .. uit het elftal gezet voor een middenvelder. En een slechte ook. Speelde nooit Eens. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 februari 2017 - 11:33 schreef Stylzz het volgende:Als we zo weer gaan beginnen stop er dan gewoon mee. Dijks Manmanman .. uit het elftal gezet voor een middenvelder. En een slechte ook. Speelde nooit Beetje overtrokken....Bosz wil gewoon op alle posities 'voetballers' hebben, zoals Veldman en Sinkgraven. Ik vind dat niks (leuk voor de opbouw, maar verdedigend slecht). Dijks heeft veel gespeeld onder de Boer. Het is geen slechte back. Kom niet aan met Haps of iets dergelijks. Die doen het leuk bij kleine clubjes waar geen wekelijkse spanning heerst. Mij boeit het niet dat Dijks bij ajaks heeft gespeeld. Vond het vanaf het begin een mismatch met ajaks qua persoonlijkheid en uitstraling. In mijn ogen heeft hij toen de verkeerde keus gemaakt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hij heeft TWEE keer voor ze gekozen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Dat Bosz andere keuzes maakt zie je ook aan Tete...Vorig jaar nog door de kenners neergezet als de vaste back van Oranje...nu speelt Veldman op die positie..dus dat Dijks reserve stond is niet gek.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik zie niet snel een betere back in Nederland voor minder geld.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
In Nederland loopt ook niks. Misschien alleen Büttner |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Doe me dan Neelom maar, die doet het goed tegen Z... |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dan gaan we in het buitenland scouten voor een linksback..
Dijks, kom op zeg.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 februari 2017 door MMM -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Beneden de 3,5M? Kom op zeg.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Varkenoord/Wim Jansen een optie? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Bleeghh Dijks ..nog een echte Feyenoord hater ook. Ongezien de .... s voor m. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dijks.... Verdedigend aardig, verder aanvallend te beperkt en voorspelbaar. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Daar moet nog geen zeep aan verspillen om zijn mond uit te wassen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dijks.. kan er he-le-maal niks van, kom op. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Klopt, voor dat bedrag kan je in Scandinavië prima een talentvolle back vinden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Malacia is een linksback waar ze wel wat in zien volgens mij, dus inderdaad ook een optie. Nog wel erg jong momenteel, misschien over een paar jaar. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Jezus een pagina over dijks bah ga je mond spoelen. Wat is die gozert slecht zeg. Nelom en Woudenberg zijn 1000 keer beter en hebben een echt Feijenoord hart! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: sharp, .. Wim (was) overigens geen LB |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 - 10:39 schreef MMM het volgende:[..] Malacia is een linksback waar ze wel wat in zien volgens mij, dus inderdaad ook een optie. Nog wel erg jong momenteel, misschien over een paar jaar. wat in het vat zit.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 - 10:39 schreef MMM het volgende:[..] Malacia is een linksback waar ze wel wat in zien volgens mij, dus inderdaad ook een optie. Nog wel erg jong momenteel, misschien over een paar jaar. AZ had voor 5 ton Friday opgehaald. . Had Feyenoord moeten halen.. Is genoeg te koop daar voor weinig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zie jouw punt, maar niet de toegevoegde waarde van Vrijdag. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nee, die is ietwat te licht voor Feyenoord |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nu had het niks uitgemaakt maar ik vind het dunnetjes op de bank kwa spitsen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
craven