BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 20 juni 2017 - 07:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juni 2017 - 23:30 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Niet meer, het sterft van de herhalingsoefeningen. 10 keer hetzelfde lezen in andere woorden.
Maar ga er gerust mee verder met z'n allen.
Alleen als jij het goed vindt ;)
tomson
 tomson - dinsdag 20 juni 2017 - 07:54   quote  deeplink  
Speciaal voor Henkert: https://www.fr-fans.nl/nieuws/31028/feyenoord-wil-20-miljoen-euro-voor-karsdorp
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 20 juni 2017 - 08:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juni 2017 - 22:12 schreef Stylzz het volgende:
Feyenoord bevestigt niets van welke interesse.
Of welk aankoopbedrag/verkoopbedrag ook.

Dus al t gemiep vooraf is zinloos.
Even een van Geiltje doen.

Overigens geldt hetzelfde hierboven voor t feit dat Feyenoord nu de hoofdprijs wil
windoweyes
 windoweyes - dinsdag 20 juni 2017 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juni 2017 - 23:30 schreef yoghurt17 het volgende:
Jaa, alleen de laatste 3 jaar zijn er dus niet bepaald ( op jorgenssen na) verrassende transfers geweest.. alleen maar oude bekende of bekende van andere eredivisie clubs gehaald. Als dat in al die jaren niet echt een talent boven komt drijven vraag ok me toch af wat die scouts de hele dag doen.
We zijn er kampioen mee geworden, dus blijkbaar is het niet zo`n hele slechte strategie. Kijken of het er (nog) in zit, dan aankopen en dan de technische staf aan het werk zetten om het er (weer) uit te halen. Als je er de trainers en technische mensen voor hebt, dan werkt het kennelijk.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 20 juni 2017 - 10:00   quote  deeplink  
Gelukkig, Ola John is naar Deportivo.
yoghurt17
 yoghurt17 - dinsdag 20 juni 2017 - 10:07   quote  deeplink  
Ja omdat we 11 hele goeie spelers hebben.. maar aankopen als, tapia, bilal, vejinovic, kramer, gustaffson konden totaal niet mee komen. Dan vind ik dat het scoutingsbeleid toch beperkt is.
yoghurt17
 yoghurt17 - dinsdag 20 juni 2017 - 10:10   quote  deeplink  
Jullie moeten het toch met me eens zijn dat als boetius, van rhijn en amrabat basis staan je geen reed in cl te zoeken hebt.. als je 20 mln zou krijgen voor karadorp, vind ik dat je 3 goeie spelers moet halen van zo'n 6 miljoen die al een geroken hebben of zelfs ervaring hebben op cl niveau
MMM
 MMM - dinsdag 20 juni 2017 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juni 2017 - 22:53 schreef JanM het volgende:
Van Geel is sowieso een waardeloze klootzak, een nietsnut, een luie hond. Tenminste volgens menigeen hier op het forum ...
Wat een taal.

Ik kijk naar de feiten qua aangetrokken spelers en dan vind ik de verrassende aankopen heel erh schaars. Dat ligt aan hem en aan de waardeloze scouting

6 jaar van Geel, dan kun je niet zeggen dat het alleen aan het niet eruit komen is met onbekende spelers..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 juni 2017 door MMM --
MMM
 MMM - dinsdag 20 juni 2017 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juni 2017 - 10:10 schreef yoghurt17 het volgende:
Jullie moeten het toch met me eens zijn dat als boetius, van rhijn en amrabat basis staan je geen reed in cl te zoeken hebt.. als je 20 mln zou krijgen voor karadorp, vind ik dat je 3 goeie spelers moet halen van zo'n 6 miljoen die al een geroken hebben of zelfs ervaring hebben op cl niveau
Die kosten geen 6 miljoen
Milo
 Milo - dinsdag 20 juni 2017 - 10:44   quote  deeplink  
We hebben sowieso niks te zoeken in Europa. Nieuwkoop is een prima RB.
windoweyes
 windoweyes - dinsdag 20 juni 2017 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juni 2017 - 10:10 schreef yoghurt17 het volgende:
Jullie moeten het toch met me eens zijn dat als boetius, van rhijn en amrabat basis staan je geen reed in cl te zoeken hebt.. als je 20 mln zou krijgen voor karadorp, vind ik dat je 3 goeie spelers moet halen van zo'n 6 miljoen die al een geroken hebben of zelfs ervaring hebben op cl niveau
Op zich heb je een punt. Ware het niet dat dit spelers zijn die niet per sé gelijk in de basis hoeven te staan. Het basisteam staat al wel redelijk, het was vooral de bank waar de problemen lagen. Als er wat bankzitters weg gaan, dan is dit tot nu toe nog niet eens zo`n gek lijstje.

Dat neemt inderdaad niet weg, dat àls Karsdorp voor +/- 20 mln weggaat, er samen met die 12 mln aan CL-geld voldoende budget beschikbaar zou moeten zijn om enkele nieuwe CL-waardige basisspelers aan te trekken.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 20 juni 2017 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juni 2017 - 10:10 schreef yoghurt17 het volgende:
Jullie moeten het toch met me eens zijn dat als boetius, van rhijn en amrabat basis staan je geen reed in cl te zoeken hebt.. als je 20 mln zou krijgen voor karadorp, vind ik dat je 3 goeie spelers moet halen van zo'n 6 miljoen die al een geroken hebben of zelfs ervaring hebben op cl niveau
T gaat om geld, Feyenoord begroting van 59 miljoen. Daar zit dus je hele huishouding in. Daar koopt de top lachend 1 a 2 spelers voor, voor dat bedrag. De nummer dertig in de top 30 van begrotingen in 2014/2015 had 125,5 miljoen. Dat was Napoli. En dat was drie jaar terug, toen zat Feyenoord nog niet eens op 50 miljoen.

We kunnen misschien 20 miljoen voor Karsdorp binnen harken, maar dat kunnen we niet allemaal omzetten naar nieuwe spelers. Aangezien die ook salaris moeten krijgen en etc. Feyenoord zal elk jaar met slim handelen en goed presteren een stapje hoger kunnen komen qua inkomsten. Nieuw stadion in welke vorm dan ook zal daar ook weer mee gaan helpen.

De spelers die jij wilt hebben kosten 1 meer dan 6 miljoen per stuk en strijken per persoon een salaris op wat Feyenoord nu nog niet kan opbrengen in zijn salarishuishouding. Je kunt dus niet simpel 1 persoon inruilen voor drie, daarvoor moeten er echt drie weg.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 juni 2017 door Stylzz --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 20 juni 2017 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juni 2017 - 10:00 schreef Stylzz het volgende:
Gelukkig, Ola John is naar Deportivo.
Pfffff mooi zo..
JanM
 JanM - dinsdag 20 juni 2017 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juni 2017 - 11:04 schreef Stylzz het volgende:

[..]

T gaat om geld, Feyenoord begroting van 59 miljoen. Daar zit dus je hele huishouding in. Daar koopt de top lachend 1 a 2 spelers voor, voor dat bedrag. De nummer dertig in de top 30 van begrotingen in 2014/2015 had 125,5 miljoen. Dat was Napoli. En dat was drie jaar terug, toen zat Feyenoord nog niet eens op 50 miljoen.

We kunnen misschien 20 miljoen voor Karsdorp binnen harken, maar dat kunnen we niet allemaal omzetten naar nieuwe spelers. Aangezien die ook salaris moeten krijgen en etc. Feyenoord zal elk jaar met slim handelen en goed presteren een stapje hoger kunnen komen qua inkomsten. Nieuw stadion in welke vorm dan ook zal daar ook weer mee gaan helpen.

De spelers die jij wilt hebben kosten 1 meer dan 6 miljoen per stuk en strijken per persoon een salaris op wat Feyenoord nu nog niet kan opbrengen in zijn salarishuishouding. Je kunt dus niet simpel 1 persoon inruilen voor drie, daarvoor moeten er echt drie weg.
Nobel om het nog maar eens uit te leggen, maar ik vrees wederom gericht aan dovenmansoren ...

Ik denk dat ik maar lekker ga meebrullen dat Van Geel een prutser is. Is veel makkelijker ;-P
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 20 juni 2017 - 11:15   quote  deeplink  
Maar dat is t ook, een prutser.

Overigens is de verkoopsom van Clasie door het behalen van voorwaarden in de bonusclausule opgelopen tot nu 18 miljoen. Dat is dan dus meer dan Kuyt opgeleverd had naar Liverpool.
yoghurt17
 yoghurt17 - dinsdag 20 juni 2017 - 11:34   quote  deeplink  
Jan hoort wat hij wil horen.. niet alle gasten van 6 miljoen zijn te duur voor feyenoord.. en goedkoper heb je ze ook, maar t gaat erom dat ze ervaring hebben op cl niveau.. nu heeft namelijk geen een speler die ervaring. En als je 7 puntjes weet te halen.. levert dat je 4 miljoen op en heb je een van die spelers alweer bijna terug verdiend. En natuurlijk weet ik dat er ook iets is als spelersbudget. Maar je kan ook 2a 3 miljoen transferbudget opzij leggen om een hoger salaris te kunnen bieden
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 20 juni 2017 - 11:38   quote  deeplink  
Dat is een mooi verhaal, maar zo werkt t niet. Je kan ook geen gok nemen op puntjes in de CL, want logischerwijs mag je blij zijn als je 1x wint, aangezien we gewoon in pot 4 zitten, dus statistisch de zwakste.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 juni 2017 door Stylzz --
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 20 juni 2017 - 11:50   quote  deeplink  
Wat fijn dat John eem nieuwe club heeft. En dat dat niet Feyenoord is.
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 20 juni 2017 - 11:51   quote  deeplink  
Nakamba van Vitesse naar Club Brugge. Onbegrijpelijke aankoop, wat een slechte voetballer.
JanM
 JanM - dinsdag 20 juni 2017 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juni 2017 - 11:34 schreef yoghurt17 het volgende:
Jan hoort wat hij wil horen.. niet alle gasten van 6 miljoen zijn te duur voor feyenoord.. en goedkoper heb je ze ook, maar t gaat erom dat ze ervaring hebben op cl niveau.. nu heeft namelijk geen een speler die ervaring. En als je 7 puntjes weet te halen.. levert dat je 4 miljoen op en heb je een van die spelers alweer bijna terug verdiend. En natuurlijk weet ik dat er ook iets is als spelersbudget. Maar je kan ook 2a 3 miljoen transferbudget opzij leggen om een hoger salaris te kunnen bieden
Ik zal het nog maar eens uitleggen: ook ik ken alle ins en outs niet, zoals niemand van ons. Ik geef tegengas op het moment dat mensen hier lopen te droeftoeteren dat alles wat Feyenoord/Van Geel doet slecht is, zonder dat iemand ook maar enig idee heeft of het om verzinsels/geruchten of feiten gaat. Mijn bescheiden mening is dat Van Geel het de afgelopen jaren heel behoorlijk heeft gedaan en binnen de beperkte mogelijkheden er toch maar mede voor gezorgd heeft dat Gio met zijn selectie eerst de beker en vervolgens de titel kon pakken. Vergeet even niet waar we vandaan komen hè!

Nu te dure spelers kopen omdat we CL hebben gehaald is een valkuil waar we destijds met de komst van diezelfde Gio, Makaay, De Cler en Hofland in zijn gelopen en een fout die we ons geen tweede keer kunnen permitteren. En gelukkig hebben we inmiddels een directie die Feyenoord daarvoor zal behoeden en verstandig bouwt aan een sterker en sterker wordend Feyenoord!
johan mansveld
 johan mansveld - dinsdag 20 juni 2017 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juni 2017 - 11:51 schreef MightyAce het volgende:
Nakamba van Vitesse naar Club Brugge. Onbegrijpelijke aankoop, wat een slechte voetballer.
Mooi man! Kan Vejinovic meteen retour Arnhem;)
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 20 juni 2017 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juni 2017 - 12:24 schreef JanM het volgende:

[..]

Ik zal het nog maar eens uitleggen: ook ik ken alle ins en outs niet, zoals niemand van ons. Ik geef tegengas op het moment dat mensen hier lopen te droeftoeteren dat alles wat Feyenoord/Van Geel doet slecht is, zonder dat iemand ook maar enig idee heeft of het om verzinsels/geruchten of feiten gaat. Mijn bescheiden mening is dat Van Geel het de afgelopen jaren heel behoorlijk heeft gedaan en binnen de beperkte mogelijkheden er toch maar mede voor gezorgd heeft dat Gio met zijn selectie eerst de beker en vervolgens de titel kon pakken. Vergeet even niet waar we vandaan komen hè!

Nu te dure spelers kopen omdat we CL hebben gehaald is een valkuil waar we destijds met de komst van diezelfde Gio, Makaay, De Cler en Hofland in zijn gelopen en een fout die we ons geen tweede keer kunnen permitteren. En gelukkig hebben we inmiddels een directie die Feyenoord daarvoor zal behoeden en verstandig bouwt aan een sterker en sterker wordend Feyenoord!
On onredelijk forum op het internet? Belhamels! Schorriemorrie!
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 20 juni 2017 - 13:03   quote  deeplink  
Hoe hoge het bod door Feyenoord wordt gedaan op Amrabat
kunnen ze beter gaan kijken in het buitenland voor een betere speler
of Larson halen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 juni 2017 door de bluffer --
Michellinkerd
 Michellinkerd - dinsdag 20 juni 2017 - 15:31   quote  deeplink  
Van Geel heeft het fantastisch gedaan. We zijn kampioen geworden, is iedereen dat al weer vergeten?
yoghurt17
 yoghurt17 - dinsdag 20 juni 2017 - 15:35   quote  deeplink  
kijk diks en ola john, dat zijn gasten die we kunnen gebruiken. Hebben ervaring op t hoogste niveau en zijn ook nog niet afgeschreven. Daarbij kosten ze niet de hoofdprijs.
Michellinkerd
 Michellinkerd - dinsdag 20 juni 2017 - 15:37   quote  deeplink  
Even de puntjes op de i:

Als Karsdorp wordt verkocht voor 15/20 miljoen, is dat een geweldig 'resultaat' , qua geld. Nieuwkoop is niet slechter dan Karsdorp, dus dat is geen probleem. Een nieuwe 2e rechtsback hoeft geen probleem te zijn om die te vinden.

Nelom verkopen wordt een speerpunt voor Van Geel. Nelom wil, Feyenoord wil, de vraag is alleen wie hem wil kopen. Als dat lukt, is MvG alweer een topper.

Hahn verkocht naar Heerenveen, dat is jammer, maar kon niet anders. Ik ben blij dat Feyenoord hem niet gewoon op de bank zet, daar heeft niemand wat aan. We hebben nu Vermeer, Jones, Bijlow en die Ten Hove. Alweer goed gedaan van onze TD.

Hij heeft Ola 'ijsje' John niet gekocht. Alweer goed gedaan!

Alle belangrijke spelers hebben nieuwe, langlopende contracten. Ook goed gedaan, MvG!!!

Ik vind MvG een rare Roomse babbelaar, met een kop als een teeinramp, en een arrogante houding van heb ik jou daar, maar hij heeft gelijk als hij zijn deel van het kampioenschap claimt. De man heeft goed werk gedaan, ook Vejinovic en Kramer vond ik logische transfers. Jammer dat die knapen er niks van gemaakt hebben, maar dat is niet alleen bij ons een probleem hoor.
yoghurt17
 yoghurt17 - dinsdag 20 juni 2017 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juni 2017 - 12:35 schreef MightyAce het volgende:

[..]

On onredelijk forum op het internet? Belhamels! Schorriemorrie!
Ik vind dat je juist de volgende stap moet zetten en wel duurdere ( en dat zijn ze omdat ze beter zijn) moet gaan halen. Als je wilt dat dit seizoen niet een gelukstreffer was, maar we volgend jaar weer een stap zetten dan moet je investeren. Vroeger deden we dat ( en dat was toen uitstekend, dus top mart ) in eredivisie spelers. Maar nu ben je als club financieel flink aan het plussen, speel je wedstrijden tegen de absolute top van Europa en wil je volgend jaar een team neerzetten die weer een stapje verder en beter is.

Waarom is 020 al 3 jaar geen kampioen, als je het mij vraagt omdat ze daar eeuwig willen opleiden, in plaats van een kampioensploeg aanschaffen. en nee dan hoef je niet 11 gekochte spelers te hebben, maar naast de feyenoord jongens moeten er dan 3 a 4 spelers bij die op CL niveau kunnen spelen en dat kost geld.
analist
 analist - dinsdag 20 juni 2017 - 16:55   quote  deeplink  
Van Drongelen,back, 18 jaar van Sparta. Groot talent. Misschien is het wat.
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 20 juni 2017 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juni 2017 - 15:44 schreef yoghurt17 het volgende:

[..]

Ik vind dat je juist de volgende stap moet zetten en wel duurdere ( en dat zijn ze omdat ze beter zijn) moet gaan halen. Als je wilt dat dit seizoen niet een gelukstreffer was, maar we volgend jaar weer een stap zetten dan moet je investeren. Vroeger deden we dat ( en dat was toen uitstekend, dus top mart ) in eredivisie spelers. Maar nu ben je als club financieel flink aan het plussen, speel je wedstrijden tegen de absolute top van Europa en wil je volgend jaar een team neerzetten die weer een stapje verder en beter is.

Waarom is 020 al 3 jaar geen kampioen, als je het mij vraagt omdat ze daar eeuwig willen opleiden, in plaats van een kampioensploeg aanschaffen. en nee dan hoef je niet 11 gekochte spelers te hebben, maar naast de feyenoord jongens moeten er dan 3 a 4 spelers bij die op CL niveau kunnen spelen en dat kost geld.
Ons salarishuis beperkt die volgende stap. We kunnen niet plotseling veel hogere salarissen ophoesten...
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 20 juni 2017 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juni 2017 - 10:10 schreef yoghurt17 het volgende:
Jullie moeten het toch met me eens zijn dat als boetius, van rhijn en amrabat basis staan je geen reed in cl te zoeken hebt.. als je 20 mln zou krijgen voor karadorp, vind ik dat je 3 goeie spelers moet halen van zo'n 6 miljoen die al een geroken hebben of zelfs ervaring hebben op cl niveau
Daaaaaaaaaaar ben ik 100% mee eens
dat had ik ook al ergens gemaild
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 20 juni 2017 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juni 2017 - 11:09 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Pfffff mooi zo..
Er kunnen nog meer weg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 juni 2017 door de bluffer --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 20 juni 2017 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juni 2017 - 10:00 schreef Stylzz het volgende:
Gelukkig, Ola John is naar Deportivo.
Transfer John niet definitief; aanvaller twijfelt'
Ola John is nog niet definitief speler van Deportivo de La Coruña. FOX Sports meldde dinsdagochtend dat de buitenspeler een akkoord had bereikt met de Spaanse club over een transfer, maar kwam hier later op terug. Volgens het medium twijfelt de 25-jarige John over de aanbieding, mede omdat Feyenoord interesse in hem heeft getoond. Benfica is bereid om de aanvaller voor 3,3 miljoen euro te laten gaan.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 20 juni 2017 - 18:41   quote  deeplink  
Tsja.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 20 juni 2017 - 20:17   quote  deeplink  
Dag ola ga maar ijs verkopen doei
Stylzz
 Stylzz - woensdag 21 juni 2017 - 07:15   quote  deeplink  
Amrabat zit in zijn hoofd al in kleedkamer 1
MMM
 MMM - woensdag 21 juni 2017 - 10:20   quote  deeplink  
Van Geel wilt van Persie, RvC twijfelt.

Ik twijfel ook moet ik toegeven. In augustus al 34 en heeft maar 6 volledige wedstrijden gespeeld in Turkije..
netsurfer
 netsurfer - woensdag 21 juni 2017 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 juni 2017 - 10:20 schreef MMM het volgende:
Van Geel wilt van Persie, RvC twijfelt.

Ik twijfel ook moet ik toegeven. In augustus al 34 en heeft maar 6 volledige wedstrijden gespeeld in Turkije..
Van mij hoeft het niet. Om de al genoemde redenen, maar ook dat ik denk dat hij in tegenstelling tot Kuyt geen type is die de rest met zijn optimisme en leiderschap beter gaat maken. Lijkt me dat hij meer met zichzelf bezig is.
moa
 moa - woensdag 21 juni 2017 - 11:26   quote  deeplink  
HET SEIZOEN 2016-2017 IS VOORBIJ. WE SPELEN KOMEND SEIZOEN IN DE CHAMPIONS LEAGUE EN GAAN VOOR TITEL PROLONGATIE. WAT ZIJN DE ZWAKKE PUNTEN IN HET ELFTAL EN WIE ZIEN WE GRAAG KOMEN EN GAAN OM HET KOMEND SEIZOEN TOT EEN SUCCES TE MAKEN?

En weer up to date:

Laatste Update: 21-06-2017

LAATSTE UPDATES:
16-6 ==> Warner Hahn naar SC Heerenveen
16-6 ==> Elia naar Istanbul B.
16-6 ==> Boetius en John toegevoegd aan geruchten.
16-6 ==> Transferwaardes ge-update.
21-6 ==> Aantal geruchten beperkt tot de meest hardnekkige.

===========================================================
HUIDIGE SELECTIE ( NAAM (CONTRACT) TRANSFERWAARDE )
===========================================================

DOELMANNEN

Kenneth Vermeer _________ ( Contract tot 2020 ) € 5.000.000
Brad Jones ______________ ( Contract tot 2019 ) € 2.000.000
Justin Bijlow ___________ ( Contract tot 2021 ) € 400.000

VERDEDIGING

Terence Kongolo _________ ( Contract tot 2019 ) € 10.000.000
Rick Karsdorp ___________ ( Contract tot 2021 ) € 9.000.000
Eric Botteghin __________ ( Contract tot 2019 ) € 7.500.000
Jan Arie van der Heijden_ ( Contract tot 2018 ) € 5.000.000
Sven van Beek ___________ ( Contract tot 2019 ) € 4.500.000
Lucas Woudenberg ________ ( Contract tot 2019 ) € 1.000.000
Miquel Nelom ____________ ( Contract tot 2018 ) € 1.000.000
Bart Nieuwkoop __________ ( Contract tot 2020 ) € 1.500.000
Calvin Verdonk __________ ( Contract tot 2020 ) € 650.000 (TERUG VAN VERHUUR)
Wessel Dammers __________ ( Contract tot 2018 ) € 300.000
Mats Knoester ___________ ( Contract tot 2018 ) € 100.000

MIDDENVELD

Tony Trindade de Vilhena _( Contract tot 2020 ) € 9.000.000
Jens Toornstra __________ ( Contract tot 2021 ) € 7.500.000
Karim El Ahmadi__________ ( Contract tot 2019 ) € 4.000.000
Renato Tapia ____________ ( Contract tot 2020 ) € 3.000.000
Marko Vejinovic _________ ( Contract tot 2019 ) € 2.250.000
Simon Gustafson _________ ( Contract tot 2019 ) € 1.500.000
Jari Schuurman __________ ( Contract tot 2020 ) € 700.000 (TERUG VAN VERHUUR)
Gustavo Hamer ___________ ( Contract tot 2019 ) € 350.000
Emil Hansson ____________ ( Contract tot 2020 ) € 500.000

AANVAL

Nicolai Jörgensen _______ ( Contract tot 2021 ) € 13.000.000
Bilal Basacikoglu _______ ( Contract tot 2020 ) € 2.500.000
Michiel Kramer __________ ( Contract tot 2018 ) € 2.000.000
Nigel Robertha __________ ( Contract tot 2018 ) € 300.000
Mo el Hankouri __________ ( Contract tot 2018 ) € 400.000
Dylan Vente _____________ ( Contract tot 2019 ) € 100.000

===========================================================
VERHUURD:
===========================================================


-----

===========================================================
MOGELIJKE VERTREKKERS (Geruchten)
===========================================================


Rick Karsdorp ___________ ( Contract tot 2020 )Bayern München? €20 miljoen?
Nicolai Jörgensen _______ ( Contract tot 2021 )Marseille? € 30-40 miljoen?
Terence Kongolo _________ ( Contract tot 2019 )Liverpool, AS Roma?
Simon Gustafson _________ ( Contract tot 2019 ) Wil zelf weg? € 2.000.000

MOGEN VERTREKKEN:
Marko Vejinovic _________ ( Contract tot 2019 ) € 2.500.000 (-1.25M)
Lucas Woudenberg ________ ( Contract tot 2019 ) € 1.500.000 (+1M)
Miquel Nelom ____________ ( Contract tot 2018 ) € 1.000.000

===========================================================
MOGELIJKE NIEUWELINGEN
===========================================================


Ola John ( Contract tot 2019) (Benfica) € 2.500.000
JP Boetius ( Contract tot 2019 ) (Basel) € 2.200.000
Robin van Persie ( Contract tot 2018 ) (Fenerbahce) € 7.000.000
Ridgeciano Haps ( Contract tot 2019 ) (AZ Alkmaar) € 5.000.000
Steven Berghuis _________ ( Contract tot 2017 ) € 4.000.000 (Terug Kopen?)
Sofyan Amrabat ( Contract tot 2018 ) (FC Utrecht) € 900.000

===========================================================
VERTOKKEN SPELERS
===========================================================


Warner Hahn _____________ ( Contract tot 2019 ) € 2.500.000 (VERKOCHT SC HEERENVEEN) € 500.000
Eljero Elia _____________ ( Contract tot 2018 ) € 5.000.000 (VERKOCHT ISTABBUL B.) € 1.200.000
Dirk Kuyt _______________ ( Contract tot 2017 ) € 1.500.000
Steven Berghuis _________ ( Contract tot 2017 ) € 4.000.000 (TERUG NAAR WATFORD)
Par Hansson _____________ ( Contract tot 2017 ) € 900.000 (TRANSFERVRIJ)
Rashaan Fernandes _______ ( Contract tot 2017 ) € 150.000 (TRANSFERVRIJ)

===========================================================
NIEUWE SPELERS
===========================================================


Calvin Verdonk __________ ( Contract tot 2020 ) € 650.000 (TERUG VAN VERHUUR PEC ZWOLLE)
Jari Schuurman __________ ( Contract tot 2020 ) € 700.000 (TERUG VAN VERHUUR WILLEM 2)

===========================================================

TOTALE WAARDE SELECTIE ZOMER 2015: € 59.000.000
TOTALE WAARDE SELECTIE ZOMER 2016: € 70.400.000
TOTALE WAARDE SELECTIE ACTUEEL: € 106.000.000

(Datum sluiten transfermarkt)
===========================================================


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 juni 2017 door moa --
MightyAce
 MightyAce - woensdag 21 juni 2017 - 11:52   quote  deeplink  
Vertokken spelers?
Milo
 Milo - woensdag 21 juni 2017 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 juni 2017 - 10:20 schreef MMM het volgende:
Van Geel wilt van Persie, RvC twijfelt.

Ik twijfel ook moet ik toegeven. In augustus al 34 en heeft maar 6 volledige wedstrijden gespeeld in Turkije..
Zou het fitheid zijn of niet goed genoeg? Geloof me als van Persie terugkomt laat hij zich niet afserveren. Dan zal hij topfit zijn.
johan mansveld
 johan mansveld - woensdag 21 juni 2017 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 juni 2017 - 07:15 schreef Stylzz het volgende:
Amrabat zit in zijn hoofd al in kleedkamer 1
Zeer gunstig voor ons.....dat wordt een leuke speler!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 21 juni 2017 - 12:56   quote  deeplink  
Mooi dat er intern meningsverschil bestaat.
Zo'n kostbaar besluit neem je niet zomaar.
netsurfer
 netsurfer - woensdag 21 juni 2017 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 juni 2017 - 11:26 schreef moa het volgende:
HET SEIZOEN 2016-2017 IS VOORBIJ. WE SPELEN KOMEND SEIZOEN IN DE CHAMPIONS LEAGUE EN GAAN VOOR TITEL PROLONGATIE. WAT ZIJN DE ZWAKKE PUNTEN IN HET ELFTAL EN WIE ZIEN WE GRAAG KOMEN EN GAAN OM HET KOMEND SEIZOEN TOT EEN SUCCES TE MAKEN?

En weer up to date:

Laatste Update: 21-06-2017

LAATSTE UPDATES:
16-6 ==> Warner Hahn naar SC Heerenveen
16-6 ==> Elia naar Istanbul B.
16-6 ==> Boetius en John toegevoegd aan geruchten.
16-6 ==> Transferwaardes ge-update.
21-6 ==> Aantal geruchten beperkt tot de meest hardnekkige.

===========================================================
HUIDIGE SELECTIE ( NAAM (CONTRACT) TRANSFERWAARDE )
===========================================================

DOELMANNEN

Kenneth Vermeer _________ ( Contract tot 2020 ) € 5.000.000
Brad Jones ______________ ( Contract tot 2019 ) € 2.000.000
Justin Bijlow ___________ ( Contract tot 2021 ) € 400.000

VERDEDIGING

Terence Kongolo _________ ( Contract tot 2019 ) € 10.000.000
Rick Karsdorp ___________ ( Contract tot 2021 ) € 9.000.000
Eric Botteghin __________ ( Contract tot 2019 ) € 7.500.000
Jan Arie van der Heijden_ ( Contract tot 2018 ) € 5.000.000
Sven van Beek ___________ ( Contract tot 2019 ) € 4.500.000
Lucas Woudenberg ________ ( Contract tot 2019 ) € 1.000.000
Miquel Nelom ____________ ( Contract tot 2018 ) € 1.000.000
Bart Nieuwkoop __________ ( Contract tot 2020 ) € 1.500.000
Calvin Verdonk __________ ( Contract tot 2020 ) € 650.000 (TERUG VAN VERHUUR)
Wessel Dammers __________ ( Contract tot 2018 ) € 300.000
Mats Knoester ___________ ( Contract tot 2018 ) € 100.000

MIDDENVELD

Tony Trindade de Vilhena _( Contract tot 2020 ) € 9.000.000
Jens Toornstra __________ ( Contract tot 2021 ) € 7.500.000
Karim El Ahmadi__________ ( Contract tot 2019 ) € 4.000.000
Renato Tapia ____________ ( Contract tot 2020 ) € 3.000.000
Marko Vejinovic _________ ( Contract tot 2019 ) € 2.250.000
Simon Gustafson _________ ( Contract tot 2019 ) € 1.500.000
Jari Schuurman __________ ( Contract tot 2020 ) € 700.000 (TERUG VAN VERHUUR)
Gustavo Hamer ___________ ( Contract tot 2019 ) € 350.000
Emil Hansson ____________ ( Contract tot 2020 ) € 500.000

AANVAL

Nicolai Jörgensen _______ ( Contract tot 2021 ) € 13.000.000
Bilal Basacikoglu _______ ( Contract tot 2020 ) € 2.500.000
Michiel Kramer __________ ( Contract tot 2018 ) € 2.000.000
Nigel Robertha __________ ( Contract tot 2018 ) € 300.000
Mo el Hankouri __________ ( Contract tot 2018 ) € 400.000
Dylan Vente _____________ ( Contract tot 2019 ) € 100.000

===========================================================
VERHUURD:
===========================================================


-----

===========================================================
MOGELIJKE VERTREKKERS (Geruchten)
===========================================================


Rick Karsdorp ___________ ( Contract tot 2020 )Bayern München? €20 miljoen?
Nicolai Jörgensen _______ ( Contract tot 2021 )Marseille? € 30-40 miljoen?
Terence Kongolo _________ ( Contract tot 2019 )Liverpool, AS Roma?
Simon Gustafson _________ ( Contract tot 2019 ) Wil zelf weg? € 2.000.000

MOGEN VERTREKKEN:
Marko Vejinovic _________ ( Contract tot 2019 ) € 2.500.000 (-1.25M)
Lucas Woudenberg ________ ( Contract tot 2019 ) € 1.500.000 (+1M)
Miquel Nelom ____________ ( Contract tot 2018 ) € 1.000.000

===========================================================
MOGELIJKE NIEUWELINGEN
===========================================================


Ola John ( Contract tot 2019) (Benfica) € 2.500.000
JP Boetius ( Contract tot 2019 ) (Basel) € 2.200.000
Robin van Persie ( Contract tot 2018 ) (Fenerbahce) € 7.000.000
Ridgeciano Haps ( Contract tot 2019 ) (AZ Alkmaar) € 5.000.000
Steven Berghuis _________ ( Contract tot 2017 ) € 4.000.000 (Terug Kopen?)
Sofyan Amrabat ( Contract tot 2018 ) (FC Utrecht) € 900.000

===========================================================
VERTOKKEN SPELERS
===========================================================


Warner Hahn _____________ ( Contract tot 2019 ) € 2.500.000 (VERKOCHT SC HEERENVEEN) € 500.000
Eljero Elia _____________ ( Contract tot 2018 ) € 5.000.000 (VERKOCHT ISTABBUL B.) € 1.200.000
Dirk Kuyt _______________ ( Contract tot 2017 ) € 1.500.000
Steven Berghuis _________ ( Contract tot 2017 ) € 4.000.000 (TERUG NAAR WATFORD)
Par Hansson _____________ ( Contract tot 2017 ) € 900.000 (TRANSFERVRIJ)
Rashaan Fernandes _______ ( Contract tot 2017 ) € 150.000 (TRANSFERVRIJ)

===========================================================
NIEUWE SPELERS
===========================================================


Calvin Verdonk __________ ( Contract tot 2020 ) € 650.000 (TERUG VAN VERHUUR PEC ZWOLLE)
Jari Schuurman __________ ( Contract tot 2020 ) € 700.000 (TERUG VAN VERHUUR WILLEM 2)

===========================================================

TOTALE WAARDE SELECTIE ZOMER 2015: € 59.000.000
TOTALE WAARDE SELECTIE ZOMER 2016: € 70.400.000
TOTALE WAARDE SELECTIE ACTUEEL: € 106.000.000

(Datum sluiten transfermarkt)
===========================================================

Jan-Arie heeft ook bijgetekend. Tot 2020 volgens mij.
Lekker dat alle belangrijke spelers nu voor minimaal 2 jaar (en de meeste zelfs langer) vastliggen. Wel eens anders geweest.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 juni 2017 door netsurfer --
JanM
 JanM - woensdag 21 juni 2017 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 juni 2017 - 13:03 schreef netsurfer het volgende:

[..]

Jan-Arie heeft ook bijgetekend. Tot 2020 volgens mij.
Lekker dat alle belangrijke spelers nu voor minimaal 2 jaar (en de meeste zelfs langer) vastliggen. Wel eens anders geweest.
Waardeloze TD hebben we toch hè ;-P
brettemerton
 brettemerton - woensdag 21 juni 2017 - 13:14   quote  deeplink  
ik vind/hoop dat Larsson ook nog steeds een gerucht is
brettemerton
 brettemerton - woensdag 21 juni 2017 - 13:14   quote  deeplink  
https://www.youtube.com/watch?v=2LisDt2_lj4

zegt genoeg!
analist
 analist - woensdag 21 juni 2017 - 13:54   quote  deeplink  
Van Persie gaat een hoop geld kosten. Heb je niets voor terug en is qua mentaliteit ook niet te vergelijken met Kuijt. Zal ook veel geblesseerd zijn, haal dan larsson a.u.b.
van geil
 van geil - woensdag 21 juni 2017 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juni 2017 - 11:15 schreef Stylzz het volgende:
Maar dat is t ook, een prutser.

Overigens is de verkoopsom van Clasie door het behalen van voorwaarden in de bonusclausule opgelopen tot nu 18 miljoen. Dat is dan dus meer dan Kuyt opgeleverd had naar Liverpool.
Waar staat dat ?
van geil
 van geil - woensdag 21 juni 2017 - 15:01   quote  deeplink  
Ik las overal dat 12 miljoen nu uiteindelijk de 15 gemelde miljoenen zijn.
Zie bijvoorbeeld Telegraaf.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 juni 2017 door van geil --
van geil
 van geil - woensdag 21 juni 2017 - 15:09   quote  deeplink  
Zijn Tete en Riedewald al opgepikt ?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.4705941