|
|
ar
|
|
|
Ruk je de buurman dan. Dat dingetje van jou is onzichtbaar |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Maar waarom in godsnaam zou ik überhaupt aan de buurman gaan zitten idioot.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Omdat die van hem een stuk groter is. Snap dat dan! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ahaaa hij is er dus ook bij als de buurvrouw aan je toverstokje zit.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zo weer terug naar bed. Moet nog neuken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 - 14:37 schreef de bluffer het volgende:Toonstra-Vilhena-EL Ahmadi-Clasie en Krasdorp voor het middenveld dan mag je Immers wel verkopen voor 31 Augustus Karsdorp.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik zou het doen met een 1-jarig contract. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat weten we van jou ja inmiddels.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Precies. Of andersom |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Heb ik het eerder vermeld? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ja, waar hebben we het over. Over Persie toch? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Misschien beter ja.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nee.
Salaris, blessuregevoelig, toch ook een ego.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 maart 2017 door MMM -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord volgt Hekuran Kryeziu
![33jjrd3.jpg](http://oi68.tinypic.com/33jjrd3.jpg)
Bij het naderen van het eind van het seizoen steken ook weer steeds meer transfergeruchten de kop op. Italiaanse media melden dat Feyenoord Hekuran Kryeziu volgt. De middenvelder is momenteel eigendom van het Zwitserse FC Luzern.
De 24-jarige middenvelder komt oorspronkelijk uit Kosovo en zou ook in de belangstelling staan van zowel S.S. Lazio als AS Monaco. Kyeziu speelde eerder ook voor FC Vaduz uit Liechtenstein en wordt geroemd vanwege de leidersrol die hij in het veld op zich neemt. Wellicht wordt hij gezien als de toekomstige opvolger van Tonny Vilhena. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Een van de vele honderden zo niet duizenden spelers die Feyenoord volgt. Natuurlijk zitten daar ook middenvelders tussen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ken hem niet, maar een middenvelder is niet gek.. Je hebt alleen El Ahmadi, Vilhena en Toornstra als echte middenvelders die presteren.
Kuyt stopt misschien? Tapia en Vejinovic lozen? Vilhena weg? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
".....wordt geroemd vanwege de leidersrol die hij in het veld op zich neemt. "
Wel het type dat in het profiel zou moeten passen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 09 maart 2017 - 11:08 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Een van de vele honderden zo niet duizenden spelers die Feyenoord volgt. Natuurlijk zitten daar ook middenvelders tussen. Toch stug dan dat er niet een spits bij zat . |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Tja Feyenoord en de spitsen, dat is een verhaal apart natuurlijk. We hebben zo ongeveer een kerkhof vol met mislukte spitsen. Hoeveel zijn er in de Kuip wel niet gesneuveld ? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Stond in de Donald Duck? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 09 maart 2017 - 15:19 schreef tomson het volgende:Tja Feyenoord en de spitsen, dat is een verhaal apart natuurlijk. We hebben zo ongeveer een kerkhof vol met mislukte spitsen. Hoeveel zijn er in de Kuip wel niet gesneuveld ? Hoeveel zijn er geslaagd in de hele competitie kan je beter vragen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 09 maart 2017 - 11:08 schreef MMM het volgende:[..] Ken hem niet, maar een middenvelder is niet gek.. Je hebt alleen El Ahmadi, Vilhena en Toornstra als echte middenvelders die presteren. Kuyt stopt misschien? Tapia en Vejinovic lozen? Vilhena weg? Schijnt de plaats van Vilhena in te moeten gaan nemen als die mocht vertrekken. Weet niet wat ik hier moet van vinden want hij is een product van Luzern, heeft daar zowat alle jeugdelftallen doorlopen vanaf zijn elfde is nu inmiddels 24 en word door luzern aan een clubje uit Liechtenstein verhuurd. Klinkt mij niet echt als een vooruitgang. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Nee , dat vertelde jij onlangs.( zie Kramer topic)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 maart 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Niet een goed en betaalbaar alternatief in de winterstop beschikbaar. In de zomer makkelijker. Waaruit concludeer jij dat er geen spitsen op de lijst staan? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Wel, noem er alvast 10. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op donderdag 09 maart 2017 - 16:38 schreef RenatoBos het volgende:[..] Schijnt de plaats van Vilhena in te moeten gaan nemen als die mocht vertrekken. Weet niet wat ik hier moet van vinden want hij is een product van Luzern, heeft daar zowat alle jeugdelftallen doorlopen vanaf zijn elfde is nu inmiddels 24 en word door luzern aan een clubje uit Liechtenstein verhuurd. Klinkt mij niet echt als een vooruitgang. Tapia is gehaald voor evt vertrek Vilhena vorig seizoen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Yep, zegt genoeg he.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 09 maart 2017 - 17:24 schreef FR-Henk het volgende:[..] Niet een goed en betaalbaar alternatief in de winterstop beschikbaar. In de zomer makkelijker. Waaruit concludeer jij dat er geen spitsen op de lijst staan? Niet goede en betaalbare spitsen volgen is vrij zinloos. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Suarez, Mertens, Kluivert , Kieft , Dost, Pelle, Nistelrooij , Romario, Ronaldo, Alves. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dat staat er niet. Lees het nog eens. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 09 maart 2017 - 18:09 schreef van geil het volgende:[..] Suarez, Mertens, Kluivert , Kieft , Dost, Pelle, Nistelrooij , Romario, Ronaldo, Alves. Stylzz had het over de Kuip. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Jij zegt dat ze niet goed, of beschikbaar of betaalbaar waren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Nee dat was Tomson, dit was Stylzz. @ Henk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 maart 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 09 maart 2017 - 15:19 schreef tomson het volgende:Tja Feyenoord en de spitsen, dat is een verhaal apart natuurlijk. We hebben zo ongeveer een kerkhof vol met mislukte spitsen. Hoeveel zijn er in de Kuip wel niet gesneuveld ? En dit was Tomson. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Als: (er was) niet een goede en betaalbare..Etc. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Stylzz refereert naar de door Tomson geschetste lokatie. Maakt alleen een variant op een situatie. Lijkt me toch behoorlijk helder. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 09 maart 2017 - 18:44 schreef FR-Henk het volgende:[..] Stylzz refereert naar de door Tomson geschetste lokatie. Maakt alleen een variant op een situatie. Lijkt me toch behoorlijk helder. Ik doelde op de competitie. Maar zoals je ziet noemt van geil bijna allemaal voorbeelden uit jaren geleden. De laatste ca. 10 jaar. Weinig goeds meer doorgebroken. Of eendagsvliegen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat wordt wel minder ja, al kan dat n incident zijn . en geen doorlopende trend. Het is wel een probleem dat we meer en meer een jeugdcompetitie worden. |
|
|
|