|
|
FR-Henk
|
|
|
RvP op zelfde basis als Kuijt halen. Anders niet.
En daarna Pierre van Hooijdonk, Kees van Wonderen, Paultje Bosvelt halen. En doe Tomasson ook maar weer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 23 maart 2017 - 20:16 schreef FR-Henk het volgende:RvP op zelfde basis als Kuijt halen. Anders niet. En daarna Pierre van Hooijdonk, Kees van Wonderen, Paultje Bosvelt halen. En doe Tomasson ook maar weer. Kampioenen..!!! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zou hij zijn paard nog hebben? @geil
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 maart 2017 door ar -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hier ga ik uit voorzorg niet op antwoorden... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik denk het wel. echte hengst die Fer. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 23 maart 2017 - 14:10 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Tsja, hij is inderdaad niet zo leuk weggegaan, maar daarvan kunnen we denk ik niet enkel hem de schuld geven. Buiten dat moet je zoiets iemand ook niet een leven lang gaan nadragen. Ja, hij heeft in het buitenland vooral carrière gemaakt, maar was wel al belangrijk bij de UEFA Cup winst bij ons. Lange tijd was dat overigens de grootste prijs die hij gewonnen had. In het buitenland heeft hij geweldig gepresteerd. Een speler met zulke prestaties gaan we niet snel meer in de Kuip zien voetballen, dus als je de kans krijgt, moet je hem altijd bij het team halen. Daarbij is zijn niveau zo hoog gebleken in zijn carrière dat hij zelfs nu het niveau bij hem gedaald is nog altijd beter is dan vrijwel alle spelers in de eredivisie. Die gaat er echt wel veel inschieten bij ons. Met zijn ervaring kan hij bovendien ook van waarde zijn. Dirk heeft als voetballer helaas ook niet het eeuwige leven, dus als Dirk na komend jaar stopt, kunnen we mooi nog een jaar met RvP door. Ik zou eerlijk gezegd niet weten waarom we het niet zouden doen. Zo'n grote speler. Topscorer geweest in Engeland, topscorer aller tijden van Oranje. Een WK-finale gespeeld, derde op het WK geworden. Weet je die goal tegen Spanje nog? Deze man bezit zoveel klasse. Zo'n kans moet je echt niet laten lopen. Helemaal mee eens btw. :) |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Exact dit ook nog eens. Hoeveel shirts met zijn naam zullen er verkocht gaan worden? Het is wel een trekpleister, hè. En ik durf het nog nauwelijks te zeggen, maar als je op het hoogste Europese niveau.... enfin, je snapt wat ik bedoel ;) |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op donderdag 23 maart 2017 - 20:16 schreef FR-Henk het volgende:RvP op zelfde basis als Kuijt halen. Anders niet. En daarna Pierre van Hooijdonk, Kees van Wonderen, Paultje Bosvelt halen. En doe Tomasson ook maar weer. Uiteraard. Geen salaris van 2,3 of 4 miljoen, maar 'gewoon' eenzelfde bedrag als Dirk. Dat is wel een vereiste, maar voor het geld hoeft RvP het inmiddels niet meer te doen. Dat heeft hij nou net alweer twee jaar opgehaald bij Fenerbahce. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op donderdag 23 maart 2017 - 20:16 schreef FR-Henk het volgende:RvP op zelfde basis als Kuijt halen. Anders niet. En daarna Pierre van Hooijdonk, Kees van Wonderen, Paultje Bosvelt halen. En doe Tomasson ook maar weer. Dan kan Jozef K er ook nog wel bij Ha Ha wat een namen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Als het met de Vrij door gaat krijgt Feyenoord daar ook nog Geld van |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Op zich zie ik nog wel een nadeel aan de komst van RvP. We hebben Jorgensen. Die heeft nog een contract van ruim 4 jaar en is nu topscoorder van de eredivisie. Wat doet dat met zijn ontwikkeling? Uiteraard hoeft het één het ander niet uit te sluiten, concurrentie is goed voor de meeste spelers. Maar er moet wel over nagedacht worden. RvP komt echt niet om de plaats van Kramer in te nemen. En Jorgensen op de reservebank is ook kapitaalvernietiging. Jorgensen op 10 kan, maar daar hebben we Toornstra en Kuyt al rondlopen. Allemaal leuk en aardig, maar we hebben vooral een linksback, rechtsbuiten en (eventueel) een nummer 6 nodig (voor als El Ahmadi geblesseerd is).
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 maart 2017 door windoweyes -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 maart 2017 - 15:21 schreef windoweyes het volgende:Op zie heb ik nog wel een nadeel aan de komst van RvP. We hebben Jorgensen. Die heeft nog een contract van ruim 4 jaar en is nu topscoorder van de eredivisie. Wat doet dat met zijn ontwikkeling? Uiteraard hoeft het één het ander niet uit te sluiten, concurrentie is goed voor de meeste spelers. Maar er moet wel over nagedacht worden. RvP komt echt niet om de plaats van Kramer in te nemen. En Jorgensen op de reservebank is ook kapitaalvernietiging. Jorgensen op 10 kan, maar daar hebben we Toornstra en Kuyt al rondlopen. Allemaal leuk en aardig, maar we hebben vooral een linksback, rechtsbuiten en (eventueel) een nummer 6 nodig (voor als El Ahmadi geblesseerd is). Ik weet ook niet of van Persie moet komen, past hij in deze groep? Lastige jongen als hij niet speelt? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Het wachten is op GK. Ik zeg in ieder geval even niks meer. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
De Guzman erbij, en Persie met een 1-jarig contract. Dat lijkt me wel wat. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Lekker ventje jij ook dan. Mij aanwijzen en vervolgens zwijgen..d:-( |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Pot over Van Persie-terugkeer: 'Nooit geloven wat Turkse media over hem schrijven'
![28wc86t.jpg](http://oi68.tinypic.com/28wc86t.jpg)
De kans dat Robin van Persie na dit seizoen terugkeert naar Feyenoord is klein. Dat stelt Cor Pot, assistent-trainer van de huidige club van de aanvaller, Fenerbahçe.
Pot kreeg ook de berichten mee in Turkse media dat Van Persie volgend seizoen terugkeert naar de Eredivisie. "Hij blijft volgens mij gewoon daar", zegt de assistent-trainer van Dick Advocaat tegen RTV Rijnmond. "Je moet nooit geloven wat de Turkse media over Van Persie schrijven."
Volgens Pot, die zelf na dit seizoen vertrekt uit Istanbul en alleen nog in Nederland wil werken, kan Van Persie het niveau nog aan. "Van Persie is veruit de beste speler die we hebben, maar heeft regelmatig lichte pijntjes. Hij doet er alles aan om fit te zijn en laat zelfs mensen uit Nederland overkomen om hem daarbij te helpen", aldus de rechterhand van Advocaat. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is Pot de rechterhand van advocaat? Wou Dickie's vrouw niet mee?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 maart 2017 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nelom idem. Vejinovic en of Gustafson verhuren. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Vejinovic mag van mij ook wel helemaal weg, die gaat het niet brengen bij Feyenoord, Ayoub maar in zijn plaats halen. Gustafson zou best wel eens kunnen opleven na een jaartje Excelsior of Cambuur. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Van mij neemt ie gewoon niks aan :( |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Zitten wel een paar mooie opties tussen. Maar sommige ook helemaal niet. Hangt van de prijskaartjes af, zul je net zien dat Anita transfervrij is :p |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Weer een middenvelder... ;-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Maar in tegenstelling tot, een goede middenvelder. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Tijd voor eindelijk weer eens een update, een dikke plus in de transferwaarde over het lopende seizoen van ongeveer 20 miljoen euro. Wie gaan er weg en wie komen er bij in de zomer van 2017?
En weer up to date:
quote:
Laatste Update: 19-03-2017
=========================================================== HUIDIGE SELECTIE ( NAAM (CONTRACT) TRANSFERWAARDE ) =========================================================== DOELMANNEN
Kenneth Vermeer _________ ( Contract tot 30.06.2020 ) € 6.000.000 (-500k) Brad Jones ______________ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 1.500.000 (+750k) Par Hansson _____________ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 900.000 Justin Bijlow ___________ ( Contract tot 30.06.2021 ) € 300.000
VERDEDIGING
Terence Kongolo _________ ( Contract tot 30.06.2018 ) € 8.500.000 (+3M) Eric Botteghin __________ ( Contract tot 30.06.2019 ) € 6.500.000 (+3M) Rick Karsdorp ___________ ( Contract tot 30.06.2020 ) € 6.500.000 (+3M) Sven van Beek ___________ ( Contract tot 30.06.2019 ) € 5.000.000 Jan Arie van der Heijden_ ( Contract tot 30.06.2018 ) € 3.500.000 (+1M) Lucas Woudenberg ________ ( Contract tot 30.06.2019 ) € 1.500.000 (+1M) Miquel Nelom ____________ ( Contract tot 30.06.2018 ) € 1.000.000 Bart Nieuwkoop __________ ( Contract tot 30.06.2020 ) € 750.000 (+250k) Wessel Dammers __________ ( Contract tot 30.06.2018 ) € 300.000 (+250k) Mats Knoester ___________ ( Contract tot 30.06.2018 ) € 100.000
MIDDENVELD
Tony Trindade de Vilhena _( Contract tot 30.06.2018 ) € 7.500.000 (+3M) Jens Toornstra __________ ( Contract tot 30.06.2018 ) € 6.000.000 (+2M) Karim El Ahmadi__________ ( Contract tot 30.06.2019 ) € 3.500.000 (+500k) Renato Tapia ____________ ( Contract tot 30.06.2020 ) € 3.000.000 (+250k) Marko Vejinovic _________ ( Contract tot 30.06.2019 ) € 2.500.000 (-1.25M) Simon Gustafson _________ ( Contract tot 30.06.2019 ) € 2.000.000 (-500k) Gustavo Hamer ___________ ( Contract tot 30.06.2019 ) € 250.000 Emil Hansson ____________ ( Contract tot 30.06.2018 ) € 250.000
AANVAL
Nicolai Jörgensen _______ ( Contract tot 30.06.2021 ) € 9.000.000 (+6M) Eljero Elia _____________ ( Contract tot 30.06.2018 ) € 5.000.000 (+1.5M) Steven Berghuis _________ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 4.000.000 (GEHUURD) Michiel Kramer __________ ( Contract tot 30.06.2018 ) € 2.500.000 (-500k) Bilal Basacikoglu _______ ( Contract tot 30.06.2018 ) € 2.000.000 Dirk Kuyt _______________ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 1.500.000 (-500k) Nigel Robertha __________ ( Contract tot 30.06.2018 ) € 300.000 Mo el Hankouri __________ ( Contract tot 30.06.2018 ) € 250.000 Rashaan Fernandes _______ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 150.000
=========================================================== VERHUURD: ===========================================================
Warner Hahn _____________ ( Contract tot 30.06.2019 ) € 2.500.000 (Excelsior) Jari Schuurman __________ ( Contract tot 30.06.2020 ) € 700.000 (Willem II) (+200k) Calvin Verdonk __________ ( Contract tot 30.06.2020 ) € 650.000 (PEC Zwolle) (+500k)
=========================================================== MOGELIJKE VERTREKKERS (Geruchten) ===========================================================
AFLOPENDE CONTRACTEN: Brad Jones ______________ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 1.500.000 (+750k) Par Hansson _____________ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 900.000 Dirk Kuyt _______________ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 1.500.000 (-500k) Rashaan Fernandes _______ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 150.000
=========================================================== MOGELIJKE NIEUWELINGEN ===========================================================
Robin van Persie ( Contract tot 30.06.2018 )(Fenerbahce) € 7.000.000
=========================================================== VERTOKKEN SPELERS ===========================================================
nvt.
=========================================================== NIEUWE SPELERS ===========================================================
nvt.
===========================================================
TOTALE WAARDE SELECTIE ZOMER 2015: € 59.000.000 TOTALE WAARDE SELECTIE ZOMER 2016: € 70.400.000 TOTALE WAARDE SELECTIE ZOMER 2017: € 95.600.000
===========================================================
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 maart 2017 door moa -- |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Als we toch alvast op zoek zijn naar een stand-in voor Jörgensen mag vGeel hier wel een scout heen sturen: Marcus Ingvartsen, Denemarken 21 jaar, voetballend bij FC Nordsjaelland. Nu nog goedkoop af te halen, is net voor het eerst geselecteerd voor de Deense hoofdmacht.
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Besef je wel dat je in het vaarwater van bluffer zit, Moa? Je gaat met 1 van zijn talenten aan de haal. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 - 08:16 schreef ar het volgende:Besef je wel dat je in het vaarwater van bluffer zit, Moa? Je gaat met 1 van zijn talenten aan de haal. Is dat zo? :)
Dan hebben we hetzelfde gezien geloof ik! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
is niet verkeerd laten niet alleen de doelpunten zien maar ook dingen die niet helemaal goed gaan maar je kunt wel zien dat dit een goedde voetballer is en nog beter kan worden. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
De speler die twee keer scoorde tegen Nederland. Is tweebenig kan links- en rechtsbuiten of in de spits uit de voeten. Misschien de moeite waard om meer info in te winnen bij voormalig publiekslieveling Andrej Jeliazkov.
Spas Delev 900 Tsd. €
SPIELERDATEN Detailposition Hauptposition : Rechtsaußen Nebenposition: Linksaußen Mittelstürmer RechtsaußenLinksaußenMittelstürmer Marktwertentwicklung Aktueller Marktwert: 900 Tsd. € Letzte Änderung: 21.01.2017 Höchster Marktwert: 2,00 Mio. € 07.06.2012
Name im Heimatland: Спас Делев Geburtsdatum: 22.09.1989 Geburtsort: Klyuch Bulgarien Alter: 27 Größe: 1,69 m Nationalität: Bulgarien Bulgarien Position: Sturm - Rechtsaußen Fuß: beidfüßig Spielerberater: Vasilev & Co. Consulting Aktueller Verein: Pogon Stettin Pogon Stettin Im Team seit: 01.07.2016 Vertrag bis: 30.06.2019 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ben bang dat het eerder aan de fouten van Oranje ligt, tegen een beetje normaal functionerend elftal?
Kijk hier bv ff, ben je dan ook nog enthousiast? http://www.transfermarkt.de/spas-delev/leistungsdatendetails/spieler/124869
In een Bulgaarse competitie maakt ie verder niet overdreven veel goals en assists, maar krijg toch een beetje Anass gevoel bij hem mede door zijn lengte. Ik weet het niet echt hoor of hem dat gaat worden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 maart 2017 door VVout -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Was vooral snel als ik t me goed herinner. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Doe Manolev dan ook maar. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Met Vitesse een deal maken tussen Vejinovic en Rashica. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 - 07:42 schreef moa het volgende:Als we toch alvast op zoek zijn naar een stand-in voor Jörgensen mag vGeel hier wel een scout heen sturen: Marcus Ingvartsen, Denemarken 21 jaar, voetballend bij FC Nordsjaelland. Nu nog goedkoop af te halen, is net voor het eerst geselecteerd voor de Deense hoofdmacht. [ filmpje ] . |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Is die niet van Geldski? |
|
|
|