BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
de bluffer
 de bluffer - maandag 19 juni 2017 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juni 2017 - 17:46 schreef analist het volgende:
Piet, ik ben het met eens. Tete is een goede voetballer en welkom bij Feijenoord. Al die emotionele schreeuwers hebben wij niets aan. Het gaat erom, dat Feijenoord beter wordt en zich door selecteert.
Wat voetballen betreft vind ik hem iets beter dan Karsdorp ik zal hem nemen
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 19 juni 2017 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juni 2017 - 17:55 schreef Stylzz het volgende:
Overigens speelt er volgend seizoen sowieso een van Persie bij Feyenoord
Huh..(?)
Nibke 7
 Nibke 7 - maandag 19 juni 2017 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juni 2017 - 18:00 schreef analist het volgende:
Goed artikel van Cor Pot over scouting bij Feijenoord. Steeds dezelfde namen circuleren bij Feijenoord. Daar heeft hij gelijk in. Martin, ga eens verder kijken dan je neus lang is.
Vorige zomer kwam hij ook opeens met Jörgensen op de proppen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 juni 2017 - 18:04   quote  deeplink  
Zoontje
Alexmem
 Alexmem - maandag 19 juni 2017 - 18:07   quote  deeplink  
Die reactie van Pot slaat nergens op. Alsof creativiteit ertoe doet? Het gaat alleen om rendement.
kenny
 kenny - maandag 19 juni 2017 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juni 2017 - 18:03 schreef Nibke 7 het volgende:

[..]

Vorige zomer kwam hij ook opeens met Jörgensen op de proppen.
scouting is gewoon ruk
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 19 juni 2017 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juni 2017 - 17:49 schreef ar het volgende:
Dat is prima.
Maar niet met van Rhijn.
Ik vraag me wel af waarom je een speler zou halen voor rechtsback die per definitie basisspeler eist te zijn. Wat dat is wat een Van Rhijn of Tete zouden gaan eisen. Ik zie persoonlijk Nieuwkoop graag als eerste rechtsback bij een vertrek van Karsdorp. Dan moet je wel een tweede rechtsback halen, maar die moet niet lopen te eisen dat hij per se moet spelen. Nieuwkoop hoort gewoon de voorkeur te krijgen. Helemaal ten opzichte van een Van Rhijn of Tete. In dat geval zeg ik toch echt; eigen jeugd eerst.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 19 juni 2017 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juni 2017 - 18:08 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Ik vraag me wel af waarom je een speler zou halen voor rechtsback die per definitie basisspeler eist te zijn. Wat dat is wat een Van Rhijn of Tete zouden gaan eisen. Ik zie persoonlijk Nieuwkoop graag als eerste rechtsback bij een vertrek van Karsdorp. Dan moet je wel een tweede rechtsback halen, maar die moet niet lopen te eisen dat hij per se moet spelen. Nieuwkoop hoort gewoon de voorkeur te krijgen. Helemaal ten opzichte van een Van Rhijn of Tete. In dat geval zeg ik toch echt; eigen jeugd eerst.
EENSERT..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 19 juni 2017 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juni 2017 - 18:04 schreef Stylzz het volgende:
Zoontje
A maar dat duurt nog ff..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 19 juni 2017 - 18:21   quote  deeplink  
Overigens geeft Feyenoord aan dat na Nieuwkoop er geen RB meer is maar Gustavo en Sven kunnen daar toch ook spelen..(?)
MMM
 MMM - maandag 19 juni 2017 - 18:25   quote  deeplink  
12 miljoen, donder op joh. Wat een uitverkoop man, triest
JanM
 JanM - maandag 19 juni 2017 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juni 2017 - 18:00 schreef analist het volgende:
Goed artikel van Cor Pot over scouting bij Feijenoord. Steeds dezelfde namen circuleren bij Feijenoord. Daar heeft hij gelijk in. Martin, ga eens verder kijken dan je neus lang is.
Ga jij anders lekker naar dat 020 forum joh met je gejank!
yoghurt17
 yoghurt17 - maandag 19 juni 2017 - 18:31   quote  deeplink  
Pfff 12 miljoen.. wat is dit dan man, mag hopen dat dit niet klopt
ar
 ar - maandag 19 juni 2017 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juni 2017 - 18:25 schreef MMM het volgende:
12 miljoen, donder op joh. Wat een uitverkoop man, triest
Dat zou vrij belachelijk zijn.
ras
 ras - maandag 19 juni 2017 - 18:33   quote  deeplink  
12 miljoen dat kan toch niet waar zijn !!!!!!!!!!
JanM
 JanM - maandag 19 juni 2017 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juni 2017 - 18:33 schreef ras het volgende:
12 miljoen dat kan toch niet waar zijn !!!!!!!!!!
Wie zegt dan dat dat waar is ?????
kenny
 kenny - maandag 19 juni 2017 - 18:38   quote  deeplink  
als dat waar is , dan is die v geel echt een rukker
de bluffer
 de bluffer - maandag 19 juni 2017 - 18:40   quote  deeplink  
Belachelijk wat een koopje, contract tot 2021 en nog geen 15 miljoen
Martin je moet je schamen
JanM
 JanM - maandag 19 juni 2017 - 18:43   quote  deeplink  
Ontslaan die man, alleen omdat een of andere Italiaanse krant iets schrijft ... gelukkig maken jullie het beleid niet bij onze prachtige club!
MMM
 MMM - maandag 19 juni 2017 - 18:49   quote  deeplink  
Mikos Gouka (AD):Verwachting is stuk hoger

Mag ik hopen ja.
yoghurt17
 yoghurt17 - maandag 19 juni 2017 - 18:50   quote  deeplink  
Zou toch meerdere media die dit nu melden
yoghurt17
 yoghurt17 - maandag 19 juni 2017 - 18:50   quote  deeplink  
Maar laten we hopen op meer
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 19 juni 2017 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juni 2017 - 18:43 schreef JanM het volgende:
Ontslaan die man, alleen omdat een of andere Italiaanse krant iets schrijft ... gelukkig maken jullie het beleid niet bij onze prachtige club!
d:-)
MMM
 MMM - maandag 19 juni 2017 - 19:16   quote  deeplink  
Lozano naar PSV, schijnt echt een hele hele goede te zijn.
de bluffer
 de bluffer - maandag 19 juni 2017 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juni 2017 - 18:50 schreef yoghurt17 het volgende:
Maar laten we hopen op meer
en de bonussen nog

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 juni 2017 door de bluffer --
analist
 analist - maandag 19 juni 2017 - 19:24   quote  deeplink  
JanM.
Misschien goed dat iemand positief kritisch is en niet met de meute meedoet. Maar ik hoop dat je t.z.t. erop terugkomt, mocht e.e.a. uitkomen. Groetjes
yoghurt17
 yoghurt17 - maandag 19 juni 2017 - 19:25   quote  deeplink  
T is wel zo, dat psv en 020 altijd met talenten aankomt die zo goed als niemand kent.. feyenoord vist altijd in t bekende vijvertje.. ola john, boetius, van persie, amrabat, v rhijn.. behalve jorgensen laatste tijd weinig onbekende goede spelers bij feyenoord binnen gekomen.
piet de paler
 piet de paler - maandag 19 juni 2017 - 19:51   quote  deeplink  
Misschien wel maar we stellentalenten ook niet op, ztapia bv is wel peruaans int maar we geven hem geen kans
yoghurt17
 yoghurt17 - maandag 19 juni 2017 - 20:04   quote  deeplink  
Nee dat klopt, maar de keren dat tapia mee deet heb ik nou ook n8et 1 keer gedacht van goh, dat is een meerwaarde.. daarbij ziet gio hem de hele week.. dus misschien traint hij niet best.
JanM
 JanM - maandag 19 juni 2017 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juni 2017 - 19:24 schreef analist het volgende:
JanM.
Misschien goed dat iemand positief kritisch is en niet met de meute meedoet. Maar ik hoop dat je t.z.t. erop terugkomt, mocht e.e.a. uitkomen. Groetjes
Was je maar POSITIEF kritisch ...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 19 juni 2017 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juni 2017 - 19:51 schreef piet de paler het volgende:
Misschien wel maar we stellentalenten ook niet op, ztapia bv is wel peruaans int maar we geven hem geen kans
Ja maar die speelde al 2 seizoenen bij Twente dus is geen onbekend talent.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 19 juni 2017 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juni 2017 - 21:30 schreef JanM het volgende:

[..]

Was je maar POSITIEF kritisch ...
Hoezo?We hebben jou Henk en hoe heet tie met dat blauwzwarte hondje?
Lijk mij meer dan genoeg Jan hahaha
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 19 juni 2017 - 21:40   quote  deeplink  
12 miljoen alleen is wat weinig, maar met een doorverkooppercentage is al een stuk aantrekkelijker. Anyway, 15 voor hem is een redelijk marktconform bedrag denk ik. Als het richting de 20 gaat is het een uitstekende deal.

Als vervanger zou je inderdaad naar Tete kunnen kijken. Van mij mag ie komen, dat ie nu voor Ajax speelt vind ik niet zo belangrijk. Als je hem voor 3 miljoen kan halen, heb je een prima vervanger voor Karsdorp.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 19 juni 2017 - 21:40   quote  deeplink  
En hoe heet ie..d:-)
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 19 juni 2017 - 21:56   quote  deeplink  
"Feyenoord heeft de pijlen gericht op Sam Larsson (sc Heerenveen), Ridgeciano Haps (AZ) en Sofyan Amrabat (FC Utrecht). Of alle drie de spelers naar Rotterdam komen, is de grote vraag. Feyenoord heeft niet de financiële middelen om ze naar De Kuip te halen."

Worden we nou echt wijzer van.
MMM
 MMM - maandag 19 juni 2017 - 21:56   quote  deeplink  
Knap gescout
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 juni 2017 - 22:12   quote  deeplink  
Feyenoord bevestigt niets van welke interesse.
Of welk aankoopbedrag/verkoopbedrag ook.

Dus al t gemiep vooraf is zinloos.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 juni 2017 door Stylzz --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 19 juni 2017 - 22:18   quote  deeplink  
Lees die tekst en je ziet dat er niets staat.
Feitelijk is een bericht pas betrouwbaar als van Geel wordt gequote. Maar zelfs dan...
JanM
 JanM - maandag 19 juni 2017 - 22:53   quote  deeplink  
Van Geel is sowieso een waardeloze klootzak, een nietsnut, een luie hond. Tenminste volgens menigeen hier op het forum ...
ar
 ar - maandag 19 juni 2017 - 22:59   quote  deeplink  
Amrabat geloof ik wel.
Met hem is ook een gesprekje gevoerd?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 19 juni 2017 - 23:02   quote  deeplink  
ARmabat..
yoghurt17
 yoghurt17 - maandag 19 juni 2017 - 23:15   quote  deeplink  
Van geel is een topper dat weten we allemaal, maar neemt niet weg dat alles wat hij nu doet, maar geweldig moet wordem gevonden. 12 miljoen voor karsdorp zou gewoon te weinig zijn, iedereen zou dat eens moeten zijn met mensen die dit zeggen.. Wat het scouting beleid betreft, dit is niet iets wat van geel alleen doet, daar hebben we scouts voor en daar vind ik dat de laatste jaren te weinig verassingen van gekomen zijn. Dat larrson het goed gedaan, heeft en haps ook kan iedereen zien en scouten. Dat amrabat een talent is ook, maar niet een waar je 5 miljoen voor.moet betalen vind ik. En een van rhij en boetieus snap ik niet. Daar ga je de cl niet een meerwaarde in vinden.

Kijk is wat meer in de competities van scandinavië of bij grote clubs waar spelers het net niet redden. Dat zijn prima spelers voor ons die niet de hoofdprijs kosten.
MightyAce
 MightyAce - maandag 19 juni 2017 - 23:18   quote  deeplink  
Feyenoord is kampioen geworden en gaat cl spelen. Dus verdubbelt iedereen de vraagprijs als we interesse tonen. Wie.heeft de langste adem, dat idee. Als er eem definitieve verkoop plaatsvindt zul je zien hoe snel het kan gaan met aankopen.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 19 juni 2017 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juni 2017 - 22:53 schreef JanM het volgende:
Van Geel is sowieso een waardeloze klootzak, een nietsnut, een luie hond. Tenminste volgens menigeen hier op het forum ...
Laten we hem voortaan Kuijt noemen.
JanM
 JanM - maandag 19 juni 2017 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juni 2017 - 23:15 schreef yoghurt17 het volgende:
Van geel is een topper dat weten we allemaal, maar neemt niet weg dat alles wat hij nu doet, maar geweldig moet wordem gevonden. 12 miljoen voor karsdorp zou gewoon te weinig zijn, iedereen zou dat eens moeten zijn met mensen die dit zeggen.. Wat het scouting beleid betreft, dit is niet iets wat van geel alleen doet, daar hebben we scouts voor en daar vind ik dat de laatste jaren te weinig verassingen van gekomen zijn. Dat larrson het goed gedaan, heeft en haps ook kan iedereen zien en scouten. Dat amrabat een talent is ook, maar niet een waar je 5 miljoen voor.moet betalen vind ik. En een van rhij en boetieus snap ik niet. Daar ga je de cl niet een meerwaarde in vinden.

Kijk is wat meer in de competities van scandinavië of bij grote clubs waar spelers het net niet redden. Dat zijn prima spelers voor ons die niet de hoofdprijs kosten.
Mijn punt is dat het feit dat dergelijke verrassingen (nog?) niet zijn gekomen NIET betekent dat Feyenoord er niet mee bezig is (geweest). Wij zullen dat nooit weten aangezien Feyenoord er alles aan doet om dat - net als transferbedragen / -details geheim te houden om de eigen onderhandelingspositie niet enorm te verzwakken! Ik vind het dus pure stemmingmakerij!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 19 juni 2017 - 23:24   quote  deeplink  
Leuk al die mogelijke namen.
Belachelijk dat niemand hier 9 ton krijgt voor het geweldige td-werk dat ze opschrijven.
MightyAce
 MightyAce - maandag 19 juni 2017 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juni 2017 - 23:24 schreef FR-Henk het volgende:
Leuk al die mogelijke namen.
Belachelijk dat niemand hier 9 ton krijgt voor het geweldige td-werk dat ze opschrijven.
Het lijkt nou net of je het niet leuk vindt Henk
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 19 juni 2017 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juni 2017 - 23:26 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Het lijkt nou net of je het niet leuk vindt Henk
Niet meer, het sterft van de herhalingsoefeningen. 10 keer hetzelfde lezen in andere woorden.
Maar ga er gerust mee verder met z'n allen.
yoghurt17
 yoghurt17 - maandag 19 juni 2017 - 23:30   quote  deeplink  
Jaa, alleen de laatste 3 jaar zijn er dus niet bepaald ( op jorgenssen na) verrassende transfers geweest.. alleen maar oude bekende of bekende van andere eredivisie clubs gehaald. Als dat in al die jaren niet echt een talent boven komt drijven vraag ok me toch af wat die scouts de hele dag doen.
JanM
 JanM - dinsdag 20 juni 2017 - 01:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juni 2017 - 23:30 schreef yoghurt17 het volgende:
Jaa, alleen de laatste 3 jaar zijn er dus niet bepaald ( op jorgenssen na) verrassende transfers geweest.. alleen maar oude bekende of bekende van andere eredivisie clubs gehaald. Als dat in al die jaren niet echt een talent boven komt drijven vraag ok me toch af wat die scouts de hele dag doen.
Beetje op kosten van Feyenoord de hele wereld over reizen en dan rapporten schrijven waar Van Geel toch niets mee doet, zoiets? Wie het weet mag het zeggen! Ik vind het te kort door de bocht om zonder enige kennis van zaken en inzage in wat mensen doen die compleet af te zagen, maar ja ...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5136
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.4500169