BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
ar
 ar - zondag 18 juni 2017 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Veulll te weinig.
edjoe
 edjoe - zondag 18 juni 2017 - 10:30   quote  deeplink  
Ik zou Haps en Luckassen voor de verdediging, Amrabat en van Persie voor het middenveld en Boetius, Berghuis en Ingvartsen voor de aanval halen.
Weg mogen Hahn, Hansson, Verdonk, Nelom, Woudenberg, Vejenovic, Gustafson, Elia en Kramer.
ar
 ar - zondag 18 juni 2017 - 10:32   quote  deeplink  
Waarom mag Elia weg?
piet de paler
 piet de paler - zondag 18 juni 2017 - 10:33   quote  deeplink  
En dit zeg je echt op 18 juni?
Elija is al weg evenals Hahn, en misschien Woudenberg, Hanson is volgens mij ook al weg?
ar
 ar - zondag 18 juni 2017 - 10:34   quote  deeplink  
Sssssttt :))
Nibke 7
 Nibke 7 - zondag 18 juni 2017 - 10:38   quote  deeplink  
Edjoe heeft het moeilijk gehad na het kampioenschap en is vannacht weer boven komen drijven.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 18 juni 2017 - 10:50   quote  deeplink  
Bod van 20 miljoen op Jörgensen in de maak?
piet de paler
 piet de paler - zondag 18 juni 2017 - 11:54   quote  deeplink  
Strl je voor dat hij weggaat waar moet je een subtop spots vandaan halen, v wolfswinkel is weg, Dost boven budget.
Ik zeg niet verkopen omdat er geen andere opties zijn., om te trachten een puntje te halen in de CL of mee te doen in de eredivisie om plaats 1,2,3
ar
 ar - zondag 18 juni 2017 - 12:03   quote  deeplink  
100.000.000
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 18 juni 2017 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2017 - 09:36 schreef windoweyes het volgende:
Clasie is meer dan welkom, wat mij betreft. Hij speelde Messi helemaal uit de wedstrijd, in het Nederlands elftal. Zijn probleem is geweest, dat hij zijn fysiek niet mee heeft voor de Engelse competitie. Maar voor Nederland is het een topspeler.
De kwaliteiten van Clasie zijn het probleem niet. Ik zit meer met de vraag waar hij moet spelen. Want we hebben momenteel Vilhena, El Ahmadi en Toornstra. Dit zijn de drie voornaamste kandidaten voor het middenveld. Vilhena en El Ahmadi zullen altijd spelen. Als je Clasie erbij zet, heb je te weinig scorend vermogen. Daarnaast zullen geen van deze spelers willen banken. Zijn ze in principe ook allemaal te goed voor. Daarnaast, wat voor situatie krijgt die Amrabat dan? Als je die wil halen, moet er ook uitzicht zijn op speelminuten, wat niet het geval is met Clasie erbij. Wat dat betreft ben ik toch nog niet zo'n grote voorstander van een huur van Clasie. Bij een koop is het alweer iets anders. Fantastische speler hoor, ik zie hem ook dolgraag terug bij ons, maar het moet wel binnen de selectie passen.

Denk sowieso dat Clasie pas echt in beeld komt wanneer een Vejinovic of Tapia vertrokken is. Want als Amrabat nummer 1 target is, heb je anders te veel middenvelders.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 18 juni 2017 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2017 - 11:54 schreef piet de paler het volgende:
Strl je voor dat hij weggaat waar moet je een subtop spots vandaan halen, v wolfswinkel is weg, Dost boven budget.
Ik zeg niet verkopen omdat er geen andere opties zijn., om te trachten een puntje te halen in de CL of mee te doen in de eredivisie om plaats 1,2,3
Sowieso moet je bij een vertrek RvP halen (zonder vertrek wat mij betreft ook overigens). In het geval je een ander moet halen, zou ik toch proberen om (jawel, ik ga hem toch noemen) om Guidetti te halen. Hij mag vertrekken volgens mij en is voor de eredivisie nog altijd een erg goede speler. Een andere optie is natuurlijk een onbekende naam (voor ons dan) uit het buitenland. Iets met scouting dus. Wellicht dat de scouting nog een pareltje in scandinavië weet of anders een Zuid-Amerikaan? Maar goed, dat is allemaal koffiedik kijken.

Jorgensen zou ik sowieso niet zomaar laten vertrekken. Ik zou inzetten op een bedrag boven de 30 miljoen en pas gaan praten bij een openingsbod van 25 miljoen. Hij ligt nog 4 jaar vast, dus we hebben absoluut geen haast om hem nu al te verkopen.
JanM
 JanM - zondag 18 juni 2017 - 13:58   quote  deeplink  
Boëtius lijkt voor weinig rond te komen, maar ik ben niet blij dat Koeman aan Jørgensen loopt te trekken, al moet je die denk ik voor 25 miljoen wel gewoon verkopen ...
piet de paler
 piet de paler - zondag 18 juni 2017 - 14:13   quote  deeplink  
Eigenlijk vreemd een ex speler en trainer die een belangrijke speler wil wegkopen voor een voor Engelse begrippen schijntje.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 18 juni 2017 - 14:23   quote  deeplink  
http://m.soccernews.nl/news/390190/Feyenoorder_niet_goed_genoeg_voor_top-acht_Premier_League
de bluffer
 de bluffer - zondag 18 juni 2017 - 14:40   quote  deeplink  
Is die 20 miljoen voor Karsdorp dan is het goed
voor Jorgensen moet Everton tussen de 25-30 miljoen meenemen
en Amrabat is geen versterking voor de C L
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 18 juni 2017 - 14:46   quote  deeplink  
Je versterkt in de breedte.
Investeren in betere CL-waardige spelers is kansloos. Miljoenen besteden aan dure aankopen en amper geld binnenhalen in de CL. Dat verhaal.
de bluffer
 de bluffer - zondag 18 juni 2017 - 14:58   quote  deeplink  
Laten ze die Dolberg van 020 maar halen
ar
 ar - zondag 18 juni 2017 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2017 - 14:46 schreef FR-Henk het volgende:
Je versterkt in de breedte.
Investeren in betere CL-waardige spelers is kansloos. Miljoenen besteden aan dure aankopen en amper geld binnenhalen in de CL. Dat verhaal.
Exact.
Gewoon weer proberen om een eenheid op het veld te krijgen,en wie weet.
Elke prestatie is meegenomen in de CL.
Anders, een Europa Leaque waardig team neerzetten is automatisch weer kampioen in de competitie :)
de bluffer
 de bluffer - zondag 18 juni 2017 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2017 - 10:30 schreef edjoe het volgende:
Ik zou Haps en Luckassen voor de verdediging, Amrabat en van Persie voor het middenveld en Boetius, Berghuis en Ingvartsen voor de aanval halen.
Weg mogen Hahn, Hansson, Verdonk, Nelom, Woudenberg, Vejenovic, Gustafson, Elia en Kramer.
Ingvartsen waar speelt die eigenlijk mij niet bekend
ar
 ar - zondag 18 juni 2017 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2017 - 15:01 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Ingvartsen waar speelt die eigenlijk mij niet bekend
In de Scandinavische competitie.
Als jij hem niet kent is het niks
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 18 juni 2017 - 15:08   quote  deeplink  
Jazeker, Bluffert is de alleswetert.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 18 juni 2017 - 15:27   quote  deeplink  
Koning !
Intrappen van open deuren.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 18 juni 2017 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2017 - 15:01 schreef ar het volgende:

[..]

Exact.
Gewoon weer proberen om een eenheid op het veld te krijgen,en wie weet.
Elke prestatie is meegenomen in de CL.
Anders, een Europa Leaque waardig team neerzetten is automatisch weer kampioen in de competitie :)
Haha, die laatste regel. En realistisch​.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 juni 2017 - 15:56   quote  deeplink  
Snap eigenlijk niet waarom Martin Jordy voor 1 seizoen wilt huren..
ar
 ar - zondag 18 juni 2017 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2017 - 15:56 schreef RenatoBos het volgende:
Snap eigenlijk niet waarom Martin Jordy voor 1 seizoen wilt huren..
Want?
johan mansveld
 johan mansveld - zondag 18 juni 2017 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2017 - 15:56 schreef RenatoBos het volgende:
Snap eigenlijk niet waarom Martin Jordy voor 1 seizoen wilt huren..
Nee die gaat er bij mij ook niet in. 6 middenvelders en schuurman en amrabat komen dus lijkt me meer dan zat. En daar komt bij: geen van de huidige drie gaat zijn plekkie afstaan aan Clasie vrees ik.
Nibke 7
 Nibke 7 - zondag 18 juni 2017 - 16:32   quote  deeplink  
Je hebt er zeker niet meer dan 3 nodig? Ook al komen Amrabat en Schuurman, Clasie zou mijns inziens zeker erbij passen!
Stylzz
 Stylzz - zondag 18 juni 2017 - 16:38   quote  deeplink  
Wij reageren op geruchten. Feyenoord zelf totaal niet
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 juni 2017 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2017 - 16:32 schreef Nibke 7 het volgende:
Je hebt er zeker niet meer dan 3 nodig? Ook al komen Amrabat en Schuurman, Clasie zou mijns inziens zeker erbij passen!
Clasie zou er zeker wel bij passen. Maar met Vilhena, ahmadi en Toornstra heb je al een goed middenveld, verders hebben we talenten die staan te trappelen om te spelen. Dus waarom zou je iemand gaan huren die je talenten in de weg gaat zitten..
SCF Leiden
 SCF Leiden - zondag 18 juni 2017 - 17:04   quote  deeplink  
Geef Hamer een kans in de voorbereiding.....
Nibke 7
 Nibke 7 - zondag 18 juni 2017 - 17:09   quote  deeplink  
Geef Hamer een kans bij een Eredivisie middenmoter of top Jupiler League.
Nibke 7
 Nibke 7 - zondag 18 juni 2017 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2017 - 16:58 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Clasie zou er zeker wel bij passen. Maar met Vilhena, ahmadi en Toornstra heb je al een goed middenveld, verders hebben we talenten die staan te trappelen om te spelen. Dus waarom zou je iemand gaan huren die je talenten in de weg gaat zitten..
Je wil meedoen om het kampioenschap en geen modderfiguur slaan in de CL., dan heb je dus geen tijd om talententen in te passen.(Of ze moeten echt hele bijzondere kwaliteiten bezitten!)
de bluffer
 de bluffer - zondag 18 juni 2017 - 17:35   quote  deeplink  
Als A S Roma Karsdorp toch gaat kopen tussen de 15-20 miljoen en de rond 13 miljoen van
de C L die binnen komen, dan moet Feyenoord toch betere spelers aan kunnen trekken dan Amrabat
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 juni 2017 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2017 - 17:04 schreef SCF Leiden het volgende:
Geef Hamer een kans in de voorbereiding.....
Sowieso, das er 1 die er wel komt..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 juni 2017 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2017 - 17:17 schreef Nibke 7 het volgende:

[..]

Je wil meedoen om het kampioenschap en geen modderfiguur slaan in de CL., dan heb je dus geen tijd om talententen in te passen.(Of ze moeten echt hele bijzondere kwaliteiten bezitten!)
Gaan we dan een modderfiguur slaan met Tonny, Jens en Karim op het middenveld in de CL denk je..(?)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 juni 2017 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2017 - 17:35 schreef de bluffer het volgende:
Als A S Roma Karsdorp toch gaat kopen tussen de 15-20 miljoen en de rond 13 miljoen van
de C L die binnen komen, dan moet Feyenoord toch betere spelers aan kunnen trekken dan Amrabat
Tuurlijk maar Sofyan is gewoon een investering in een talent, daar moet je op termijn knaken van gaan maken..
MightyAce
 MightyAce - zondag 18 juni 2017 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2017 - 17:43 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Gaan we dan een modderfiguur slaan met Tonny, Jens en Karim op het middenveld in de CL denk je..(?)
Die kunnen er allemaal geen reet van natuurlijk
Nibke 7
 Nibke 7 - zondag 18 juni 2017 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2017 - 17:43 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Gaan we dan een modderfiguur slaan met Tonny, Jens en Karim op het middenveld in de CL denk je..(?)
Daar sla je zeker geen modderfiguur mee, maar je moet gewoon een dubbele bezetting hebben.
Je krijgt altijd te maken met blessures en schorsingen en evt. interlandverplichtingen!
ar
 ar - zondag 18 juni 2017 - 18:08   quote  deeplink  
Lekker die komkommers
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 18 juni 2017 - 18:09   quote  deeplink  
Ze mogen er weer uit hoor, ar.
ar
 ar - zondag 18 juni 2017 - 18:10   quote  deeplink  
Ik heb al een vat vol Henkert.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 juni 2017 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2017 - 18:05 schreef Nibke 7 het volgende:

[..]

Daar sla je zeker geen modderfiguur mee, maar je moet gewoon een dubbele bezetting hebben.
Je krijgt altijd te maken met blessures en schorsingen en evt. interlandverplichtingen!
Heb je zeker een punt, maar bij die dubbele bezetting zie ik me de talenten juist voor, of zelfs een Baco die je door kan schuiven of een Nieuwkoop op rechtsback en dan Karsdorp naar het midden, Jørgensen die je daar kan posteren eventueel, zoveel keuze's waardoor ik me een huur van Jordy juist ze vreemd vind. Of een Vilhena en/of Toornstra moet nog vertrekken..
ar
 ar - zondag 18 juni 2017 - 18:29   quote  deeplink  
Dat denk ik ook.
windoweyes
 windoweyes - zondag 18 juni 2017 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2017 - 12:03 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

De kwaliteiten van Clasie zijn het probleem niet. Ik zit meer met de vraag waar hij moet spelen. Want we hebben momenteel Vilhena, El Ahmadi en Toornstra. Dit zijn de drie voornaamste kandidaten voor het middenveld. Vilhena en El Ahmadi zullen altijd spelen. Als je Clasie erbij zet, heb je te weinig scorend vermogen. Daarnaast zullen geen van deze spelers willen banken. Zijn ze in principe ook allemaal te goed voor. Daarnaast, wat voor situatie krijgt die Amrabat dan? Als je die wil halen, moet er ook uitzicht zijn op speelminuten, wat niet het geval is met Clasie erbij. Wat dat betreft ben ik toch nog niet zo'n grote voorstander van een huur van Clasie. Bij een koop is het alweer iets anders. Fantastische speler hoor, ik zie hem ook dolgraag terug bij ons, maar het moet wel binnen de selectie passen.
Ik zie Clasie wel MET die 3 spelers in een 4:4:2 opstelling uit de verf komen. Zeker als Jorgensen en van Persie samen in de spits zouden spelen. Ook met het oog op CL-voetbal.
Stylzz
 Stylzz - zondag 18 juni 2017 - 19:58   quote  deeplink  
Aangezien we nog steeds buitenspelers zoeken, is het logischer middenvelders te lozen eerst alvorens ze aan te trekken.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 18 juni 2017 - 20:05   quote  deeplink  
Linksback is een achilleshiel. Ook actie nodig.
Stylzz
 Stylzz - zondag 18 juni 2017 - 20:10   quote  deeplink  
Zag net toevallig een gerucht over Kongolo.
Hearing sources that Liverpool are interested in signing Feyenoord left back Terence Kongolo. LFC trying to pay £10m but Feyenoord want £17m

Waarheidsgehalte ongeveer 0,25%
Stylzz
 Stylzz - zondag 18 juni 2017 - 21:16   quote  deeplink  
Het leek er even op dat de terugkeer van Van Persie naar Feyenoord al in kannen en kruiken was, maar allerminst is waar.

Vervolg: Van Persie en Feyenoord nog ver uit elkaar, verschil is 3,7 miljoen

Van Persie staat bij de Turkse grootmacht voor maarliefst 5,7 miljoen euro op de loonlijst, maar dat kan Feyenoord never nooit betalen. De spits die het bedrag bruto per jaar opstrijkt bij Fenerbahce, kan bij Feyenoord hooguit 2 miljoen per seizoen verdienen.

Het verschil voor Van Persie is hierbij een kleine 3 miljoen euro, een flinke hap uit zijn salarisstrookje. Er zal nog een goed gesprek moeten volgen om de plooien glad te strijken tussen Van Persie en Feyenoord, voordat er uberhaupt ook maar over een terugkeer gesproken kan worden.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 juni 2017 - 21:18   quote  deeplink  
2 miljoen zei tie nog wel..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 18 juni 2017 - 21:23   quote  deeplink  
En zo zie je maar weer.
Onno Ongeduld, Rupsje Nooitgenoeg, Harry Hoogmoed hebben weer wat te balen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5173
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.5240640