|
|
tomson
|
|
|
Tijd dat er weer eens wat te zeiken over de Marokkanen of de negers komt. Inmiddels niet een klein beetje turkenmoe maar echt doodmoe. Bah... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 april 2017 door tomson -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Moet mezelf corrigeren: ik ben moe van de nationalistische Turken. Die zich zonodig bij elke gelegenheid staan aan te stellen voor dat kut consulaat in Rotterdam.
250.000 Turken in Nederland. 125.000 daarvan met dubbel paspoort. Maar de helft daarvan heeft gestemd. Daarvan 70% ja. Maar wat als het nee kamp niet zo geïntimideerd was ? Nu durfde een groot deel niet eens te komen stemmen uit angst voor represailles. Anders had je een heel andere uitkomst gezien. De paar schreeuwers voor het consulaat zijn dus niet representatief voor de Turken. Ik ben dus schreeuwturkenmoe....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 april 2017 door tomson -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
edjoe
|
|
|
Ik lees net dat AZ interesse heeft in Woudenberg en Heerenveen in Hahn. Kunnen we Woudenberg niet ruilen met bijbetaling voor Haps. En Hahn ruilen tegen Larsson met bijbetaling. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik hoorde Hansie Hansie gisteren zeggen dat zijn collega's blij zijn als Larsson is opgerot. Schijnt altijd dwars te liggen ,als iedereen een broodje ei wil , dan wil hij een broodje kip Neem iedereen kip dan wil Larsson ei. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Klinkt goed,laat maar komen |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 april 2017 - 07:38 schreef edjoe het volgende:Ik lees net dat AZ interesse heeft in Woudenberg en Heerenveen in Hahn. Kunnen we Woudenberg niet ruilen met bijbetaling voor Haps. En Hahn ruilen tegen Larsson met bijbetaling. Als AZ dat meent zou ik het proberen Larson niet doen, Voorstel van de Kromme ben ik mee eens Clasie proberen te huren |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kramer ruilen voor Veerman. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ga je vissen ? Of duiken ? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
V Duinen als 3e spits lijkt me wel wat |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: We hebben al een matige spits op de bank. Die is beter dan van Duinen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Veerman, 2 mtr 2 . snel, balvast , en scoort. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Als Kramer vertrekt misschien een optie |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Havenaar als 2 e spits dan |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Van Duinen, Veerman, Havenaar..... Heren, Feyenoord moet vooruit. De gedachte's zijn nog middelmaat. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We hebben het over een derde spits. Voor de laatste 10 minuten |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 23 april 2017 - 13:28 schreef ar het volgende:Van Duinen, Veerman, Havenaar..... Heren, Feyenoord moet vooruit. De gedachte's zijn nog middelmaat. Ha juist zie je al staan in de CL.. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Klopt wel. Jorgensen zal altijd 1ste spits blijven, dus zal iedere uitgave aan een andere spits (in beginsel) zonde van het geld zijn. Ik pleit voor een (heel) goede rechts of linksbuiten die ook in de spits kan spelen. Dan heb je 2 vliegen in 1 klap. Een vleugelaanvaller en een vervanger voor als Jorgensen geblesseerd raakt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dus, van Persie en Veerman. We zijn eruit. Volgende positie. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Bij VI gaan ze er al van uit dat Jörgensen vertrekt. Wat levert hij op? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Blonderen we gewoon Kramer |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
44 , en anders maar niet. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Meer met gein, maar als er een club komt met een grote zak geld. Dan is ook hij gewoon te koop. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Maar niet voor 12 Miljoen! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Nee joh, niet al te serieus nemen ;) |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
De wens is de vader van de gedachte bij VI |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Die Haps heeft het hele seizoen geen knikker geraakt. Doe die maar niet. Dan nog liever die jonge vervanger van Haps, Wijndal. Hoogma van Heracles ook een prima gozer voor de toekomst. Verder hoop ik op de jonge Amrabat en Troupee. Mahi kan evt op alle posities in de voorhoede, maar ik ben er niet 100% zeker van dat hij nog een stap gaat maken. Berghuis en Jorgensen proberen te behouden. En Clasie erbij zou leuk zijn. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Was een knipoog naar de magere deals van voorgaande jaren ;) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Je kunt sarcasme dan ook niet spellen zonder ar... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Als Jorgensen weg gaat dan niet beneden de 15 miljoen dan komt er rond de 10 miljoen bij voor plaatsing CL dan nog paar spelers verkopen die op de bank zitten. Dan ga kijken in Engeland, Denenmarken en Zweden voor goeie spelers o.a. weer een goeie spits |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Niet beneden de 25 miljoen bedoel je toch zeker.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: 20-30 is normaal voor bvb rechterrijtje Premier League. Maar ook ik ga er van uit dat Nicolai lekker CL wil ballen bij ons. En je moet als club nog maar een waardige opvolger vinden, ook al is er geld.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik ook maar ook Nico zei laatst bij de vraag of tie volgend seizoen nog bij Feyenoord speelt in de voetballerij weet je het nooit.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Toch lastig kiezen als een andere club je het 10-voudige aan salaris bied.. |
|
|
|