BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
ar
 ar - dinsdag 28 maart 2017 - 20:39   quote  deeplink  
Uhmmmm...
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 28 maart 2017 - 20:40   quote  deeplink  
Ja dus pas maar op..
ar
 ar - dinsdag 28 maart 2017 - 20:44   quote  deeplink  
:))
van geil
 van geil - dinsdag 28 maart 2017 - 20:50   quote  deeplink  
Nelom ?
VVout
 VVout - dinsdag 28 maart 2017 - 20:54   quote  deeplink  
Huh?
van geil
 van geil - dinsdag 28 maart 2017 - 20:55   quote  deeplink  
Ghe ghe
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 28 maart 2017 - 21:32   quote  deeplink  
Allemaal in de rij. En wel alle pilletjes doorslikken deze keer.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 03 april 2017 - 23:31   quote  deeplink  
Vilhena en Bilal lijken voor contractverlenging in aanmerking te komen als je de berichten moet geloven.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 03 april 2017 - 23:32   quote  deeplink  
Bilal???
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 03 april 2017 - 23:53   quote  deeplink  
Jep.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 04 april 2017 - 00:09   quote  deeplink  
Raar.
Na 3 jaar.
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 04 april 2017 - 07:14   quote  deeplink  
De enige reden om Bilal zijn contract te verlengen is geld. Heeft best wat gekost, dus moet ook wat op gaan brengen. Op sportieve grond zijn er niet veel argumenten imo.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 04 april 2017 - 07:36   quote  deeplink  
Potentie wel. Zit ook wel progressie in. Geld zou betekenen nu verkopen
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 04 april 2017 - 08:18   quote  deeplink  
Waar zit de progressie dan? Sorry maar ik zie het niet.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 04 april 2017 - 08:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 april 2017 - 08:18 schreef MightyAce het volgende:
Waar zit de progressie dan? Sorry maar ik zie het niet.
Als invaller, viel goed in een aantal keer.

Als basisspeler was t aldoor mwah
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 04 april 2017 - 08:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 april 2017 - 08:18 schreef MightyAce het volgende:
Waar zit de progressie dan? Sorry maar ik zie het niet.
Als invaller, viel goed in een aantal keer.

Als basisspeler was t aldoor mwah
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 04 april 2017 - 10:12   quote  deeplink  
Ik denk/hoop dat ook voor Bilal geldt dat het kwartje ineens valt en dat hij dan zijn talent bevestigt. Van mij hoeft hij nog niet weg hoor. Je hebt wel vaker bij jonkies dat ze een paar jaar stil lijken te staan in hun ontwikkeling en dat ze dan ineens sprongen maken. Ik denk/hoop dat dat ook voor hem geldt...

Berghuis mag van mij blijven en Elia ook, maar als er een vervanger moet komen, hoop ik dat Van Geel Jahanbakhsh van AZ ophaalt. Die jongen heb ik altijd al een voetballer voor ons gevonden. Daarnaast zeurt hij nooit, maar steekt hij als persoon goed in elkaar. Daarnaast mag Van Geel sowieso Reza Ghoochannejhad van Hoerenveen halen. Geweldig spelertje met neusje (sorry) voor de goal. Ze hebben beiden wk op hun naam staan en als je daar komt, kun je wel wat...

Jerry St.Juste van Hoerenveen vind ik ook wel wat voor ons en op langere termijn is Hoogma van Heracles (zoon van Nico-Jan Hoogma) wellicht een verdediger voor ons. Maar ook al verkopen we Kongolo en Karsdorp, we zitten aardig ruim in de (centrum-)verdedigers. Van Beek komt er nog aan en Knoester op langere termijn. Ook hebben we Verdonk nog, dus vraag ik me af of Van Geel een van deze jongens zal halen, maar mocht hij wat halen in Nederland, hoop ik (een van) op deze twee.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 april 2017 door Arie.Klooster --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 04 april 2017 - 10:21   quote  deeplink  
Die Reza is te oud.
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 04 april 2017 - 10:30   quote  deeplink  
Berghuis is een kneus. En nog een dure ook.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 04 april 2017 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 april 2017 - 10:21 schreef Stylzz het volgende:
Die Reza is te oud.
Hoezo? Wordt in september pas 30 (gegoogled). Tegenwoordig is een dienstverband van bijvoorbeeld twee jaar helemaal niet gek. Nou, zo'n lichtvoetig kereltje kan nog wel twee jaar mee, dus ik zie dat probleem niet. Hij zal er alleen maar goedkoper door zijn...

Hij is wat mij betreft dit jaar een van de beste aanvallers uit de eredivisie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 april 2017 door Arie.Klooster --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 04 april 2017 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 april 2017 - 10:30 schreef MightyAce het volgende:
Berghuis is een kneus. En nog een dure ook.
Ik vind Berghuis helemaal geen kneus, integendeel. Intelligente voetballer, maar hij mag wel wat meer rendement uit zijn spel halen. Ik zie hem graag in de kuip. Over wat hij mag kosten en wat hij kost weet ik niets...
windoweyes
 windoweyes - dinsdag 04 april 2017 - 11:03   quote  deeplink  
Op zich heb ik ook nog wel vertrouwen in Bilal. Vooral gezien zijn leeftijd. Als hij in 1 jaar dezelfde ontwikkeling maakt zoals Vilhena die dit jaar heeft doorgemaakt, dan is het met terugwerkende kracht alsnog een topaankoop gebleken.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 04 april 2017 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 april 2017 - 10:59 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Hoezo? Wordt in september pas 30 (gegoogled). Tegenwoordig is een dienstverband van bijvoorbeeld twee jaar helemaal niet gek. Nou, zo'n lichtvoetig kereltje kan nog wel twee jaar mee, dus ik zie dat probleem niet. Hij zal er alleen maar goedkoper door zijn...

Hij is wat mij betreft dit jaar een van de beste aanvallers uit de eredivisie.
30, 2 jaar contract. 32. Geen restwaarde. Je moet er wel op investeren. En zal niet voor drie knikkers komen en paar kralen.
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 04 april 2017 - 11:05   quote  deeplink  
ALS ALS Feyenoord kampioen wordt dan moeten ze Ayoub en Zivkovic halen en een goeie
sterker linksback en proberen om Berghuis te houden en afscheid nemen van o.a. Kramer, Vejinovic, Nelom, Bilal en Tapia en terug halen Verdonk en Sleegers
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 04 april 2017 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 april 2017 - 11:04 schreef Stylzz het volgende:

[..]

30, 2 jaar contract. 32. Geen restwaarde. Je moet er wel op investeren. En zal niet voor drie knikkers komen en paar kralen.
Idd geen restwaarde ws, maar daardoor is hij ook goedkoper te halen....
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 04 april 2017 - 11:29   quote  deeplink  
Nelom, Bilal en Tapia niet. Tapia lijkt misschien traag, maar dat valt nog wel mee. Ik kan me voorstellen dat velen jeuk van hem krijgen, maar hij wordt zwaar onderschat. Nelom is niet zo slecht als de meesten beweren. Het is een zondeboktheorie van jewelste. Wij verliezen bij ajakkes en hij heeft het gedaan, terwijl hij nog niet zo slecht speelde. Het waren de mensen in de as (El Ahmadi, Bottghin, Van der Heiden) die volledig overlopen werden. Trouwens met hem hebben we evt. een prima backup voor Kongolo. En Bilal moet je niet te vroeg bij het grove vuil zetten. Het kwartje kan zomaar vallen en dan is hij zijn aanschafwaarde dubbel en dwars waard. Verdonk zou ik zeker nog niet weg doen. Laat die jongen eerst een jaar of twee nog ervaring opdoen en dan moet je pas kijken of hij goed genoeg is of niet (wel tussendoor verlengen).

Kramer, Vejinovic en Sleegers brengen ons niet naar een hoger plan. Die mogen van mij weg. (Sleegers was toch al weg?). Dan moet er een volwaardige spits en een volwaardige middenvelder bij komen. Maar wie? Is die lange van Heerenveen niet wat voor ons? Veel te traag misschien, maar hij scoort altijd. Shit, nu kom ik niet op zijn naam. Help me even...
En voor het middenveld is Ayoub best oké, maar is hij een speler die ons naar een hoger plan brengt? Wat vinden jullie van Amrabat?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 04 april 2017 - 11:54   quote  deeplink  
Ik denk dat Tapia best wat toe kan voegen, maar hij heeft wel een Vilhena of El Ahmadi in goede doen naast m nodig.
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 04 april 2017 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 april 2017 - 11:29 schreef Arie.Klooster het volgende:
Nelom, Bilal en Tapia niet. Tapia lijkt misschien traag, maar dat valt nog wel mee. Ik kan me voorstellen dat velen jeuk van hem krijgen, maar hij wordt zwaar onderschat. Nelom is niet zo slecht als de meesten beweren. Het is een zondeboktheorie van jewelste. Wij verliezen bij ajakkes en hij heeft het gedaan, terwijl hij nog niet zo slecht speelde. Het waren de mensen in de as (El Ahmadi, Bottghin, Van der Heiden) die volledig overlopen werden. Trouwens met hem hebben we evt. een prima backup voor Kongolo. En Bilal moet je niet te vroeg bij het grove vuil zetten. Het kwartje kan zomaar vallen en dan is hij zijn aanschafwaarde dubbel en dwars waard. Verdonk zou ik zeker nog niet weg doen. Laat die jongen eerst een jaar of twee nog ervaring opdoen en dan moet je pas kijken of hij goed genoeg is of niet (wel tussendoor verlengen).

Kramer, Vejinovic en Sleegers brengen ons niet naar een hoger plan. Die mogen van mij weg. (Sleegers was toch al weg?). Dan moet er een volwaardige spits en een volwaardige middenvelder bij komen. Maar wie? Is die lange van Heerenveen niet wat voor ons? Veel te traag misschien, maar hij scoort altijd. Shit, nu kom ik niet op zijn naam. Help me even...
En voor het middenveld is Ayoub best oké, maar is hij een speler die ons naar een hoger plan brengt? Wat vinden jullie van Amrabat?
Je bedoeld Ghoochannejhad
Amrabat nooit dan lieve Larson of Zivkovic
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 04 april 2017 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 april 2017 - 11:54 schreef Stylzz het volgende:
Ik denk dat Tapia best wat toe kan voegen, maar hij heeft wel een Vilhena of El Ahmadi in goede doen naast m nodig.
Toornstra met El Ahmadi er bij
windoweyes
 windoweyes - dinsdag 04 april 2017 - 12:36   quote  deeplink  
Eén en ander zal afhangen van het feit of we kampioen worden of niet. En of Kongolo en Karsdorp voor de hoofdprijs weg gaan, deze zomer. Als alles meezit heb je 40 tot 50 miljoen extra te besteden. Van dat geld kan je dan het team zo versterken dat je ieder jaar mee kunt gaan doen om het kampioenschap. En de voorrondes voor CL kan gaan overleven. Als je het dan over middenvelders hebt, dan denk ik allereerst aan namen zoals Clasie en De Guzman. En een linksback en rechteraanvaller van hetzelfde niveau.

Als we geen kampioen worden dan wordt het een ander verhaal. Dan moeten we weer wat eredivisie talent bij elkaar gaan sprokkelen en hopen dat ze het hogere niveau aan zullen gaan kunnen.
ar
 ar - dinsdag 04 april 2017 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 april 2017 - 11:54 schreef Stylzz het volgende:
Ik denk dat Tapia best wat toe kan voegen, maar hij heeft wel een Vilhena of El Ahmadi in goede doen naast m nodig.
Dat denk ik ook hoor.
Die jongen heeft een aantal wedstrijden achter elkaar nodig.. mrja
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 04 april 2017 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 april 2017 - 11:56 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Je bedoeld Ghoochannejhad
Amrabat nooit dan lieve Larson of Zivkovic
Nee, ik bedoelde Henk Veerman. Ghoochannejhad is een totaal andere speler, maar die mag er van mij ook gerust bij komen hoor. Zeer goede voetballer met scorend vermogen!
Veerman bedoelde ik meer als stormram. Doet hij toch goed hoor bij Hoerenveen...
Larsson niet. Is een mooiweervoetballer. Kan heel goed spelen, maar doet dat veel te weinig. Zivkovic is zeker ook wel een talentje. Helaas is hij van ajakkes hè...

En met Amrabat bedoel ik het broertje van Nordin: Sofyan. Hij speelt bij Utrecht. Mijn vraag was of hij wat voor ons zou kunnen zijn. Ik vind hem best goed wat ik tot nu toe gezien heb. Hij komt nog maar net kijken en heeft al met Marokko meegedaan geloof ik. Dat is ook niet voor niets. Het bevestigt eigenlijk mijn vermoeden dat hij best goed kan worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 april 2017 door Arie.Klooster --
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 04 april 2017 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 april 2017 - 13:29 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Nee, ik bedoelde Henk Veerman. Ghoochannejhad is een totaal andere speler, maar die mag er van mij ook gerust bij komen hoor. Zeer goede voetballer met scorend vermogen!
Veerman bedoelde ik meer als stormram. Doet hij toch goed hoor bij Hoerenveen...
Larsson niet. Is een mooiweervoetballer. Kan heel goed spelen, maar doet dat veel te weinig. Zivkovic is zeker ook wel een talentje. Helaas is hij van ajakkes hè...

En met Amrabat bedoel ik het broertje van Nordin: Sofyan. Hij speelt bij Utrecht. Mijn vraag was of hij wat voor ons zou kunnen zijn. Ik vind hem best goed wat ik tot nu toe gezien heb. Hij komt nog maar net kijken en heeft al met Marokko meegedaan geloof ik. Dat is ook niet voor niets. Het bevestigt eigenlijk mijn vermoeden dat hij best goed kan worden.
Dan moet Karim maar over hebbenn met de staf ik zal het niet doen
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 04 april 2017 - 15:34   quote  deeplink  
Jammer dat Schuurman bij een verkeerder club en trainer zit
hij komt weinig aan spelen en dus geen ervaring op doet
Michellinkerd
 Michellinkerd - dinsdag 04 april 2017 - 15:52   quote  deeplink  
Over Veerman:
Michellinkerd
 Michellinkerd - dinsdag 04 april 2017 - 16:15   quote  deeplink  
Ik vind die Veerman helemaal geweldig. Wat een kerel is dat. Geweldige fysiek, veel en veel beter dan Kramertje. Je kunt hem moeiteloos wissel zetten achter Jörgensen, en als het dan niet gaat, zet je Veerman erbij en haal je Jörgensen naar de 10 positie. Gaat zeker zijn doelpunten maken...

Wat we missen is een goeie vervanger voor Elia. Die is me toch wat vaak gebelsseerd. Ik hoop echt dat dat allen pech is geweest, want ik zie hem toch graag spelen. Als die het op z'n heupen heeft..... En hij heeft al aardig wat assist gegeven ook. Dus dat is prima. Maar als back-up voor hem hebben we (nog) niks. El Hankouri moet echt aan de gewichten gaan hangen en wat massa kweken, anders wordt het hem niet. En Robertha is ook nog niet zover. Hansson is ook pas 18, daar mag je op CL niveau nog niks van verlangen.

Verder moeten we echt een hele goeie linksback halen. Kongolo hoort in het centrum, en vind ik daar beter dan 'Scharie'. Dan is de bezetting op linksback met nelom/Woudenberg niet goed genoeg. Verdonk valt mij niet op bij PEC, dus dat is zeker geen CL niveau. Op het middenveld vind ik Vejinovic te slap, Tapia te traag, Kuijt te oud en de jonge jongens nog niet goed genoeg. Als Vilhena weggaat moet er een sterke controleur komen. Dat zou Clasie kunnen zijn, als hij is uitgekeken op de bank in Southampton. Zal wel niet kunnen, qua salaris, maar dat type is hij wel.

Opstelling volgend jaar:

Jones / Vermeer / Bijlow
Karsdorp / Nieuwkoop
Botteghin / Van Beek
Kongolo / Van der Heijden
Van Aanholt / Woudenberg
El Ahmadi / Tapia (laatste kans)
Clasie / De Roon (nu nog Newcastle geloof ik?)
Toornstra / Kuyt
Elia / Bilal (kan dat, vanaf links?)
Jörgensen / Veerman
Jahanbaksh / Berghuis (als 'ie gaat snappen dat het niet allen op talent kan)

Basis / wissel

Geen plek meer voor Kramer, Vejinovic, Nelom, Hahn (jammer, was een hele goeie voor ons geweest, maar moet verder) Pär Hansson, Dammers, Verdonk en alle kneusjes die ik vergeten ben. Wel doorgaan met Emil Hansson, El Hankouri, Robertha, Hamer en Vente.
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 04 april 2017 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 april 2017 - 16:15 schreef Michellinkerd het volgende:
Ik vind die Veerman helemaal geweldig. Wat een kerel is dat. Geweldige fysiek, veel en veel beter dan Kramertje. Je kunt hem moeiteloos wissel zetten achter Jörgensen, en als het dan niet gaat, zet je Veerman erbij en haal je Jörgensen naar de 10 positie. Gaat zeker zijn doelpunten maken...

Wat we missen is een goeie vervanger voor Elia. Die is me toch wat vaak gebelsseerd. Ik hoop echt dat dat allen pech is geweest, want ik zie hem toch graag spelen. Als die het op z'n heupen heeft..... En hij heeft al aardig wat assist gegeven ook. Dus dat is prima. Maar als back-up voor hem hebben we (nog) niks. El Hankouri moet echt aan de gewichten gaan hangen en wat massa kweken, anders wordt het hem niet. En Robertha is ook nog niet zover. Hansson is ook pas 18, daar mag je op CL niveau nog niks van verlangen.

Verder moeten we echt een hele goeie linksback halen. Kongolo hoort in het centrum, en vind ik daar beter dan 'Scharie'. Dan is de bezetting op linksback met nelom/Woudenberg niet goed genoeg. Verdonk valt mij niet op bij PEC, dus dat is zeker geen CL niveau. Op het middenveld vind ik Vejinovic te slap, Tapia te traag, Kuijt te oud en de jonge jongens nog niet goed genoeg. Als Vilhena weggaat moet er een sterke controleur komen. Dat zou Clasie kunnen zijn, als hij is uitgekeken op de bank in Southampton. Zal wel niet kunnen, qua salaris, maar dat type is hij wel.

Opstelling volgend jaar:

Jones / Vermeer / Bijlow
Karsdorp / Nieuwkoop
Botteghin / Van Beek
Kongolo / Van der Heijden
Van Aanholt / Woudenberg
El Ahmadi / Tapia (laatste kans)
Clasie / De Roon (nu nog Newcastle geloof ik?)
Toornstra / Kuyt
Elia / Bilal (kan dat, vanaf links?)
Jörgensen / Veerman
Jahanbaksh / Berghuis (als 'ie gaat snappen dat het niet allen op talent kan)

Basis / wissel

Geen plek meer voor Kramer, Vejinovic, Nelom, Hahn (jammer, was een hele goeie voor ons geweest, maar moet verder) Pär Hansson, Dammers, Verdonk en alle kneusjes die ik vergeten ben. Wel doorgaan met Emil Hansson, El Hankouri, Robertha, Hamer en Vente.
Veerman kan niet heeft het contract al verlengd
de Roon niet maar wel Larson of Ayoub

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 april 2017 door de bluffer --
Milo
 Milo - dinsdag 04 april 2017 - 16:50   quote  deeplink  
Ayoub vind ik een een kopie van Vilhena dus halen
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 04 april 2017 - 17:04   quote  deeplink  
Waarom zou Veerman beter zijn dan Kramer? Ben geen Kramer-fan, maar denk dat ie er meer in schiet. Uiteindelijk hangt het natuurlijk van je tactiek af.
ar
 ar - dinsdag 04 april 2017 - 17:07   quote  deeplink  
Vindt ik niet echt.
Wel de potentie,maar nu te licht.
@milo

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 april 2017 door ar --
Milo
 Milo - dinsdag 04 april 2017 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 april 2017 - 17:07 schreef ar het volgende:
Vindt ik niet echt.
Wel de potentie,maar nu te licht.
@milo
Ayoub laten meetrainen en binnen een jaar een beest
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 04 april 2017 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 april 2017 - 17:08 schreef Milo het volgende:

[..]

Ayoub laten meetrainen en binnen een jaar een beest
We hebben aankopen nodig die meteen klaar zijn voor de basis.
Nibke 7
 Nibke 7 - dinsdag 04 april 2017 - 17:40   quote  deeplink  
Ik vind Ayoub heel ander type speler dan Vilhena, met name verdedigend minder.
Neemt niet weg dat ik het een leuke speler vind, die misschien best wat kan toevoegen aan dit Feyenoord. Clasie proberen terug te halen wanneer je kampioen wordt en een Larson erbij voor de vleugel.
ar
 ar - dinsdag 04 april 2017 - 17:43   quote  deeplink  
Die Larsson vind ik niet Feyenoord waardig.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 04 april 2017 - 17:45   quote  deeplink  
Nou ik wel
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 04 april 2017 - 17:55   quote  deeplink  
Grot kopen
ar
 ar - dinsdag 04 april 2017 - 18:05   quote  deeplink  
Ook niet
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 04 april 2017 - 18:09   quote  deeplink  
Van Peppen.
Kejje lachen.
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 04 april 2017 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 april 2017 - 16:50 schreef Milo het volgende:
Ayoub vind ik een een kopie van Vilhena dus halen
en nu nog een goeie linksback
graag goeie namen
moa
 moa - dinsdag 04 april 2017 - 18:33   quote  deeplink  
Tijd voor eindelijk weer eens een update, een dikke plus in de transferwaarde over het lopende seizoen van ongeveer 20 miljoen euro. Wie gaan er weg en wie komen er bij in de zomer van 2017?

En weer up to date:

quote:


Laatste Update: 19-03-2017

===========================================================
HUIDIGE SELECTIE ( NAAM (CONTRACT) TRANSFERWAARDE )
===========================================================

DOELMANNEN

Kenneth Vermeer _________ ( Contract tot 30.06.2020 ) € 6.000.000 (-500k)
Brad Jones ______________ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 1.500.000 (+750k)
Par Hansson _____________ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 900.000
Justin Bijlow ___________ ( Contract tot 30.06.2021 ) € 300.000

VERDEDIGING

Terence Kongolo _________ ( Contract tot 30.06.2018 ) € 8.500.000 (+3M)
Eric Botteghin __________ ( Contract tot 30.06.2019 ) € 6.500.000 (+3M)
Rick Karsdorp ___________ ( Contract tot 30.06.2020 ) € 6.500.000 (+3M)
Sven van Beek ___________ ( Contract tot 30.06.2019 ) € 5.000.000
Jan Arie van der Heijden_ ( Contract tot 30.06.2018 ) € 3.500.000 (+1M)
Lucas Woudenberg ________ ( Contract tot 30.06.2019 ) € 1.500.000 (+1M)
Miquel Nelom ____________ ( Contract tot 30.06.2018 ) € 1.000.000
Bart Nieuwkoop __________ ( Contract tot 30.06.2020 ) € 750.000 (+250k)
Wessel Dammers __________ ( Contract tot 30.06.2018 ) € 300.000 (+250k)
Mats Knoester ___________ ( Contract tot 30.06.2018 ) € 100.000

MIDDENVELD

Tony Trindade de Vilhena _( Contract tot 30.06.2018 ) € 7.500.000 (+3M)
Jens Toornstra __________ ( Contract tot 30.06.2018 ) € 6.000.000 (+2M)
Karim El Ahmadi__________ ( Contract tot 30.06.2019 ) € 3.500.000 (+500k)
Renato Tapia ____________ ( Contract tot 30.06.2020 ) € 3.000.000 (+250k)
Marko Vejinovic _________ ( Contract tot 30.06.2019 ) € 2.500.000 (-1.25M)
Simon Gustafson _________ ( Contract tot 30.06.2019 ) € 2.000.000 (-500k)
Gustavo Hamer ___________ ( Contract tot 30.06.2019 ) € 250.000
Emil Hansson ____________ ( Contract tot 30.06.2018 ) € 250.000

AANVAL

Nicolai Jörgensen _______ ( Contract tot 30.06.2021 ) € 9.000.000 (+6M)
Eljero Elia _____________ ( Contract tot 30.06.2018 ) € 5.000.000 (+1.5M)
Steven Berghuis _________ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 4.000.000 (GEHUURD)
Michiel Kramer __________ ( Contract tot 30.06.2018 ) € 2.500.000 (-500k)
Bilal Basacikoglu _______ ( Contract tot 30.06.2018 ) € 2.000.000
Dirk Kuyt _______________ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 1.500.000 (-500k)
Nigel Robertha __________ ( Contract tot 30.06.2018 ) € 300.000
Mo el Hankouri __________ ( Contract tot 30.06.2018 ) € 250.000
Rashaan Fernandes _______ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 150.000

===========================================================
VERHUURD:
===========================================================


Warner Hahn _____________ ( Contract tot 30.06.2019 ) € 2.500.000 (Excelsior)
Jari Schuurman __________ ( Contract tot 30.06.2020 ) € 700.000 (Willem II) (+200k)
Calvin Verdonk __________ ( Contract tot 30.06.2020 ) € 650.000 (PEC Zwolle) (+500k)

===========================================================
MOGELIJKE VERTREKKERS (Geruchten)
===========================================================


Rick Karsdorp ___________ ( Contract tot 30.06.2020 )Bayern München? €20.000.000?

AFLOPENDE CONTRACTEN:
Brad Jones ______________ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 1.500.000 (+750k)
Par Hansson _____________ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 900.000
Dirk Kuyt _______________ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 1.500.000 (-500k)
Rashaan Fernandes _______ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 150.000

===========================================================
MOGELIJKE NIEUWELINGEN
===========================================================


Robin van Persie ( Contract tot 30.06.2018 )(Fenerbahce) € 7.000.000

===========================================================
VERTOKKEN SPELERS
===========================================================


nvt.

===========================================================
NIEUWE SPELERS
===========================================================


nvt.

===========================================================

TOTALE WAARDE SELECTIE ZOMER 2015: € 59.000.000
TOTALE WAARDE SELECTIE ZOMER 2016: € 70.400.000
TOTALE WAARDE SELECTIE ZOMER 2017: € 95.600.000

===========================================================



Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6006
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.3580980