BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 26 juni 2017 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juni 2017 - 22:14 schreef R()b het volgende:

[..]

Hahaha het werkt door he.
Daarom snap ik die gozer Huiberts ook niet, domme gelul.
Weet niet meer waar het was maar ergens op het forum was ik al op jou reactie teruggekomen ..
Haha nee snap die Huiberts wel maar Feyenoord en Psv helemaal.
van geil
 van geil - maandag 26 juni 2017 - 23:08   quote  deeplink  
Gewoon prima. Iedereen in Nl moet dit gaan doen.
Dan gaat de jeugd weer tellen.
van geil
 van geil - maandag 26 juni 2017 - 23:38   quote  deeplink  
Eigenlijk zoals de Kromme zegt in het AD.
jay24are
 jay24are - dinsdag 27 juni 2017 - 08:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juni 2017 - 20:01 schreef JanM het volgende:

[..]

Ik heb op mijn manier zitten 'scouten' en hij is me een paar keer positief opgevallen. Heeft nog maar 1 jaar contract, marktwaarde van 3,5 miljoen en is multifunctioneel. Verder geen idee of we een kans zouden maken, maar ik zou blij verrast zijn met zo'n (in theorie haalbare, iig de mijne hahaha) speler. That's all!
Ben benieuwd. Misschien kijken ze hier mee en gaan ze een poging wagen. Hij is natuurlijk niet voor niets jeugdinternational.

Karsdorp is weg. Diks op weg naar Rotterdam. Vind het geen verkeerde keuze, aangezien je in Nieuwkoop in eerste instantie al een opvolger hebt. Kan Diks mooi concurreren. Mocht hij tegenvallen, gewoon de optie tot koop niet lichten. Lijkt me een prima deal.
MMM
 MMM - dinsdag 27 juni 2017 - 08:23   quote  deeplink  
Mikos Gouka: Er mag niemand meer weg, alleen bankzitters.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 27 juni 2017 - 08:39   quote  deeplink  
Dat lijkt me prima, tenzij ze dus een aankoop doen waarmee iemand anders bankzitter wordt.
PieterBos
 PieterBos - dinsdag 27 juni 2017 - 08:39   quote  deeplink  
http://www.feyenoordpings.nl/nieuws/28463/-feyenoord-en-as-roma-akkoord-over-karsdorp-miljoenen-naar-rotterdam-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/747857/-witte-rook-uit-de-kuip-zeventien-miljoen-euro-dinsdag-medische-keuring-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=feyenoord

Prima deal. Opvolger staat al klaar.
W.s. komt Diks er bij.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/747860/-feyenoord-handelt-razendsnel-nieuwe-rechtsback-onderweg-naar-de-kuip-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=feyenoord

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 juni 2017 door PieterBos --
PieterBos
 PieterBos - dinsdag 27 juni 2017 - 08:43   quote  deeplink  
Mikos Gouka
✔ ‎@MikosGouka

Rick Karsdorp is bijna echt van AS Roma. Transferbedrag rond 17 miljoen. Hij landt om 9:00 uur in Rome. Kevin Diks op weg naar #Feyenoord.

Prachtig werk van van Geel als dit klopt!
Nu snel mar goed om zich heen kijken voor versterkingen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 juni 2017 door PieterBos --
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 27 juni 2017 - 09:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juni 2017 - 08:43 schreef PieterBos het volgende:
Mikos Gouka
✔ ‎@MikosGouka

Rick Karsdorp is bijna echt van AS Roma. Transferbedrag rond 17 miljoen. Hij landt om 9:00 uur in Rome. Kevin Diks op weg naar #Feyenoord.

Prachtig werk van van Geel als dit klopt!
Nu snel mar goed om zich heen kijken voor versterkingen.
Prachtig werk? vind ik van niet

en niet in Nederland rond kijken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 juni 2017 door de bluffer --
PieterBos
 PieterBos - dinsdag 27 juni 2017 - 09:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juni 2017 - 09:01 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Prachtig werk: vind ik van niet

en niet in Nederland rond kijken
Waarom niet?
17 miljoen is voor een verdediger sowieso al een hoog bedrag.
Wat heeft Karsdorp nou aan internationale ervaring?
Dus een prima bedrag en hij heeft zijn poot stijf gehouden.
zo'n beetje de enig plek waar een waardige opvolger staat.
Dus wat mij betreft prima
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 27 juni 2017 - 09:08   quote  deeplink  
Feyenoord is niet van plan om na Rick Karsdorp nog een bepalende speler te laten gaan. Technisch directeur Martin van Geel heeft aangegeven tijdens een vergadering dat hij geen basisspelers van afgelopen seizoen meer wenst te verkopen.
Naast Rick Karsdorp vertrok Eljero Elia bij de landskampioen. Dirk Kuyt maakte bekend te stoppen met zijn voetbalcarrière. De Rotterdammers staan volgens het Algemeen Dagblad wel open voor een vertrek van Miquel Nelom en spelers die zelden of nooit aan de bak komen in De Kuip.
(Fr12.nl)
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 27 juni 2017 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juni 2017 - 09:03 schreef PieterBos het volgende:

[..]

Waarom niet?
17 miljoen is voor een verdediger sowieso al een hoog bedrag.
Wat heeft Karsdorp nou aan internationale ervaring?
Dus een prima bedrag en hij heeft zijn poot stijf gehouden.
zo'n beetje de enig plek waar een waardige opvolger staat.
Dus wat mij betreft prima
Omdat 14 miljoen veel te weinig is
de bonussen wat houd dat in
die moeten eerst bekend worden
ja hij heeft wel zijn poot stijf gehouden
maar Martin niet
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 27 juni 2017 - 09:34   quote  deeplink  
Daarom is t ook 17
ViezeFurr
 ViezeFurr - dinsdag 27 juni 2017 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juni 2017 - 09:26 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Omdat 14 miljoen veel te weinig is
de bonussen wat houd dat in
die moeten eerst bekend worden
ja hij heeft wel zijn poot stijf gehouden
maar Martin niet
Voor iemand die 78 wedstrijden eredivisie, 2 interlands en 10 wedstrijden Europa League heeft gespeeld? 14-17 miljoen + bonussen is dan keurig. Vergeet niet dat Janmaat voor €6miljoen wegging een paar jaar geleden.
PieterBos
 PieterBos - dinsdag 27 juni 2017 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juni 2017 - 09:34 schreef Stylzz het volgende:
Daarom is t ook 17
Inderdaad 17 miljoen
Milo
 Milo - dinsdag 27 juni 2017 - 09:51   quote  deeplink  
Eens
Joeyyy
 Joeyyy - dinsdag 27 juni 2017 - 09:53   quote  deeplink  
17mln voor Karsdorp is echt een uitstekende deal. Bovendien vind ik de deal Diks ook prima. Al ben ik volgens mij een van de weinigen :) Zeer lage investering, optie tot koop en een talentvolle speler, die ook al een klein beetje ervaring in Italië heeft. Afgelopen half jaar absoluut minder bij Vitesse, maar daarvoor ook een half jaar nauwelijks gespeeld. Zag je ook bij Berghuis, Elia etc. Maar het belangrijkste: je trekt een op het oog redelijk gelijkwaardige speler als Nieuwkoop aan. Je eigen talentvolle jeugd dus niet wegconcurreren, zoals in het verleden wel eens is gebeurd.
MMM
 MMM - dinsdag 27 juni 2017 - 10:03   quote  deeplink  
Misschien dat Diks inderdaad met wedstrijdritme meer kan betekenen dan hij afgelopen half jaar liet zien.

En pas 20 jaar.

Naja we gaan het zien, vooralsnog is Nieuwkoop mijn 1e keus

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 juni 2017 door MMM --
van geil
 van geil - dinsdag 27 juni 2017 - 10:46   quote  deeplink  
De Kromme adviseert Haps.
windoweyes
 windoweyes - dinsdag 27 juni 2017 - 10:50   quote  deeplink  
Dat is dan wel gelijk een hele hap uit je budget.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 27 juni 2017 - 11:02   quote  deeplink  
Zal St. Juste van Hoerenveen op rechtsback kunnen? Hij speelt daar centraal in de verdediging. Indien hij op rechtsback kan, ben je daar vooralsnog voorzien plus dat je een backup hebt voor het centrum. Op termijn kan hij evt. doorgroeien naar deze positie. Vind ik een heel leuk spelertje. Iets voor ons?

En wie willen we voor de linksbackpositie, indien Haps te duur is?
analist
 analist - dinsdag 27 juni 2017 - 12:24   quote  deeplink  
Vanavond om 20.30 uur op Ned 1 het programma: " De zwakste schakel". Ik hoorde dat Martin van Geel ook meedoet. Ben benieuwd.
MMM
 MMM - dinsdag 27 juni 2017 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juni 2017 - 11:02 schreef Arie.Klooster het volgende:
Zal St. Juste van Hoerenveen op rechtsback kunnen? Hij speelt daar centraal in de verdediging.
Nee.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 juni 2017 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juni 2017 - 12:24 schreef analist het volgende:
Vanavond om 20.30 uur op Ned 1 het programma: " De zwakste schakel". Ik hoorde dat Martin van Geel ook meedoet. Ben benieuwd.
Zit er een zetpil dwars bij je..(?)
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 27 juni 2017 - 13:03   quote  deeplink  
Een hele strip
ar
 ar - dinsdag 27 juni 2017 - 13:15   quote  deeplink  
Formaat xxl
tomson
 tomson - dinsdag 27 juni 2017 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juni 2017 - 13:03 schreef Stylzz het volgende:
Een hele strip
Nog in de strip
van geil
 van geil - dinsdag 27 juni 2017 - 13:37   quote  deeplink  
Hahahaha
yoghurt17
 yoghurt17 - dinsdag 27 juni 2017 - 14:52   quote  deeplink  
Vind het bedrag voor karsdorp goed gedaan van, v. geel, maar zijn aankoop beleid ben ik toch echt minder fan van. Wat moeten we nou weer met diks... Boetius vind ik de gok waard, maar is in principe ook geen CL waardige speler..

Hoop dat Berghuis snel gehaald wordt en dan een goeie links back, een extra spits en een goede middenvelder
netsurfer
 netsurfer - dinsdag 27 juni 2017 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juni 2017 - 14:52 schreef yoghurt17 het volgende:

Hoop dat Berghuis snel gehaald wordt en dan een goeie links back, een extra spits en een goede middenvelder
Nou nou, je hebt een hoop wensen.
van geil
 van geil - dinsdag 27 juni 2017 - 15:23   quote  deeplink  
Eerder minimaal.
moa
 moa - dinsdag 27 juni 2017 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juni 2017 - 14:52 schreef yoghurt17 het volgende:
Vind het bedrag voor karsdorp goed gedaan van, v. geel, maar zijn aankoop beleid ben ik toch echt minder fan van. Wat moeten we nou weer met diks... Boetius vind ik de gok waard, maar is in principe ook geen CL waardige speler..

Hoop dat Berghuis snel gehaald wordt en dan een goeie links back, een extra spits en een goede middenvelder
Gewoon een risicoloze aanwinst, was toch echt een heel groot talent voor zijn transfer, kan genoeg leren van onze trainer als 1 van de beste backs ooit.

Nog steeds pas 20 jaar, kan mooi concurreren met Nieuwkoop. Als hij beter is dan Nieuwkoop dan kopen we hem voor een waarschijnlijk gering bedrag, en is het niks dan hebben we een extra optie op de bank die vanzelf weer verdwijnt. Potentie genoeg iig. en met deze huur spreekt Feyenoord ook vertrouwen uit in Nieuwkoop.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 27 juni 2017 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juni 2017 - 14:52 schreef yoghurt17 het volgende:
Vind het bedrag voor karsdorp goed gedaan van, v. geel, maar zijn aankoop beleid ben ik toch echt minder fan van. Wat moeten we nou weer met diks... Boetius vind ik de gok waard, maar is in principe ook geen CL waardige speler..

Hoop dat Berghuis snel gehaald wordt en dan een goeie links back, een extra spits en een goede middenvelder
Misschien dat dit bericht bij jou gaat inslaan als een bom,maar
wij hebben geen enkele CL waardige speler.Die worden namelijk niet verkocht aan Feyenoord
maar aan europese topclubs.
Kunnen we ook niet betalen ,met een beetje beleid kopen ze spelers die bij ons direct in de basis zouden kunnen staan.
JanM
 JanM - dinsdag 27 juni 2017 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juni 2017 - 16:42 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Misschien dat dit bericht bij jou gaat inslaan als een bom,maar
wij hebben geen enkele CL waardige speler.Die worden namelijk niet verkocht aan Feyenoord
maar aan europese topclubs.
Kunnen we ook niet betalen ,met een beetje beleid kopen ze spelers die bij ons direct in de basis zouden kunnen staan.
Worden hopelijk de volgende aankopen/-winsten:

- Berghuis (4-5 miljoen?)
- Van Persie (transfervrij hopelijk)
- Toljan (4-5 miljoen?)

Samen ± 10 miljoen, dus dan hou je nog ± 7 van Karsdorp over, waarvoor dan Amrabat (3?) en voor 4 miljoen nog een andere speler gekocht kan worden: Jörgensen II?

Hopelijk beur je dan bij elkaar nog een paar miljoen voor Vejinovic, Gustafson, Nelom, Woudenberg en Kramer en kun je nog een (breedte)versterking halen, waarbij ik denk aan een centrale verdediger. Je selectie/opstelling ziet er dan zo uit (wissels tussen haakjes):

Jones (Vermeer/Bijlow)

Nieuwkoop (Diks) - Botteghin (?????/Van Beek) - Kongolo (V/d Heijden) - Toljan (Verdonk)

El Ahmadi (Tapia/Hamer) - Vilhena (Amrabat)

Van Persie (Toornstra/Schuurman)

Berghuis (Bilal) - Jörgensen (?????/Vente) - Boëtius (Mo/Hansson)

Die centrale verdediger mag van mij St. Juste zijn en de spits ook Castaignos, maar voor de criticasters zou een totaal onverwachte aankoop natuurlijk beter zijn ...

En anders natuurlijk Schuurman verhuren en Immers terughalen hahahahaha

En vooruit Leon, Kadioglu er ook gewoon nog bijhalen!
yoghurt17
 yoghurt17 - dinsdag 27 juni 2017 - 17:24   quote  deeplink  
Een goede buitenspeler heeft lugano aan plek 3 geholpen dit seizoen met 16 goals en 14 assists, kost maar 2 miljoen:

https://www.transfermarkt.com/ezgjan-alioski/profil/spieler/129604

Die Pereira van man united heeft feyenoord eerder interesse ingetoodn, afgelopen seizoen 35 wedstrijden voor Granada gespeeld en het uitstekend gedaan. Ligt nog 1 jaar vast dus een bod tussen de 5 en 7 miljoen zou toch zat moeten zijn..

https://www.transfermarkt.com/andreas-pereira/profil/spieler/203394

Fabio, een ervaren speler, met nog maar 1 jaar een contract, ook Braziliaans dus kan naast botteghin spelen. Voor zo'n 3 a 4 mln vast wel op te halen.

https://www.transfermarkt.com/fabio/profil/spieler/61891

En omdat hij bij az goed was en de breedte zeker iets toe kan voegen, aron johannsson, voor zo'n 2 miljoen moet hij op te pikken zijn.

https://www.transfermarkt.com/aron-johannsson/profil/spieler/119169

Kost je 15 miljoen euro, maar je wordt er tenminste wel wijzer van.
Dump je nog vejinovic, gustaafsson, kramer en nelom.

geef je geen reet uit, alleen het geld van karsdorp, hou je over het kamioensgeld, plus nog 4/5 miljoen van alle eikels die weg gaan.
https://www.transfermarkt.com/fabio/profil/spieler/61891
van geil
 van geil - dinsdag 27 juni 2017 - 17:25   quote  deeplink  
Cisse is beschikbaar.
Heeft van Beek een maatje.
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 27 juni 2017 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juni 2017 - 17:25 schreef van geil het volgende:
Cisse is beschikbaar.
Heeft van Beek een maatje.
De Tena ladies
van geil
 van geil - dinsdag 27 juni 2017 - 17:53   quote  deeplink  
Hahaha
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 27 juni 2017 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juni 2017 - 14:52 schreef yoghurt17 het volgende:
Vind het bedrag voor karsdorp goed gedaan van, v. geel, maar zijn aankoop beleid ben ik toch echt minder fan van. Wat moeten we nou weer met diks... Boetius vind ik de gok waard, maar is in principe ook geen CL waardige speler..

Hoop dat Berghuis snel gehaald wordt en dan een goeie links back, een extra spits en een goede middenvelder
Van Geil is van de Diks.
moa
 moa - dinsdag 27 juni 2017 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juni 2017 - 16:42 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Misschien dat dit bericht bij jou gaat inslaan als een bom,maar
wij hebben geen enkele CL waardige speler.Die worden namelijk niet verkocht aan Feyenoord
maar aan europese topclubs.
Kunnen we ook niet betalen ,met een beetje beleid kopen ze spelers die bij ons direct in de basis zouden kunnen staan.
Het is natuurlijk maar net wat je CL waardige spelers vind, met de top van Engeland, Spanje, Duitsland, Italië hoef je je niet te meten. Is financieel en dus sportief onhaalbaar.

Binnen de doelen die wij voor een CL campagne stellen, (3e plaats poule dus uitschakeling) zijn wel geschikte spelers te vinden. Er zijn nog altijd mindere clubs dan de Nederlandse top3 die mee mogen doen aan het miljoenenbal.
van geil
 van geil - dinsdag 27 juni 2017 - 19:23   quote  deeplink  
Boetius speelde toch CL.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 27 juni 2017 - 19:26   quote  deeplink  
Nou ja hij zat bij de selectie. Speelde wel EL
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 27 juni 2017 - 19:34   quote  deeplink  
Ik hoor steeds de maam Diks maar als je nu verhuurt wordt naar Vitesse en daar heb je volgens mij geen basisplaats waarom dan bij Feyenoord welL dat geldt ook voor Boetius, komt er nog een subtopper je kan niet blijven gokken op opbloeien van mislukte spelers
JanM
 JanM - dinsdag 27 juni 2017 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juni 2017 - 19:34 schreef piet de paler het volgende:
Ik hoor steeds de maam Diks maar als je nu verhuurt wordt naar Vitesse en daar heb je volgens mij geen basisplaats waarom dan bij Feyenoord welL dat geldt ook voor Boetius, komt er nog een subtopper je kan niet blijven gokken op opbloeien van mislukte spelers
Ik vind beiden nog wel uit te leggen:

- Boëtius heeft echt wel talent en dit is mogelijk zijn laatste kans om zich te bewijzen! Is volwassen(er) geworden en niet te trots om te erkennen dat hij fout zat met zijn "geen plan" verwijten richting Feyenoord en erkent dat hij het gewoon zelf moet doen. Goed mogelijk dat hij in zijn vertrouwde omgeving met het vertrouwen van Van Bronckhorst helemaal opbloeit!

- Diks wordt gehuurd met optie tot koop en voor zijn positie hebben we m.i. met Nieuwkoop een prima vervanger voor Karsdorp. Blijkt Diks echt van toegevoegde waarde, kopen we hem na dit seizoen. Zo niet, gaat hij retour afzender!

Nu wel zaak dat er een aantal basiswaardige spelers worden aangetrokken met de opbrengst van Karsdorp en de achterdeur verder dicht te houden voor basisspelers. Daarvoor heeft Van Geel nog maximaal 2 maanden ...
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 27 juni 2017 - 20:00   quote  deeplink  
Plus we kunnen natuurlijk niet in de kaarten van Feyenoord kijken, waar zijn ze echt mee bezig? We verwachten nog wel een dingetje als Nico.
van geil
 van geil - dinsdag 27 juni 2017 - 20:05   quote  deeplink  
Ik denk het niet . rechts zal Berghuis wel komen.
De rest is eigenlijk allemaal vastgelegd .
Denk dat de breedte versterkt word en niet de basis.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 27 juni 2017 - 20:22   quote  deeplink  
We zullen zien
MMM
 MMM - dinsdag 27 juni 2017 - 20:33   quote  deeplink  
Ik wil nieuwe en goede spelers.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 27 juni 2017 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juni 2017 - 19:26 schreef Stylzz het volgende:
Nou ja hij zat bij de selectie. Speelde wel EL
Scoorde in de CL
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 27 juni 2017 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juni 2017 - 18:40 schreef moa het volgende:

[..]

Het is natuurlijk maar net wat je CL waardige spelers vind, met de top van Engeland, Spanje, Duitsland, Italië hoef je je niet te meten. Is financieel en dus sportief onhaalbaar.

Binnen de doelen die wij voor een CL campagne stellen, (3e plaats poule dus uitschakeling) zijn wel geschikte spelers te vinden. Er zijn nog altijd mindere clubs dan de Nederlandse top3 die mee mogen doen aan het miljoenenbal.
Dan kom je uiteindelijk uit in EL waardige spelers

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.4139971