|
|
VVout
|
|
|
quote: Als je niets onderneemt en een plan maakt wel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ik kan het niet verdragen in een geeikt praatje mee te gaan. We horen dit te lang en net als je wat zou kunnen bereiken ga je te vroeg oogsten omdat je bang bent voor stormschade. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op maandag 27 februari 2017 - 22:16 schreef VVout het volgende:[..] Die verlengen gewoon hun contract als je ze een paar procent van de transfer beloofd. Win win voor beide partijen. Ja mooie oplossing. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik zeg n punt, geen goed of slecht punt. Discussie waardig. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Gaan we toch van uit? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Verlengen, salarisverhoging en bonussen, het kan allemaal. En als je kampioen wordt, is daar ook geld voor. En het is goedkoper dan spelers van hetzelfde niveau terug kopen. Als spelers dat niet willen, dan houdt dat op natuurlijk. Het is niet de bedoeling dat ze gratis de deur uit lopen. Maar behouden zou het uitgangspunt moeten zijn. Daarom vind ik het ook jammer dat van Bronkhorst Karsdorp aan zou bevelen bij Barcelona, als dat waar zou zijn. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 - 00:07 schreef windoweyes het volgende:Verlengen, salarisverhoging en bonussen, het kan allemaal. En als je kampioen wordt, is daar ook geld voor. En het is goedkoper dan spelers van hetzelfde niveau terug kopen. Als spelers dat niet willen, dan houdt dat op natuurlijk. Het is niet de bedoeling dat ze gratis de deur uit lopen. Maar behouden zou het uitgangspunt moeten zijn. Daarom vind ik het ook jammer dat van Bronkhorst Karsdorp aan zou bevelen bij Barcelona, als dat waar zou zijn. Misschien weet v. Bronckhorst meer dan jij en ik? |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Het kan inderdaad zo zijn dat Bart Nieuwkoop zo`n ontwikkeling heeft doorgemaakt dat Karsdorp weg kan. Maar dan had hij ook wel wat vaker in kunnen vallen, natuurlijk. Zelf denk ik dat Karsdorp nog wel een jaartje kan rijpen in de eredivisie en in de CL. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Genoeg te doen in ieder geval. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Loopt Mulder zijn contract af bij Heerenveen ? Die willen Lamprou. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lamprou boven Mulder. Da's wel eens anders geweest. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Toen stond hij op een kruk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Tom Boere , is dat wat ? Voor een ton heb je hem. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: 28 goals al bij Oss |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wel n Zeeuw die n neuzen opleiding heeft gehad. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Contract loopt deze zomer af. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Voor een vertrekkende middenvelder misschien. Niet dat dit reëel is hoor.. :) Ik ben er wel gecharmeerd van. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kan, ik ken er niets van , zag alleen dat hij nooit n goal maakt. En eigenlijk linksback is. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De laatste tijd inderdaad, eens. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het is overigens best wel weer hot om naar Feyenoord te gaan. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Keerzijde: minder mogelijkheden inpassen eigen jeugd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat is inderdaad n valkuil. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Dat vind ik een minpuntje van dit seizoen... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Moet het wel feyenoord 1 waardig zijn natuurlijk. Anders heb je er ook geen kloot aan. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dat weet je pas echt als ze meerdere kansen in de hoofdmacht krijgen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Weet ik niet. Volgens mij moet je dat eerder kunnen waarnemen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zeker, maar dan moet die kans ook wel komen. Kijk maar eens naar die Marokkaanse jongen. 1X ingevallen, veelbelovend, en dat was het weer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik niet. Er is nul jeugd op dit moment aantoonbaar beter |
|
|
|
|
ar
|
|
|
In het 2e presteert hij ook niet je van het toch? Als we het over Mo hebben natuurlijk :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 maart 2017 door ar -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Geen idee, maar is het motiverend als je amper kansen verder krijgt? Meeste voetballers van nu hebben een doorzettingsvermogen van een naaktslak. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Er zijn maar weinig wedstrijden geweest waar we de luxe hadden dat soort wissels te doen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
NEC, pec, Roda, allen thuis. Niet veel, maar wel mogelijkheden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar dan moet je eerst nog je primaire wissels blij houden. Dat zijn er meestal al 1 a 2. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Idd, misschien komende zondag als je ruim voor staat tegen die spermanen. |
|
|
|