BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leuv
 Leuv - vrijdag 09 juni 2017 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juni 2017 - 13:06 schreef MMM het volgende:

[..]

Vind jij het toch een topper. Zelfs bij Twente gefaald.
Onzin
Leuv
 Leuv - vrijdag 09 juni 2017 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juni 2017 - 13:06 schreef MMM het volgende:

[..]

Vind jij het toch een topper. Zelfs bij Twente gefaald.


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 juni 2017 door Leuv --
MMM
 MMM - vrijdag 09 juni 2017 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juni 2017 - 11:43 schreef Leuv het volgende:

[..]

94 wedstrijden (3 jaar dus) voor Twente waar hij toch redelijk gespeeld heeft.
Schei toch uit, HEEL matig gepresteerd bij Twente die toen nog best aardig waren.

Eredivisie bij Twente: 94 wedstrijden, 37 goals en 8 assists.

Hele zwakke cijfers.
MMM
 MMM - vrijdag 09 juni 2017 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juni 2017 - 11:49 schreef Leuv het volgende:

[..]

Deze jongen was destijds 21 en speelde bij een dramatisch Twente. Hij stak met kop en schouders boven de rest uit. Ik denk dat er nog genoeg rek in zit om bij ons te renderen. Een ieder mag er zijn mening over hebben.
Twente was toen nog niet dramatisch, zijn laatste seizoen wel. Eerste 2 zeker niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 juni 2017 door MMM --
MMM
 MMM - vrijdag 09 juni 2017 - 13:09   quote  deeplink  
94 wedstrijden, 37 goals en 8 assists bij Twente en dan is hij goed genoeg voor Feyenoord haha. Hou op.
Leuv
 Leuv - vrijdag 09 juni 2017 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juni 2017 - 13:09 schreef MMM het volgende:
94 wedstrijden, 37 goals en 8 assists bij Twente en dan is hij goed genoeg voor Feyenoord haha. Hou op.
Je mekkerde waarschijnlijk ook zo toen Pelle kwam.
MMM
 MMM - vrijdag 09 juni 2017 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juni 2017 - 13:13 schreef Leuv het volgende:

[..]

Je mekkerde waarschijnlijk ook zo toen Pelle kwam.
Dus omdat Pellè voor zijn komst niet goed presteerde maar hier wel is elke lul die nergens gepresteerd heeft goed genoeg voor ons. Wat is dat voor argument?
Leuv
 Leuv - vrijdag 09 juni 2017 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juni 2017 - 13:14 schreef MMM het volgende:

[..]

Dus omdat Pellè voor zijn komst niet goed presteerde maar hier wel is elke lul die nergens gepresteerd heeft goed genoeg voor ons. Wat is dat voor argument?
Nu spreek je jezelf toch behoorlijk tegen ! Er zit genoeg rek in deze jongen en daar mag een ieder een andere mening over hebben.
MMM
 MMM - vrijdag 09 juni 2017 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juni 2017 - 13:16 schreef Leuv het volgende:

[..]

Nu spreek je jezelf toch behoorlijk tegen ! Er zit genoeg rek in deze jongen en daar mag een ieder een andere mening over hebben.
Waar spreek ik me tegen?

Zoveel rek is niet belangrijk als je al jaren faalt.. Alsof Feyenoord het risico zou nemen om miljoenen uit te geven aan een middelmaat wat al jaren niets heeft laten zien
Leuv
 Leuv - vrijdag 09 juni 2017 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juni 2017 - 13:18 schreef MMM het volgende:

[..]

Waar spreek ik me tegen?

Zoveel rek is niet belangrijk als je al jaren faalt.. Alsof Feyenoord het risico zou nemen om miljoenen uit te geven aan een middelmaat wat al jaren niets heeft laten zien
Zie Jörgensen. 26 en voor dat hij bij Feyenoord kwam is hij werkelijk overal geflopt. Het heeft alles met vertrouwen en een portie geluk te maken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 juni 2017 door Leuv --
MMM
 MMM - vrijdag 09 juni 2017 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juni 2017 - 13:21 schreef Leuv het volgende:

[..]

Zie Jörgensen. 26 en voor dat hij bij Feyenoord kwam is hij werkelijk overal geflopt. Het heeft alles met vertrouwen en een portie geluk te maken.
Wil niet zeggen dat iedereen dat overkomt. Moet ook een goede kop op zitten en vond hem bij Twente maar een vervelend mannetje die zichzelf erg goed vond.

En ik vind spelers die dit seizoen zoals Castaignos maar 5 competitiewedstrijden hebben gespeeld al snel geen meerwaarde. Die hebben maanden nodig om wedstrijdfit te raken, zie Berghuis. Die kreeg vanaf december pas vorm. Zonde om miljoenen uit te geven, ik denk dat Feyenoord betere spitsen op een lijstje heeft

Liever verder kijken.
Leuv
 Leuv - vrijdag 09 juni 2017 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juni 2017 - 13:27 schreef MMM het volgende:

[..]

Wil niet zeggen dat iedereen dat overkomt. Moet ook een goede kop op zitten en vond hem bij Twente maar een vervelend mannetje die zichzelf erg goed vond.

En ik vind spelers die dit seizoen zoals Castaignos maar 5 competitiewedstrijden hebben gespeeld al snel geen meerwaarde. Die hebben maanden nodig om wedstrijdfit te raken, zie Berghuis. Die kreeg vanaf december pas vorm. Zonde om miljoenen uit te geven, ik denk dat Feyenoord betere spitsen op een lijstje heeft

Liever verder kijken.
Noem eens 1, in potentie, betere spits voor ca. 2 M€ ?
ViezeFurr
 ViezeFurr - vrijdag 09 juni 2017 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juni 2017 - 13:27 schreef MMM het volgende:

[..]

Wil niet zeggen dat iedereen dat overkomt. Moet ook een goede kop op zitten en vond hem bij Twente maar een vervelend mannetje die zichzelf erg goed vond.

En ik vind spelers die dit seizoen zoals Castaignos maar 5 competitiewedstrijden hebben gespeeld al snel geen meerwaarde. Die hebben maanden nodig om wedstrijdfit te raken, zie Berghuis. Die kreeg vanaf december pas vorm. Zonde om miljoenen uit te geven, ik denk dat Feyenoord betere spitsen op een lijstje heeft

Liever verder kijken.
Wat je schetst is eigenlijk wel precies het Pelle scenario overigens. Speelde bij Parma een handjevol wedstrijden en was daarvoor al flink gefaald bij AZ, vervolgens bij ons een held en prima op verdiend. Ik zie meer rek in Luc dan in bijv. Berghuis eerlijk gezegd.
MMM
 MMM - vrijdag 09 juni 2017 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juni 2017 - 13:34 schreef Leuv het volgende:

[..]

Noem eens 1, in potentie, betere spits voor ca. 2 M€ ?
Met een beetje goede scouting heb je in Scandinavië wel spitsen lopen. En beter dan Castaignos ben je al gauw in potentie.

Waarom altijd terugvallen op spelers die hier gezeten hebben terwijl ze na ons niet beter gepresteerd hebben.. Sowieso, heb jij Castaignos na Twente nog weleens meer dan 3 wedstrijden zelf live zien spelen?
MMM
 MMM - vrijdag 09 juni 2017 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juni 2017 - 13:37 schreef ViezeFurr het volgende:

[..]

Wat je schetst is eigenlijk wel precies het Pelle scenario overigens. Speelde bij Parma een handjevol wedstrijden en was daarvoor al flink gefaald bij AZ, vervolgens bij ons een held en prima op verdiend. Ik zie meer rek in Luc dan in bijv. Berghuis eerlijk gezegd.
Op basis van?
Leuv
 Leuv - vrijdag 09 juni 2017 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juni 2017 - 13:27 schreef MMM het volgende:

[..]

Wil niet zeggen dat iedereen dat overkomt. Moet ook een goede kop op zitten en vond hem bij Twente maar een vervelend mannetje die zichzelf erg goed vond.

En ik vind spelers die dit seizoen zoals Castaignos maar 5 competitiewedstrijden hebben gespeeld al snel geen meerwaarde. Die hebben maanden nodig om wedstrijdfit te raken, zie Berghuis. Die kreeg vanaf december pas vorm. Zonde om miljoenen uit te geven, ik denk dat Feyenoord betere spitsen op een lijstje heeft

Liever verder kijken.
Hoe vaak heb je hem bij Twente live zien spelen en trainen om deze conclusie te trekken ?
MMM
 MMM - vrijdag 09 juni 2017 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juni 2017 - 13:40 schreef Leuv het volgende:

[..]

Hoe vaak heb je hem bij Twente live zien spelen en trainen om deze conclusie te trekken ?
Heel veel wedstrijden live gezien van Twente omdat ze toen bovenin meespeelde.

Maar jij beantwoord mijn vraag niet.. Hoevaak heb jij hem na Twente nog live zien spelen?
Leuv
 Leuv - vrijdag 09 juni 2017 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juni 2017 - 13:38 schreef MMM het volgende:

[..]

Met een beetje goede scouting heb je in Scandinavië wel spitsen lopen. En beter dan Castaignos ben je al gauw in potentie.

Waarom altijd terugvallen op spelers die hier gezeten hebben terwijl ze na ons niet beter gepresteerd hebben.. Sowieso, heb jij Castaignos na Twente nog weleens meer dan 3 wedstrijden zelf live zien spelen?
Zoals ik eerder al zei. Ik denk dat er voldoende rek in zit en natuulijk zal hij er niet direct staan. Let wel, wanneer Kramer normaal had gespresteerd aan het begin van het seizoen dan had Jorgensen nooit een kans gekregen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 juni 2017 door Leuv --
MMM
 MMM - vrijdag 09 juni 2017 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juni 2017 - 13:43 schreef Leuv het volgende:

[..]

Zoals ik eerder al zei. Ik denk dat er voldoende rek in zit en natuulijk zal hij er niet direct staan. Let wel, wanneer Kramer normaal had gespresteerd aan het begin van het seizoen dan had Jorgensen nooit een kans gekregen.
Kramer heeft geen kans gehad dit seizoen omdat vanaf dag 1 bleek dat Jorgensen beter was dus snap bovenstaand niet.
JanM
 JanM - vrijdag 09 juni 2017 - 13:45   quote  deeplink  
MMMannen, STOP! Kramer gaat helemaal niet weg dus daar zullen we het vrees ik ook komend seizoen gewoon mee moeten doen ...

Maar mocht hij toch worden gekocht, tja dan zou ik Castaignos voor weinig de kans wel willen geven om ieders ongelijk te bewijzen. Voor welke Scandinavische spits ook moet je verwacht ik sowieso meer betalen!
Leuv
 Leuv - vrijdag 09 juni 2017 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juni 2017 - 13:45 schreef JanM het volgende:
MMMannen, STOP! Kramer gaat helemaal niet weg dus daar zullen we het vrees ik ook komend seizoen gewoon mee moeten doen ...

Maar mocht hij toch worden gekocht, tja dan zou ik Castaignos voor weinig de kans wel willen geven om ieders ongelijk te bewijzen. Voor welke Scandinavische spits ook moet je verwacht ik sowieso meer betalen!
Hopelijk komt er toch nog een Chineze, Australische of Cypriotische club voor hem....
Leuv
 Leuv - vrijdag 09 juni 2017 - 13:53   quote  deeplink  
Feitelijk hebben we gewoon te weinig geld om echte versterkingen te halen.
Het is altijd maar hopen dat de gehaalde speler zal brengen wat men hoopt en/of meer.
Dit is met Pelle en Jorgensen boven verwachting gelukt en spitsen van meer dan 5M€ is voor ons gewoonweg niet weggelegd. Daarom ook investeren in de jeugd, zo af en toe een in potentie goede speler halen en vooral ze de kans en het vertrouwen geven.
johan mansveld
 johan mansveld - vrijdag 09 juni 2017 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juni 2017 - 11:43 schreef Leuv het volgende:

[..]

94 wedstrijden (3 jaar dus) voor Twente waar hij toch redelijk gespeeld heeft.
En dat vind jij de norm voor een speler van Feyenoord?
johan mansveld
 johan mansveld - vrijdag 09 juni 2017 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juni 2017 - 13:21 schreef Leuv het volgende:

[..]

Zie Jörgensen. 26 en voor dat hij bij Feyenoord kwam is hij werkelijk overal geflopt. Het heeft alles met vertrouwen en een portie geluk te maken.
Te jong naar Leverkusen gegaan, maar verder nergens geflopt. Jij denkt dat van Geel hem laat scouten en dan haalt als hij geflopt is?
johan mansveld
 johan mansveld - vrijdag 09 juni 2017 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juni 2017 - 13:34 schreef Leuv het volgende:

[..]

Noem eens 1, in potentie, betere spits voor ca. 2 M€ ?
Van Wolfwinkel bijvoorbeeld
JanM
 JanM - vrijdag 09 juni 2017 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juni 2017 - 14:01 schreef johan mansveld het volgende:

[..]

Van Wolfwinkel bijvoorbeeld
Die heeft al aangegeven niet als tweede spits te willen komen. Ook daar heb je nog mee te maken. Iemand als Castaignos is denk ik blij met vrijwel iedere kans en snapt ook wel dat Jorgensen niet alles zal kunnen spelen en volgend seizoen waarschijnlijk wel zal vertrekken als hij weer topscorer geworden is en hopelijk in de CL ook heeft laten zien mee te kunnen.
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 09 juni 2017 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juni 2017 - 14:01 schreef johan mansveld het volgende:

[..]

Van Wolfwinkel bijvoorbeeld
Of Reza
ar
 ar - vrijdag 09 juni 2017 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juni 2017 - 13:43 schreef Leuv het volgende:

[..]

Zoals ik eerder al zei. Ik denk dat er voldoende rek in zit en natuulijk zal hij er niet direct staan. Let wel, wanneer Kramer normaal had gespresteerd aan het begin van het seizoen dan had Jorgensen nooit een kans gekregen.
Hahahahajajahahajaaaaaaahaha
windoweyes
 windoweyes - vrijdag 09 juni 2017 - 15:19   quote  deeplink  
Miljoenen uitgeven aan een tweede spits lijkt mij zonde van het geld, aangezien we Jorgensen al hebben. Geef dat geld dan uit aan een extra goede buitenspeler, die ook in de spits kan. Wat dat betreft was van Geel op de goede weg met Lens, aangezien deze ook in de spits kan, als dat nodig is. Alleen was deze niet haalbaar. Het idee erachter was echter goed.
JanM
 JanM - vrijdag 09 juni 2017 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juni 2017 - 15:19 schreef windoweyes het volgende:
Miljoenen uitgeven aan een tweede spits lijkt mij zonde van het geld, aangezien we Jorgensen al hebben. Geef dat geld dan uit aan een extra goede buitenspeler, die ook in de spits kan. Wat dat betreft was van Geel op de goede weg met Lens, aangezien deze ook in de spits kan, als dat nodig is. Alleen was deze niet haalbaar. Het idee erachter was echter goed.
Denk dat je hem voor 1,5 max 2 miljoen hebt en met een beetje geluk beur je dat (of in ieder geval een deel daarvan) ook voor Kramer. Die is sowieso ongemotiveerd als bankzitter, terwijl je van Castaignos mag hopen/veronderstellen dat hij die kans met 2 handen aangrijpt!
yoghurt17
 yoghurt17 - vrijdag 09 juni 2017 - 15:40   quote  deeplink  
Hebben ervaring nodig man, waar blijft die versterking..
Riep laatst dat ze die gozer van schalke transfervrij moesten halen en die gaat nu naar arsenal geloof ik..
Nog zat van dat soort spelers die nu zonder club zitten.

- Berbatov bijvoorbeeld, prima spits nog voor de eredivisie en ook voor de champions L als invaller
- Raul meireles ook een topper, lekker hard en een leider, speelde voor fener, nu transfervrij.
- Kevin Großkreutz oud speler van dortmund en vorig jaar stuttgart
-
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 09 juni 2017 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juni 2017 - 15:40 schreef yoghurt17 het volgende:
Hebben ervaring nodig man, waar blijft die versterking..
Riep laatst dat ze die gozer van schalke transfervrij moesten halen en die gaat nu naar arsenal geloof ik..
Nog zat van dat soort spelers die nu zonder club zitten.

- Berbatov bijvoorbeeld, prima spits nog voor de eredivisie en ook voor de champions L als invaller
- Raul meireles ook een topper, lekker hard en een leider, speelde voor fener, nu transfervrij.
- Kevin Großkreutz oud speler van dortmund en vorig jaar stuttgart
-
Berbatov is 36 en verdient 2-3 m. Doe maar niet
johan mansveld
 johan mansveld - vrijdag 09 juni 2017 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juni 2017 - 14:32 schreef JanM het volgende:

[..]

Die heeft al aangegeven niet als tweede spits te willen komen. Ook daar heb je nog mee te maken. Iemand als Castaignos is denk ik blij met vrijwel iedere kans en snapt ook wel dat Jorgensen niet alles zal kunnen spelen en volgend seizoen waarschijnlijk wel zal vertrekken als hij weer topscorer geworden is en hopelijk in de CL ook heeft laten zien mee te kunnen.
Weet ik. Ik moest 1 spits noemen en dan doen we dat:p
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 09 juni 2017 - 18:01   quote  deeplink  
Zlatan is transfervrij...
Dirk1
 Dirk1 - vrijdag 09 juni 2017 - 18:51   quote  deeplink  
Mahi van Groningen kan op links in de spits en ook rechtsbuiten is denk ik betaalbaar .
MMM
 MMM - vrijdag 09 juni 2017 - 19:52   quote  deeplink  
Vaak geblesseerd
van geil
 van geil - vrijdag 09 juni 2017 - 20:00   quote  deeplink  
Ik vind Mahi ook n goede optie, net als Stengs, en de 2 backs van 020 ( de bankzitters)
Dat was het wel wat betreft de Eredivisie .
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 09 juni 2017 - 20:30   quote  deeplink  
De Guzman in de wandelgangen een jaarsalaris van 3!!! Miljoen!!! Bij Napoli
GiGiWijnaldum
 GiGiWijnaldum - vrijdag 09 juni 2017 - 21:54   quote  deeplink  
Het zou mooi zijn als Feyenoord Henry Oynekuru zou kopen. Staat in belangstelling van Arsenal, maar speelt bij Eupen in Belgie..... Prima statistieken!
In totaal 16/17: 41 games 24 goals 9 assisten 152 min per goal 3.640 minuten
analist
 analist - vrijdag 09 juni 2017 - 22:13   quote  deeplink  
Wederom een slechte keuze. Martin van Geel was de man, die niet mee wide doen met een elftal in de Jupiter Leaque. Had goed geweest voor de jonge spelers. Hij denkt weer oude meuk terug te halen een zo de vaste kern van Feijenoorders tevreden te stellen. Nee, Martin, of goede aankopen met toekomst, of neem ontslag en maak plaats voor bijv Kees van Wonderen of Stanley Brard als technisch directeur. Zij kennen de club Feijenoord als geen ander en zijn goed met talenten.
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 09 juni 2017 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juni 2017 - 22:13 schreef analist het volgende:
Wederom een slechte keuze. Martin van Geel was de man, die niet mee wide doen met een elftal in de Jupiter Leaque. Had goed geweest voor de jonge spelers. Hij denkt weer oude meuk terug te halen een zo de vaste kern van Feijenoorders tevreden te stellen. Nee, Martin, of goede aankopen met toekomst, of neem ontslag en maak plaats voor bijv Kees van Wonderen of Stanley Brard als technisch directeur. Zij kennen de club Feijenoord als geen ander en zijn goed met talenten.
Wie haalt Van Geel terug dan? Alleen maar roddels tot.nu toe.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 09 juni 2017 - 22:27   quote  deeplink  
Je moet de trol niet voeren.
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 09 juni 2017 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juni 2017 - 22:27 schreef Stylzz het volgende:
Je moet de trol niet voeren.
Ach ieder zijn mening. Als dit.zijn houding is mag dat. Levert je weinig bijval op hier.
van geil
 van geil - vrijdag 09 juni 2017 - 22:41   quote  deeplink  
Het niet meedoen aan de Jupiler League was wel een enorme fout.( Ondanks aandringen van Gio)
Spelers aankopen is veel duurder.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 juni 2017 door van geil --
van geil
 van geil - vrijdag 09 juni 2017 - 22:50   quote  deeplink  
Komt nog bij dat vrijwel alle aankopen ook nog eens een hele lange tijd moeten wennen aan het Feyenoord voetbal en beleving.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 09 juni 2017 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juni 2017 - 22:13 schreef analist het volgende:
Wederom een slechte keuze. Martin van Geel was de man, die niet mee wide doen met een elftal in de Jupiter Leaque. Had goed geweest voor de jonge spelers. Hij denkt weer oude meuk terug te halen een zo de vaste kern van Feijenoorders tevreden te stellen. Nee, Martin, of goede aankopen met toekomst, of neem ontslag en maak plaats voor bijv Kees van Wonderen of Stanley Brard als technisch directeur. Zij kennen de club Feijenoord als geen ander en zijn goed met talenten.
Fuck off, wordt alweer zo'n herhaalplaat. Invullen wat iemand zou kunnen gaan doen.
Lucht dus.
van geil
 van geil - vrijdag 09 juni 2017 - 22:55   quote  deeplink  
Daar hebben we Churchill weer.
Uitsluiten .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 juni 2017 door van geil --
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 09 juni 2017 - 22:58   quote  deeplink  
Hoor ik een oud wijf met licht getinte laarzen?
van geil
 van geil - vrijdag 09 juni 2017 - 22:59   quote  deeplink  
Ja, mij best.
Die jongen, man, dat meisje of die vrouw heeft gewoon een mening.
Leven en laten leven , beleven en laten beleven.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 09 juni 2017 - 23:04   quote  deeplink  
Blabla, geen spoken zien, grote jongen zijn.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.3895008