|
|
Nick4F
|
|
|
Zo is het: we hebben gewonnen. De Guzman brengt naar mijn idee echt te weinig. Het lijkt wel alsof hij de bal liever niet heeft, en speelt alleen achteruit. Hoogste tijd dat De Jong echt wat hulp krijgt: Jordi erin. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Australië had in de 2e helft zomaar 3 open kansen. Pure slordigheid was oorzaak. Onverdiende winst. Elke winst is vanaf nu meegenomen, qua voetbal is het maximaal 8e finale-waardig. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 18 juni 2014 - 21:56 schreef FR-Henk het volgende:Australië had in de 2e helft zomaar 3 open kansen. Pure slordigheid was oorzaak. Onverdiende winst. Elke winst is vanaf nu meegenomen, qua voetbal is het maximaal 8e finale-waardig. je bent echt niet lekker Henk |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ste je voor als ik wél bij m'n volle verstand ben. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 18 juni 2014 - 21:56 schreef FR-Henk het volgende:Australië had in de 2e helft zomaar 3 open kansen. Pure slordigheid was oorzaak. Onverdiende winst. Elke winst is vanaf nu meegenomen, qua voetbal is het maximaal 8e finale-waardig. Dat ze de poule overleven is al een wonder met dat zooitje ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Al imponeren andere landen ook niet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
'Feyenoord hoopt Rekik te verleiden tot terugkeer'
Alsjeblieft niet.. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote: Zou voor mij niet onbespreekbaar zijn, er van uitgaande dat de drie basisspelers in Oranje zouden kunnen vertekken. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op woensdag 18 juni 2014 - 21:56 schreef FR-Henk het volgende:Australië had in de 2e helft zomaar 3 open kansen. Pure slordigheid was oorzaak. Onverdiende winst. Elke winst is vanaf nu meegenomen, qua voetbal is het maximaal 8e finale-waardig. Slordigheid was niet de oorzaak. Dat was in mijn ogen toch onderschatting. Ondanks dat de ervaren jongens donders goed wisten dat ze er nog niet zijn en dus niet moesten onderschatten, deden ze het toch. Het gevolg was daardoor inderdaad... slordigheid... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Gisteren was slecht, maar tegen Spanje was op zich niet slecht.. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote: Goede voetballer en het voordeel is dat hjj de meeste jongens al kent uit de jeugd! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op woensdag 18 juni 2014 - 21:39 schreef Nick4F het volgende:Zo is het: we hebben gewonnen. De Guzman brengt naar mijn idee echt te weinig. Het lijkt wel alsof hij de bal liever niet heeft, en speelt alleen achteruit. Hoogste tijd dat De Jong echt wat hulp krijgt: Jordi erin. Wat denk je van onze Turkse Wesley dan is hij zo goed dan |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Als er toch geen belangstelling is voor John Guidetti dan zal ik wachten als er een speler voor veel geld verkocht wordt en gaan voor Luck de Jong |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Waarom niet? Een goeie keus vind ik ... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Rekik naar Feyenoord is onzin volgens Eindhovens Dagblad. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Mits er één verkocht wordt anders hebben we Van Beek nog |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Heeft bij PSV laten zien (nog) niet goed genoeg te zijn. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: ben ik mee eens nooit halen ook niet voor niks |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Is volgens oud Feyenoorders een enge persoonlijkheid, ja als je de deur die feyenoord heet achter je sluit hoef je van mij niet terug te komen. Maar tja |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Eerst voor het grote geld weg gaan, en nu op de knieeen misschien weer terug halen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hou maar op met miepen, t is onzin. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Heel jammer! ( Maar waar rook is..........) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dat hij niet goed genoeg is? |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Met van Beek, Woudenberg, Lopes Cabral, Mathijssen en waarschijnlijk ook nog Kongolo en BMI nog steeds in de selectie lijkt de komst van Rekik alleen al om die reden uitgesloten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
nooit meer denken aan die rekik had het toch zo goed gedaan om feyenoord de rug toe te keren laat die maar lekker wegblijven,we heben eventueel zelf genog jeugd om de open gevallen plaats achterin op te vangen denk aan kongolo en eventueel van beek |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
vooralsnog is Lamprou de meest begeerde Feyenoorder. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Koeman brengt bod uit op Feyenoorder'
Ronald Koeman maakt werk van de komst van Graziano Pellè, zo melden diverse media in Engeland maandag. De aanvaller van Feyenoord wordt al enkele weken met Southampton in verband gebracht en de aanstelling van Koeman heeft de belangstelling naar verluidt in een stroomversnelling gebracht.
Pellè, 28 jaar, wordt door de Engelse media omschreven als a prolific frontman, een productieve aanvaller. De aanvaller was de laatste twee seizoenen immers goed voor vijftig treffers in de Eredivisie. Pellè wordt door Koeman gezien als de meest geschikte kandidaat om het recente vertrek van Rickie Lambert naar Liverpool op te vangen.
Southampton zou al een formeel bod van tien miljoen euro hebben uitgebracht, al voert Koeman op dit moment nog geen werkzaamheden voor the Saints uit. Hij was op vakantie in Portugal en zal spoedig zijn kennis van de Engelse taal bijspijkeren. In de komende weken zal Koeman gesprekken met Luke Shaw en Adam Lallana voeren, zodra zij terug zijn van het WK in Brazilië. Het tweetal geniet interesse van respectievelijk Manchester United en Liverpool. Bron:Voetbalzone |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Te weinig, leuk openingsbod. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
daar worden zijn schoenen voor opgestuurd. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Ik wil hier geen Pelle zonder schoenen! |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Ik neem het nog maar ff met een korreltje zout.. 10 mil whaha, wat een lachertje.. Doet er maar nog minimaal 7 a 8 mil bij dan mag ie hem komen halen.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 23 juni 2014 - 13:57 schreef Sensi het volgende:Ik neem het nog maar ff met een korreltje zout.. 10 mil whaha, wat een lachertje.. Doet er maar nog minimaal 7 a 8 mil bij dan mag ie hem komen halen.. Alles boven de 10 miljoen is meegenomen. Meer dan 15 is echt onmogelijk voor een spits van deze kwaliteit. Dat de meesten van ons graag meer zouden willen of vindt dat we recht hebben op meer is op zichzelf logisch, maar niet erg realistisch. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 - 09:16 schreef sportdwaas het volgende:Met van Beek, Woudenberg, Lopes Cabral, Mathijssen en waarschijnlijk ook nog Kongolo en BMI nog steeds in de selectie lijkt de komst van Rekik alleen al om die reden uitgesloten. BMI zal na de WK ook wel pleite zijn, maar de overige spelers zijn ook wat mij betreft voldoende in staat om het op te vangen. Wel vind ik dat we een goede nieuwe linksback moeten halen. Daarmee is de verdediging afgetimmerd. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote:Op maandag 23 juni 2014 - 14:08 schreef Barabas het volgende:[..] Alles boven de 10 miljoen is meegenomen. Meer dan 15 is echt onmogelijk voor een spits van deze kwaliteit. Dat de meesten van ons graag meer zouden willen of vindt dat we recht hebben op meer is op zichzelf logisch, maar niet erg realistisch. Als de Vrij weg mag voor 10 miljoen en Depay 20 kost dan is onze topscorer minimaal hetzelfde waard.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 23 juni 2014 - 14:55 schreef Sensi het volgende:[..] Als de Vrij weg mag voor 10 miljoen en Depay 20 kost dan is onze topscorer minimaal hetzelfde waard.. Nee joh.... Doe niet zo mal. Eerder al gaf ik zelf al aan dat 12,5 het minimum moest zijn, maar daar moest ik na commentaar van Lijdensweg (!!!) bakzeil halen. We krijgen de best mogelijke prijs voor Pèlle en daar moeten we tevreden mee zijn.
En buiten dat... Memphis Depay is een internationale topper in de dop, wat heel wat meer is dan een gearriveerde tweederangs-spits. Dat scheelt inderdaad 10 miljoen...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 juni 2014 door Barabas -- |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
tering jullie lullen ook alles mee wat ze op tv zeggen he.het stelt allemaal geen ene reet voor dat nerderlandse elftal.het is dat de rest gewoon het gewoon voor 60 procent van de landen laat afweten.het is kwa voetbalniveua echt heel triest dit wk. depay HAHAHAHA topper???hahaha ja in eindhoven jah....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 juni 2014 door TheMenace -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 23 juni 2014 - 16:06 schreef TheMenace het volgende:tering jullie lullen ook alles mee wat ze op tv zeggen he.het stelt allemaal geen ene reet voor dat nerderlandse elftal.het is dat de rest gewoon het gewoon voor 60 procent van de landen laat afweten.het is kwa voetbalniveua echt heel triest dit wk. depay HAHAHAHA topper???hahaha ja in eindhoven jah.... Ik weet 1 ding zeker: die mensen op TV zitten daar wel en jij duidelijk niet. Gelukkig maar, want met jouw blijkbaar beperkte verstandelijke vermogen had je een modderfiguur geslagen...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 juni 2014 door Barabas -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 23 juni 2014 - 16:02 schreef Barabas het volgende:[..] Nee joh.... Doe niet zo mal. Eerder al gaf ik zelf al aan dat 12,5 het minimum moest zijn, maar daar moest ik na commentaar van Lijdensweg (!!!) bakzeil halen. We krijgen de best mogelijke prijs voor Pèlle en daar moeten we tevreden mee zijn. En buiten dat... Memphis Depay is een internationale topper in de dop, wat heel wat meer is dan een gearriveerde tweederangs-spits. Dat scheelt inderdaad 10 miljoen... Depay vond ik tegen Feyenoord, 2 keer niks ... om dat nu een 'topper' te noemen? |
|
|
|
|
stray
|
|
|
quote:Op maandag 23 juni 2014 - 18:53 schreef lijdensweg het volgende:[..] Depay vond ik tegen Feyenoord, 2 keer niks ... om dat nu een 'topper' te noemen? Eigenlijk zeik je gewoon graag op alles |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Feyenoord was toen zo goed en Depay kon minder |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Goh, heb je daar 2 jaar voor nodig gehad? Ben je zo traag van begrip? |
|
|
|
|
Leonidas
|
|
|
quote: En Piet, smaakten de gehaktballen? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zeker het was voor mij genieten, en na het voetbal naar mijn stamcafé had ik nog wat over en daar vonden zij het ook lekker. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op maandag 23 juni 2014 - 16:02 schreef Barabas het volgende:[..] Nee joh.... Doe niet zo mal. Eerder al gaf ik zelf al aan dat 12,5 het minimum moest zijn, maar daar moest ik na commentaar van Lijdensweg (!!!) bakzeil halen. We krijgen de best mogelijke prijs voor Pèlle en daar moeten we tevreden mee zijn. En buiten dat... Memphis Depay is een internationale topper in de dop, wat heel wat meer is dan een gearriveerde tweederangs-spits. Dat scheelt inderdaad 10 miljoen... Jezus man, wat zijn hier toch veel mensen die Lijdensweg op een voetstuk plaatsen. Alsof hij alle wijsheid heeft. Jij kunt toch gerust een andere mening hebben? |
|
|
|