BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
yoghurt17
 yoghurt17 - dinsdag 30 mei 2017 - 11:50   quote  deeplink  
Beter, oud en te duur en weinig creativiteit
JanM
 JanM - dinsdag 30 mei 2017 - 13:08   quote  deeplink  
Utrecht dacht Ünal binnen te kunnen halen, maar blijkt kansloos. Zou Van Geel misschien meer succes hebben? Zou ik er wel bij willen hebben want kan ook op de flanken spelen!
MMM
 MMM - dinsdag 30 mei 2017 - 13:35   quote  deeplink  
Nee
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 30 mei 2017 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 mei 2017 - 13:08 schreef JanM het volgende:
Utrecht dacht Ünal binnen te kunnen halen, maar blijkt kansloos. Zou Van Geel misschien meer succes hebben? Zou ik er wel bij willen hebben want kan ook op de flanken spelen!
10 mi.joen he..
Milo
 Milo - dinsdag 30 mei 2017 - 13:53   quote  deeplink  
Dus lens komt. Welkom! Broodje aap verhaal natuurlijk. 3.3 dat verdiend niemand buiten de Europese top. Bij de subtop van de Pl en Bundesliga wordt dat niet eens betaald.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 30 mei 2017 - 14:11   quote  deeplink  
Ja wel man makkelijk..
JanM
 JanM - dinsdag 30 mei 2017 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 mei 2017 - 13:46 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

10 mi.joen he..
Jaartje huren? Wel met optie tot koop dan. Volgend jaar Jørgensen voor veel geld verkopen en dan met Ünal verder, mits hij voldoet natuurlijk ...
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 30 mei 2017 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 mei 2017 - 13:53 schreef Milo het volgende:
Dus lens komt. Welkom! Broodje aap verhaal natuurlijk. 3.3 dat verdiend niemand buiten de Europese top. Bij de subtop van de Pl en Bundesliga wordt dat niet eens betaald.
In Turkije wel
MMM
 MMM - dinsdag 30 mei 2017 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 mei 2017 - 01:53 schreef JanM het volgende:
Als het met Lens niet lukt deze misschien transfervrij oppikken?

http://www.transfermarkt.nl/eric-maxim-choupo-moting/profil/spieler/45660

Of nog een Brazilaan voor wat meer samba, ook transfervrij:

http://www.transfermarkt.nl/maicon/profil/spieler/70484

Of deze oude bekende van Chelsea overnemen als Fulham de optie tot koop niet licht?

http://www.transfermarkt.nl/lucas-piazon/profil/spieler/176485

En bij Schalke is ook nog een linksback tranfervrij op te pikken geloof ik:

http://www.transfermarkt.nl/sead-kolasinac/profil/spieler/94005

Martin, doe er je voordeel mee zou ik zeggen hahaha
Maup ben jij het?
JanM
 JanM - dinsdag 30 mei 2017 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 mei 2017 - 15:33 schreef MMM het volgende:

[..]

Maup ben jij het?
Ik kok hier toch ook al een tijdje, maar Maup zegt me helemaal niets, dus verklaar je nader!
MMM
 MMM - dinsdag 30 mei 2017 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 mei 2017 - 16:13 schreef JanM het volgende:

[..]

Ik kok hier toch ook al een tijdje, maar Maup zegt me helemaal niets, dus verklaar je nader!
c1b1cda2fafcecdd4a50f58b4154d605_196_197_crop.jpg

Maup Martens
Senior Scout
JanM
 JanM - dinsdag 30 mei 2017 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 mei 2017 - 16:23 schreef MMM het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Maup Martens
Senior Scout
Oh, nooit geweten dat hij Maup als (bijzondere) voornaam heeft hahaha

Maar neen, ik ben gewoon Jan
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 30 mei 2017 - 18:32   quote  deeplink  
"ik ben gewoon Jan"..icon_rolleyes.gif
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 30 mei 2017 - 18:39   quote  deeplink  
Nee je bent Maupie uit de Jordaan hahahahah
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 30 mei 2017 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 mei 2017 - 16:53 schreef JanM het volgende:

[..]

Oh, nooit geweten dat hij Maup als (bijzondere) voornaam heeft hahaha

Maar neen, ik ben gewoon Jan
Een topper.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 30 mei 2017 - 19:21   quote  deeplink  
Of Maupie Caranza
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 30 mei 2017 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 mei 2017 - 17:10 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Wij hebben heel veel geluk gehad dit jaar..???????? Vanaf dag 1 bovenaan.....
Luister, ik heb er geen moeite mee dat je hier komt maar als je komt om te provoceren door zo dom te lullen heb ik liever dat je optyft..
Ik geloof niet dat je het helemaal begreep, elk team dat kampioen wordt heeft geluk nodig, neemt niet weg dat jullie terecht kampioen zijn geworden en vanaf dag 1 bovensstaan is idd heel knap, maat het spel was ook niet zo dat je volgend jaar weer zo kampioen wordt. Ook daar heb je weer geluk bnij nodig. Ik zou gewoon geen gekke dingen doen, zoals Feijenoord de laatste jaren geen gekke dingen hebben gedaan in hun aankopen.
MMM
 MMM - dinsdag 30 mei 2017 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 mei 2017 - 16:53 schreef JanM het volgende:

[..]

Oh, nooit geweten dat hij Maup als (bijzondere) voornaam heeft hahaha

Maar neen, ik ben gewoon Jan
Hahahaha
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 30 mei 2017 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 mei 2017 - 17:19 schreef tomson het volgende:
En dan stelt zo'n landstitel ook nog eens niet zoveel voor vergeleken met een EL finale..
Nou ik er even wat beter over nadenk hebben we best wel een kut seizoen gehad hahaha
Dit komt niet van mij af, maar ik denk dat je de pers bedoeld? Het is natuurijk onzin dat een landstitel niets voorsteld, maargoed ik heb het eerlijk gezegd ook nergens gehoord. Neemt niet weg dat een finale plek in de EL prima is, maar er moet ook gekeken worden naar de tegenstanders die Ajax heeft geloot. Dit waren in mijn ogen niet de top teams van Europa.

Ik denk dat het goed is dat Feijenoord kampioen is geworden en de miljoenen ophaald uit de CL. Nu nog even wat punten scoren voor Nederland, want er is maar 1 club die dit een beetje doet de laatste 5 jaar en dat moet echt beter anders heb je ook straks geen directe plaatsing voor de EL.

In dat opzicht baal ik dat Utrecht nu ook door is ipv AZ. Utrecht heeft bijna geen punten, dus die loten weer zwaar en dan zakken we nog verder.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 30 mei 2017 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2017 - 16:39 schreef moa het volgende:

[..]

Welcome to the party!

Erg veel geluk gehad is natuurlijk wel onzin, ik heb Ajax en PSV vaker zien schutteren dan Feyenoord, vooral in de eerste seizoenshelft. Daarbij haalde Feyenoord 82 punten, als Feyenoord dat aantal punten elk jaar zou halen waren JULLIE nu de ploeg geweest die 18 jaar op een kampioenschap wachtte. :P

(Jullie laatste kampioenschappen waren met 73, 80, 73, 76, 76, 71 punten.) Over geluk gesproken ;)
KLopt, maar ik zeg toch ook dat elke club geluk moet hebben om kampioen te worden. Ajax was kampieon omdat de rest nog slechter was. Het is niet negatief bedoeld, maar alles viel dit jaar net even jullie kant op. Daar komt geluk altijd bij kijken, maar dat dwing je ook af. Die Zoet en het doelpunt, dat had je nooit gekregen zonder die technologie die het eerste half jaar in de Arena stond. Dan mag je van geluk spreken dat die daar stond op dat moment. Net als die jongen die uitglijdt in de eerste minuut en Kuijt de bal prima in het doel ramt.

Nederland had geluk met het polletje en Kieft in 88, anders lagen we er al uit in de poulefase en nu werden we Europees kampioen.
Maargoed ik merk dat mensen het verkeerd hadden opgevat. Ik hou erover op.
JanM
 JanM - dinsdag 30 mei 2017 - 19:49   quote  deeplink  
Twee woorden lijken me genoeg: HELEMAAL NIETS!
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 30 mei 2017 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2017 - 16:47 schreef moa het volgende:

[..]

Wat betreft de jeugd in de Jupiler League heb je trouwens absoluut gelijk, dat zou de opleiding en de doorstroming van talenten aanzienlijk makkelijker maken. (Wanneer zij het beoogde niveau kunnen halen) Feyenoord stroomt trouwens vanaf volgend seizoen in met het reserve team, waarschijnlijk in de 2e divisie/topklasse.

Toch vind ik niet dat Feyenoord de "fout" moet maken die o.a. ploegen zoals Ajax en Heerenveen maken door alleen maar te investeren in jonge spelers met het doel die weer door te verkopen. Bedrijfsmatig werkt dat natuurlijk prima, maar een hele jonge spelersgroep is wel bijna een garantie voor wisselvallige prestaties, jonge spelers maken nu eenmaal domme fouten, krijgen altijd een keer of een paar keer een tegenslag in hun ontwikkeling. etc..

De opbouw in de selectie van Feyenoord vind ik nu erg gezond, de gemiddelde leeftijd is ongeveer 25 jaar, met een aantal oudere spelers zonder echte restwaarde, een kern in de leeftijd van 23-29 jaar en een aantal jongere spelers waarvan er ook altijd een aantal in de basis staan. De selectie heeft een heel mooi verloop en de leeftijden zijn gelijkmatig verdeeld, dat zorgt voor continuïteit en een gezonde hiërarchie in de kleedkamer. Niet voor niets heeft Feyenoord zo'n stabiel seizoen gedraaid.
Dat is goed om te horen, ik wist niet dat Feijenoord nu in de 2de divisie doorstroomt volgend seizoen.

Ik ben het met je eens dat je niet alleen maar een opleidingclub moet zijn voor Europa. Een mix is prima, dus je neemt ervaren redelijke spelers die in de eredivisie iets extra's kunnen brengen maar in europa niet doorbreken of op hun retour zijn. Schone is ook zo'n speler die prima is voor de eredivisie, maar niet voor een niveau hoger.

Ik ben het ook eens dat de mix van ervaren spelers en jeugdspelers en het feit dat het team bij elkaar is gebleven van het jaar ervoor ervoor gezorgd hebben dat jullie veel stabieler waren dan de rest.
johan mansveld
 johan mansveld - dinsdag 30 mei 2017 - 20:20   quote  deeplink  
Pleurt op man....
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 30 mei 2017 - 20:22   quote  deeplink  
Rustig zo spreekt een landskampioen fan niet tegen zijn concurrent
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 30 mei 2017 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 mei 2017 - 19:31 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat je het helemaal begreep, elk team dat kampioen wordt heeft geluk nodig, neemt niet weg dat jullie terecht kampioen zijn geworden en vanaf dag 1 bovensstaan is idd heel knap, maat het spel was ook niet zo dat je volgend jaar weer zo kampioen wordt. Ook daar heb je weer geluk bnij nodig. Ik zou gewoon geen gekke dingen doen, zoals Feijenoord de laatste jaren geen gekke dingen hebben gedaan in hun aankopen.
Jaja ik begrijp het prima..tussen geluk en heel veel geluk zit hel veel verschil he..
R()b
 R()b - dinsdag 30 mei 2017 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 mei 2017 - 19:45 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Die Zoet en het doelpunt, dat had je nooit gekregen zonder die technologie die het eerste half jaar in de Arena stond. Dan mag je van geluk spreken dat die daar stond op dat moment. Net als die jongen die uitglijdt in de eerste minuut en Kuijt de bal prima in het doel ramt.

Nederland had geluk met het polletje en Kieft in 88, anders lagen we er al uit in de poulefase en nu werden we Europees kampioen.
Maargoed ik merk dat mensen het verkeerd hadden opgevat. Ik hou erover op.
Hoe jij praat zo lusten we er nog wel 80.
Leg je gewoon neer bij het feit dat wij LANDSKAMPIOEN zijn.
Winnen = winnen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 30 mei 2017 - 21:17   quote  deeplink  
Pffffff
ar
 ar - dinsdag 30 mei 2017 - 21:20   quote  deeplink  
Pfff idd.
Als hullie iets meer lef hadden getoond, hadden ze misschien ook een prijs.
Geluk dwing je af.
moa
 moa - dinsdag 30 mei 2017 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 mei 2017 - 19:45 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

KLopt, maar ik zeg toch ook dat elke club geluk moet hebben om kampioen te worden. Ajax was kampieon omdat de rest nog slechter was. Het is niet negatief bedoeld, maar alles viel dit jaar net even jullie kant op. Daar komt geluk altijd bij kijken, maar dat dwing je ook af. Die Zoet en het doelpunt, dat had je nooit gekregen zonder die technologie die het eerste half jaar in de Arena stond. Dan mag je van geluk spreken dat die daar stond op dat moment. Net als die jongen die uitglijdt in de eerste minuut en Kuijt de bal prima in het doel ramt.

Nederland had geluk met het polletje en Kieft in 88, anders lagen we er al uit in de poulefase en nu werden we Europees kampioen.
Maargoed ik merk dat mensen het verkeerd hadden opgevat. Ik hou erover op.
Ik begrijp je prima, ik ben het gewoon niet met je eens :)

Als geluk iets is wat je kan afdwingen dan kan het in mijn ogen per definitie geen geluk zijn, als jij er door hard te werken voor kan zorgen dat je een salarisverhoging krijgt dan kan dat toch geen geluk zijn?

Stellen dat "heel erg veel geluk" een belangrijke factor is in het kampioenschap van Feyenoord klopt daarom gewoon niet. Je kan hooguit zeggen dat Feyenoord heel veel heeft afgedwongen door hard te werken en elke tegenstander direct tegen de muur te zetten, dat is een kwaliteit, dat moet je niet onder geluk/pech gaan scharen.

Je haalt zelf een mooi voorbeeld aan met de wedstrijd tegen Heracles, Feyenoord helpt zichzelf in de wedstrijd door vanaf de eerste seconde vol druk te zetten, en er met de steun van het legioen vol op te knallen. Dat Heracles niet weet wat het overkomt is een gebrek aan ervaring/kwaliteit aan hun kant, en dat dat een fout oplevert is de verdienste van Feyenoord.

Wat betreft die goal die Zoet maakte, die was natuurlijk nooit gegeven zonder doellijntechnologie, maar Feyenoord had in die wedstrijd 18 doelpogingen tegenover 7 van PSV, 8 hoekschoppen tegenover 3 van PSV. In die slotfase regende het kansen, het had een wonder geweest als er niet 1 in was gevallen want de Kuip en het elftal gingen helemaal los.
tomson
 tomson - woensdag 31 mei 2017 - 08:22   quote  deeplink  
De Guidetti discussie hier nog niet begonnen ?
tomson
 tomson - woensdag 31 mei 2017 - 08:25   quote  deeplink  
Girl power?
http://m.soccernews.nl/news/392677/Van_Persies_vrouw_kiest_andere_club_dan_Feyenoord
Milo
 Milo - woensdag 31 mei 2017 - 08:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 mei 2017 - 08:22 schreef tomson het volgende:
De Guidetti discussie hier nog niet begonnen ?
Wie......
windoweyes
 windoweyes - woensdag 31 mei 2017 - 09:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 mei 2017 - 21:20 schreef ar het volgende:
Pfff idd.
Als hullie iets meer lef hadden getoond, hadden ze misschien ook een prijs.
Geluk dwing je af.
Beter terecht kampioen worden met een beetje geluk, dan kampioen worden door onterechte en partijdige beslissingen van scheidsrechters. Als je dat laatste zou doorrekenen, dan kan je minimaal 1 ster van de shirts van 020 aftrekken. Minimaal.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 31 mei 2017 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Smoel houden. Zuigen en schoonmaken..!!
johan mansveld
 johan mansveld - woensdag 31 mei 2017 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 mei 2017 - 20:22 schreef piet de paler het volgende:
Rustig zo spreekt een landskampioen fan niet tegen zijn concurrent
Min excuses Piet. Ik ben opgegroeid in bescheidenheid en kan met alle goede wil dat klootjesvolk met bijpassende misplaatste arrogantie niet verdragen.
JanM
 JanM - woensdag 31 mei 2017 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 mei 2017 - 09:16 schreef windoweyes het volgende:

[..]

Beter terecht kampioen worden met een beetje geluk, dan kampioen worden door onterechte en partijdige beslissingen van scheidsrechters. Als je dat laatste zou doorrekenen, dan kan je minimaal 1 ster van de shirts van 020 aftrekken. Minimaal.
Gewoon in de fik steken die shirts!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 31 mei 2017 - 10:16   quote  deeplink  
Met de eigenaars erin..
Milo
 Milo - woensdag 31 mei 2017 - 10:18   quote  deeplink  
De hoeveelheid titels is niet belangrijk. Wel geschiedenis schrijven.
analist
 analist - woensdag 31 mei 2017 - 10:19   quote  deeplink  
Wat een kabaal allemaal. Ajax heeft gewoon veel talent, technisch goede jonge voetballers, dus als liefhebber kan je daar met plezier naar kijken. Er zit nog genoeg rek in, dus ze hebben zeker de toekomst. Wij als Feijenoorders mogen best met respect daar naar kijken en onze jeugd/toekomst en verder uit bouwen. Goed voor het Nederlandse voetbal en de competitie.
JanM
 JanM - woensdag 31 mei 2017 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 mei 2017 - 10:19 schreef analist het volgende:
Wat een kabaal allemaal. Ajax heeft gewoon veel talent, technisch goede jonge voetballers, dus als liefhebber kan je daar met plezier naar kijken. Er zit nog genoeg rek in, dus ze hebben zeker de toekomst. Wij als Feijenoorders mogen best met respect daar naar kijken en onze jeugd/toekomst en verder uit bouwen. Goed voor het Nederlandse voetbal en de competitie.
020 heeft HELEMAAL NIETS!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 mei 2017 door JanM --
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 31 mei 2017 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 mei 2017 - 10:19 schreef analist het volgende:
Wat een kabaal allemaal. Ajax heeft gewoon veel talent, technisch goede jonge voetballers, dus als liefhebber kan je daar met plezier naar kijken. Er zit nog genoeg rek in, dus ze hebben zeker de toekomst. Wij als Feijenoorders mogen best met respect daar naar kijken en onze jeugd/toekomst en verder uit bouwen. Goed voor het Nederlandse voetbal en de competitie.
Vind ik ook hoor.
Tis alleen dat die zogenaamde succesfans eromheen het IQ van een mug vertonen.
Milo
 Milo - woensdag 31 mei 2017 - 10:59   quote  deeplink  
020 gasten hebben hier niks te zoeken!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 31 mei 2017 - 11:15   quote  deeplink  
Helemaal niets..
analist
 analist - woensdag 31 mei 2017 - 11:31   quote  deeplink  
Jammer dat er alleen uit emotionele gronden kreten geslaakt worden. Nog een tip dan.Een jonge Deense spits Marcus Ingvartsen, 21 jaar. Oh ja, ik ben fan van Feijenoord, maar alleen realist. Groetjes
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 31 mei 2017 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 maart 2017 - 07:42 schreef moa het volgende:
Als we toch alvast op zoek zijn naar een stand-in voor Jörgensen mag vGeel hier wel een scout heen sturen: Marcus Ingvartsen, Denemarken 21 jaar, voetballend bij FC Nordsjaelland. Nu nog goedkoop af te halen, is net voor het eerst geselecteerd voor de Deense hoofdmacht.

[ filmpje ]
Hoi..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 31 mei 2017 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 mei 2017 - 12:18 schreef NickyTee het volgende:
Voornaam
Marcus

Achternaam
Ingvartsen

Team
FC Nordsjaelland Far.

21 Jaar:
Carrière

Seizoen Team Competitie W

2016/2017 FC Nordsjælland Superligaen 34 22 7 0 0 0 2

2015/2016 FC Nordsjælland Superligaen 23 5 0 0 0 10 8

2014/2015 FC Nordsjælland Superligaen 14 2 3 0 0 9 5

https://www.youtube.com/watch?v=DLLLHAyxmFM
Hoi
analist
 analist - woensdag 31 mei 2017 - 12:06   quote  deeplink  
Klopt, hij heeft nu aangegeven graag naar Nederland of Duitsland te willen. Vandaar.
MMM
 MMM - woensdag 31 mei 2017 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 mei 2017 - 19:45 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

KLopt, maar ik zeg toch ook dat elke club geluk moet hebben om kampioen te worden. Ajax was kampieon omdat de rest nog slechter was. Het is niet negatief bedoeld, maar alles viel dit jaar net even jullie kant op. Daar komt geluk altijd bij kijken, maar dat dwing je ook af. Die Zoet en het doelpunt, dat had je nooit gekregen zonder die technologie die het eerste half jaar in de Arena stond. Dan mag je van geluk spreken dat die daar stond op dat moment. Net als die jongen die uitglijdt in de eerste minuut en Kuijt de bal prima in het doel ramt.

Nederland had geluk met het polletje en Kieft in 88, anders lagen we er al uit in de poulefase en nu werden we Europees kampioen.
Maargoed ik merk dat mensen het verkeerd hadden opgevat. Ik hou erover op.
Alsof 020 geen geluk gehad heeft. Wat een debiel berichtje
Milo
 Milo - woensdag 31 mei 2017 - 12:22   quote  deeplink  
Nu maar on topic graag.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 31 mei 2017 - 12:25   quote  deeplink  
Gelukkig wil mevrouw van Persie niet

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.3916909