|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
5-1 met uitblinkende Feyenoorders...
Laat de uitverkoop maar beginnen!
Allemaal weg voor de hoofdprijs! |
|
|
|
|
mitchah
|
|
|
de vrij nooit weg onder de 9 miljoen, geweldig van persie, mooie acties vlaar, indi mooie wedstrijd viva la feyenoord |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 - 22:55 schreef Barabas het volgende:5-1 met uitblinkende Feyenoorders... Laat de uitverkoop maar beginnen! Allemaal weg voor de hoofdprijs! Uitblinkende Feyenoorders?? Wie dan?? Goed spelende Feyenoorders bedoel je zeker?
Robben en van Persie , dat waren de uitblinkers ... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ook zo. Was geweldig allemaal toch?! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
De Vrij en Janmaat waren ook écht goed by the way. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
De Vrij misschien iets minder maar Janmaat was beest gewoon. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Daarom vind ik het jammer dat van Gaal niet de trainer van Feyenoord is geworden ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Blind is in waarde vervijfvoudigd. De Vrij is ook meer waard geworden.
Janmaat en BMI profiteren van de collectieve prestatie |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Alle spelers profiteren hier van, inclusief de spelers op dr bank en de spelers die op het laatste moment af zijn gevallen. |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
Onze jongens hebben het uitstekend gedaan. Bij BMI had ik vooraf lichte twijfels, maar hij was heel erg goed. Was agressief; stapte voortdurend uit om doorkomende mensen voor Stefan en Ron op te pikken en af te jagen. Ik denk dat tegen de aussies Janmaat een veel grotere rol gaat pakken. Als Van Gaal as woensdag per se 4-3-3 wil spelen, zou ik Blind doorschuiven naar li.midden ten koste van De Guzman, en de rest laten staan. Maar ik denk dat hij met dit team niet terug moet naar 4-3-3. Met 5-3-2 worden Robben, Van Persie en ook Sneijder het meest ontlast, en als Blind en Janmaat echt los komen aan de flanken, dan speel je super aanvallend. Bovendien heb je dan altijd de mogelijkheid om in nood toch een extra vleugelaanvaller in te brengen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 juni 2014 door Nick4F -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tegen Australië 4 3 3 en tegen Chili. 5 3 2. Even kijken wat er in de poule van Brazillie gaat gebeuren plaats 1 kan voordeliger zijn . Maar let op wat wij tegen Spanje deden zo kan Australië ons ook verrassen! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 - 10:16 schreef Nick4F het volgende:Onze jongens hebben het uitstekend gedaan. Bij BMI had ik vooraf lichte twijfels, maar hij was heel erg goed. Was agressief; stapte voortdurend uit om doorkomende mensen voor Stefan en Ron op te pikken en af te jagen. Ik denk dat tegen de aussies Janmaat een veel grotere rol gaat pakken. Als Van Gaal as woensdag per se 4-3-3 wil spelen, zou ik Blind doorschuiven naar li.midden ten koste van De Guzman, en de rest laten staan. Maar ik denk dat hij met dit team niet terug moet naar 4-3-3. Met 5-3-2 worden Robben, Van Persie en ook Sneijder het meest ontlast, en als Blind en Janmaat echt los komen aan de flanken, dan speel je super aanvallend. Bovendien heb je dan altijd de mogelijkheid om in nood toch een extra vleugelaanvaller in te brengen. Top trainer, die van Gaal ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 - 11:04 schreef piet de paler het volgende:Tegen Australië 4 3 3 en tegen Chili. 5 3 2. Even kijken wat er in de poule van Brazillie gaat gebeuren plaats 1 kan voordeliger zijn . Maar let op wat wij tegen Spanje deden zo kan Australië ons ook verrassen! heb je Australië tegen Chili gezien? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Een gedeelte was toen redelijk dronken, ik vond Australië niet zwak, wat ik gezien heb wat vind jij van dat team ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 - 11:36 schreef piet de paler het volgende:Een gedeelte was toen redelijk dronken, ik vond Australië niet zwak, wat ik gezien heb wat vind jij van dat team ? Overwegend zwak. Eerste helft had echt 4/5-0 moeten staan.
Ze kunnen slecht verdedigen hoor |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Australië-Chili was merendeels toevalsvoetbal.
En de Feyenoorders in Oranje zijn allen meer waard geworden. Totnogtoe heeft van Geel verstandig gegokt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 - 12:06 schreef FR-Henk het volgende:Australië-Chili was merendeels toevalsvoetbal. En de Feyenoorders in Oranje zijn allen meer waard geworden. Totnogtoe heeft van Geel verstandig gegokt. gaat gewoon geld opleveren, deze wedstrijd is ZO veel waard. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Eerst maar eens zien of dat dat geld er komt ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat is sowieso een feit. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Eens! Lijdeschwech is weer aan het azijnpissen...
Misschien is hij zo murw geslagen door uitblijvende resultaten dat ie geen greintje positivisme meer kan verdragen.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 - 14:27 schreef Barabas het volgende:[..] Eens! Lijdeschwech is weer aan het azijnpissen... Misschien is hij zo murw geslagen door uitblijvende resultaten dat ie geen greintje positivisme meer kan verdragen.... dat niet per se, maar we weten gewoon dat er mensen weg willen, dus dat zal dan ook wel. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Chili is mij behoorlijk tegen gevallen. Ik heb gisteravond geen team gezien waar we ons zorgen over hoeven te maken. In de tweede helft gaf Chili bijna alle ballen verkeerd. Het was dan ook een zeer gelukkige overwinning. Toch meen ik te weten dat we ze allebei makkelijk kunnen hebben. 1 of 2 toppers zeggen niets over de rest van het team. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 - 14:31 schreef Stylzz het volgende:[..] dat niet per se, maar we weten gewoon dat er mensen weg willen, dus dat zal dan ook wel. er gaan er 4 weg... iedereen weet wie
minstens 30 miljoen moet te doen zijn. En hij maar zeiken en zeuren over of het er wel komt... beetje flauwe en lauwe houding als je het aan mij vraagt. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 - 14:37 schreef Barabas het volgende:[..] er gaan er 4 weg... iedereen weet wie minstens 30 miljoen moet te doen zijn. En hij maar zeiken en zeuren over of het er wel komt... beetje flauwe en lauwe houding als je het aan mij vraagt. Als we 30 miljoen krijgen voor die 4 dan kunnen we zeer goeie toppers terug kopen en niet te lang daarmee wachten |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 - 15:23 schreef de bluffer het volgende:[..] Als we 30 miljoen krijgen voor die 4 dan kunnen we zeer goeie toppers terug kopen en niet te lang daarmee wachten Oude toppers, wij hebben nu nog jonge komende toppers,voorbeeld je koopt een oudere auto terwijl je een nieuwe inruilt???? Beter worden despelers die je koopt niet, dat kun je alleen maar hopen |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 - 15:36 schreef piet de paler het volgende:[..] Oude toppers, wij hebben nu nog jonge komende toppers,voorbeeld je koopt een oudere auto terwijl je een nieuwe inruilt???? Beter worden despelers die je koopt niet, dat kun je alleen maar hopen Dus Guidetti ook niet halen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zou ik sowieso niet meer doen |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 - 14:27 schreef Barabas het volgende:[..] Eens! Lijdeschwech is weer aan het azijnpissen... Misschien is hij zo murw geslagen door uitblijvende resultaten dat ie geen greintje positivisme meer kan verdragen.... Dat jij een positievo ben , daar kan ik absoluut niet mee zitten. Ik weet wel beter betreft transfers bij Feyenoord ... dus vandaar mij pessimismo! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 - 15:23 schreef de bluffer het volgende:[..] Als we 30 miljoen krijgen voor die 4 dan kunnen we zeer goeie toppers terug kopen en niet te lang daarmee wachten Wil je dan steeds lezen wát jij vindt dat je moet lezen? Dat heet: een andere mening. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 - 16:03 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dat jij een positievo ben , daar kan ik absoluut niet mee zitten. Ik weet wel beter betreft transfers bij Feyenoord ... dus vandaar mij pessimismo! Realiteit zegt dat wedstrijd gisteren voordelig in prijsstelling uitwerkt. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 - 16:05 schreef FR-Henk het volgende:[..] Wil je dan steeds lezen wát jij vindt dat je moet lezen? Dat heet: een andere mening. Dat weet je mooi te verwoorden. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 - 16:03 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dat jij een positievo ben , daar kan ik absoluut niet mee zitten. Ik weet wel beter betreft transfers bij Feyenoord ... dus vandaar mij pessimismo! Volgens mij zijn we supporter van dezelfde club, maar de reden van je blijvende pessimisme ontgaat me. Denk je dat je het alleenrecht op de waarheid hebt of zo? Ook doe je voortdurend aannames en dat is pas écht vervelend omdat je dan anderen woorden in de mond legt.
Alsof anderen niet weten hoe het transferbeleid, of de afwezigheid ervan, er de afgelopen 25 jaar niet toe heeft gedaan. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Juist! Scheelt een hoop parre...! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 08 juni 2014 - 10:21 schreef MMM het volgende:Guidetti.. Armoedig hoor, niet in staat zijn zelf een speler te scouten. Maargoed, ik weet niet wat ik er van moet vinden. Hoe fit en hoe goed is John nog? Niet dat in blind vertrouwen heb in een terugkeer van Guidetti, maar toen Pellé gehaald werd was armoedig ook het woord bij 9 van de 10 "kenners". Toegegeven : John halen zou een longshot wezen en longshots moet je niet nemen als er toch nog veel geld mee gemoeid is. Eigenlijk op zich ook al vreemd, een hoog prijskaartje is in John's geval dan uitsluitend gebaseerd op zijn prestaties bij ons in 2012. Lijkt me dat zijn salariseisen dan inmiddels ook enigszins afgewaarderd moeten zijn en omgezet naar een prestatie contract. Kortom hoe graag wil hij Feyenoord till i die zingen ? Put your money where your mouth is zo ik zeggen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 juni 2014 door tomson -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Als hij komt dan levert hij in.
Ik denk persoonlijk dat hij heel goed weet dat hij opnieuw moet beginnen. Hij heeft een hoop krediet bij ons dus als hij slim is dan beseft hij zich dat de beste uitgangspositie voor hem in Rotterdam ligt.
Verder wil ik alleen even kwijt dat we geen enkele spits in de jeugd hebben lopen waar we dit jaar nog wat aan hebben. Guidetti vind ik ook om deze reden nog niet zo'n gek idee. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Laat die Guidetti maar eerst eens in een aantal trainingen zien wat ie nog kan. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: ik heb daar wel vertrouwen in.
Van Geel zal toch wel weten wat hij doet? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Laat de Technische Staf daar ook nog maar over oordelen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Heb ze er nog niet over gehoord |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Naast Guidetti een tweede spit v Wolfswinkel of Dost om Guidetti scherp te houden en in vorm te laten komen. |
|
|
|
|
el triste
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 - 19:22 schreef piet de paler het volgende:Naast Guidetti een tweede spit v Wolfswinkel of Dost om Guidetti scherp te houden en in vorm te laten komen. Tuurlijk. Die komen wel op de bank zitten....... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 - 07:44 schreef Stylzz het volgende:Blind is in waarde vervijfvoudigd. De Vrij is ook meer waard geworden. Janmaat en BMI profiteren van de collectieve prestatie mee eens. ik vond de laatste twee de minste samen met de Guzman. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik vond de Guzman het slechtste van allemaal, dan Janmaat, Bruno MI en de Jong ... Maar mooi 3 punten en een mooie uitslag, dus wat lullen we allemaal!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 juni 2014 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat gaat pas gebeuren als de ........ hun mond houden !!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Koemannetjes met Pelle naar Engeland? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Mooi! Strik erom en de hartelijke groeten mee.
Was al bang dat de haargel weer een jaar uitverkocht zou zijn. |
|
|
|