|
|
Stylzz
|
|
|
Zaakwaarnemer die de marktwaarde even op moet krikken. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: De goal van 5 miljoen. Wat een jongensboek. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Korreltjes zout genoeg op t moment |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
2,5 of ruilen voor een goede keeper |
|
|
|
|
analist
|
|
|
Wederom jammer Martin van Geel. Ajax heeft Victor Jensen, 17 jaar gekocht. Aanvallende middenvelder c.q buitenspeler. Dat zijn aankopen. Slaap zacht Martin, nog even en de pareltjes zijn weg. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja hoor. We vullen het hele elftal met jongetjes die nog nat achter de oren zijn. |
|
|
|
|
analist
|
|
|
Dat is ook de reden, dat wij financieel zo achter lopen. Zoals Cruijff altijd zei: talent kan je altijd opstellen, dat is niet leeftijd gebonden. Nee, haal dan uit Belgie Mathieu Dossevi, mogelijk 5 miljoen. Belachelijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Beleid wat Ajax al jaren doen, gastjes van 16/17 kopen en het daarna eigen jeugd noemen. Die overigens vaker mislukken dan echt doorbreken. |
|
|
|
|
analist
|
|
|
Hebben toch veel succes gehad met dit beleid. Dat is ook de reden, dat deze spelers meer opbrengen, dan de talenten van Feijenoord. Ik zeg dit met pijn in mijn hart als Feijenoorder, maar sluit je ogen niet. Kijk in het verleden naar de mislukkelingen bij ons. Dat heeft veel geld gekost. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 juni 2017 - 18:18 schreef analist het volgende:Wederom jammer Martin van Geel. Ajax heeft Victor Jensen, 17 jaar gekocht. Aanvallende middenvelder c.q buitenspeler. Dat zijn aankopen. Slaap zacht Martin, nog even en de pareltjes zijn weg. Jaja, jij bent de niet betaalde td die het beter weet dan de betaalde td. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 juni 2017 - 18:27 schreef analist het volgende:Hebben toch veel succes gehad met dit beleid. Dat is ook de reden, dat deze spelers meer opbrengen, dan de talenten van Feijenoord. Ik zeg dit met pijn in mijn hart als Feijenoorder, maar sluit je ogen niet. Kijk in het verleden naar de mislukkelingen bij ons. Dat heeft veel geld gekost. Heb je anders nog niet op een pro-Feyenoord reactie kunnen betrappen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 juni 2017 - 18:27 schreef analist het volgende:Hebben toch veel succes gehad met dit beleid. Dat is ook de reden, dat deze spelers meer opbrengen, dan de talenten van Feijenoord. Ik zeg dit met pijn in mijn hart als Feijenoorder, maar sluit je ogen niet. Kijk in het verleden naar de mislukkelingen bij ons. Dat heeft veel geld gekost. Drie jaar, nul prijzen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
Ik hoop toch echt wel op wat beters als ik hier af en toe voorbij zie komen. Kan me niet voorstellen dat van geel bezig is met zulke troep.... |
|
|
|
|
analist
|
|
|
Ho, ho. Ik heb in het voetbal gewerkt. Zeg en waarschuw; maak niet dezelfde fout. Natuurlijk komt Feijenoord uit een diep dal. Grootste respect voor wat er bereikt is tot nu toe. Petje af, alleen ...... schakel nu door, gericht op de toekomst. Er is nu wat geld te besteden, dus bouw het nu goed uit. Feijenoord is nu hot, ook commercieel, dus handel nu goed en gericht op de toekomst. Niks mis mee. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Tis óf een Deen, óf hij heeft een café Ken niet anders |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zit te wachten op de volgende die zegt dat ie met de jeugd van PSV heeft gewerkt. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Onherroepelijk. Zoeken altijd de middenweg en het kruis. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Rodney Kongolo misschien naar NAC komend seizoen. Hoeft zich daar niet te vervelen in de verdediging... |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote:Op zondag 04 juni 2017 - 19:22 schreef MightyAce het volgende:Rodney Kongolo misschien naar NAC komend seizoen. Hoeft zich daar niet te vervelen in de verdediging... Dacht dat het een middenvelder was? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Van toptalent, naar city naar degradatievoetbal. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ze weten het allemaal zo goed tegenwoordig. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het ligt niet zo zeer aan de jongens. Vakken vullen of zakken vullen. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 juni 2017 - 19:44 schreef analist het volgende:Ho, ho. Ik heb in het voetbal gewerkt. Zeg en waarschuw; maak niet dezelfde fout. Natuurlijk komt Feijenoord uit een diep dal. Grootste respect voor wat er bereikt is tot nu toe. Petje af, alleen ...... schakel nu door, gericht op de toekomst. Er is nu wat geld te besteden, dus bouw het nu goed uit. Feijenoord is nu hot, ook commercieel, dus handel nu goed en gericht op de toekomst. Niks mis mee. En daarom werk je er niet meer in. Vanwege dat domme gelul van je. |
|
|
|
|
analist
|
|
|
Jammer Milo. Maar goed, als het seizoen begint dan wel een aantal weken aan de gang is, dan hoop ik, dat je aan mijn berichtjes denkt. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op maandag 05 juni 2017 - 07:38 schreef analist het volgende:Jammer Milo. Maar goed, als het seizoen begint dan wel een aantal weken aan de gang is, dan hoop ik, dat je aan mijn berichtjes denkt. Weet je wat jammer is? Dat je 2 jaar lang prijzen pakt met een fantastische mix van talenten en ervaring. En jij gaat ff vertellen hoe ze het nu moeten doen. En wat ik wel weet, is dat ik nooit meer wil verliezen met 10-0 om alleen maar Fjes op te stellen. Gudde en v Geel hebben het fantastisch gedaan. Ik ben ze eeuwig dankbaar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hey Milo, volgens Berghuis zijn de clubs druk bezig ;) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Yep. Uit betrouwbare bronnen heb ik ook vernomen dat er een pallet haargel is gearriveerd bij het stadion. Dusss... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 05 juni 2017 - 07:51 schreef Milo het volgende:[..] Weet je wat jammer is? Dat je 2 jaar lang prijzen pakt met een fantastische mix van talenten en ervaring. En jij gaat ff vertellen hoe ze het nu moeten doen. En wat ik wel weet, is dat ik nooit meer wil verliezen met 10-0 om alleen maar Fjes op te stellen. Gudde en v Geel hebben het fantastisch gedaan. Ik ben ze eeuwig dankbaar. +1908.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Sam Larsson gaat sowieso weg bij Heerenveen, ben benieuwd waarheen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik hoop niet naar ons in ieder geval.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T kan Friezen, t kan dooien. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Van mij hoeft het ook niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Het is een optie die goed uit kan pakken en hopeloos verkeerd. T is wat dat betreft een echte buitenspeler. 24 jaar is wel een prima leeftijd. Marktwaarde ligt nu rond de 7 miljoen. Is international. Negen goals, dertien assists in 31 wedstrijden. Dat zijn geen slechte cijfers. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zo ismhet, maar ik vrees ervoor, Elia gaat weg, Lens is te duur, dus...... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Jongere spelers bekijken, maar dan geen ilusie hebben dat we puntjes gaan pakken in de CL |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 05 juni 2017 - 10:02 schreef Stylzz het volgende:Het is een optie die goed uit kan pakken en hopeloos verkeerd. T is wat dat betreft een echte buitenspeler. 24 jaar is wel een prima leeftijd. Marktwaarde ligt nu rond de 7 miljoen. Is international. Negen goals, dertien assists in 31 wedstrijden. Dat zijn geen slechte cijfers. 7 miljoen betaald niemand in NL voor hem |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat moest ie een half jaar geleden kosten, zouden ze dat nu nog voor hem vragen, hij heeft nog maar een jaar contract dus als ze iets willen vangen voor hem zullen ze hem nu MOETEN verkopen.. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Mahi halen. 17 goals 8 assist. Maar volgens van Geel loopt de opvolger van Elia niet in de eredivisie. Groeneveld ook zo'n spelert met veel potentie. Nu al beter dan Bilal. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 05 juni 2017 - 10:54 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:Mahi halen. 17 goals 8 assist. Maar volgens van Geel loopt de opvolger van Elia niet in de eredivisie. Groeneveld ook zo'n spelert met veel potentie. Nu al beter dan Bilal. Elia is CL-waardig, zijn Mahi en Groeneveld dat ook Joopie..(?) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als iedereen CL waardig moet zijn , dat is zoiets als een sprookjesboek. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
CL is onze leerschool. Derde plek max poule |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het lijkt rustig voorlopig. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Gel was niet genoeg dus haarlak erbij geboden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dan begrijp je me niet, ik zeg niet iedereen, maar we hebben nu al een hoop spelers in het elftal die dat niet zijn.. |
|
|
|