BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Milo
 Milo - dinsdag 04 april 2017 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 april 2017 - 18:25 schreef de bluffer het volgende:

[..]

en nu nog een goeie linksback
graag goeie namen
Anita. Haps
van geil
 van geil - dinsdag 04 april 2017 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 april 2017 - 19:01 schreef Milo het volgende:

[..]

Anita. Haps
Fraude
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 04 april 2017 - 19:07   quote  deeplink  
De enige interessante linksback in NL is Haps. Veerman kan niet voetballen. Dus die mag wat mij betreft lekker in Friesland blijven.

Anyway, belangrijkste versterkingen zijn op linksback en de flanken voorin. Zeker als Berghuis niet blijft, maar eigenlijk ook als ie wel blijft. Wat meer keuze/kwaliteit/creativiteit op 10 is ook geen overbodige luxe, nu Gustafson het voorlopig nog niet lijkt te kunnen bolwerken en Kuyt snel ouder wordt.
ar
 ar - dinsdag 04 april 2017 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 april 2017 - 19:01 schreef Milo het volgende:

[..]

Anita. Haps
Nee en nee.
van geil
 van geil - dinsdag 04 april 2017 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 april 2017 - 19:07 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
De enige interessante linksback in NL is Haps. Veerman kan niet voetballen. Dus die mag wat mij betreft lekker in Friesland blijven.

Anyway, belangrijkste versterkingen zijn op linksback en de flanken voorin. Zeker als Berghuis niet blijft, maar eigenlijk ook als ie wel blijft. Wat meer keuze/kwaliteit/creativiteit op 10 is ook geen overbodige luxe, nu Gustafson het voorlopig nog niet lijkt te kunnen bolwerken en Kuyt snel ouder wordt.
Ziyech ?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 04 april 2017 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 april 2017 - 19:09 schreef van geil het volgende:

[..]

Ziyech ?
Zo'n type ja.
ar
 ar - dinsdag 04 april 2017 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 april 2017 - 19:09 schreef van geil het volgende:

[..]

Ziyech ?
Haha
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 04 april 2017 - 19:24   quote  deeplink  
Wat hadden we die goed kunnen gebruiken.
Komende zomer meer voetbal inkopen, Martin!
Milo
 Milo - dinsdag 04 april 2017 - 19:43   quote  deeplink  
Rot op met je ziyech
Milo
 Milo - dinsdag 04 april 2017 - 19:44   quote  deeplink  
Guzman van persie clasie fer Wijnaldum
ar
 ar - dinsdag 04 april 2017 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 april 2017 - 19:44 schreef Milo het volgende:
Guzman van persie clasie fer Wijnaldum
1e 2 eens.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 04 april 2017 - 20:08   quote  deeplink  
Geen van allen.
van geil
 van geil - dinsdag 04 april 2017 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 april 2017 - 19:24 schreef FR-Henk het volgende:
Wat hadden we die goed kunnen gebruiken.
Komende zomer meer voetbal inkopen, Martin!
Dan waren we al gehuldigd
ar
 ar - dinsdag 04 april 2017 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 april 2017 - 20:19 schreef van geil het volgende:

[..]

Dan waren we al gehuldigd
Schei toch uit met die engnech.
Gaan we echt weer overnieuw beginnen?
van geil
 van geil - dinsdag 04 april 2017 - 20:21   quote  deeplink  
Hahaha
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 04 april 2017 - 20:23   quote  deeplink  
Maar volgens de meeste van jullie hebben we Dylan Vente Mo Hankourie dat zijn en worden toch wereldvoetballers of zie. En hoor ik twijfel ?
van geil
 van geil - dinsdag 04 april 2017 - 20:24   quote  deeplink  
Geen enkele twijfel dat ze dat worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 april 2017 door van geil --
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 04 april 2017 - 20:27   quote  deeplink  
Mooi hoeven we niets te kopen toch ? Of
van geil
 van geil - dinsdag 04 april 2017 - 20:28   quote  deeplink  
Ik zou het nog eens teruglezen :)
van geil
 van geil - dinsdag 04 april 2017 - 20:30   quote  deeplink  
Flauw grapje Piet.
edjoe
 edjoe - dinsdag 04 april 2017 - 20:31   quote  deeplink  
Als we toch met geld mogen smijten.
Mogelijk weg; Hahn, Hansson, Karsdorp, Kongolo, Nelom, Vejenovic, Tapia, Gustafson, Berghuis, Kramer.
Mogelijk (een aantal) erbij; Haps, St Juste, Aké, van Persie, de Guzman, Nakamba, Larsson, Ingvartsen, Lens

Keepers; Jones, Vermeer,Bijlow.
Verdediging; Nieuwkoop, van Beek, St Juste, Botteghin, van der Heijden, Haps, Aké.
Middenveld; Vilhena, El Ahmadi, Toornstra, van Persie, de Guzman, Nakamba.
Aanval; Elia, Jorgensen, Basacicoglu, Larsson
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 04 april 2017 - 20:32   quote  deeplink  
Hahaha maar tja eerst dit seizoen afmaken , en mocht het lukken om .....coolsingel dan blijven spelers en heb je geld en kun je ach eerst afwachten
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 04 april 2017 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 april 2017 - 20:31 schreef edjoe het volgende:
Als we toch met geld mogen smijten.
Mogelijk weg; Hahn, Hansson, Karsdorp, Kongolo, Nelom, Vejenovic, Tapia, Gustafson, Berghuis, Kramer.
Mogelijk (een aantal) erbij; Haps, St Juste, Aké, van Persie, de Guzman, Nakamba, Larsson, Ingvartsen, Lens

Keepers; Jones, Vermeer,Bijlow.
Verdediging; Nieuwkoop, van Beek, St Juste, Botteghin, van der Heijden, Haps, Aké.
Middenveld; Vilhena, El Ahmadi, Toornstra, van Persie, de Guzman, Nakamba.
Aanval; Elia, Jorgensen, Basacicoglu, Larsson
Die Nakamba is echt 1 van de slechtste spelers van de eredivisie. Hoe vaak ik die dit seizoen cruciaal balverlies heb zien lijden! Ballen over 3,4 meter zo bij de tegenstander inleveren! En die moet naar ons???
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 04 april 2017 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 april 2017 - 20:21 schreef ar het volgende:

[..]

Schei toch uit met die engnech.
Gaan we echt weer overnieuw beginnen?
Goed dan.
Omdat je het vraagt.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 04 april 2017 - 22:38   quote  deeplink  
Feyenoord-selectie onder het mes: voor deze posities is versterking nodig

Rick Karsdorp kan naar het buitenland, Terence Kongolo moet misschien verkocht worden, Dirk Kuyt is mogelijk aan zijn laatste maanden als prof bezig én aan diverse spelers zal getrokken worden. Oftewel: Martin van Geel, technisch directeur van Feyenoord, zal in de zomer aan de bak moeten. Voor welke plekken in het elftal moet hij sowieso versterking halen? FeyenoordPrimeur geeft vier voorzetjes.

Linksback
Kongolo, de vaste linksback van trainer Giovanni van Bronckhorst, heeft zijn in 2018 aflopende verbintenis nog altijd niet verlengd. Mogelijk wordt Van Geel daardoor in de zomer gedwongen om de 23-jarige verdediger te verkopen. Miquel Nelom, die de honneurs waarneemt wanneer Kongolo afwezig is, laat in topduels steeds zien dat hij simpelweg niveau tekort komt.

Lucas Woudenberg was afgelopen seizoen bij NEC één van de revelaties van de Eredivisie, maar dit seizoen staat De Witte Keniaan stil in zijn ontwikkeling. Nóg een jaar elders ervaring opdoen zou voor de jongeling goed zijn. Logisch scenario: Kongolo en/of Nelom weg plus een tijdelijk afscheid van Woudenberg. Dat betekent dat Van Geel sowieso een (extra) back moet aanschaffen.

Middenvelder
Het wemelt in de Feyenoord-selectie van de middenvelders, maar hoeveel daarvan zijn dit seizoen ook écht van waarde geweest voor de koploper? Van Bronckhorst lijkt weinig tot geen vertrouwen te hebben in Marko Vejinovic en Simon Gustafson. Ook Renato Tapia komt er bekaaid vanaf. Bart Nieuwkoop en Gustavo Hamer, exponenten uit eigen jeugd, krijgen de voorkeur van de trainer. Grote kans dat Van Geel kopers zoekt voor de dure bankzitters.

Dan is er natuurlijk nog het geval Kuyt. De captain van Feyenoord is misschien bezig aan zijn allerlaatste seizoen als actief voetballer. In De Kuip wordt de routinier dit seizoen regelmatig gebruikt als aanvallende middenvelder. Als Kuyt het inderdaad voor gezien houdt, ontstaat er nóg een gat op het middenveld. Feyenoord heeft in Europa een brede selectie nodig, dus Van Geel kan aan de bak.

Vleugelaanvaller
De dure Steven Berghuis keert waarschijnlijk terug naar Watford, Eljero Elia denkt wellicht stiekem aan een financiële klapper en Jens Toornstra speelt weliswaar vaak op de flank, maar Van Bronckhorst kan hem ook prima gebruiken op het middenveld. Oftewel: een extra vleugelaanvaller zou bepaald geen overbodige luxe zijn in De Kuip. De verwachtingen rond Mo El Hankouri zijn hoog, maar met zijn negentien jaar is hij wel érg jong.

Spits
Mocht Feyenoord dit seizoen inderdaad kampioen worden, dan kan die landstitel - de eerste sinds 1999 - voor een groot deel worden toegeschreven aan Nicolai Jörgensen. De Deense spits is een fantastische aankoop gebleken van Van Geel. Maar het feit dat Het Legioen zich zorgen maakt nu Jörgensen mogelijk een aantal wedstrijden mist, zegt voldoende over de selectie van Feyenoord. Michiel Kramer is twee á drie klasses minder dan de Deen. Een échte topclub beschikt over twee topspitsen. (Bron: FeyenoordPrimeur.nl)

Kan me er in vinden. Verder niet verheffend.
van geil
 van geil - dinsdag 04 april 2017 - 22:41   quote  deeplink  
Mag ik :)
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 04 april 2017 - 22:44   quote  deeplink  
Wat?
van geil
 van geil - dinsdag 04 april 2017 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 april 2017 - 22:38 schreef FR-Henk het volgende:
Feyenoord-selectie onder het mes: voor deze posities is versterking nodig

Rick Karsdorp kan naar het buitenland, Terence Kongolo moet misschien verkocht worden, Dirk Kuyt is mogelijk aan zijn laatste maanden als prof bezig én aan diverse spelers zal getrokken worden. Oftewel: Martin van Geel, technisch directeur van Feyenoord, zal in de zomer aan de bak moeten. Voor welke plekken in het elftal moet hij sowieso versterking halen? FeyenoordPrimeur geeft vier voorzetjes.

Linksback
Kongolo, de vaste linksback van trainer Giovanni van Bronckhorst, heeft zijn in 2018 aflopende verbintenis nog altijd niet verlengd. Mogelijk wordt Van Geel daardoor in de zomer gedwongen om de 23-jarige verdediger te verkopen. Miquel Nelom, die de honneurs waarneemt wanneer Kongolo afwezig is, laat in topduels steeds zien dat hij simpelweg niveau tekort komt.

Lucas Woudenberg was afgelopen seizoen bij NEC één van de revelaties van de Eredivisie, maar dit seizoen staat De Witte Keniaan stil in zijn ontwikkeling. Nóg een jaar elders ervaring opdoen zou voor de jongeling goed zijn. Logisch scenario: Kongolo en/of Nelom weg plus een tijdelijk afscheid van Woudenberg. Dat betekent dat Van Geel sowieso een (extra) back moet aanschaffen.

Middenvelder
Het wemelt in de Feyenoord-selectie van de middenvelders, maar hoeveel daarvan zijn dit seizoen ook écht van waarde geweest voor de koploper? Van Bronckhorst lijkt weinig tot geen vertrouwen te hebben in Marko Vejinovic en Simon Gustafson. Ook Renato Tapia komt er bekaaid vanaf. Bart Nieuwkoop en Gustavo Hamer, exponenten uit eigen jeugd, krijgen de voorkeur van de trainer. Grote kans dat Van Geel kopers zoekt voor de dure bankzitters.

Dan is er natuurlijk nog het geval Kuyt. De captain van Feyenoord is misschien bezig aan zijn allerlaatste seizoen als actief voetballer. In De Kuip wordt de routinier dit seizoen regelmatig gebruikt als aanvallende middenvelder. Als Kuyt het inderdaad voor gezien houdt, ontstaat er nóg een gat op het middenveld. Feyenoord heeft in Europa een brede selectie nodig, dus Van Geel kan aan de bak.

Vleugelaanvaller
De dure Steven Berghuis keert waarschijnlijk terug naar Watford, Eljero Elia denkt wellicht stiekem aan een financiële klapper en Jens Toornstra speelt weliswaar vaak op de flank, maar Van Bronckhorst kan hem ook prima gebruiken op het middenveld. Oftewel: een extra vleugelaanvaller zou bepaald geen overbodige luxe zijn in De Kuip. De verwachtingen rond Mo El Hankouri zijn hoog, maar met zijn negentien jaar is hij wel érg jong.

Spits
Mocht Feyenoord dit seizoen inderdaad kampioen worden, dan kan die landstitel - de eerste sinds 1999 - voor een groot deel worden toegeschreven aan Nicolai Jörgensen. De Deense spits is een fantastische aankoop gebleken van Van Geel. Maar het feit dat Het Legioen zich zorgen maakt nu Jörgensen mogelijk een aantal wedstrijden mist, zegt voldoende over de selectie van Feyenoord. Michiel Kramer is twee á drie klasses minder dan de Deen. Een échte topclub beschikt over twee topspitsen. (Bron: FeyenoordPrimeur.nl)

Kan me er in vinden. Verder niet verheffend.
Linksback; Kongolo is een cv in de selectie, de linksbackpositie is uit nood geboren door de zwakte van de beoogde backs.
Middenveld; Het feit dat Nieuwkoop en Hamer bij Gio beter liggen zegt alles over de dure aankopen.
Vleugelaanvaller. Daar heeft Toornstra inderdaad vaak gestaan . ook uit nood geboren , omdat er gewoon geen buitenspelers zijn op de bank.
Behoudens 20 minuten Bilal
Spits ; We hebben Jorgensen en daarna ...................... tja.
Gewoon een wereldprestatie van de beste 13 en Gio.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 04 april 2017 - 22:58   quote  deeplink  
Goed gedaan van de selectie en Gio dat zonder meer. Maar tegelijkertijd kan je vasstellen dat de selecties van Ajax en PSV vergelijkbare zwaktes hebben. Ook daar is het behelpen op sommige posities en is wat op de bank zit al gauw minder.
van geil
 van geil - dinsdag 04 april 2017 - 23:12   quote  deeplink  
Ik vind diverse wissels bij 020 eigenlijk beter dan de basisspelers.
Tete , Kluivert en Neres... ook de right.als ik het goed schrijf.
En ook die middenvelder is prima .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 april 2017 door van geil --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 04 april 2017 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 april 2017 - 23:12 schreef van geil het volgende:
Ik vind diverse wissels bij 020 eigenlijk beter dan de basisspelers.
Tete , Kluivert en Neres... ook de right.als ik het goed schrijf.
En ook die middenvelder is prima .
Ik vind Tete ook beter, maar die andere twee niet. Neres heeft nog niets laten zien en die heeft een waanzinnig bedrag gekost. Die goal tegen ons had jij ook nog wel gemaakt. Voor de rest vond ik hem niet overtuigen, zelfs tegen Nelom. Kluivert is nog heel erg wisselvallig. Tegen ons speelde ie goed, maar daarvoor heb ik hem ook een aantal zwakke wedstrijden zien spelen. Maar kijk eens wat er bij hun bij de klassieker op de bank zat. Das bijna allemaal minder. Boer is minder dan Onana. Tete is wellicht een versterking. Zij hebben ook een Boulahrouz in Westermann op de bank zitten. Hun linksback is al het hele jaar een probleem. Op het middenveld leveren ze ook veel in als ze moeten wisselen. Die Van de Beek is nog de beste waarschijnlijk. Qua aanval zit er al helemaal niets achter dat enigszins niveau heeft. Younes en Dolberg die dan geblesseerd waren zijn ook bijzonder wisselvallig. Die eerste heeft pas 2 goals gemaakt geloof ik. Traore is ook niet wat ze ervan gehoopt hadden. Tis niet voor niets dat Bosz bij De Ligt en Kluivert uitkomt. Hoe jong en wisselvallig die ook nog zijn, de alternatieven zijn evenmin overtuigend.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 04 april 2017 - 23:43   quote  deeplink  
De selectie van Feyenoord is echt wel breder dan die 13. Maar goed, elke vergelijking met 020 en psv moet altijd met een verschil in begroting worden bekeken.
In die optiek is het gegeven het beperkte transferbudget nog verdomde knap dat er nog zo'n redelijk brede selectie op de been is.

Tel ze maar:
Jones, Vermeer,
Karsdorp, Botteghin, vdH, Kongolo,
Karim, Kuyt, Vilhena, Toornstra
Jorgensen, Elia, Berghuis
van Beek, Nieuwkoop.
Dat zijn er 15 die basiswaardig zijn. At the moment.

Bij 020 is de basiswaardige selectie in die zin breder. Maar nogmaals: niet onlogisch.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 05 april 2017 - 00:02   quote  deeplink  
Als je de 'basiswaardige' spelers van Ajax telt kom je op een vergelijkbaar aantal uit.

Onana,
Tete, Veltman, Sanchez, Viergever, De Ligt, Riedewald, Sinkgraven
Schöne, Klaassen, Ziyech, Van de Beek
Traore, Dolberg, Younes, Kluivert

Ik tel er 16 en dan neem ik alle twijfelgevallen mee. Je kunt je afvragen of Riedewald, De Ligt, Sinkgraven, Van de Beek, Traore, Younes en Kluivert hier wel allemaal al bijhoren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 april 2017 door T-FeYeN00rD --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 05 april 2017 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 april 2017 - 16:15 schreef Michellinkerd het volgende:
Ik vind die Veerman helemaal geweldig. Wat een kerel is dat. Geweldige fysiek, veel en veel beter dan Kramertje. Je kunt hem moeiteloos wissel zetten achter Jörgensen, en als het dan niet gaat, zet je Veerman erbij en haal je Jörgensen naar de 10 positie. Gaat zeker zijn doelpunten maken...

Wat we missen is een goeie vervanger voor Elia. Die is me toch wat vaak gebelsseerd. Ik hoop echt dat dat allen pech is geweest, want ik zie hem toch graag spelen. Als die het op z'n heupen heeft..... En hij heeft al aardig wat assist gegeven ook. Dus dat is prima. Maar als back-up voor hem hebben we (nog) niks. El Hankouri moet echt aan de gewichten gaan hangen en wat massa kweken, anders wordt het hem niet. En Robertha is ook nog niet zover. Hansson is ook pas 18, daar mag je op CL niveau nog niks van verlangen.

Verder moeten we echt een hele goeie linksback halen. Kongolo hoort in het centrum, en vind ik daar beter dan 'Scharie'. Dan is de bezetting op linksback met nelom/Woudenberg niet goed genoeg. Verdonk valt mij niet op bij PEC, dus dat is zeker geen CL niveau. Op het middenveld vind ik Vejinovic te slap, Tapia te traag, Kuijt te oud en de jonge jongens nog niet goed genoeg. Als Vilhena weggaat moet er een sterke controleur komen. Dat zou Clasie kunnen zijn, als hij is uitgekeken op de bank in Southampton. Zal wel niet kunnen, qua salaris, maar dat type is hij wel.

Opstelling volgend jaar:

Jones / Vermeer / Bijlow
Karsdorp / Nieuwkoop
Botteghin / Van Beek
Kongolo / Van der Heijden
Van Aanholt / Woudenberg
El Ahmadi / Tapia (laatste kans)
Clasie / De Roon (nu nog Newcastle geloof ik?)
Toornstra / Kuyt
Elia / Bilal (kan dat, vanaf links?)
Jörgensen / Veerman
Jahanbaksh / Berghuis (als 'ie gaat snappen dat het niet allen op talent kan)

Basis / wissel

Geen plek meer voor Kramer, Vejinovic, Nelom, Hahn (jammer, was een hele goeie voor ons geweest, maar moet verder) Pär Hansson, Dammers, Verdonk en alle kneusjes die ik vergeten ben. Wel doorgaan met Emil Hansson, El Hankouri, Robertha, Hamer en Vente.
En dan ga je er nog niet vanuit dat er wat vertrekt..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 05 april 2017 - 07:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 april 2017 - 19:07 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
De enige interessante linksback in NL is Haps. Veerman kan niet voetballen. Dus die mag wat mij betreft lekker in Friesland blijven.

Anyway, belangrijkste versterkingen zijn op linksback en de flanken voorin. Zeker als Berghuis niet blijft, maar eigenlijk ook als ie wel blijft. Wat meer keuze/kwaliteit/creativiteit op 10 is ook geen overbodige luxe, nu Gustafson het voorlopig nog niet lijkt te kunnen bolwerken en Kuyt snel ouder wordt.
Haps was ik idd vergeten. Van Geel.mag hem sowieso haken.

Over Henk Veerman ben ik het dus niet met je eens. Hij scoort altijd. Is misschien heb basisspeler, maar een geweldige stormram. Met hem, Jørhensen en nog een nieuwe spits heb genoeg voor de spitspositie. Laat ik de mini's nog even buiten beschouwing...
de bluffer
 de bluffer - woensdag 05 april 2017 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 april 2017 - 20:23 schreef piet de paler het volgende:
Maar volgens de meeste van jullie hebben we Dylan Vente Mo Hankourie dat zijn en worden toch wereldvoetballers of zie. En hoor ik twijfel ?
Zijn wel grote talenten ook Nieuwkoop niet vergeten
gewoon bij de selectie halen en houden tot het einde van het seizoen
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 05 april 2017 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 april 2017 - 20:23 schreef piet de paler het volgende:
Maar volgens de meeste van jullie hebben we Dylan Vente Mo Hankourie dat zijn en worden toch wereldvoetballers of zie. En hoor ik twijfel ?
Ik twijfel momenteel, volgens mij is Michiel nu de wereldspits..
VVout
 VVout - woensdag 05 april 2017 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 april 2017 - 13:09 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik twijfel momenteel, volgens mij is Michiel nu de wereldspits..
Vogelgriep is toch weer voorbij toch?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 05 april 2017 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 april 2017 - 13:30 schreef VVout het volgende:

[..]

Vogelgriep is toch weer voorbij toch?
Geen last van ik heb m'n jaarlijkse prikkie..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 05 april 2017 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 april 2017 - 13:32 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Geen last van m'n pikkie..
Houden zo Renato!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 april 2017 door Arie.Klooster --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 05 april 2017 - 13:51   quote  deeplink  
d:-)
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 05 april 2017 - 13:54   quote  deeplink  
Waarden en normen, heren, waarden en normen.
Gerard_FR
 Gerard_FR - woensdag 05 april 2017 - 14:15   quote  deeplink  
Respect en tolerantie,Henk,respect en tolerantie.
VVout
 VVout - woensdag 05 april 2017 - 14:30   quote  deeplink  
Dus laten we het respecteren en tolereren dat er in het eerste van Feyenoord mensen mogen voetballen die de norm mogen overschrijden iets te veel moeite te mogen vinden. Dit zijn waarden die we natuurlijk vast moeten houden voor de toekomst, daar word je op zekers beter van.
sevillana
 sevillana - woensdag 05 april 2017 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 april 2017 - 19:44 schreef Milo het volgende:
Guzman van persie clasie fer Wijnaldum
Van Persie en Clasie graag, Wijnaldum zal waarsch niet haalbaar zijn?
sevillana
 sevillana - woensdag 05 april 2017 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 april 2017 - 20:23 schreef piet de paler het volgende:
Maar volgens de meeste van jullie hebben we Dylan Vente Mo Hankourie dat zijn en worden toch wereldvoetballers of zie. En hoor ik twijfel ?
nog niet klaar voor CL voetbal denk ik?
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 05 april 2017 - 15:16   quote  deeplink  
Wanneer houdt die Ronald de Boer z'n boerse muil eens dicht over Feyenoord?
yoghurt17
 yoghurt17 - woensdag 05 april 2017 - 16:59   quote  deeplink  
ik vind niet dat we clasie en v persie moeten gaan halen. Moeten door met potentiele top spelers. Geen spelers meer erbij die veel geld kosten en op de weg terug zijn.

Ik zou dit een mooie opstelling vinden er van uitgaande dat Karsdorp, Vilhena, Botteghin,toornstra en Kongolo vertrekken:

--------------Jones--------------------
Nieuwkoop---J. Gouweleeuw--Kashia---Haps
--------------El ahmadi---------------
larsson------------------------------Elia
--------------djuricic---------------
-----Jorgensen---------Haller----------
Stylzz
 Stylzz - woensdag 05 april 2017 - 17:04   quote  deeplink  
Mooi al die eigen spelers
van geil
 van geil - woensdag 05 april 2017 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 april 2017 - 23:43 schreef FR-Henk het volgende:
De selectie van Feyenoord is echt wel breder dan die 13. Maar goed, elke vergelijking met 020 en psv moet altijd met een verschil in begroting worden bekeken.
In die optiek is het gegeven het beperkte transferbudget nog verdomde knap dat er nog zo'n redelijk brede selectie op de been is.

Tel ze maar:
Jones, Vermeer,
Karsdorp, Botteghin, vdH, Kongolo,
Karim, Kuyt, Vilhena, Toornstra
Jorgensen, Elia, Berghuis
van Beek, Nieuwkoop.
Dat zijn er 15 die basiswaardig zijn. At the moment.

Bij 020 is de basiswaardige selectie in die zin breder. Maar nogmaals: niet onlogisch.
Volstrekt oneens met beperkte transferbudget.Het had beter besteed moeten worden.En er had meer geld besteed kunnen/moeten worden aan het doorselecteren.
En v Beek meetellen ? daar is al n jaar van bekend dat je hem niet op kan stellen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 april 2017 door van geil --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5936
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.3636870