BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 31 mei 2017 - 12:58   quote  deeplink  
Die Amrabat ontkent contact.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 31 mei 2017 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 mei 2017 - 23:15 schreef moa het volgende:

[..]

Ik begrijp je prima, ik ben het gewoon niet met je eens :)

Als geluk iets is wat je kan afdwingen dan kan het in mijn ogen per definitie geen geluk zijn, als jij er door hard te werken voor kan zorgen dat je een salarisverhoging krijgt dan kan dat toch geen geluk zijn?

Stellen dat "heel erg veel geluk" een belangrijke factor is in het kampioenschap van Feyenoord klopt daarom gewoon niet. Je kan hooguit zeggen dat Feyenoord heel veel heeft afgedwongen door hard te werken en elke tegenstander direct tegen de muur te zetten, dat is een kwaliteit, dat moet je niet onder geluk/pech gaan scharen.

Je haalt zelf een mooi voorbeeld aan met de wedstrijd tegen Heracles, Feyenoord helpt zichzelf in de wedstrijd door vanaf de eerste seconde vol druk te zetten, en er met de steun van het legioen vol op te knallen. Dat Heracles niet weet wat het overkomt is een gebrek aan ervaring/kwaliteit aan hun kant, en dat dat een fout oplevert is de verdienste van Feyenoord.

Wat betreft die goal die Zoet maakte, die was natuurlijk nooit gegeven zonder doellijntechnologie, maar Feyenoord had in die wedstrijd 18 doelpogingen tegenover 7 van PSV, 8 hoekschoppen tegenover 3 van PSV. In die slotfase regende het kansen, het had een wonder geweest als er niet 1 in was gevallen want de Kuip en het elftal gingen helemaal los.
IK ben het helemaal met je eens Moa. Het is iets dat je afdwingt en net als Ajax in de EL heel veel geluk had met die bal van Nick Viergever tegen Schalke, maar zo heb ik ook veel ploegen zien winnen tegen Nederlandse clubs. Feijenoord had die wedstrijd tegen PSV ook gewoon moeten winnen, maar daar hadden ze niet het geluk dat die bal even goed viel tot het moment van Zoet.

Daarbij hebben jullie het lastig op kunstgras, want het meerendeel van de verloren punten komen daar vandaan. De type spelers die jullie hebben houden niet zo van kunstgras en ik vind ook dat ze dit moeten verbieden. Iedereen kan zeggen dat het geen competitie vervalsing is, maar ik vind van wel.

Maargoed nogmaals elke ploeg heeft geluk nodig en het neemt niets weg van de knappe prestatie van Feijenoord door kampioen te worden. Zeker als je kijkt naar wat het Feijenoord gekost heeft en de salarishuishouding vergeleken met Ajax en PSV. Het team had een perfecte balans en kon daardoor prima presteren. De werklust en het vetrouwen van de ploeg was vaak doorslaggevend in de wedstrijden en ik vond het voetbal aantrekkelijk om te zien. Ik hoop ook echt dat julie dit volgend jaar kunnen doorzetten. Dit heb je nodig in de CL. Ik hoop echt dat jullie met een volle kuip mogen voetballen, want dit jaar was natuurlijk een drama met die netten en lege tribunes.

Zou leuk zijn als Ajax en Feijenoord ook volgend jaar weer zo kunnen strijden en PSV mag van mij ergens onderaan eindigen, dat vind ik echt een kut club zonder eigen identiteit.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 31 mei 2017 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 mei 2017 - 12:12 schreef MMM het volgende:

[..]

Alsof 020 geen geluk gehad heeft. Wat een debiel berichtje
Volgens mij hoor je mij dat ook niet zeggen. Lees de berichten maar eens na. Het valt me op dat jullie er zo over vallen... Het zit blijkbaar diep
Milo
 Milo - woensdag 31 mei 2017 - 13:18   quote  deeplink  
Ksssst wegwezen hier!
johan mansveld
 johan mansveld - woensdag 31 mei 2017 - 13:36   quote  deeplink  
Jid-army alert!!!!
netsurfer
 netsurfer - woensdag 31 mei 2017 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 mei 2017 - 08:22 schreef tomson het volgende:
De Guidetti discussie hier nog niet begonnen ?
Echt wel!

quote:


Oud-Feyenoorders Guidetti en Achahbar mogen vertrekken

 woensdag 31 mei 2017  13:21  8.080 keer bekeken  86 reacties  Pro Shots

John Guidetti mag vertrekken bij zijn club Celta de Vigo. Dit schrijft het Spaanse AS. De oud-spits van Feyenoord komt niet meer in de plannen van trainer Juan Carlos Unzué voor en mag daardoor uitkijken naar een nieuwe werkgever. De Zweed tekende in de zomer van 2015 een contract tot medio 2020 bij Celta.
tomson
 tomson - woensdag 31 mei 2017 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 mei 2017 - 13:46 schreef netsurfer het volgende:

[..]

Echt wel!

[..]

Die bedoelde ik idd :)
netsurfer
 netsurfer - woensdag 31 mei 2017 - 14:31   quote  deeplink  
:)

Ik vind het trouwens verdacht stil rondom Berghuis. Had liever gehad dat hij voor de komende interlands al was gekocht. Zo zul je zien dat hij de pannen van het dak speelt en dan zie Watford opeens weer extra ponden in het vooruitzicht.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 31 mei 2017 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 mei 2017 - 14:01 schreef tomson het volgende:

[..]

Die bedoelde ik idd :)
Halen..
johan mansveld
 johan mansveld - woensdag 31 mei 2017 - 16:20   quote  deeplink  
Nu meldt fr12 weer dat fener de pers met elia wil ruilen? Welke hoofdredacteuren fiateren deze shit toch telkens weer.....
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 31 mei 2017 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 mei 2017 - 16:20 schreef johan mansveld het volgende:
Nu meldt fr12 weer dat fener de pers met elia wil ruilen? Welke hoofdredacteuren fiateren deze shit toch telkens weer.....
Fenerbahce heeft de hoop op Eljero Elia nog niet opgegeven. De aanvaller van Feyenoord zou dichtbij een overgang naar Başakşehir zijn, waar hij al een persoonlijk akkoord mee bereikt zou hebben. De Turkse club zou Feyenoord een opvallend aanbod willen doen om Elia alsnog aan te trekken.

De Gele Kanaries zouden liever geen transfersom voor de 30-jarige Feyenoorder, wiens contract nog één jaar doorloopt, willen betalen. Dit schrijft Günes. Fenerbahce zou Robin van Persie willen inzetten om een ruildeal tussen beide spelers mogelijk te maken. De Turken zouden zelfs bereid zijn een deel van Van Persies salaris te blijven betalen. In Turkije staat de aanvaller voor een kleine vijf miljoen euro per jaar op de loonlijst.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 31 mei 2017 - 16:23   quote  deeplink  
Doet Elia nooit want dan houd hij niks over, die zou toch ook een deel van de opbrengst krijgen..(?)
netsurfer
 netsurfer - woensdag 31 mei 2017 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 mei 2017 - 16:23 schreef RenatoBos het volgende:
Doet Elia nooit want dan houd hij niks over, die zou toch ook een deel van de opbrengst krijgen..(?)
Klopt. Ook Werder Bremen zal niet blij zijn met een dergelijke constructie.
JanM
 JanM - woensdag 31 mei 2017 - 16:36   quote  deeplink  
Zou wel een bak zijn. Moet Robin alleen nog even een scheiding regelen zonder de helft van zijn vermogen af te moeten staan aan vrouwlief ... land der fabelen dus hoogstwaarschijnlijk!
van geil
 van geil - woensdag 31 mei 2017 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 mei 2017 - 16:36 schreef JanM het volgende:
Zou wel een bak zijn. Moet Robin alleen nog even een scheiding regelen zonder de helft van zijn vermogen af te moeten staan aan vrouwlief ... land der fabelen dus hoogstwaarschijnlijk!
Zijn vrouw heeft niets te vertellen.
JanM
 JanM - donderdag 01 juni 2017 - 08:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 mei 2017 - 23:10 schreef van geil het volgende:

[..]

Zijn vrouw heeft niets te vertellen.
Die schijn probeer ik ook altijd op te houden ...
Milo
 Milo - donderdag 01 juni 2017 - 08:44   quote  deeplink  
Vrouwen zijn lief maar je hebt er geen reet aan
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 01 juni 2017 - 09:08   quote  deeplink  
Nou een mooie reet is bepalend. ..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 01 juni 2017 - 11:05   quote  deeplink  
Lens schijnt naar Besiktas te gaan..
de bluffer
 de bluffer - donderdag 01 juni 2017 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juni 2017 - 11:05 schreef RenatoBos het volgende:
Lens schijnt naar Besiktas te gaan..
Laat hem mooi gaan, denkt toch maar alleen aan geld
geef mij maar Berghuis die levert gewoon geld in om willen komen
kenny
 kenny - donderdag 01 juni 2017 - 12:13   quote  deeplink  
ok Berghuis levert in maar is ook geen top , leuk voor in de nl comp maar europees weet ik het nog niet
er moet gewoon kwaliteit bijkomen en dat kost geld maar die kwaliteit is wel echt nodig om geen modderfiguur te slaan in de CL
Milo
 Milo - vrijdag 02 juni 2017 - 07:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juni 2017 - 09:08 schreef Leon FR1908 het volgende:
Nou een mooie reet is bepalend. ..
Zo lang ze maar hun mond houden. Toen ze stemrecht kregen is het fout gegaan.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 02 juni 2017 - 08:49   quote  deeplink  
Moppie van Persie is gewoon bang dat Robin weer in een penibele situatie op een hotelkamer landt.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 02 juni 2017 - 08:57   quote  deeplink  
Utrecht heeft van der Streek aangetrokken. Dit betekent vermoedelijk een snel vertrek van Amrabat naar Feyenoord.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 02 juni 2017 - 09:03   quote  deeplink  
"Spelers als Kuijt, die de boel bij elkaar houden."
Aldus don Leo.
Dat hebben we nodig.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 02 juni 2017 - 09:10   quote  deeplink  
Hebben we die nu niet dan?
Ik denk dat we een hoop ervaren jongens hebben, die vorig seizoen en het seizoen daarvoor erg veel van Kuyt geleerd hebben. Een speler moet vooral autoriteit hebben, dat moet 1 in je zitten en 2 moet het je gegund worden.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 02 juni 2017 - 11:14   quote  deeplink  
Traupée wil wel ,lijk mij een goede aankoop.
MMM
 MMM - vrijdag 02 juni 2017 - 12:31   quote  deeplink  
Niet nodig met Karsdorp en Nieuwkoop.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 02 juni 2017 - 12:49   quote  deeplink  
Heeft wel potentie volgens mij.
analist
 analist - vrijdag 02 juni 2017 - 12:55   quote  deeplink  
Martin van Geel, slaap verder. De zaken worden al gedaan en jij slaapt. Traupee tekent bij en FC Utrecht is in onderhandeling met het grootste talent, middenvelder, van Volendam, Veerman, 18 jaar.
Welterusten allemaal
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 02 juni 2017 - 12:56   quote  deeplink  
Ben heel benieuwd of van Geel nog een paar Toppers naar de Kuip gaat halen
uit de Eredivisie hoop ik van niet
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 02 juni 2017 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 juni 2017 - 12:55 schreef analist het volgende:
Martin van Geel, slaap verder. De zaken worden al gedaan en jij slaapt. Traupee tekent bij en FC Utrecht is in onderhandeling met het grootste talent, middenvelder, van Volendam, Veerman, 18 jaar.
Welterusten allemaal
Jemig, krijgen we weer net zo'n kut seizoen als de afgelopen twee.
Dat trek ik niet meer hoor.
JanM
 JanM - vrijdag 02 juni 2017 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 juni 2017 - 12:55 schreef analist het volgende:
Martin van Geel, slaap verder. De zaken worden al gedaan en jij slaapt. Traupee tekent bij en FC Utrecht is in onderhandeling met het grootste talent, middenvelder, van Volendam, Veerman, 18 jaar.
Welterusten allemaal
En waar laat je al die jonge spelers dan? Worden echt niet (veel) beter als ze niet regelmatig spelen. Zou hooguit kunnen als je ze koopt en dan nog 1 of 2 jaar laat spelen bij de club waarvan je ze koopt, maar als hun ontwikkeling dan stokt heb je de zoveelste miskoop. Kun je het beter nog 1 of 2 jaar aankijken en ze dan bij bewezen succes oppikken bij bijvoorbeeld Utrecht. Natuurlijk betaal je dan meer, maar dan koop je gerichte versterkingen met veel meer kans van slagen in De Kuip!
MMM
 MMM - vrijdag 02 juni 2017 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 juni 2017 - 12:49 schreef Stylzz het volgende:
Heeft wel potentie volgens mij.
Denk ik ook wel, goed seizoen gehad.

En verlengd dus onbetaalbaar.
johan mansveld
 johan mansveld - vrijdag 02 juni 2017 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 juni 2017 - 13:10 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Jemig, krijgen we weer net zo'n kut seizoen als de afgelopen twee.
Dat trek ik niet meer hoor.
Haha. Sarcasme is echt jouw ding hè. ....
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 02 juni 2017 - 15:59   quote  deeplink  
Soms...
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 02 juni 2017 - 17:52   quote  deeplink  
Boetius in de verkoop.
ar
 ar - vrijdag 02 juni 2017 - 18:00   quote  deeplink  
Zegt genoeg dan.
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 02 juni 2017 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 juni 2017 - 18:00 schreef ar het volgende:
Zegt genoeg dan.
Denk ik ook. Daarnaast bij ons weggegaan met een dikke middelvinger
ar
 ar - vrijdag 02 juni 2017 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 juni 2017 - 18:03 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Denk ik ook. Daarnaast bij ons weggegaan met een dikke middelvinger
Dat weet ik eigenlijk niet meer.
Op het laatst was het qua spel niet veel soeps meer, meen ik.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 02 juni 2017 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 juni 2017 - 18:07 schreef ar het volgende:

[..]

Dat weet ik eigenlijk niet meer.
Op het laatst was het qua spel niet veel soeps meer, meen ik.
Schijnt daarentegen in België wel goed gespeeld te hebben. Heb ik zelf niet genoeg van gezien om het te kunnen beoordelen. Maar wanneer hij weer richting zijn oude vorm gaat, is hij wat mij betreft welkom. Want hij kon echt wel goed voetballen. Dat zit er nog steeds wel ergens in, hoor.
ar
 ar - vrijdag 02 juni 2017 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 juni 2017 - 18:10 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Schijnt daarentegen in België wel goed gespeeld te hebben. Heb ik zelf niet genoeg van gezien om het te kunnen beoordelen. Maar wanneer hij weer richting zijn oude vorm gaat, is hij wat mij betreft welkom. Want hij kon echt wel goed voetballen. Dat zit er nog steeds wel ergens in, hoor.
Dat ben ik met je eens, maar hij heeft totaal geen body.
Daarbij heeft hij bij ons meer ruk gespeeld dan goede wedstrijden.
Persoonlijk zou ik er geen euri aan uitgeven.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 02 juni 2017 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 juni 2017 - 09:10 schreef Stylzz het volgende:
Hebben we die nu niet dan?
Ik denk dat we een hoop ervaren jongens hebben, die vorig seizoen en het seizoen daarvoor erg veel van Kuyt geleerd hebben. Een speler moet vooral autoriteit hebben, dat moet 1 in je zitten en 2 moet het je gegund worden.
Dat is wat Beenhakker bedoelt.
analist
 analist - vrijdag 02 juni 2017 - 18:43   quote  deeplink  
Ga nou geen oude meuk halen zoals Boetius. Is geweest. Haal frisse spelers en niet perse met een Feijenoord verleden, zo selecteer je goed door.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 02 juni 2017 - 18:48   quote  deeplink  
Boëtius...Als zelfs Genk je niet wil...Een middenmoter.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 02 juni 2017 - 19:13   quote  deeplink  
5 doelpunten uit 23 wedstrijden en 5 assist..
Vind ik niet veel
MMM
 MMM - vrijdag 02 juni 2017 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 juni 2017 - 19:13 schreef Leon FR1908 het volgende:
5 doelpunten uit 23 wedstrijden en 5 assist..
Vind ik niet veel
Zitten ook 6 wedstrijden van de Europa League bij. 1 goal en 2 assists.

Puur Belgische competitie: 17 wedstrijden (12 keer basis, 5 keer ingevallen) 4 goals en 3 assists.

Geen fantastische cijfers maar voor iemand die het jaar ervoor niet gespeeld heeft.. Verder geen idee hoor, heb hem ook niet zien spelen maar de verhalen waren niet onaardig.

Maar blijft een gok om hem te halen, hoe grote fan ik ook van hem was destijds.
daan limbos
 daan limbos - vrijdag 02 juni 2017 - 19:35   quote  deeplink  
Ik hoor de laatste tijd nauwelijks iets over Vente. Is toch een toptalent? Woon te ver weg om daar iets van te zien
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 03 juni 2017 - 15:55   quote  deeplink  
Feyenoord denkt aan aanvaller Standard Luik


(https://youtu.be/nITb4mTHgVE

Feyenoord is in de zoektocht naar een aanvallende versterking uitgekomen in België. De Rotterdamse club heeft interesse in Mathieu Dossevi. Althans, dit schrijft La Dernière Heure. Naast de kampioen van Nederland zou ook Trabzonspor in de buitenspeler van Standard Luik in de gaten houden.

De Belgische club, die dit seizoen op een teleurstellende negende plaats in de competitie eindigde, zou niet onwelwillend tegenover een vertrek van de 29-jarige aanvaller staan. Wel moet de Fransman met Togolese roots zo’n vijf miljoen euro kosten. Het eerdergenoemde medium bracht Feyenoord vorige maand in verband met Clinton Mata, rechtsback van Charleroi.

De statistieken van Dossevi, die eerder ook voor Valenciennes en Olympiakos speelde, zijn niet om over naar huis te schrijven. Dit seizoen scoorde hij in 28 wedstrijden slechts één keer en gaf hij vijf assists. Afgelopen winter was Club Brugge geïnteresseerd in de zevenvoudig international van Togo, maar tot een transfer kwam het destijds niet. 
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 03 juni 2017 - 16:26   quote  deeplink  
1 doelpunt in 28 wedstrijden hahahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.3971331