BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - woensdag 14 juni 2017 - 09:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2017 - 09:01 schreef FR-Henk het volgende:
Je haat Martin?
Obsessie?
We hebben toch vaker van dit soort types gehad.
Van Geel is eigenlijk gewoon de volgende kop van Jut nu Gudde al gaat.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 14 juni 2017 - 09:07   quote  deeplink  
Ja, onderbuik en fixatie.
Anders niet te verklaren.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 14 juni 2017 - 09:09   quote  deeplink  
Staat ook los van het feit wat hij wel of niet goed gedaan heeft. Heeft zeker fouten gemaakt, ook verkeerde spelers gehaald, maar hij krijgt eigenlijk nooit credits.
MMM
 MMM - woensdag 14 juni 2017 - 09:13   quote  deeplink  
Het huren van Guidetti, het huren/later aantrekken van Pellè, het kopen van Jorgensen zijn echte voltreffers geweest. Voor Jorgensen verdiend hij de credits, prima aankoop.

Eindelijk eens een speler niet uit de Eredivisie, geen oud-Feyenoorder enzovoort. Dat hoop ik vaker te zien maar het blijft angstvallig stil rondom onbekende spelers, al is het misschien nog wat vroeg. Vandaar dat ik toch vaak twijfel over zijn netwerk, het is vaak te bekend.
JanM
 JanM - woensdag 14 juni 2017 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2017 - 09:13 schreef MMM het volgende:
Het huren van Guidetti, het huren/later aantrekken van Pellè, het kopen van Jorgensen zijn echte voltreffers geweest. Voor Jorgensen verdiend hij de credits, prima aankoop.

Eindelijk eens een speler niet uit de Eredivisie, geen oud-Feyenoorder enzovoort. Dat hoop ik vaker te zien maar het blijft angstvallig stil rondom onbekende spelers, al is het misschien nog wat vroeg. Vandaar dat ik toch vaak twijfel over zijn netwerk, het is vaak te bekend.
Zoals al vaker aangegeven weet niemand precies met welke spelers Feyenoord bezig is/was die uiteindelijk niet komen. Gehaalde spelers slagen of falen, zo werkt het nou eenmaal. De TD alleen afrekenen op de mislukkingen is gewoon te makkelijk!
MMM
 MMM - woensdag 14 juni 2017 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2017 - 09:19 schreef JanM het volgende:

[..]

Zoals al vaker aangegeven weet niemand precies met welke spelers Feyenoord bezig is/was die uiteindelijk niet komen. Gehaalde spelers slagen of falen, zo werkt het nou eenmaal. De TD alleen afrekenen op de mislukkingen is gewoon te makkelijk!
True, maar waar rook is is vuur. Als er ergens interesse in is komt dat vaak wel uit.

Zonder geld deed hij het erg goed, laatste jaren met geld is er toch wel erg veel ellende binnen gekomen. Waar geld voor betaald is, daar voldoen alleen Jorgensen en Toornstra denk ik?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 14 juni 2017 - 09:36   quote  deeplink  
Over het algemeen haalt de top 3 nooit echt volledig onbekende spelers, het is vaak uit de eredivisie, of bekende spelers die een boost in hun carrière nodig hebben.

De echte onbekende spelers worden vaak door Groningen, AZ, Twente en etc. gehaald. Maar daar kleeft vaak een risico aan, halen ze t net wel of net niet. Maar dat zijn onze visvijvers daarna. Dan betaal je inderdaad wel meer, maar vier spelers waarvan er 1 slaagt is misschien wel duurder.

Nu snap ik dat ik nu om de oren gegooid ga worden met Tapia en Vejinovic. Maar die pech kan je ook hebben.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 14 juni 2017 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2017 - 09:33 schreef MMM het volgende:

[..]

True, maar waar rook is is vuur. Als er ergens interesse in is komt dat vaak wel uit.

Zonder geld deed hij het erg goed, laatste jaren met geld is er toch wel erg veel ellende binnen gekomen. Waar geld voor betaald is, daar voldoen alleen Jorgensen en Toornstra denk ik?
van der Heijden. Botteghin. Elia.
MMM
 MMM - woensdag 14 juni 2017 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2017 - 09:37 schreef Stylzz het volgende:

[..]

van der Heijden. Botteghin. Elia.
True, eerste 2 ook na afgelopen jaar. Elia was gratis?

Maar dan blijft het lijstje toch vrij karig. En destijds ook voor onrust gezorgd in het salarishuis.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 juni 2017 door MMM --
MMM
 MMM - woensdag 14 juni 2017 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2017 - 09:36 schreef Stylzz het volgende:
Over het algemeen haalt de top 3 nooit echt volledig onbekende spelers, het is vaak uit de eredivisie, of bekende spelers die een boost in hun carrière nodig hebben.

De echte onbekende spelers worden vaak door Groningen, AZ, Twente en etc. gehaald. Maar daar kleeft vaak een risico aan, halen ze t net wel of net niet. Maar dat zijn onze visvijvers daarna. Dan betaal je inderdaad wel meer, maar vier spelers waarvan er 1 slaagt is misschien wel duurder.

Nu snap ik dat ik nu om de oren gegooid ga worden met Tapia en Vejinovic. Maar die pech kan je ook hebben.
Zit wat in maar spelers als Jorgensen, in die leeftijdscategorie, loopt vast meer interessants rond in Scandinavië.

En Vejinovic vond ik ook een goede aankoop.. Tapia dan weer niet.
windoweyes
 windoweyes - woensdag 14 juni 2017 - 09:51   quote  deeplink  
Van der Heijden kwam gratis/ transfervrij over, toch?
Wat er voor Elia is betaald weet ik eigenlijk niet meer.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 14 juni 2017 - 10:11   quote  deeplink  
Maar transfervrij, kost dan geen transfersom, maar vaak wel tekengeld of een goed salaris.
Daar heeft een TD uiteraard wel de hand in.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 14 juni 2017 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2017 - 09:36 schreef Stylzz het volgende:
Over het algemeen haalt de top 3 nooit echt volledig onbekende spelers, het is vaak uit de eredivisie, of bekende spelers die een boost in hun carrière nodig hebben.

De echte onbekende spelers worden vaak door Groningen, AZ, Twente en etc. gehaald. Maar daar kleeft vaak een risico aan, halen ze t net wel of net niet. Maar dat zijn onze visvijvers daarna. Dan betaal je inderdaad wel meer, maar vier spelers waarvan er 1 slaagt is misschien wel duurder.

Nu snap ik dat ik nu om de oren gegooid ga worden met Tapia en Vejinovic. Maar die pech kan je ook hebben.
velen serveren Tapia af, maar ik denk/hoop dat hij komend seizoen belangrijker voor ons gaat worden, dan wat we ons nu kunnen voorstellen. Hij wordt ontzettend onderschat in Rotterdam! Vergeet niet dat hij halverwege het seizoen is gekomen. Niet elke speler begint dan direct goed Integendeel. Toch begrijp ik de scepsis rondom zijn persoontje wel, omdat hij inderdaad geen geweldige indruk heeft achtergelaten. Daarentegen hebben ze hem echt niet voor niets gehaald (jaja, kom er maar in dat hij 2,4 mln heeft gekost). Laten we Van der Heijden als voorbeeld nemen. Die mocht van velen ook weg na het eerste jaar (inclusief mijn persoontje), maar kijk eens hoe belangrijk hij het afgelopen jaar was. Hij is zelfs uitgegroeid als een van de steunpilaren, terwijl velen liever Kongolo op zijn plek zagen. Zo'n scenario zie ik voor Tapia ook wel. Misschien dat Gio hem zelfs wel in de verdediging zet. Of net ervoor in een 5-1-3-1 opstelling. Ik zou hem zeker niet laten gaan. Geef die jongen nog een jaar om zich te bewijzen. De kans is er dat hij het negatieve gevoel bevestigt, maar ik geef hem ook zeker de kans om het tegendeel te bewijzen. Hij is er nu wel vanaf het begin bij hè...
MMM
 MMM - woensdag 14 juni 2017 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2017 - 11:40 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

velen serveren Tapia af, maar ik denk/hoop dat hij komend seizoen belangrijker voor ons gaat worden, dan wat we ons nu kunnen voorstellen. Hij wordt ontzettend onderschat in Rotterdam! Vergeet niet dat hij halverwege het seizoen is gekomen. Niet elke speler begint dan direct goed Integendeel. Toch begrijp ik de scepsis rondom zijn persoontje wel, omdat hij inderdaad geen geweldige indruk heeft achtergelaten. Daarentegen hebben ze hem echt niet voor niets gehaald (jaja, kom er maar in dat hij 2,4 mln heeft gekost). Laten we Van der Heijden als voorbeeld nemen. Die mocht van velen ook weg na het eerste jaar (inclusief mijn persoontje), maar kijk eens hoe belangrijk hij het afgelopen jaar was. Hij is zelfs uitgegroeid als een van de steunpilaren, terwijl velen liever Kongolo op zijn plek zagen. Zo'n scenario zie ik voor Tapia ook wel. Misschien dat Gio hem zelfs wel in de verdediging zet. Of net ervoor in een 5-1-3-1 opstelling. Ik zou hem zeker niet laten gaan. Geef die jongen nog een jaar om zich te bewijzen. De kans is er dat hij het negatieve gevoel bevestigt, maar ik geef hem ook zeker de kans om het tegendeel te bewijzen. Hij is er nu wel vanaf het begin bij hè...
Hij zit er nu al 1,5 seizoen.
JanM
 JanM - woensdag 14 juni 2017 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2017 - 11:56 schreef MMM het volgende:

[..]

Hij zit er nu al 1,5 seizoen.
Las vandaag dat hij wil vechten voor zijn kansen: dat mag ik wel! Hem en Bilal m.i. komend seizoen de kans geven om te bewijzen dat velen het verkeerd (ge)zien (hebben). Hopelijk kunnen ze de kloof tussen basis en bank aanzienlijk verkleinen of liever nog helemaal wegnemen natuurlijk!
johan mansveld
 johan mansveld - woensdag 14 juni 2017 - 12:38   quote  deeplink  
Tapia erbij houden lijkt me uitstekend. Wissel die andere 2 dan ff om voor DeGuus en Amrabat!!!
JanM
 JanM - woensdag 14 juni 2017 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2017 - 10:11 schreef Stylzz het volgende:
Maar transfervrij, kost dan geen transfersom, maar vaak wel tekengeld of een goed salaris.
Daar heeft een TD uiteraard wel de hand in.
Dan mogen Jones, El Ahmadi, Kuijt en Berghuis wat mij betreft ook in dat rijtje! En Vermeer niet te vergeten!

Tapia en Bilal wat mij betreft nog niet afschrijven, Vejinovic en Gustafson vrees ik wel. Verder is Kramer geen Feyenoord-materiaal, maar anderzijds is hij weldegelijk van waarde geweest en presteert hij naar zijn kunnen. Natuurlijk zie ook ik graag een betere tweede spits, maar zo niet zullen we het toch met Kramer moeten doen ...

Als je dan de balans opmaakt van de huidige selectiespelers valt het toch helemaal niet tegen:

+ Jones, Vermeer, V/d Heijden, Botteghin, El Ahmadi, Kuijt, Toornstra, Elia, Berghuis, Jörgensen

- Vejinovic, Gustafson (mag je zelfs Pär Hansson en Hahn nog toevoegen)

? Tapia, Bilal, Kramer

Dan kun je toch niet zeggen dat onze TD het slecht gedaan heeft? Zeker niet als Tapia en/of Bilal zich ook nog eens geen bewijzen, wat gewoon kan!
JanM
 JanM - woensdag 14 juni 2017 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2017 - 12:38 schreef johan mansveld het volgende:
Tapia erbij houden lijkt me uitstekend. Wissel die andere 2 dan ff om voor DeGuus en Amrabat!!!
Je bedoelt die twee voor Gustafson en Vejinovic? Zou ik een prima zet vinden!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 14 juni 2017 - 13:06   quote  deeplink  
Na jaren sappelen heb je de afgelopen 2 jaar een beker en een kampioenschap gepakt.
Gio. Van Geel. Gudde. Etc. Goed werk.

Maar t kan beter, dat is t mooie.
JanM
 JanM - woensdag 14 juni 2017 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2017 - 12:38 schreef johan mansveld het volgende:
Tapia erbij houden lijkt me uitstekend. Wissel die andere 2 dan ff om voor DeGuus en Amrabat!!!
Dan nog een goeie linksback (liefst eentje die ook als CV kan spelen) zodat Kongolo links in het centrum kan, een linksbuiten (Boëtius? ik weet het niet) en Berghuis vastleggen of een andere rechtsbuiten. En Van Persie natuurlijk!

En gezien de blessure van Van Beek m.i. nog een talentvolle, snelle rechtsbenige CV die bij voorkeur ook als rechtsback kan spelen voor het geval Karsdorp vertrekt.

HUP Martin!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 14 juni 2017 - 13:22   quote  deeplink  
Gerard Cox denk er het zijne over.
JanM
 JanM - woensdag 14 juni 2017 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2017 - 13:22 schreef Leon FR1908 het volgende:
Gerard Cox denk er het zijne over.
Die moet zich lekker met Joke bezighouden!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 14 juni 2017 - 13:27   quote  deeplink  
Ja anders doet van Geil het wel
johan mansveld
 johan mansveld - woensdag 14 juni 2017 - 13:36   quote  deeplink  
Of Jan Boskamp haha....
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 14 juni 2017 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2017 - 13:22 schreef Leon FR1908 het volgende:
Gerard Cox denk er het zijne over.
Wat een zuurpruim is dat zeg..
JanM
 JanM - woensdag 14 juni 2017 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2017 - 13:27 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ja anders doet van Geil het wel
Die schijnt met haar en la Paay op vakantie te zijn!
JanM
 JanM - woensdag 14 juni 2017 - 14:17   quote  deeplink  
Nog even los van de mogelijke verkoop van Karsdorp en Vilhena moet er echt nog het nodige gebeuren:

Kuijt (36) => Van Persie (33)

Elia (30) => Lens (29) => Boëtius/John (of zou Toornstra daar weer neergezet worden?)

Berghuis (25) => Berghuis (25)

Kramer (28) => Castaignos (24)

Gustafson (22) => De Guzman (29)

Vejinović (27) => Amrabat (20)

Nelom (26) => Toljan (22)

Kadioglu (17) natuurlijk o.v.v. Leon gewoon erbij halen

Vermeer (31) => Hahn (24)

Hoogma (18) gewoon omdat het kan, zeker als hij het eerste jaar terugverhuurd wordt


St. Juste (20) of Luckassen (21) als extra rechter CV?

Bilal (22) en Tapia (21) m.i. nog één jaar de kans geven. Hebben beiden een contract t/m 2020 dus anders volgend jaar zomer verkopen.

Mix van ervaring (basis: Jones/Vermeer, Botteghin, El Ahmadi, De Guzman/Van Persie, Toornstra en Jorgensen) en jonge(re) spelers (basis: Toljan, Kongolo, Karsdorp, Vilhena, Berghuis, Boëtius/John) met naast Amrabat, Kadioglu, Bilal en Tapia nog de jonge spelers/talenten Bijlow (19), Nieuwkoop (21), Hamer (19), Hansson (18), Mo (19) en Vente (18) in je selectie en mogelijk ook nog Verdonk (20) en Schuurman (20). En dan nog Jan Arie, Van Beek, Castaignos en De Guzman/Van Persie als wissels.

P.S. nog een domme vraag: worden van al die transfers die inmiddels aangekondigd zijn de contracten pas op/na 1 juli ondertekend?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 14 juni 2017 - 14:49   quote  deeplink  
Eindelijk een keer geen van Wolfswinkel berichten
MMM
 MMM - woensdag 14 juni 2017 - 15:46   quote  deeplink  
Toornstra als buitenspeler lijkt mij echt geen optie. Wat een verademing was dat met Elia en Berghuis, eindelijk 2 echte buitenspelers
JanM
 JanM - woensdag 14 juni 2017 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2017 - 15:46 schreef MMM het volgende:
Toornstra als buitenspeler lijkt mij echt geen optie. Wat een verademing was dat met Elia en Berghuis, eindelijk 2 echte buitenspelers
Eens hoor, maar dan moeten die wel gevonden/gecontracteerd worden! En Toornstra in de vorm van afgelopen seizoen 'moet' spelen dus als je Van Persie/De Guzman op #10 bedenkt, is doorschuiven naar links- of rechtsbuiten natuurlijk geen ondenkbare optie ...

Boëtius - Jörgensen - Berghuis

Van Persie/De Guzman/Toornstra

Vilhena - El Ahmadi

????? - Kongolo - Botteghin - Nieuwkoop (of Karsdorp als hij blijft)

Jones/Vermeer
moa
 moa - woensdag 14 juni 2017 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2017 - 14:17 schreef JanM het volgende:

P.S. nog een domme vraag: worden van al die transfers die inmiddels aangekondigd zijn de contracten pas op/na 1 juli ondertekend?
Nee die voetballers tekenen gewoon een contract voor 1-2-3 seizoenen, en die seizoenen lopen altijd vanaf die exacte datum.
Milo
 Milo - woensdag 14 juni 2017 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2017 - 16:41 schreef JanM het volgende:

[..]

Eens hoor, maar dan moeten die wel gevonden/gecontracteerd worden! En Toornstra in de vorm van afgelopen seizoen 'moet' spelen dus als je Van Persie/De Guzman op #10 bedenkt, is doorschuiven naar links- of rechtsbuiten natuurlijk geen ondenkbare optie ...

Boëtius - Jörgensen - Berghuis

Van Persie/De Guzman/Toornstra

Vilhena - El Ahmadi

????? - Kongolo - Botteghin - Nieuwkoop (of Karsdorp als hij blijft)

Jones/Vermeer
Nieuwe regel spelen met 13 man?
MMM
 MMM - woensdag 14 juni 2017 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2017 - 16:41 schreef JanM het volgende:

[..]

Eens hoor, maar dan moeten die wel gevonden/gecontracteerd worden! En Toornstra in de vorm van afgelopen seizoen 'moet' spelen dus als je Van Persie/De Guzman op #10 bedenkt, is doorschuiven naar links- of rechtsbuiten natuurlijk geen ondenkbare optie ...

Boëtius - Jörgensen - Berghuis

Van Persie/De Guzman/Toornstra

Vilhena - El Ahmadi

????? - Kongolo - Botteghin - Nieuwkoop (of Karsdorp als hij blijft)

Jones/Vermeer
Er moeten gewoon buitenspelers bij. Toornstra moet spelen waar hij het best functioneert vind ik. Iedereen opstellen op de plek waar die hoort, behalve bij blessures/schorsingen
Stylzz
 Stylzz - woensdag 14 juni 2017 - 19:06   quote  deeplink  
Ik hoor dat die Tete 3 miljoen moet kosten. Ik vind dat nu een van de weinigen van hunnie die ik wel bij ons zou zien.
de bluffer
 de bluffer - woensdag 14 juni 2017 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2017 - 19:06 schreef Stylzz het volgende:
Ik hoor dat die Tete 3 miljoen moet kosten. Ik vind dat nu een van de weinigen van hunnie die ik wel bij ons zou zien.
dat vind ik ook hij wil toch weg
Martin gaat met 020 praten
de bluffer
 de bluffer - woensdag 14 juni 2017 - 19:13   quote  deeplink  
En Feyenoord moet in het geheim gaan praten met het grote 15 jarige super talent Marouan Azarkan over een goed contract om hem in de KUIP te houden
Fart
 Fart - woensdag 14 juni 2017 - 19:18   quote  deeplink  
Als jij het hier op het forum knalt is het natuurlijk geen geheim meer
piet de paler
 piet de paler - woensdag 14 juni 2017 - 19:32   quote  deeplink  
Azarkan dat is toch iets uit Harry Potter
johan mansveld
 johan mansveld - woensdag 14 juni 2017 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2017 - 19:32 schreef piet de paler het volgende:
Azarkan dat is toch iets uit Harry Potter
Bjna Piet, dat is Azkaban haha
piet de paler
 piet de paler - woensdag 14 juni 2017 - 20:08   quote  deeplink  
O dank je
kenny
 kenny - donderdag 15 juni 2017 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2017 - 17:56 schreef MMM het volgende:

[..]

Er moeten gewoon buitenspelers bij. Toornstra moet spelen waar hij het best functioneert vind ik. Iedereen opstellen op de plek waar die hoort, behalve bij blessures/schorsingen
ik denk zelf waarom buitenspelers , waarom geen 5-3-2 spelen , 4-3-3 spelen in de CL is denk ik een probleem omdat we geen CL waardige selectie hebben
huur gewoon vincent janssen en klaar , ik denk dat hij een geweldig koppel zou vormen met jorgensen
MMM
 MMM - donderdag 15 juni 2017 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juni 2017 - 13:28 schreef kenny het volgende:

[..]

ik denk zelf waarom buitenspelers , waarom geen 5-3-2 spelen , 4-3-3 spelen in de CL is denk ik een probleem omdat we geen CL waardige selectie hebben
huur gewoon vincent janssen en klaar , ik denk dat hij een geweldig koppel zou vormen met jorgensen
5-3-2 in de Eredivisie..? Dat doen andere clubs tegen ons, veel te verdedigend.

En waarom gaan sleutelen aan een formatie waarmee je kampioen bent geworden? Niet logisch.

En ik vind, maar dat is gewoon mijn mening, Janssen niks.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 juni 2017 door MMM --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 15 juni 2017 - 14:51   quote  deeplink  
Schijnt PSV een oogje op te hebben..
JanM
 JanM - donderdag 15 juni 2017 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juni 2017 - 13:47 schreef MMM het volgende:

[..]

5-3-2 in de Eredivisie..? Dat doen andere clubs tegen ons, veel te verdedigend.

En waarom gaan sleutelen aan een formatie waarmee je kampioen bent geworden? Niet logisch.

En ik vind, maar dat is gewoon mijn mening, Janssen niks.
+1908! Kan me wel voorstellen dat we in de CL overschakelen naar 4-4-2 als dat nodig blijkt, maar dan moet je wel bijvoorbeeld Van Persie naast Jörgensen kunnen neerzetten.
MightyAce
 MightyAce - donderdag 15 juni 2017 - 23:06   quote  deeplink  
28 m voor die moeilijk kijkende neus
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 16 juni 2017 - 03:21   quote  deeplink  
2lt5au8.jpg
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 16 juni 2017 - 08:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 juni 2017 - 03:21 schreef RenatoBos het volgende:
[ afbeelding ]
Om onze bedragen in perspectief te zetten.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 16 juni 2017 - 10:16   quote  deeplink  
Wij hebben geen gelijkwaardig voorbeeld te koop
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 16 juni 2017 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 juni 2017 - 10:16 schreef Stylzz het volgende:
Wij hebben geen gelijkwaardig voorbeeld te koop
Ik vind Klaassen een overgewaardeerde speler. Een Vilhena bijvoorbeeld is wat mij betreft gewoon beter. Ik snap wel waarom ze er veel geld voor vangen, zeg alleen dat wij dat ook moeten doen.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 16 juni 2017 - 10:32   quote  deeplink  
Maar moeten is anders dan kunnen.
T is nu al beter dan t ooit was

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.4144570