BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 juni 2014 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juni 2014 - 21:36 schreef van geil het volgende:

[..]

zei niet door Been.
maar onder Been.
eigenlijk heeft de enorme crisis Feyenoord t licht doen zien.(noodgedwongen)
in combinatie met n uitstekende jeugd.
Kijk, nou ben je dr weer.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 02 juni 2014 - 21:59   quote  deeplink  
Moet ie dat niveau wel vasthouden.
Kom op van Geil!
van geil
 van geil - maandag 02 juni 2014 - 22:11   quote  deeplink  
ook ik ben niet consistent.
t is maar n beetje hobby gelul.
en soms flauwekul.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 02 juni 2014 - 22:19   quote  deeplink  
Kantinegeklets.
Dan weer slaapverwekkend, dan weer verfrissend.
freduc
 freduc - maandag 02 juni 2014 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juni 2014 - 19:10 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat vind ik nog steeds de beste 'aankopen' : Eric Gudde en Martin van Geel
ben ik het volkomen mee eens , laat die v Geel maar schuiven die perst het uiterste er wel uit met de verkopen
je ziet het nu met lazio en de vrij ook , hij gaat niet zo maar akkoord en speelt het spelletje goed
hoop wel dat er eerdaags wat verkocht gaat worden dan kan je ook op je gemak weer wat kopen en zoeken , nu is de portomonee leeg en wordt er niks gekocht
MMM
 MMM - dinsdag 03 juni 2014 - 08:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juni 2014 - 20:56 schreef van geil het volgende:

[..]

Wil niet storen in de adoraties.
maar de geld opbrengende spelers speelden vrijwel allemaal al onder Mario Been.
bv FER Wijnaldum Castaignos Vlaar EL de Vrij Bmi Clasie , en ik zal nog wel wat vergeten.
daar is de basis gelegd voor het incasseren.
Mario Been heeft deze jongens NIETS bijgeleerd.

Fer zat zelfs een periode op de bank omdat Leerdam (haha) moest spelen, Wijnaldum mocht niet op 10 omdat zijn holmaatje Bruins daar moest staan en Castaignos werd gepasseerd door spelers als Johnny van de Beukering en Larsen.

Clasie heeft niets te maken gehad met Been?

Mario///GELD///LUL
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 03 juni 2014 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juni 2014 - 17:51 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat is mij ook veel waard ... schuldenvrij zijn!!! Dat is het beste voor Feyenoord
Tuurlijk, nou het is mij meer waard dat we de komende drie jaren geleidelijk schuldenvrij worden, maar wel meespelen om het landskampioenschap, dan dat we in één klap gezond zijn, maar wel de komende drie jaar in de middenmoot bungelen... Ik ben fan van het spelletje voetbal, niet van de bedrijfstak! Het sportieve resultaat hoort het belangrijkste te zijn. Aangezien het de goede kant opgaat met Feyenoord als bedrijf, hoeft het niet heeeeeel snel... als het maar gebeurt...
sportverteller
 sportverteller - dinsdag 03 juni 2014 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juni 2014 - 10:29 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Tuurlijk, nou het is mij meer waard dat we de komende drie jaren geleidelijk schuldenvrij worden, maar wel meespelen om het landskampioenschap, dan dat we in één klap gezond zijn, maar wel de komende drie jaar in de middenmoot bungelen... Ik ben fan van het spelletje voetbal, niet van de bedrijfstak! Het sportieve resultaat hoort het belangrijkste te zijn. Aangezien het de goede kant opgaat met Feyenoord als bedrijf, hoeft het niet heeeeeel snel... als het maar gebeurt...
Ik geef er zelf de voorkeur aan om nog prioriteit te blijven geven aan het verder gezondmaken van de organisatie, minder schulden / meer eigen vermogen, en het stadion te verbouwen, dan aan een incidenteel kampioenschap. We zijn nu al heel ver gevorderd. Wanneer we nog even doorzetten doen we structureel weer mee om het kampioenschap en de strijd om Europese titels.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 juni 2014 door sportverteller --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 03 juni 2014 - 11:24   quote  deeplink  
Sportief succes betekent geld in het laatje plus dat wij weer terug zijn waar we horen, in de top. Het kan op beide manieren, maar waarom sportieve teruggang terwijl je het sportief ook goed kunt doen, echter je doet er slechts een paar jaar langer over om gezond te worden. Dat is toch ook prima...?
sportverteller
 sportverteller - dinsdag 03 juni 2014 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juni 2014 - 11:24 schreef Arie.Klooster het volgende:
Sportief succes betekent geld in het laatje plus dat wij weer terug zijn waar we horen, in de top. Het kan op beide manieren, maar waarom sportieve teruggang terwijl je het sportief ook goed kunt doen, echter je doet er slechts een paar jaar langer over om gezond te worden. Dat is toch ook prima...?
Ik ben het met je eens als er een succesgarantie zou bestaan. Ik ben er echter bang voor dat we eerder weer in de oude situatie terecht komen op deze wijze.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 03 juni 2014 - 12:42   quote  deeplink  
haha als Feyenoord er zelfs al officieel over gaat communiceren:
Martin van Geel stoort zich aan de stroom van geruchten over op handen zijnde transfers van spelers en verregaande interesse voor Feyenoorders uit alle uithoeken van Europa. De supporters krijgen volgens de technisch directeur daardoor ten onrechte het idee dat er op korte termijn allerlei miljoenendeals op handen zijn.

Feit is, stelt Van Geel, dat tot dusver welgeteld één buitenlandse club zich bij Feyenoord heeft gemeld met concrete belangstelling voor een speler. Die Italiaanse club heeft een voorstel gedaan, maar wat ze bieden is door ons als onvoldoende beoordeeld. Waarna, eveneens in weerwil van allerlei berichten, ook hierover inmiddels al meer dan een week geen contact is geweest.

Geruchten over op handen transfers zijn van alle tijden en daar is ook niks mis mee, weet Van Geel. Momenteel is het vooral wat betreft Feyenoord in de media echter allemaal wel erg wild. We merken dat een deel van de achterban daar onnodig onrustig van wordt.

De transferwindow sluit pas 1 september, dus kan er ook volgens Feyenoords TD nog van alles gebeuren. We hoeven niet te verkopen, want we zitten inmiddels in categorie 3, maar we begrijpen dat sommige spelers deze zomer misschien de stap naar het buitenland willen maken. Echter, tot nu toe is het dus allemaal zeer overzichtelijk.

Van Geel geeft aan dat hij de komende weken en maanden geruchten in de media niet steeds zal weerspreken of bevestigen, omdat dit in de regel niet in het belang is van Feyenoord. Het leek me echter goed eenmalig de huidige stand van zaken openbaar te maken, zodat onze supporters weten dat ze alle verhalen die rondzingen met een flinke korrel zout moeten nemen. Als er dan straks echt iets definitiefs te melden is, komen we daar zoals altijd als club echt direct mee naar buiten.

http://www.feyenoord.nl/nieuws/nieuwsoverzicht/van-geel-weerspreekt-transfergeruchten
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 03 juni 2014 - 13:23   quote  deeplink  
Ze gaan dus allemaal weg.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 03 juni 2014 - 13:31   quote  deeplink  
Hahaha, lolbroek!

Zeg, even een vraagje aan de kenners hier: er gaan geruchten dat Rutten Van Anholt bij Chelsea wil losweken (eerst een jaar huren met optie tot koop las ik). Stel dat Van Anholt erbij komt: wat zal er dan met de andere linksbacks gebeuren? Ik verwacht dat Woudenberg nog een jaartje ervaring mag opdoen bij Excelsior (inmiddels eredivisieniveau, dus daar zou ik heel goed kunnen inkomen). Daarnaast hebben we Kongolo, die wellicht naar het centrum zal doorschuiven, vooral indien BMI wordt verkocht, maar wat als deze niet weggaat? En dan hebben we Nelom nog. Kortom, nu mijn vraag: zou Nelom op linkshalf kunnen? Hij heeft nl. een zeer goede traptechniek, spelverdelen kan hij daardoor wel, dus ik vroeg me af of Rutten een linkshalf van hem kan maken. Kom maar met jullie mening hierover....
Steppie
 Steppie - dinsdag 03 juni 2014 - 13:50   quote  deeplink  
Zie ik eerlijk gezegd niet gebeuren. Op de positie waar hij al jarenlang voor is opgeleid is hij niet goed genoeg voor Feyenoord. Ik denk niet dat Rutte in een zomertje een kwalitatief betere middenvelder van Nelom kan maken dan wat we nu hebben staan of bijvoorbeeld een Vormer die op de bank zit. En zelfs Vormer zien de meesten al niet graag in de basis staan...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 juni 2014 door Steppie --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 03 juni 2014 - 14:14   quote  deeplink  
Maar Vormer komt in het centrum als Clasie vertrekt?

Wel heel zwart-wit als je stelt dat hij voor de plek waarvoor hij is opgeleid niet in aanmerking komt, dat hij dan ook niet goed genoeg is voor andere plekken...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 juni 2014 door Arie.Klooster --
MMM
 MMM - dinsdag 03 juni 2014 - 14:44   quote  deeplink  
Dat Steenvoorden weer mag aansluiten bij de groep in de voorbereiding is lachwekkend, die jongen is absoluut niet goed genoeg.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 juni 2014 door MMM --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 03 juni 2014 - 15:12   quote  deeplink  
Zal Sleegers komend jaar meer aan spelen toekomen? Ik vond hem in de voorbereiding nog niet zo slecht. Hooguit wat licht, moet meer spek aan zeg maar.....
van geil
 van geil - dinsdag 03 juni 2014 - 15:45   quote  deeplink  
Vandaag geen tientallen miljoenen geboden door clubs?
t is toch wat.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 03 juni 2014 - 15:57   quote  deeplink  
Voor Sleegers?
van geil
 van geil - dinsdag 03 juni 2014 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juni 2014 - 15:57 schreef Arie.Klooster het volgende:
Voor Sleegers?
mag,,
nee bedoel in t geheel.
n beetje n zwarte dag zo.
;)
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 03 juni 2014 - 16:29   quote  deeplink  
Nou, stel dat men elke dag meer gaat bieden... en je weet dat de transfermarkt tot en met augustus geopend is... Poehwee, dan zijn wij helemaal binnen! Het duurt nog zo lang en Van Geel heeft gelijk dat hij niet overal op kan/wil reageren, terwijl het maar om geruchten gaat... Zolang er niets bekend is, is er niets gebeurd... maar erover speculeren blijft wel leuk hè, haha... tenzij een speler voor noppes vertrekt....
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 03 juni 2014 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juni 2014 - 15:45 schreef van geil het volgende:
Vandaag geen tientallen miljoenen geboden door clubs?
t is toch wat.
Morgen ook nog niet, ik denk pas naar de W K
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 03 juni 2014 - 18:10   quote  deeplink  
Als het rond komt met Ronald Koeman naar Southamten
dan Pellè nog naar Southanten dat heeft Ronald gezegd ik wil hem graag meenemen
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 03 juni 2014 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juni 2014 - 16:29 schreef Arie.Klooster het volgende:
Nou, stel dat men elke dag meer gaat bieden... en je weet dat de transfermarkt tot en met augustus geopend is... Poehwee, dan zijn wij helemaal binnen! Het duurt nog zo lang en Van Geel heeft gelijk dat hij niet overal op kan/wil reageren, terwijl het maar om geruchten gaat... Zolang er niets bekend is, is er niets gebeurd... maar erover speculeren blijft wel leuk hè, haha... tenzij een speler voor noppes vertrekt....
voor noppes gaat niemand weg bij van Geel
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 03 juni 2014 - 20:00   quote  deeplink  
Ik noem Singh..?
van geil
 van geil - dinsdag 03 juni 2014 - 20:07   quote  deeplink  
Cisse
van geil
 van geil - dinsdag 03 juni 2014 - 20:07   quote  deeplink  
leerdam
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 03 juni 2014 - 20:29   quote  deeplink  
Echte kenner. Southamten. Of Southempjes.
ViezeFurr
 ViezeFurr - dinsdag 03 juni 2014 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juni 2014 - 20:00 schreef Bosifyable het volgende:
Ik noem Singh..?
Alsof hij ooit een pepernoot heeft geraakt. Net als Cissé, wees helemaal blij dat je van die gozert af bent. Leerdam wilde zelf niet bijtekenen, dan houdt het op.

Vergeet niet dat Janmaat bijvoorbeeld voor niks is gehaald, en straks weg kan gaan voor ca. €8mil, en hij Wijnaldum en Fer keurig heeft verkocht. Misschien is van Geel tot nu toe wel een van de beste aanwinsten voor Feyenoord geweest de afgelopen tijd.
van geil
 van geil - dinsdag 03 juni 2014 - 22:07   quote  deeplink  
Veltman wordt genoemd voor Manchester
ViezeFurr
 ViezeFurr - dinsdag 03 juni 2014 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juni 2014 - 22:07 schreef van geil het volgende:
Veltman wordt genoemd voor Manchester
Veltman. Hahahaha, domme rode kaarten, domme weggevertjes, slechte inspeelpasses. Wat een waardeloze verdediger vind ik dat zeg.
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 03 juni 2014 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juni 2014 - 21:43 schreef ViezeFurr het volgende:

[..]

Alsof hij ooit een pepernoot heeft geraakt. Net als Cissé, wees helemaal blij dat je van die gozert af bent. Leerdam wilde zelf niet bijtekenen, dan houdt het op.

Vergeet niet dat Janmaat bijvoorbeeld voor niks is gehaald, en straks weg kan gaan voor ca. €8mil, en hij Wijnaldum en Fer keurig heeft verkocht. Misschien is van Geel tot nu toe wel een van de beste aanwinsten voor Feyenoord geweest de afgelopen tijd.
Hold your tits gozer :') Ik weerleg slechts zijn uitspraak.
van geil
 van geil - dinsdag 03 juni 2014 - 22:32   quote  deeplink  
artikelVoll-41928-org.jpg
tomson
 tomson - dinsdag 03 juni 2014 - 22:41   quote  deeplink  
Met Bona krijg je ze weer om de tafel
van geil
 van geil - dinsdag 03 juni 2014 - 22:44   quote  deeplink  
haha
sportverteller
 sportverteller - woensdag 04 juni 2014 - 07:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juni 2014 - 21:43 schreef ViezeFurr het volgende:

[..]

.... Vergeet niet dat Janmaat bijvoorbeeld voor niks is gehaald, en straks weg kan gaan voor ca. €8mil, en hij Wijnaldum en Fer keurig heeft verkocht. Misschien is van Geel tot nu toe wel een van de beste aanwinsten voor Feyenoord geweest de afgelopen tijd.
Eens
MMM
 MMM - woensdag 04 juni 2014 - 08:12   quote  deeplink  
Feyenoord wilt minimaal 10 miljoen voor Pellè. Ja, MINIMAAL!!! Voor die Castaignos krijgt Twente al 8 miljoen, kunnen wij minstens 15 miljoen vragen voor Pellè.
Milo
 Milo - woensdag 04 juni 2014 - 09:34   quote  deeplink  
16 vragen en dan 12 krijgen
flipje tiel
 flipje tiel - woensdag 04 juni 2014 - 09:42   quote  deeplink  
en dan als pelle weg is? misschien een goede optie om Bas dost te halen ben je wel verzekerd van goals
Stylzz
 Stylzz - woensdag 04 juni 2014 - 11:11   quote  deeplink  
ja, of niet.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 04 juni 2014 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juni 2014 - 08:12 schreef MMM het volgende:
Feyenoord wilt minimaal 10 miljoen voor Pellè. Ja, MINIMAAL!!! Voor die Castaignos krijgt Twente al 8 miljoen, kunnen wij minstens 15 miljoen vragen voor Pellè.
8 en een half en dan hebben we het slechts over het bod wat gedaan is... dat wordt dus nog hoger! Krijgen wij daar nog veel van mee?

Pellé heeft nog een langdurig contract dus 15 mln is echt wel het minimale, maar als zulke bedragen komen, zou ik er toch een strik omheen doen... Maar wel onder de voorwaarde dat er een kwaliteitsspits voor terugkomt en ik vraag me af of je dan veel van dat bedrag overhoudt... Moet je het dan wel doen?
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 04 juni 2014 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juni 2014 - 11:27 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

8 en een half en dan hebben we het slechts over het bod wat gedaan is... dat wordt dus nog hoger! Krijgen wij daar nog veel van mee?

Pellé heeft nog een langdurig contract dus 15 mln is echt wel het minimale, maar als zulke bedragen komen, zou ik er toch een strik omheen doen... Maar wel onder de voorwaarde dat er een kwaliteitsspits voor terugkomt en ik vraag me af of je dan veel van dat bedrag overhoudt... Moet je het dan wel doen?
Het probleem is dat Feyenoord een afspraak heeft met Pellé omdat vorige zomer een transfer naar een arabische club werd geweigerd door Feyenoord, terwijl Pellé er financieel flink op vooruit zou gaan ... Dus dan is € 10.000.000,= een mooi bedrag.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 04 juni 2014 - 12:47   quote  deeplink  
Ik weet natuurlijk niet wat er in Pellès contract staat, maar hij heeft toch zijn contract? Hoezo dan rekening houden met Pellè? Hij heeft er zelf voor getekend en als er geen club komt om hem af te kopen, zal hij zich aan zijn contract moeten houden. Dan moet hij niet gaan ouwehoeren....
Stylzz
 Stylzz - woensdag 04 juni 2014 - 12:56   quote  deeplink  
Voor hetzelfde geld raakt Pellè volgend seizoen geen pepernoot omdat de spelers die we overhouden er geen reet van kunnen.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 04 juni 2014 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juni 2014 - 12:47 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ik weet natuurlijk niet wat er in Pellès contract staat, maar hij heeft toch zijn contract? Hoezo dan rekening houden met Pellè? Hij heeft er zelf voor getekend en als er geen club komt om hem af te kopen, zal hij zich aan zijn contract moeten houden. Dan moet hij niet gaan ouwehoeren....
Ja, maar je moet natuurlijk wel verder kijken dan dat. Zo simpel ligt het nu eenmaal niet. Wanneer Pellè echt weg wil en geen zin heeft om nog een jaar bij onze club te spelen, moet je dat als club ook niet meer willen. Als je hem behoudt, zal hij ongemotiveerder verschijnen, slechter gaan spelen en minder goals maken. De prestaties van hem (en daarmee deels ook van de club) zakken en zijn waarde zal dalen. Bovendien kan het ook nog eens tot onvrede in de selectie leiden. Dit wil jij allemaal riskeren? Dat gaat nooit gebeuren. Van Geel zal hem niet onder de 10 miljoen verkopen, maar als er een bod van 10 miljoen komt, moet je niet gek staan te kijken dat hij verkocht wordt. Al verwacht ik dat het op een miljoen of 12 gaat uitkomen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 04 juni 2014 - 13:35   quote  deeplink  
Dus moet je jezelf laten dwingen? Tot een bepaald punt kun je best meegaan, maar er is eens grens. Het is toch te gek voor woorden dat een speler mag vertrekken als hij geen zin heeft? Hij heeft zijn contract te respecteren en moet zich daarin professioneel opstellen. Indien hij dat vertikt, moet je inderdaad oppassen dat je geen El Hamdaoui versus ajakkes-verhaal krijgt.... Maar in dezen is Feyenoord de baas, niet Pellè.... Maar het is aan Van GEel hoever hij hierin wil gaan. Misschien heb je wel gelijk. Misschien dat Van Geel inderdaad bij 10 mln. eieren voor zijn geld kiest... Pellè is niet groter dan de club én ja, natuurlijk hij is een mens en dus veranderlijk als de nacht, dus jouw scenario zou zomaar kunnen uitkomen, maar dat ligt er maar net aan. Hoe professioneel stelt hij zich op?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 04 juni 2014 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juni 2014 - 12:56 schreef Stylzz het volgende:
Voor hetzelfde geld raakt Pellè volgend seizoen geen pepernoot omdat de spelers die we overhouden er geen reet van kunnen.
Mijn gevoel zegt dat het nu een prima moment is hem te verkopen, hoewel ik geen waardige vervanger op het oog heb en laat dat nou net een vereiste zijn...
Stylzz
 Stylzz - woensdag 04 juni 2014 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juni 2014 - 13:36 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Mijn gevoel zegt dat het nu een prima moment is hem te verkopen, hoewel ik geen waardige vervanger op het oog heb en laat dat nou net een vereiste zijn...
Je hebt alleen een waardige vervanger nodig in hetzelfde systeem.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 04 juni 2014 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juni 2014 - 13:35 schreef Arie.Klooster het volgende:
Dus moet je jezelf laten dwingen? Tot een bepaald punt kun je best meegaan, maar er is eens grens. Het is toch te gek voor woorden dat een speler mag vertrekken als hij geen zin heeft? Hij heeft zijn contract te respecteren en moet zich daarin professioneel opstellen. Indien hij dat vertikt, moet je inderdaad oppassen dat je geen El Hamdaoui versus ajakkes-verhaal krijgt.... Maar in dezen is Feyenoord de baas, niet Pellè.... Maar het is aan Van GEel hoever hij hierin wil gaan. Misschien heb je wel gelijk. Misschien dat Van Geel inderdaad bij 10 mln. eieren voor zijn geld kiest... Pellè is niet groter dan de club én ja, natuurlijk hij is een mens en dus veranderlijk als de nacht, dus jouw scenario zou zomaar kunnen uitkomen, maar dat ligt er maar net aan. Hoe professioneel stelt hij zich op?
In principe moet je jezelf natuurlijk niet laten dwingen tot verkoop. Zeker niet bij een speler met een contract van 3 jaar. Maar we kennen allemaal Pellè en iedereen weet dat een voetballer tegen zijn zin in niet gaat presteren. Dus is het belangrijk om hem tevreden te houden. En eerlijk gezegd denk ik niet dat dit komend jaar nog lukt. Koeman is vertrokken en hij wilde vorig jaar al voor het geld gaan. Naar het schijnt zijn er zelfs afspraken gemaakt en in dat geval heb je als Feyenoord weinig meer te bepalen dan de transfersom, want anders gaat het genoemde scenario echt in werking treden. Je moet inderdaad uitkijken. Gedwongen verkopen is nooit de bedoeling, maar helaas wil het soms met spelers weleens zo uitkomen dat een verkoop beter is. Ook al krijg je misschien iets minder dan dat je hem waard vindt.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 04 juni 2014 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juni 2014 - 13:52 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Je hebt alleen een waardige vervanger nodig in hetzelfde systeem.
Ja, maar ik heb er geen een op het oog ...., wat in geval van verkoop toch wel een vereiste is....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

0.0410480