|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Eindelijk zinnige taal van je ( grapje) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Weet ik. En maakt me ook geen zak uit Pieter. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 19 februari 2017 - 09:51 schreef piet de paler het volgende:Rare forum leden, eerst gillen Jansen mot komen, dan roepen gemiste kans, dan roepen Kramer held dan oprotten. Botteghin drama nu held. Jansen voldoet niet in de U.K maar in NL wel. Haal de berichten er maar bij dan. Kan me echt niet herinneren dat er hier minimaal 5 waren die Janssen wilde zien komen..
Ik ook niet, vind het nog steeds een hele gemankeerde spits. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ok, hier de eerste...Ik wilde wel dat Janssen zou komen...in mijn optiek is hij te snel naar de PL gegaan. Hij had eerst 3 jaar moeten rijpen bij een nederlandse topclub. Janssen is voor de nederlandse competitie een goede en bruikbare spits. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 19 februari 2017 - 09:51 schreef piet de paler het volgende:Rare forum leden, eerst gillen Jansen mot komen, dan roepen gemiste kans, dan roepen Kramer held dan oprotten. Botteghin drama nu held. Jansen voldoet niet in de U.K maar in NL wel. Als je terug gaat dat het gerucht waarheid werd zal je lezen dat ik toen zij "hoop dat het een gerucht blijft" |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dus geen jansen , maar wie dan wel in ieder geval voor Kramer? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Doe eens gek en ga zoeken naar wat minder voor de hand liggende oplossingen. Stuur er scouts op af en ga voor een investering die in de toekomst echt wat zou kunnen gaan opbrengen.
http://www.transfermarkt.com/detailsuche/spielerdetail/suche/5294018
Dingen zoals Jansen, Bas of in het verleden KramerT, zullen naar mijn gevoel alleen op een drama uitdraaien. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: En voor hoeveel zou Jansen "op te halen" zijn denk je? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tja maar een sub topper kopen is meer geld |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Je weet wat hij momenteel verdient piet? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat las ik niet lang geleden ook over Elia Berghuis Assaisi v Ginkel en van Wolfswinkel om er even een paar te noemen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Allemaal spelers die crepeerden in het buitenland. Dus idd: waarom Janssen niet verleiden? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
OPTYFTEN met die Janssen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
'Yassin Ayoub past bij Feyenoord'
![20b1jt3.jpg](http://oi66.tinypic.com/20b1jt3.jpg)
Yassin Ayoub is wellicht aan zijn laatste seizoen bij FC Utrecht bezig. Hoewel de middenvelder in 105 duels maar tien keer scoorde en veertien assists gaf voor de Domstedelingen, zien analytici toch een groei in zijn spel. Een overgang naar de Nederlandse top zou een logische volgende stap zijn.
Analyticus Gert Kruys vindt Ayoub wel bij Feyenoord passen, zo vertelt hij aan het AD. "Natuurlijk moet hij wel meer en beter 'afdrukken'. Hij krijgt genoeg kansen, maar het rendement moet omhoog. Dat is een proces. In een beter team krijgt hij meer kansen.
Feyenoord zie ik als een goede club voor hem. Ik zit er dicht op en weet dat hij veel investeert in zichzelf. Hij komt vroeg op de club en gaat laat naar huis. Dat mentale deel - alles eraan doen om beter te worden - heeft hij sterk verbeterd de laatste jaren."
Ayoub heeft goed geluisterd naar de kritiek die Willem van Hanegem vorig seizoen op hem had. "Hij moet minder gaan kappen en draaien en meer ballen rechtstreeks spelen."
De geringe lengte van Ayoub hoeft volgens voormalig Utrecht keeper Khalid Sinouh geen probleem te zijn. "Er zijn tegenwoordig veel kleine middenvelders. Kijk bij Feyenoord naar Vilhena of bij PSV naar Ramselaar. Het gaat om longinhoud en voetballend vermogen. Daarmee zit het wel goed bij Ayoub." |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Niet doen...we moeten een stap naar boven zetten, niet naar opzij of naar beneden.. |
|
|
|
|
edjoe
|
|
|
Als je de geruchten mag geloven staan Elia, Kongolo, Vilhena, Karsdorp, Kramer en Botteghin in de belangstelling voor een zomerse transfer. Berghuis zijn verhuur loopt af en Kuyt zal misschien wel stoppen. Ik zie er graag Haps, St. Juste, Larsson en Haller ervoor terug. Misschien kunnen ze spelers als Aké of Fer huren van hun clubs. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 27 februari 2017 - 13:01 schreef edjoe het volgende:Als je de geruchten mag geloven staan Elia, Kongolo, Vilhena, Karsdorp, Kramer en Botteghin in de belangstelling voor een zomerse transfer. Berghuis zijn verhuur loopt af en Kuyt zal misschien wel stoppen. Ik zie er graag Haps, St. Juste, Larsson en Haller ervoor terug. Misschien kunnen ze spelers als Aké of Fer huren van hun clubs. Dan zie ik beter Haps, Thorsby, Larson en Ghoochennejhad komen maar dan proberen Botteghin te houden |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Na een kampioenschap helemaal niets verkopen. De boel bij elkaar houden en er 2 tot 3 goede spelers bij kopen. Enkel een paar mindere spelers verkopen. En daarna het volgende seizoen, na het spelen van CL, cashen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Precies, dan worden ze pas wat waard op de markt als je er vanuit gaat dat je redelijk presteert. We doen dit natuurlijk als Feyenoorders uiteraard en gaan ze lekker verrassen in Europa door talenten te behouden en nieuwe binnen te halen. Ook voor de speler zelf nog eens beter omdat ze voor zich zelf ook betere condities zullen kunnen afdwingen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op maandag 27 februari 2017 - 15:31 schreef VVout het volgende:Precies, dan worden ze pas wat waard op de markt als je er vanuit gaat dat je redelijk presteert. We doen dit natuurlijk als Feyenoorders uiteraard en gaan ze lekker verrassen in Europa door talenten te behouden en nieuwe binnen te halen. Ook voor de speler zelf nog eens beter omdat ze voor zich zelf ook betere condities zullen kunnen afdwingen. gaat lastig worden in de CL als je dit seizoen al niet weet te presteren in de EL , CL is weer een stapje hoger karsdorp zou je kunnen verkopen je hebt in nieuwkoop een goede vervanger , kongolo en vilhena moet je verkopen anders lopen ze volgend jaar voor niks de deur uit of ze moeten bij willen tekenen kuyt moet je gewoon afschijt van nemen , Berghuis gaat terug misschien kan je hem nog een jaar huren , elia en bottegin alleen bij exceptioneel bod van de hand doen nu maar hopen dat v Geel zijn huiswerk op orde heeft |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: afscheid dan jij je zin |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 27 februari 2017 - 13:53 schreef windoweyes het volgende:Na een kampioenschap helemaal niets verkopen. De boel bij elkaar houden en er 2 tot 3 goede spelers bij kopen. Enkel een paar mindere spelers verkopen. En daarna het volgende seizoen, na het spelen van CL, cashen. Precies.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Onmogelijk om niets te verkopen na een kampioenschap. Een aantal spelers liggen nu al op de korrel,laat staan als ze een titel op zak hebben. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 27 februari 2017 - 19:01 schreef ar het volgende:Onmogelijk om niets te verkopen na een kampioenschap. Een aantal spelers liggen nu al op de korrel,laat staan als ze een titel op zak hebben. Tuurlijk kun je een aantal spelers niet behouden, neem een Karsdorp bijvoorbeeld, die zal toch de hoofdprijs moeten opleveren als ie weggaat gezien zijn contract, en daarnaast klopt Nieuwkoop ook al aan de deur. Zo'n speler mag je dus laten gaan. Maar dan wel onder het mom van dik cashen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Een speler wilt op den duur ook wat. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
CL met Feyenoord en daarna cashen |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op maandag 27 februari 2017 - 19:06 schreef RenatoBos het volgende:[..] Tuurlijk kun je een aantal spelers niet behouden, neem een Karsdorp bijvoorbeeld,[..] Maar dan wel onder het mom van dik cashen.. Lees net een gerucht over Barcelona :P Dat cashen komt wel goed dan ...... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
V Persie terughalen , Botteghin, karim, jorgenson,larson gaoochanjad,grot, Jones ( vermeer verkopen)toornstra dan staat er al wat |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 27 februari 2017 - 19:01 schreef ar het volgende:Onmogelijk om niets te verkopen na een kampioenschap. Een aantal spelers liggen nu al op de korrel,laat staan als ze een titel op zak hebben. Door nog een jaar goed te presteren, ook Europees verbeter je alleen je transferwaarde en onderhandelingspositie. De leeftijd hebben ze mee, waarom niet. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
allemaal leuk maar kongolo en vilhena MOET je gewoon verkopen anders lopen ze voor niks de deur uit weg 20milj , karsdorp moet je ook verkopen nieuwkoop is een prima vervanger |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
v Geel moet gewoon zijn huiswerk doen voor dat jaarsalaris van 8 ton |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
We staan vanaf dag 1 op de eerste plaats. Dat kwam, omdat ons team zo goed als intact was gebleven. Er kwamen alleen een paar (meer dan gemiddelde) spelers bij. Onze concurrenten hebben in het begin punten laten liggen, omdat spelers nog niet op elkaar waren ingespeeld. Als we kampioen worden, dan hebben we dat daar aan te danken. Aan een team dat bij elkaar is gebleven.
Als je kampioen wordt, dan krijg je iets van 25 miljoen extra om CL te spelen, bovenop het budget wat er al is. Vandaar uit is het niet noodzakelijk om spelers te verkopen. En CL-voetbal zou een reden kunnen zijn om spelers over te halen om te blijven. Er is namelijk de mogelijkheid om je te blijven ontwikkelen. Er zou dus geld uitgegeven moeten worden om contracten te verlengen en spelers te binden. 2 á 3 goede spelers erbij en je bent weer helemaal klaar voor de competitie en voor Europa.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 februari 2017 door windoweyes -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Je bedoelt Zoals hij doet of staan we eerste Ondanks van Geel? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 27 februari 2017 - 20:32 schreef kenny het volgende:allemaal leuk maar kongolo en vilhena MOET je gewoon verkopen anders lopen ze voor niks de deur uit weg 20milj , karsdorp moet je ook verkopen nieuwkoop is een prima vervanger Die verlengen gewoon hun contract als je ze een paar procent van de transfer beloofd. Win win voor beide partijen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|