|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op zondag 02 juli 2017 - 21:28 schreef van geil het volgende:[..] Vermeer 130,000 netto per maand.(uitgelekt loonstrookje) Ik dacht Dirk 800.000, maar misschien heb je gelijk. Of Bruto/Netto ? Overigens doet het aan de conclusie weinig af. Wel waar jij noemt Dirk een grootverdiener en insinueert dat er dan veel ruimte komt in de salarishuishouding. Maar Die heb je al uitgeven aan Diks. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 02 juli 2017 - 22:10 schreef Milo het volgende:[..] Wel waar jij noemt Dirk een grootverdiener en insinueert dat er dan veel ruimte komt in de salarishuishouding. Maar Die heb je al uitgeven aan Diks. Dan heb je Elia nog en het miljoen wat er jaarlijks bijkomt. Overigens zijn er 6 weg en drie binnen. Dus salaris ruimte genoeg. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op zondag 02 juli 2017 - 22:16 schreef van geil het volgende:[..] Dan heb je Elia nog en het miljoen wat er jaarlijks bijkomt. Overigens zijn er 6 weg en drie binnen. Dus salaris ruimte genoeg. Kuyt en Elia grootverdieners, Karsdorp net verlengd dus zal ook bij de top hebben gezeten. Amrabat en JP zitten lager, dus ruimte te over inderdaad |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 02 juli 2017 - 22:19 schreef PieterBos het volgende:[..] Kuyt en Elia grootverdieners, Karsdorp net verlengd dus zal ook bij de top hebben gezeten. Amrabat en JP zitten lager, dus ruimte te over inderdaad Precies en daar komen Hansson, Hahn en Berghuis nog boven op. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op zondag 02 juli 2017 - 22:16 schreef van geil het volgende:[..] Dan heb je Elia nog en het miljoen wat er jaarlijks bijkomt. Overigens zijn er 6 weg en drie binnen. Dus salaris ruimte genoeg. Zoals je het nu zegt klopt het geile;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ben benieuwd naar de volgende actie. |
|
|
|
|
FeyenoordFourEver
|
|
|
Waar blijven de versterkingen voor de verdediging en de aanval? En dan voor de aanval 1 speler en voor de verdediging zijn er zeker minimaal 2 spelers nodig wil je mee doen in de CL. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Transfermarkt is net twee dagen open.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 03 juli 2017 - 05:53 schreef FeyenoordFourEver het volgende:Waar blijven de versterkingen voor de verdediging en de aanval? En dan voor de aanval 1 speler en voor de verdediging zijn er zeker minimaal 2 spelers nodig wil je mee doen in de CL. Eerst nog die 6 bankzitters verkopen, dan Berghuis voor de Johan Cruyff schaal begint rond maken en dan kijken wat er nog bij moet |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Braziliaanse verrassing?
De club van HELEMAAL NIETS en Feyenoord strijden om de handtekening van de Braziliaanse spelmaker Arthur. In eigen land wordt hij al 'de nieuwe Andrés Iniesta' genoemd.
Dat meldt het Braziliaanse Ne Redondo. De 20-jarige middenvelder staat momenteel nog onder contract bij Grêmio, waar hij tot medio 2019 vastligt. Hierdoor zal er een flinke zak met geld op tafel moeten komen. |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Zoo die gast is goed die arthur.. net eens bekeken op youtube. Geweldige pasjes en dribbels. Het stukje creativiteit dat nu ontbreekt op het middenveld! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Geen optie tot koop bij huren Diks vind ik niet handig! |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op maandag 03 juli 2017 - 09:36 schreef JanM het volgende:Braziliaanse verrassing? De club van HELEMAAL NIETS en Feyenoord strijden om de handtekening van de Braziliaanse spelmaker Arthur. In eigen land wordt hij al 'de nieuwe Andrés Iniesta' genoemd. Dat meldt het Braziliaanse Ne Redondo. De 20-jarige middenvelder staat momenteel nog onder contract bij Grêmio, waar hij tot medio 2019 vastligt. Hierdoor zal er een flinke zak met geld op tafel moeten komen. Klinkt leuk. Maar aan de andere kant blijft dat wel altijd een grote gok of ze ook echt slagen bij ons. Hoeveel successen hebben we daar nou mee gehad. Behalve Cruz kan ik er zo snel niet een bedenken. Nee, liever een Scandinaviër, daarmee loop je minder risico. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Over Scandinaviër gesproken wat te denken van Mattias Svanberg van Malmö FF. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Maar 5 ton? Kan ik me niet voorstellen.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Geen kritiek op ome Martin aub. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Zeker wel! Mag absoluut ook op fouten worden aangesproken en dit is er wat mij betreft eentje! Op zich prima om concurrentie voor Nieuwkoop binnen te halen en dan te kiezen voor een jaartje huren, maar zonder koopoptie heb je daar m.i. geen reet aan! |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Nog een middenvelder? Meehh. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
als het waar is , dan zou ik die Braziliaanse middevelder Artur echt een top aankoop vinden , dit is een speler waar feyenoord echt beter van wordt |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Goeie opvolger nog voor onze Dirk |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
quote:Op maandag 03 juli 2017 - 11:33 schreef kenny het volgende:als het waar is , dan zou ik die Braziliaanse middevelder Artur echt een top aankoop vinden , dit is een speler waar feyenoord echt beter van wordt Neeeee joh...drijven alleen de prijs op net als bij Amrabat:p |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Daar zou ik mee beginnen |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ja daar ben ik het mee eens, maar ook snel rond maken met Berghuis wij moeten die J C schaal in Rotterdam hebben |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mocht Toornstra ook scoren in uitwedstrijden heb je de opvolger van Dirk al in huis, kan je op zoek naar een opvolger voor Toornstra, dus niet per se basismateriaal. Maar bij voorkeur wel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die zal toch niet nog een seizoen uit niet scoren.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Monaco en Kongolo praten over transfer. Zie zo meer op AD.nl #Feyenoord
Shit!!! |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote: Van Geel heeft aangegeven geen basisspelers meer van de hand te doen! Dus dan zal het Monaco alleen lukken als er weer transferreccord gebroken wordt! |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Waarom denk je dat hij dat heeft gezegd...... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 03 juli 2017 - 16:29 schreef Nibke 7 het volgende:[..] Van Geel heeft aangegeven geen basisspelers meer van de hand te doen! Dus dan zal het Monaco alleen lukken als er weer transferreccord gebroken wordt! Precies en voor zulke bedragen, strik erom en gaan.. Je kunt terence wel willen verkopen maar dan moet dat dusdanig veel opleveren dat er een vergelijkbare andere voor gehaald kan worden.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Er gingen toch geen basisspelers meer weg, tenzij? Oftewel, betekent waarschijnlijk dat het hier ook over een hoog transferbedrag zal gaan! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dan mag je wel veel geld voor vangen want je raakt twee posities in ene kwijt |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Oefff die zag ik niet aankomen. De LB positie is al zo kut! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kunnen we Nelom er niet gratis bij doen?
Nog een jaar met die kneus zie ik niet zitten |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op maandag 03 juli 2017 - 10:51 schreef JanM het volgende:[..] Zeker wel! Mag absoluut ook op fouten worden aangesproken en dit is er wat mij betreft eentje! Op zich prima om concurrentie voor Nieuwkoop binnen te halen en dan te kiezen voor een jaartje huren, maar zonder koopoptie heb je daar m.i. geen reet aan! Het onderwerp kopen is vast wel aan bod geweest, dat er eventueel geen optie in dat contract opgenomen zou zijn hoeft niet te betekenen dater geen afspraken gemaakt zijn. Daarbij heeft geen van die knip en plak nieuws websites het contract doorgelezen, dus sowieso een twijfelachtige claim. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Fokking horror scenario @ geile
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 juli 2017 door tomson -- |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ja kan ook nog, ideale speler volgens Martin natuurlijk. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nu Kuyt weg is zie ik hem na Karim wel weer cice aanvoerdert worden.. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Van Geel zal zich wel snel melden bij Dijks of Haps, anders misschien een kansje voor Woudenberg of Verdonk ? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Ja mee eens hoor :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hahah... dit wordt een lange transferzomer |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Of Anita transfervrij, zou ook een typische van Geel transfer zijn, kan links en rechts. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
We hebben nog 3 links backs, wel triest dat die alle 3 blijkbaar niet basis waardig zijn. |
|
|
|