|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 04 juni 2014 - 14:12 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Ja, maar ik heb er geen een op het oog ...., wat in geval van verkoop toch wel een vereiste is.... Dat is afhankelijk van t systeem.
Ik denk dat Rutten wel eens een ander systeem kan gaan hanteren. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik denk dat Rutten dat nog niet eens kan weten, omdat er nog zoveel kan gebeuren met het oog op transfers. Ik denk dat hij alleen nog maar aan het rondkijken is voor vervangers. Zodra er meer duidelijkheid is, zal hij knopen doorhakken over hoe te spelen bijvoorbeeld... Maar hij zal ongetwijfeld wel wat in zijn hoofd hebben als.... en zus...... en zo....... |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ik vind persoonlijk 10 miljoen voor Pellè veel te weinig voor nog een contract tot 2017 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 04 juni 2014 - 17:00 schreef de bluffer het volgende:Ik vind persoonlijk 10 miljoen voor Pellè veel te weinig voor nog een contract tot 2017 zou inderdaad n aanfluiting zijn. gezien zijn salaris en contract zou in dit geval Feyenoord hem onder de 25 miljoen niet hoeven te laten gaan. heb echter de indruk dat er n clausule is afgesproken. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op woensdag 04 juni 2014 - 17:31 schreef van geil het volgende:[..] zou inderdaad n aanfluiting zijn. gezien zijn salaris en contract zou in dit geval Feyenoord hem onder de 25 miljoen niet hoeven te laten gaan. heb echter de indruk dat er n clausule is afgesproken. Maar dan moet je ook zijn leeftijd in overweging nemen. Je gaat never nooit 20 miljoen voor hem krijgen. Laat staan 25. 15 miljoen zal echt het maximale zijn. Waarschijnlijk is zelfs dat nog iets te hoog voor de buitenlandse clubs. Ik zeg niet dat we alles moeten accepteren, maar leer er maar alvast mee leven dat het niet zo'n bedrag gaat worden. Pellè wil waarschijnlijk weg en Feyenoord wil ook geen ontevreden speler. Waarschijnlijk is er al afgesproken dat hij van de zomer weg mag. En ja, dan wil Feyenoord natuurlijk wel geld vangen voor hem, maar dat zal niet de absolute hoofdprijs zijn. Ze gaan ook niet om 2 miljoen zeggen dat hij niet weg mag, want dan heb je met Pellè weer de poppen aan het dansen. En een ontevreden Pellè is een hoop onrust in je team wat je niet wilt. Ik hoop ook op een mooi bedrag, maar houd maar rekening met een lager bedrag voor hem. Bedragen boven de 15 zijn volgens mij sowieso irreëel. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 04 juni 2014 - 17:52 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Maar dan moet je ook zijn leeftijd in overweging nemen. Je gaat never nooit 20 miljoen voor hem krijgen. Laat staan 25. 15 miljoen zal echt het maximale zijn. Waarschijnlijk is zelfs dat nog iets te hoog voor de buitenlandse clubs. Ik zeg niet dat we alles moeten accepteren, maar leer er maar alvast mee leven dat het niet zo'n bedrag gaat worden. Pellè wil waarschijnlijk weg en Feyenoord wil ook geen ontevreden speler. Waarschijnlijk is er al afgesproken dat hij van de zomer weg mag. En ja, dan wil Feyenoord natuurlijk wel geld vangen voor hem, maar dat zal niet de absolute hoofdprijs zijn. Ze gaan ook niet om 2 miljoen zeggen dat hij niet weg mag, want dan heb je met Pellè weer de poppen aan het dansen. En een ontevreden Pellè is een hoop onrust in je team wat je niet wilt. Ik hoop ook op een mooi bedrag, maar houd maar rekening met een lager bedrag voor hem. Bedragen boven de 15 zijn volgens mij sowieso irreëel. ik geef de regels aan met 25 miljoen.(abitrage) zeg niet dat dat t wordt. maar t contrast van n evt 15 miljoen er tussen is veel te groot. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
Het moet afgelopen zijn bij Feyenoord met die calimerobedragen. Wij 10 voor Pelle, en eindhoven straks weer 25 miljoen voor Depay? Pelle is de beste spits die ik ooit in de Kuip heb gezien. En ik heb Ove K. tijdens zijn hele periode Feyenoord meegemaakt: een fantastische spits - maar Pelle slaat echt alles. Bony is een hele goede gebleken in de Pr.L.; dan moet Graziano het daar ook kunnen maken, - die heeft nl. nog meer wapens dan Bony! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Bony is 2 jaar jonger, Pelle maakt het niet in Engeland waar de verdedigers wel kunnen koppen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zijn er weer een stel aan het luchtfietsen. Teveel prentenboekjes thuis? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ja joh, Koeman is helemaal de weg kwijt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Klopt. Pelle maakt nl. niks klaar in Engeland. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
mij wel hoor. |
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
ook deze maakt pelle niet klaar die heeft ietsjes meer nodig italianen wippen als konijnen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 04 juni 2014 - 23:20 schreef flipje tiel het volgende:ook deze maakt pelle niet klaar die heeft ietsjes meer nodig italianen wippen als konijnen En komen in 20 seconden klaar. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 04 juni 2014 - 17:31 schreef van geil het volgende:[..] zou inderdaad n aanfluiting zijn. gezien zijn salaris en contract zou in dit geval Feyenoord hem onder de 25 miljoen niet hoeven te laten gaan. heb echter de indruk dat er n clausule is afgesproken. Dat moet haast wel. Anders ga je toch jier zulke prijzen noemen. .. offehh : is het ook echt een citaat van vGeel ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Pelle heeft twee leuke seizoenen bij ons gedraaid. Pelle is geen international. Pelle heeft nog nooit wat laten zien buiten Nederland.
10 miljoen is een kapitaal. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Bij vertrek Pelle interesse voor Van Wolfswinkel. Aardige optie lijkt me. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Logische optie ook. Relatief goedkoop, doelpuntenmaker (in een minder fysieke competitie dan de PL dan) en een Feyenoord supporter bovendien. Wel een heel ander type dan Pellè, maar de interessante spitsen liggen niet voor het oprapen. Ik zou het wel zien zitten. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Op welke plaats speelt zij en welke club, denk dat je daar niet snel langs komt wel overheen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vind ik een beetje een slappe spits |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ik kies lieve voor Dost |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Of als Pellè, en Janmaat verkocht zijn ga ik voor Luuk de Jong |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
En dan zal ik direkt naar Hans Vonk van Heerenveen gaan om Ziyech binnen proberen te halen zeer goed voor ons Feyenoord |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dost wilt niet weg,de Jong in gesprek met pisvee,Ziyech wil niet naar Feyenoord. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Mitchell te Vrede is net zo goed als nu van Wolfswinkel nu is dus nooit doen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: allemaal geruchten. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
oke bluffert..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 juni 2014 door ar -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Volgens mij heeft Ziyech zijn voorkeur wel uitgesproken,overal wordt hij gelinkt met twente. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Al eerder van Wolfswinkel genoemd. Cheap, proberen waard. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 05 juni 2014 - 07:20 schreef Stylzz het volgende:Pelle heeft twee leuke seizoenen bij ons gedraaid. Pelle is geen international. Pelle heeft nog nooit wat laten zien buiten Nederland. 10 miljoen is een kapitaal. 10 miljoen lijkt n kapitaal. maar in dit geval bedrijfstechnisch n schijntje. Pelle koste al ong 1 miljoen aan huur 1 miljoen aan salaris en 4 miljoen aan de transfer. maakt 6. dan moet er nog n vervanger gehaald worden vd resterende 4 miljoen en het salaris betaald van gaan worden. dan moet je hopen op n succes aankoop om quitte te spelen. En dan praat je over n voltreffer die Pelle was. tel daarbij dan de jaarlijkse ellende verhalen als bv Verhoek Cisse etc etc. dan ben je met deze marges binnen 10 jaar weer bijna failliet. zeker zonder CL. |
|
|
|
|
luukbarrie
|
|
|
Pelle moet tussen 10 en 15 miljoen opleveren. Hij heeft nog 3 jaar contract en is veel beter dan castaignos, die 8,5 miljoen kost |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 05 juni 2014 - 18:43 schreef ar het volgende:[..] Volgens mij heeft Ziyech zijn voorkeur wel uitgesproken,overal wordt hij gelinkt met twente. Hij heeft zelf nog niets gezegd officieel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 05 juni 2014 - 19:12 schreef van geil het volgende:[..] 10 miljoen lijkt n kapitaal. maar in dit geval bedrijfstechnisch n schijntje. Pelle koste al ong 1 miljoen aan huur 1 miljoen aan salaris en 4 miljoen aan de transfer. maakt 6. dan moet er nog n vervanger gehaald worden vd resterende 4 miljoen en het salaris betaald van gaan worden. dan moet je hopen op n succes aankoop om quitte te spelen. En dan praat je over n voltreffer die Pelle was. tel daarbij dan de jaarlijkse ellende verhalen als bv Verhoek Cisse etc etc. dan ben je met deze marges binnen 10 jaar weer bijna failliet. zeker zonder CL. 10 miljoen is een kapitaal voor een speler die op niveau nog niets heeft laten zien en niet eens international is. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Als ie een Nederlander was wel, een Italiaan wordt niet zomaar international. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ongeveer 150000, bij transfer Castaignos. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ja, een spanjaard ook niet, maar men kijkt er toch naar. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: +1, ik weet alleen niet of hij cheap zal zijn, maar ik vond hem al zeer talentvol toen hij naar Utrecht ging. Toen vond ik al dat Feyenoord zijn kans gemist had... En hij is nog maar 25, dus een prima leeftijd ook nog eens (is slechts bijkomstigheid). Hij scoort zo gemakkelijk. Ik denk dat hij ná guidetti en Pellè de volgende Feyenoordspits zou kunnen zijn die bij de topscorers van nederland zal horen... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 juni 2014 - 09:29 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] +1, ik weet alleen niet of hij cheap zal zijn, maar ik vond hem al zeer talentvol toen hij naar Utrecht ging. Toen vond ik al dat Feyenoord zijn kans gemist had... En hij is nog maar 25, dus een prima leeftijd ook nog eens (is slechts bijkomstigheid). Hij scoort zo gemakkelijk. Ik denk dat hij ná guidetti en Pellè de volgende Feyenoordspits zou kunnen zijn die bij de topscorers van nederland zal horen... Nou , ik heb er een hard hoofd in . Ik vind van Wolfswinkel nu net GEEN spits die Feyenoord nodig heeft ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 juni 2014 - 17:15 schreef lijdensweg het volgende:[..] Nou , ik heb er een hard hoofd in . Ik vind van Wolfswinkel nu net GEEN spits die Feyenoord nodig heeft ... dat heb ik dus ook. |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
v wolfswinkel is gewoon een goede speler , hij heeft alleen de verkeerde keuze gemaakt door bij een hekkesluiter in england te gaan voetballen die alleen lange peren naar voren kegelen , in een voetballende ploeg komt hij veel beter tot zijn recht zeker in een aanvallend ingestelde ploeg daarbij heeft hij het in portugal gewoon goed gedaan |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind t wel grappig dat we nu al weten wat we wel en niet nodig hebben terwijl we geen idee hebben wat de plannen van de trainer zijn. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 juni 2014 - 22:45 schreef freduc het volgende:v wolfswinkel is gewoon een goede speler , hij heeft alleen de verkeerde keuze gemaakt door bij een hekkesluiter in england te gaan voetballen die alleen lange peren naar voren kegelen , in een voetballende ploeg komt hij veel beter tot zijn recht zeker in een aanvallend ingestelde ploeg daarbij heeft hij het in portugal gewoon goed gedaan Smaken verschillen , gelukkig maar! |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 juni 2014 - 23:34 schreef Stylzz het volgende:Ik vind t wel grappig dat we nu al weten wat we wel en niet nodig hebben terwijl we geen idee hebben wat de plannen van de trainer zijn. Eens. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Lange halen, degradatiekandidaat.... Freduc, heb je eigenlijk wel 1 wedstrijd van Norwich gezien? Hoeveel teams in de PL spelen nog dat ouderwetse Engelse spelletje?
Iedere club in de (Kl)eredivisie zou moeite hebben met Norwich.
vWolfswinkel is ruim een derde van het seizoen geblesseerd geweest en heeft prima gefunctioneerd. Zijn coach gaf dat meerdere malen aan.
Zou een geweldige opvolger van Pelle zijn! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
En Pelle moet zo snel mogelijk en zo duur mogelijk verkocht worden.
Nelom is en wordt niets beter dus v Aanholt is geen gekke gedachte. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Italiaanse galbacchio met zijn te dure scootmobiel en zijn grote muil na eindelijk eens scoren na een carrière zonder al te veel hoogtepunten. |
|
|
|
|
Leonidas
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 juni 2014 - 12:21 schreef Barabas het volgende:Italiaanse galbacchio met zijn te dure scootmobiel en zijn grote muil na eindelijk eens scoren na een carrière zonder al te veel hoogtepunten. Wat bedoel je nou precies? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|