BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
R()b
 R()b - vrijdag 09 juni 2017 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juni 2017 - 13:34 schreef Leuv het volgende:

[..]

Noem eens 1, in potentie, betere spits voor ca. 2 M€ ?
Voor Castaignos?
Elke jeugd spits tussen de 13 - 18 jaar die er bij Feyenoord rond loopt.
Die schieten er ook wel 2 per seizoen in.
JanM
 JanM - vrijdag 09 juni 2017 - 23:20   quote  deeplink  
Laat die Lens ook maar zitten!
van geil
 van geil - vrijdag 09 juni 2017 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juni 2017 - 23:20 schreef JanM het volgende:
Laat die Lens ook maar zitten!
Wat is die dik geworden zeg.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 juni 2017 door van geil --
R()b
 R()b - vrijdag 09 juni 2017 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juni 2017 - 23:22 schreef van geil het volgende:

[..]

Wat is die dik geworden zeg.
Ik heb niks gezien ivm werken, maar was het echt zo slecht?
van geil
 van geil - vrijdag 09 juni 2017 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juni 2017 - 23:36 schreef R()b het volgende:

[..]

Ik heb niks gezien ivm werken, maar was het echt zo slecht?
Lens, te kort om echt te beoordelen, maar ik vond m dik.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 09 juni 2017 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juni 2017 - 22:41 schreef van geil het volgende:
Het niet meedoen aan de Jupiler League was wel een enorme fout.( Ondanks aandringen van Gio)
Spelers aankopen is veel duurder.
Eens ,alleen was er dacht ik toen nog geen geld voor dacht ik.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 10 juni 2017 - 00:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juni 2017 - 22:30 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Ach ieder zijn mening. Als dit.zijn houding is mag dat. Levert je weinig bijval op hier.
Trollen hebben geen mening trollen trollen..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 10 juni 2017 - 07:59   quote  deeplink  
Dirk Kuyt word onze nieuwe TD.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 juni 2017 door Leon FR1908 --
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 10 juni 2017 - 08:30   quote  deeplink  
Het is ook op de man spelen, alsof van Geel de enige is die bepaalt of we wel/of niet instromen in de Jupiler. En voor zover ik weet is het niet alleen een financieel besluit geweest.

In eerste instantie 2013:
quote:

"De kostenpost van ongeveer 700.000 euro was daarvoor de belangrijkste oorzaak. We willen nu wel graag aansluiten in 2015 en hopen dat wij dan ook kunnen worden toegevoegd."

Feyenoord heeft momenteel een samenwerkingsverband met stadgenoot Excelsior en verhuurt met grote regelmaat spelers aan de eerste divisionist. "Als wij straks zelf naar de Jupiler League gaan, heeft dat natuurlijk gevolgen voor de samenwerking met Excelsior."

"We kunnen niet én spelers leveren aan Excelsior én spelers opstellen in ons beloftenteam in de Jupiler League. Zo veel spelers hebben we niet eens", blikt Van Geel alvast vooruit op de eventuele toetreding van Jong Feyenoord.
Feyenoord heeft tussentijds wel de intentie uitgesproken om later te willen deelnemen, maar dat is hierop stuk gelopen:

quote:

''Wij zijn er niet op ingegaan, omdat we gewoon niet de garantie kregen dat wij komend seizoen in de Jupiler League uit mogen komen'', verklaart Gudde in het Algemeen Dagblad. ''Dat betekent dat de kans aanwezig zou zijn dat wij met ons tweede elftal op zaterdag uit zouden moeten komen en dan kunnen de nummers veertien tot en met twintig van de selectie vaak helemaal niet voetballen. Dat lijkt me niet de bedoeling.''
Dit tot teleurstelling van van Bronckhorst inderdaad, die aangaf dat het wel een wens was: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=266618

Waarmee overigens ook ogenschijnlijk het verhaal ontkracht is dat Gio wil dat Feyenoord 2 in de Jupiler uitkomt, maar Feyenoord niet wil, ze zijn er niet op in gegaan om bovenstaande.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 juni 2017 door Stylzz --
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 10 juni 2017 - 08:48   quote  deeplink  
Maar even on topic:
Eerste bod op Amrabat afgewezen.
Feyenoord en turken zijn er nog uit over Elia.
Feyenoord wil nog steeds zaken doen met Watford
De Guzman lijkt meer dan alleen een gerucht, maar is geen prioriteit.
MMM
 MMM - zaterdag 10 juni 2017 - 08:52   quote  deeplink  
Ze willen Berghuis graag halen maar eerst Amrabat.

Raar!! Berghuis vind ik prioriteit 1. Als Elia weg is hebben we geen normale buitenspeler meer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 juni 2017 door MMM --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 10 juni 2017 - 08:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 juni 2017 - 08:30 schreef Stylzz het volgende:
Het is ook op de man spelen, alsof van Geel de enige is die bepaalt of we wel/of niet instromen in de Jupiler. En voor zover ik weet is het niet alleen een financieel besluit geweest.

In eerste instantie 2013:

[..]

Feyenoord heeft tussentijds wel de intentie uitgesproken om later te willen deelnemen, maar dat is hierop stuk gelopen:

[..]

Dit tot teleurstelling van van Bronckhorst inderdaad, die aangaf dat het wel een wens was: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=266618

Waarmee overigens ook ogenschijnlijk het verhaal ontkracht is dat Gio wil dat Feyenoord 2 in de Jupiler uitkomt, maar Feyenoord niet wil, ze zijn er niet op in gegaan om bovenstaande.
Duidelijk..
Maar straks gaan ze het toch wel doen dacht ik?
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 10 juni 2017 - 09:05   quote  deeplink  
Ja klopt hoor en hopelijk mogen ze instromen in de Jupiler, maar waarschijnlijk lager in de pyramide
Maar daar zijn nu de middelen blijkbaar voor
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 10 juni 2017 - 09:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 juni 2017 - 08:52 schreef MMM het volgende:
Ze willen Berghuis graag halen maar eerst Amrabat.

Raar!! Berghuis vind ik prioriteit 1. Als Elia weg is hebben we geen normale buitenspeler meer.
Ik denk dat Berghuis stiekem al beklonken is. Verkoop of weer huur
Milo
 Milo - zaterdag 10 juni 2017 - 09:07   quote  deeplink  
Die japanert van een aantal seizoenen terug is dat niks?
MMM
 MMM - zaterdag 10 juni 2017 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 juni 2017 - 09:07 schreef Milo het volgende:
Die japanert van een aantal seizoenen terug is dat niks?
Ryo Miyaichi? Nee joh, 2 leuke potjes hier en bij Twente helemaal niks gepresteerd.
MMM
 MMM - zaterdag 10 juni 2017 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 juni 2017 - 09:06 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik denk dat Berghuis stiekem al beklonken is. Verkoop of weer huur
Hoop het!
windoweyes
 windoweyes - zaterdag 10 juni 2017 - 09:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 juni 2017 - 09:07 schreef Milo het volgende:
Die japanert van een aantal seizoenen terug is dat niks?
Shinji Ono, die is nu 37 jaar.
Maar dat was wel een goede voetballer, ja.
Milo
 Milo - zaterdag 10 juni 2017 - 09:22   quote  deeplink  
Ouwe homo ben je MMM

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 juni 2017 door Milo --
Milo
 Milo - zaterdag 10 juni 2017 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 juni 2017 - 09:19 schreef MMM het volgende:

[..]

Ryo Miyaichi? Nee joh, 2 leuke potjes hier en bij Twente helemaal niks gepresteerd.
Die ja.....arouna kone is transfer vrij contract aanbieden voor een jaar.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 10 juni 2017 - 09:30   quote  deeplink  
Hahaha
Milo
 Milo - zaterdag 10 juni 2017 - 09:44   quote  deeplink  
Ik schud ze zo uit mijn mouw. Ik blijf Anita zeggen
windoweyes
 windoweyes - zaterdag 10 juni 2017 - 10:03   quote  deeplink  
‘Internazionale troeft AS Roma af met gigantisch bod op Karsdorp’

Rick Karsdorp lijkt zijn laatste wedstrijd voor Feyenoord gespeeld te hebben. Volgens La Gazzetta dello Sport strijden AS Roma en Internazionale om de handtekening van de Oranje-international, terwijl ook de naam van Ajax-verdediger Kenny Tete wordt genoemd. Karsdorp is echter eerste keus en Inter zou met een bod van vijftien miljoen euro de beste kans maken.

De Italiaanse sportkrant schrijft zaterdag dat Roma een bod van twaalf miljoen euro neerlegde in Rotterdam voor Karsdorp, welke door Inter met drie miljoen euro is verhoogd. De vraagprijs van Feyenoord bedraagt naar verluidt achttien miljoen euro, waardoor het verschil tussen vraag en aanbod relatief gezien niet zo groot meer is. Een akkoord zou dan ook in de lucht hangen.

Karsdorp moet de eerste aankoop worden van trainer Luciano Spalletti, die eerder deze week een tweejarig contract tekende in het Giuseppe Meazza. De Italiaanse club is enige tijd geleden in Chinese handen gevallen en beschikt daardoor deze transferperiode over een groot transferbudget. Mocht Feyenoord Karsdorp voor vijftien miljoen euro laten gaan, dan wordt hij de op één na duurste verkochte speler van de Rotterdammers. In 2006 vertrok Dirk Kuyt voor achttien miljoen euro naar Liverpool.
van geil
 van geil - zaterdag 10 juni 2017 - 10:20   quote  deeplink  
Meerdere partijen is prima .
MMM
 MMM - zaterdag 10 juni 2017 - 10:31   quote  deeplink  
Karsdorp over Inter: Onzin

Feyenoord en Inter zouden dicht bij een akkoord zijn over rechtsback Rick Karsdorp, zo meldt La Gazzetta dello Sport op de voorpagina. De Serie A-club werd nog niet zo heel lang geleden overgenomen door vermogende Chinezen en heeft als gevolg daarvan een flink transferbudget tot zijn beschikking. In geval van Karsdorp zou het gaan om 18 miljoen euro. ,,Onzin'', zo bestempelt Karsdorp de verhalen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 juni 2017 door MMM --
De Pater
 De Pater - zaterdag 10 juni 2017 - 12:35   quote  deeplink  
Laat van Geel zijn werk maar doen, zeer goede TD. Heb er alle vertrouwen in dat er straks weer een topteam op het veld staat met een prima bank daarachter.
johan mansveld
 johan mansveld - zaterdag 10 juni 2017 - 12:35   quote  deeplink  
Zoals elk jaar 1001 geruchten, maar ben dr alweer klaar mee. Ik zie het wel op de website van Feyenoord zelf als het eenmaal zo ver is.
ar
 ar - zaterdag 10 juni 2017 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 juni 2017 - 10:31 schreef MMM het volgende:
Karsdorp over Inter: Onzin

Feyenoord en Inter zouden dicht bij een akkoord zijn over rechtsback Rick Karsdorp, zo meldt La Gazzetta dello Sport op de voorpagina. De Serie A-club werd nog niet zo heel lang geleden overgenomen door vermogende Chinezen en heeft als gevolg daarvan een flink transferbudget tot zijn beschikking. In geval van Karsdorp zou het gaan om 18 miljoen euro. ,,Onzin'', zo bestempelt Karsdorp de verhalen.
Zou prachtig zijn.
Mooi bedrag, en opvolger staat al klaar
MMM
 MMM - zaterdag 10 juni 2017 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 juni 2017 - 12:35 schreef johan mansveld het volgende:
Zoals elk jaar 1001 geruchten, maar ben dr alweer klaar mee. Ik zie het wel op de website van Feyenoord zelf als het eenmaal zo ver is.
Dat is al snel
ar
 ar - zaterdag 10 juni 2017 - 13:20   quote  deeplink  
Het is nog niet eens echt begonnen :)
van geil
 van geil - zaterdag 10 juni 2017 - 13:23   quote  deeplink  
Ik kan er nog 98 verdragen denk ik.
ar
 ar - zaterdag 10 juni 2017 - 13:32   quote  deeplink  
Berghuis zou ik ok vinden.
Amrabat denk ik ook.
Guzman graag.
Aanval is ook niet geheel onbelangrijk. Buitenspeler erbij en een spits
Linksback ook gewenst.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 10 juni 2017 - 13:34   quote  deeplink  
Met name die laatste positie das een prioriteit..
van geil
 van geil - zaterdag 10 juni 2017 - 13:38   quote  deeplink  
Backs bij 020 wegkapen .
Die 2 bankzitters zijn de beste in NL in mijn ogen.
ar
 ar - zaterdag 10 juni 2017 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 juni 2017 - 13:38 schreef van geil het volgende:
Backs bij 020 wegkapen .
Die 2 bankzitters zijn de beste in NL in mijn ogen.
Nou, die Tete mag van mij best.
van geil
 van geil - zaterdag 10 juni 2017 - 16:58   quote  deeplink  
Van mij mogen ze beide komen.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 10 juni 2017 - 16:59   quote  deeplink  
Van mij mogen ze beide een geslachtsziekte krijgen..
van geil
 van geil - zaterdag 10 juni 2017 - 17:00   quote  deeplink  
Hahahaha
JanM
 JanM - zaterdag 10 juni 2017 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 juni 2017 - 16:59 schreef RenatoBos het volgende:
Van mij mogen ze beide een geslachtsziekte krijgen..
Ooit de m.i. geniale uitspraak van HotJumper hier op het forum: "ik wens ze eeuwige jeuk met te korte armpjes"!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 10 juni 2017 - 17:17   quote  deeplink  
Jumper, verdomme, lang niet meer gezien, zag hem nog wel eens op Varkie, maar ook daar niet meer gezien..
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 10 juni 2017 - 17:55   quote  deeplink  
Zie m alleen nog af en toe op Facebook.
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 10 juni 2017 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 juni 2017 - 12:35 schreef johan mansveld het volgende:
Zoals elk jaar 1001 geruchten, maar ben dr alweer klaar mee. Ik zie het wel op de website van Feyenoord zelf als het eenmaal zo ver is.
Wake Johan up when september ends
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 10 juni 2017 - 20:50   quote  deeplink  
Feyenoord wil John terug naar Nederland halen

260enuf.jpg

Feyenoord is geïnteresseerd in de diensten van Ola John. Dit schrijft Marca. Ook Deportivo de La Coruña, de club waar de buitenspeler het afgelopen halfjaar aan werd verhuurd, heeft belangstelling in een nieuwe samenwerking met de Nederlander. John is nog altijd eigendom van Benfica, waar zijn contract doorloopt tot medio 2019.

De 25-jarige John stond tussen 2010 en 2012 onder contract bij FC Twente, waar hij doorbrak op de Nederlandse velden. Al snel maakte hij de overstap naar Benfica, wat het startschot van een moeizaam buitenlands avontuur bleek. De afgelopen jaren speelde hij op huurbasis voor verschillende club als Hamburger SV, Reading, Wolverhampton Wanderers en dus Deportivo de La Coruña. In Portugal wist de eenmalig international van het Nederlands elftal nooit een belangrijke kracht te worden. 
johan mansveld
 johan mansveld - zaterdag 10 juni 2017 - 21:05   quote  deeplink  
Das ook elk foking jaar hetzelfde hahaha
johan mansveld
 johan mansveld - zaterdag 10 juni 2017 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 juni 2017 - 18:15 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Wake Johan up when september ends
Haha, ik verheug me op Lens, John, Amrabat, van Persie en Hoogma of Haps. Maar dat zal allemaal wel weer niet. De teleurstelling is elke keer zo groot joh
van geil
 van geil - zaterdag 10 juni 2017 - 21:07   quote  deeplink  
Terwijl iedereen weet dat Martin zijn pijlen op Dost heeft gericht.
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 10 juni 2017 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 juni 2017 - 21:07 schreef van geil het volgende:
Terwijl iedereen weet dat Martin zijn pijlen op Dost heeft gericht.
En Guidetti
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 10 juni 2017 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 juni 2017 - 21:07 schreef johan mansveld het volgende:

[..]

Haha, ik verheug me op Lens, John, Amrabat, van Persie en Hoogma of Haps. Maar dat zal allemaal wel weer niet. De teleurstelling is elke keer zo groot joh
Teleurstelling..(?)
Doen we iets verkeerd dan de afgelopen jaren..(?)
tomson
 tomson - zaterdag 10 juni 2017 - 22:25   quote  deeplink  
Hahn naar Heerenveen ?
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 10 juni 2017 - 22:28   quote  deeplink  
Warner Hahn wordt zeer waarschijnlijk de nieuwe keeper van sc Heerenveen. Fansite Fean Online heeft in de afgelopen dagen geruchten opgevangen over de aanstaande komst van de Feyenoord-goalie.

Het is de bedoeling dat Hahn begin volgende week gepresenteerd wordt in het Abe Lenstra Stadion. FeanOnline verwacht dat Hahn zijn handtekening zet onder een driejarig contract. In maart meldde VoetbalPrimeur ook al dat Heerenveen belangstelling had voor de doelman, die afgelopen halfjaar door Feyenoord verhuurd werd aan Excelsior.

Eerder stalde de landskampioen Hahn bij PEC Zwolle. Het contract van de 24-jarige sluitpost loopt door tot medio 2019. Zijn situatie in De Kuip is echter uitzichtloos. Brad Jones, afgelopen seizoen eerste doelman, verlengde onlangs zijn verbintenis. Trainer Giovanni van Bronckhorst heeft ook nog Kenneth Vermeer achter de hand.

Heerenveen moet door het transfervrije vertrek van Erwin Mulder op zoek naar een nieuwe doelman. Ook Kostas Lamprou en Benjamin van Leer werden gelinkt aan de vacature onder de Friese lat.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5997
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.3874990