BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
legrande
 legrande - dinsdag 04 juli 2017 - 15:14   quote  deeplink  
Kuijt weg Berghuis weg Elia weg Karsdorp weg Kongolo weg. Terug Boetius Diks en Amrabat. Mooi 30 miljoen binnen straks 20 voor championsleage en een elftal jupiler waardig. Fijn zo. Veel geld binnen en een onwaardig elftal. Lachertje worden van de Championsleage waar we jaren naar uitgekeken heben.
MMM
 MMM - dinsdag 04 juli 2017 - 15:41   quote  deeplink  
CL selectie gaan we nooit krijgen, 3e is met een gunstige loting het maximaal haalbare.

Gaat om een waardig Eredivisie elftal dat weer kampioen kan worden.
windoweyes
 windoweyes - dinsdag 04 juli 2017 - 15:50   quote  deeplink  
Voor Karsdorp is een prima vervanger in huis, zonder Kuyt speelden we vaak beter, zonder Elia wonnen we ook wedstrijden (maar jammer dat hij weg is), Berghuis blijft wellicht, dan is alleen Kongolo een aderlating. Maar, Kongolo was niet een echte back, waardoor het niet moeilijk moet zijn om er één aan te schaffen die het op die plek minimaal even goed doet.

Volgens mij zijn er alleen spelers weggevallen op plaatsen waar we het kunnen hebben. En, met het vrijgekomen geld moet het vanaf nu mogelijk zijn om vanaf nu IEDER jaar weer mee te gaan doen om het kampioenschap. Dat had niemand durven dromen, een jaar geleden.
MMM
 MMM - dinsdag 04 juli 2017 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 juli 2017 - 15:50 schreef windoweyes het volgende:
Voor Karsdorp is een prima vervanger in huis, zonder Kuyt speelden we vaak beter, zonder Elia wonnen we ook wedstrijden (maar jammer dat hij weg is), Berghuis blijft wellicht, dan is alleen Kongolo een aderlating. Maar, Kongolo was niet een echte back, waardoor het niet moeilijk moet zijn om er één aan te schaffen die het op die plek minimaal even goed doet.

Volgens mij zijn er alleen spelers weggevallen op plaatsen waar we het kunnen hebben. En, met het vrijgekomen geld moet het vanaf nu mogelijk zijn om vanaf nu IEDER jaar weer mee te gaan doen om het kampioenschap. Dat had niemand durven dromen, een jaar geleden.
Nieuwkoop heb ik ook vertrouwen in, Kuyt was niet alleen in maar ook buiten het veld enorm belangrijk die is op dat vlak onvervangbaar.

Elia is bijna niet te vervangen. Goals, assist, techniek, snelheid, meeverdedigend sterk.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 04 juli 2017 - 17:05   quote  deeplink  
Ik denk dat Kuyt niet overdreven veel belangrijk meer was afgelopen seizoen.
Vooral het eerste seizoen.
Spelers als Jones, El Ahmadi en Jorgensen maak je ook de pis niet lauw.
ViezeFurr
 ViezeFurr - dinsdag 04 juli 2017 - 17:10   quote  deeplink  
Snap overigens niet dat iedereen Berghuis zo fantastisch vindt. Op het punt dat hij tegen Zwolle heeft gered na is hij niet extreem beslissend geweest. Prima buitenspeler maar denk dat Bilal ook wel 7 goals en 6 assists had gemaakt in een heel seizoen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 04 juli 2017 - 17:12   quote  deeplink  
Ik heb Bilal nog geen doelpunt zien maken, dus mwah.
ViezeFurr
 ViezeFurr - dinsdag 04 juli 2017 - 17:21   quote  deeplink  
Klopt, wel 6 assists in 783 minuten. Evenveel als berghuis in 2111 minuten.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 04 juli 2017 - 17:23   quote  deeplink  
Maar de vergelijking is wel mank. Want Bilal vaak invaller in de laatste minuten, ga er vanuit dat zijn assists daar zitten. Vaak makkelijker voetballen voor aanvallers. Tegenstander moe etc.

Maar goed, Bilal als basisspeler was gewoon meestal kak. Als invaller, aardig.
van geil
 van geil - dinsdag 04 juli 2017 - 17:33   quote  deeplink  
Beetje foute pagina (qua nummer)
moa
 moa - dinsdag 04 juli 2017 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 juli 2017 - 15:14 schreef legrande het volgende:
Kuijt weg Berghuis weg Elia weg Karsdorp weg Kongolo weg. Terug Boetius Diks en Amrabat. Mooi 30 miljoen binnen straks 20 voor championsleage en een elftal jupiler waardig. Fijn zo. Veel geld binnen en een onwaardig elftal. Lachertje worden van de Championsleage waar we jaren naar uitgekeken heben.
Niet zo huilen er komt heus wel wat voor terug, Kuyt was al uitgerangeerd, als Boëtius het licht ziet kan hij gelijkwaardig zijn aan elia en 7 jaar jonger. Karsdorp en Kongolo gaan we missen, maar daar komen echt nog wel 2 capabele vervangers voor.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 juli 2017 - 18:18   quote  deeplink  
Haps diks..(?)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 juli 2017 - 18:18   quote  deeplink  
Sorry hoor maar ik kan dat vooralsnog geen capabele vervangers noemen..
moa
 moa - dinsdag 04 juli 2017 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 juli 2017 - 15:41 schreef MMM het volgende:
CL selectie gaan we nooit krijgen, 3e is met een gunstige loting het maximaal haalbare.

Gaat om een waardig Eredivisie elftal dat weer kampioen kan worden.
Dat mag ook nooit een doel zijn, gewoon binnen je financiële mogelijkheden het beste er uit halen. Wil je mee doen in de CL dan mag je eerst de begroting wel opkrikken naar 150-200 miljoen euro, en dan ben je nog maar een kleintje.
moa
 moa - dinsdag 04 juli 2017 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 juli 2017 - 17:12 schreef Stylzz het volgende:
Ik heb Bilal nog geen doelpunt zien maken, dus mwah.
Bij Heerenveen toch een vrij makkelijk scorende speler, ben benieuwd of we die Bilal ooit nog te zien krijgen. Hij heeft iig. wel maniertjes.
moa
 moa - dinsdag 04 juli 2017 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 juli 2017 - 18:18 schreef RenatoBos het volgende:
Sorry hoor maar ik kan dat vooralsnog geen capabele vervangers noemen..
We moeten Kongolo en Karsdorp ook niet groter maken dan ze zijn, het zijn niet twee veel scorende spelers die we moeten vervangen, Jörgensen vervangen had bijv. veel moeilijker geweest. Toch hebben we er record bedragen aan over gehouden, dus goede vervangers halen moet mogelijk zijn.

Rechts achter denk ik dat Nieuwkoop het prima kan invullen, en met Diks heb je een extra talent er bij die als hij goed bevalt nog wel gekocht kan worden. Links achter heb je met Haps eventueel gewoon de beste links back in de Eredivisie, Kongolo was ook maar een gemankeerde links back. Wat er bij PSV en Ajax rondloopt links achter is absoluut niet beter.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 juli 2017 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 juli 2017 - 18:26 schreef moa het volgende:

[..]

We moeten Kongolo en Karsdorp ook niet groter maken dan ze zijn, het zijn niet twee veel scorende spelers die we moeten vervangen, Jörgensen vervangen had bijv. veel moeilijker geweest. Toch hebben we er record bedragen aan over gehouden, dus goede vervangers halen moet mogelijk zijn.

Rechts achter denk ik dat Nieuwkoop het prima kan invullen, en met Diks heb je een extra talent er bij die als hij goed bevalt nog wel gekocht kan worden. Links achter heb je met Haps eventueel gewoon de beste links back in de Eredivisie, Kongolo was ook maar een gemankeerde links back. Wat er bij PSV en Ajax rondloopt links achter is absoluut niet beter.
Kongolo en Karsdorp zijn de twee beste vleugelvrdedigers uit de eredivisie mijn inziens en dus moeilijk te vervangen. Ik begrijp je vergelijking niet van verdedigers met aanvallers. Ik denk dat het vervangen van Jørgensen zelfs makkelijker is dan het vinden van een vleugelverdediger, kijk maar naar de afgelopen jaren toen Martin Met Guidetti en Pelle aan kwam zetten.
Nieuwkoop is een prima vervanger voor Karsdorp en diks wil ik nog wel het voordeel van de twijfel geven achter Nieuwkoop. Haps zal mij echt moeten overtuigen want die heb ik afgelopen seizoen ook regelmatig een onvoldoende zien halen, zeker tegen ons. Ik hoop echt dat ze die niet gaan halen.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 juli 2017 - 18:52   quote  deeplink  


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 juli 2017 door RenatoBos --
moa
 moa - dinsdag 04 juli 2017 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 juli 2017 - 18:52 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Kongolo en Karsdorp zijn de twee beste vleugelvrdedigers uit de eredivisie mijn inziens en dus moeilijk te vervangen. Ik begrijp je vergelijking niet van verdedigers met aanvallers. Ik denk dat het vervangen van Jørgensen zelfs makkelijker is dan het vinden van een vleugelverdediger, kijk maar naar de afgelopen jaren toen Martin Met Guidetti en Pelle aan kwam zetten.
Nieuwkoop is een prima vervanger voor Karsdorp en diks wil ik nog wel het voordeel van de twijfel geven achter Nieuwkoop. Haps zal mij echt moeten overtuigen want die heb ik afgelopen seizoen ook regelmatig een onvoldoende zien halen, zeker tegen ons. Ik hoop echt dat ze die niet gaan halen.
Ik bedoel dat in een 4-3-3 de backs en de vleugels relatief makkelijk vervangbaar zijn, het klopt dat er geen backs in overvloed zijn maar het is ook weer niet zo dat de invulling van deze posities direct heel veel invloed heeft op het elftal. (m.u.v. Nelom)
ar
 ar - dinsdag 04 juli 2017 - 19:27   quote  deeplink  
Altijd weer die dekselse Nelom.
MMM
 MMM - dinsdag 04 juli 2017 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 juli 2017 - 17:05 schreef Stylzz het volgende:
Ik denk dat Kuyt niet overdreven veel belangrijk meer was afgelopen seizoen.
Vooral het eerste seizoen.
Spelers als Jones, El Ahmadi en Jorgensen maak je ook de pis niet lauw.
Ik denk dat ie juist wel nog steeds erg belangrijk was, iedereen kijkt tegen hem op
MMM
 MMM - dinsdag 04 juli 2017 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 juli 2017 - 17:10 schreef ViezeFurr het volgende:
Snap overigens niet dat iedereen Berghuis zo fantastisch vindt. Op het punt dat hij tegen Zwolle heeft gered na is hij niet extreem beslissend geweest. Prima buitenspeler maar denk dat Bilal ook wel 7 goals en 6 assists had gemaakt in een heel seizoen.
Kijk even wat Berghuis voetballend toevoegt, Bilal is meer iemand die het van ruimte en rennen moet hebben. + die cijfers haalt Bilal niet.
MMM
 MMM - dinsdag 04 juli 2017 - 20:24   quote  deeplink  
Sporting: Schelotto and Zeegelaar given the green light to look for another club. Will not be part of 2017/18 A squad per JJ

Geruchten in 3, 2, 1

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 juli 2017 door MMM --
moa
 moa - dinsdag 04 juli 2017 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 juli 2017 - 20:21 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik denk dat ie juist wel nog steeds erg belangrijk was, iedereen kijkt tegen hem op
Ze kunnen nog steeds tegen hem opkijken toch? xD
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 juli 2017 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 juli 2017 - 19:24 schreef moa het volgende:

[..]

Ik bedoel dat in een 4-3-3 de backs en de vleugels relatief makkelijk vervangbaar zijn, het klopt dat er geen backs in overvloed zijn maar het is ook weer niet zo dat de invulling van deze posities direct heel veel invloed heeft op het elftal. (m.u.v. Nelom)
Haha muv. Nelom..
van geil
 van geil - dinsdag 04 juli 2017 - 21:40   quote  deeplink  
Ik lees overal adviezen van Rutten.
Daar zit toch niemand op te wachten ?
johan mansveld
 johan mansveld - dinsdag 04 juli 2017 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 juli 2017 - 21:27 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Haha muv. Nelom..
De as van 7 blijft nu sowieso en dat is inderdaad zeer belangrijk. Nieuwkoop en Diks gaan het goed doen, terwijl we met Bilal, JPB en Berghuis (want die komt en anders 1 van vergelijkbaar niveau) redelijk tot goede wingers hebben. Ik heb vertrouwen in Martin van Geel en sxhrik me meteen de tering dat ik dit post. 2 x 15 miljoen voor jeugdexponenten ijn zeer goede zaken. Ik heb het niet over die 30 miljoen, maar het aanzien. Als Kars en Kong goed presteren bij hun nieuwe clubs dan weet de hele wereld dat ze van Zuid komen en worden de bedragen vanzelf hoger en de aanvoer van nieuwe spelers ook.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 04 juli 2017 - 21:42   quote  deeplink  
tja, al die oud Feyenoord trainers wordt te pas en te onpas wat gevraagd. En ze gaan er maar wat graag op in. Rob Jacobs, Beenhakker, Been, Van Hanegem, Rutten, Verbeek, Koeman... ze komen allemaal al gauw in meerdere of mindere mate voorbij als er wat om Feyenoord te doen is.
van geil
 van geil - dinsdag 04 juli 2017 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 juli 2017 - 21:42 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
tja, al die oud Feyenoord trainers wordt te pas en te onpas wat gevraagd. En ze gaan er maar wat graag op in. Rob Jacobs, Beenhakker, Been, Van Hanegem, Rutten, Verbeek, Koeman... ze komen allemaal al gauw in meerdere of mindere mate voorbij als er wat om Feyenoord te doen is.
Ze mogen wat mij betreft op het forum posten.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 juli 2017 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 juli 2017 - 21:42 schreef johan mansveld het volgende:

[..]

De as van 7 blijft nu sowieso en dat is inderdaad zeer belangrijk. Nieuwkoop en Diks gaan het goed doen, terwijl we met Bilal, JPB en Berghuis (want die komt en anders 1 van vergelijkbaar niveau) redelijk tot goede wingers hebben. Ik heb vertrouwen in Martin van Geel en sxhrik me meteen de tering dat ik dit post. 2 x 15 miljoen voor jeugdexponenten ijn zeer goede zaken. Ik heb het niet over die 30 miljoen, maar het aanzien. Als Kars en Kong goed presteren bij hun nieuwe clubs dan weet de hele wereld dat ze van Zuid komen en worden de bedragen vanzelf hoger en de aanvoer van nieuwe spelers ook.
Dat de as blijft is zeker belangrijk maar daar ga je het niet mee redden in de CL. Ons centrale duo is veel te langzaam. Ik heb ook zeker vertrouwen in Martin. Heeft ook zijn fouten gemaakt maar scoort zeker een dikke voldoende, enkel dit jaar vrees ik dat ie niet voldoet aan de vraag. Als je ziet wat er nu weg is en wat daar voor terug is gekomen zie ik toch zeker achteruitgang.
JPB aardige voetballer maar ik schat Elia toch hoger in, Diks mag de schoenen van Karsdorp nog niet strikken en de mogelijke opvolger van Kongolo, Haps dus, al helemaal niet. Ik hoop dat ik het verkeerd ziet en laat me graag verrassen..
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 04 juli 2017 - 22:23   quote  deeplink  
Balans maak ik op begin september.
Afgezet tegen wat ik voor verwachtingen heb komend seizoen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 04 juli 2017 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 juli 2017 - 21:46 schreef van geil het volgende:

[..]

Ze mogen wat mij betreft op het forum posten.
Zou wel ideaal zijn. Hoeft er verder geen groot nieuwsbericht van gemaakt worden ;)
van geil
 van geil - dinsdag 04 juli 2017 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 juli 2017 - 22:28 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Zou wel ideaal zijn. Hoeft er verder geen groot nieuwsbericht van gemaakt worden ;)
Precies :)
MMM
 MMM - dinsdag 04 juli 2017 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 juli 2017 - 21:46 schreef van geil het volgende:

[..]

Ze mogen wat mij betreft op het forum posten.
Rutten niet
van geil
 van geil - dinsdag 04 juli 2017 - 23:06   quote  deeplink  
Ik sluit niemand uit, we zijn allemaal een beetje getikt hier natuurlijk.
JanM
 JanM - dinsdag 04 juli 2017 - 23:31   quote  deeplink  
Volgens mij mis je die snelheid van CV's niet zozeer in de CL maar vooral tegen minder sterke ploegen die tegen ons op de counter spelen ...
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 04 juli 2017 - 23:47   quote  deeplink  
Eric en Jan-Arie leggen het ook qua handelingssnelheid af in de CL.
Maar ook met de selectie van vorig jaar zou je gewoon 4e worden in de CL.

De weg omhoog gaat nog steeds door, maar top kan het nog niet zijn.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 05 juli 2017 - 06:54   quote  deeplink  
We weten niet wat er nog bij komt. Wie weet verrast het ons.
Maar als ze niets halen omdat wat ze willen kopen niet haalbaar blijkt, vind ik dat realistischer dan te gaan voor middelmaat omdat het moet.

Over de verkopen, we hebben verdomd goede prijzen ontvangen als ik zie waarvoor sommige spelers uit landen van de hand gaan, bijvoorbeeld:
Verdediger Matthias Ginter (23) gaat
van Borussia Dortmund naar Borussia
Mönchengladbach.Met de transfer van de
veertienvoudig Duits international is,
exclusief bonussen,ongeveer 17 miljoen
euro gemoeid.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 05 juli 2017 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2017 - 06:54 schreef Stylzz het volgende:
We weten niet wat er nog bij komt. Wie weet verrast het ons.
Maar als ze niets halen omdat wat ze willen kopen niet haalbaar blijkt, vind ik dat realistischer dan te gaan voor middelmaat omdat het moet.

Over de verkopen, we hebben verdomd goede prijzen ontvangen als ik zie waarvoor sommige spelers uit landen van de hand gaan, bijvoorbeeld:
Verdediger Matthias Ginter (23) gaat
van Borussia Dortmund naar Borussia
Mönchengladbach.Met de transfer van de
veertienvoudig Duits international is,
exclusief bonussen,ongeveer 17 miljoen
euro gemoeid.
Ben wel benieuwd omdat wat er in het AD staat waar is.
We hebben lijstjes en schaduwlijstjes maar geen geld..
Dat excuus is nu voorbij en dus is het te hopen dat t geen excuus is,al zijn de eerste 3 aankopen via bord op de schoot scouting
Stylzz
 Stylzz - woensdag 05 juli 2017 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2017 - 09:30 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd omdat wat er in het AD staat waar is.
We hebben lijstjes en schaduwlijstjes maar geen geld..
Dat excuus is nu voorbij en dus is het te hopen dat t geen excuus is,al zijn de eerste 3 aankopen via bord op de schoot scouting
T is moeilijke materie.
Veel factoren.
1. Geld
2. Salaris
3. De Eredivisie
4. Kunstgras
5. Andere geïnteresseerde clubs.
6. etc.

En de posities waarop wij vooral zoeken op dit moment. Linksback, links-/rechtsbuiten bijvoorbeeld, die zijn dun gezaaid hoor, kwalitatief.
van geil
 van geil - woensdag 05 juli 2017 - 12:56   quote  deeplink  
Nog geen geruchten vandaag ?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 05 juli 2017 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2017 - 11:18 schreef Stylzz het volgende:

[..]

T is moeilijke materie.
Veel factoren.
1. Geld
2. Salaris
3. De Eredivisie
4. Kunstgras
5. Andere geïnteresseerde clubs.
6. etc.

En de posities waarop wij vooral zoeken op dit moment. Linksback, links-/rechtsbuiten bijvoorbeeld, die zijn dun gezaaid hoor, kwalitatief.
Is ook wel zo ,een feitje van een aantal jaren terug is ook dat Feyenoord geen vreemdelingenlegioen meer wou in de selectie...Nederlandstalig was een belangerijk punt geworden.
Er is altijd wel iets te vinden idd
analist
 analist - woensdag 05 juli 2017 - 13:31   quote  deeplink  
Jan Boskamp een Feijenoorder in hart en nieren, woont in Belgie. Niet een Belgisch talent naar Feijenoord. Is vreemd of niet ???
johan mansveld
 johan mansveld - woensdag 05 juli 2017 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2017 - 13:31 schreef analist het volgende:
Jan Boskamp een Feijenoorder in hart en nieren, woont in Belgie. Niet een Belgisch talent naar Feijenoord. Is vreemd of niet ???
Ik vrees dan Jantje niet bepaald geloofwaardig overkomt. En trouwens, als hij een speler opnoemt weet je nog niets, want hij spreekt alles verkeerd uit haha
johan mansveld
 johan mansveld - woensdag 05 juli 2017 - 13:36   quote  deeplink  
Hij heeft Dijks gescout en nu hebben we Diks hahaha
MMM
 MMM - woensdag 05 juli 2017 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2017 - 13:35 schreef johan mansveld het volgende:

[..]

Ik vrees dan Jantje niet bepaald geloofwaardig overkomt. En trouwens, als hij een speler opnoemt weet je nog niets, want hij spreekt alles verkeerd uit haha
Was scout voor Feyenoord in België. Totdat hij daar bij wedstrijden andere scouts van Feyenoord tegenkwam, toen zei die zoek het maar lekker uit.
netsurfer
 netsurfer - woensdag 05 juli 2017 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2017 - 13:36 schreef johan mansveld het volgende:
Hij heeft Dijks gescout en nu hebben we Diks hahaha
:)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 05 juli 2017 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2017 - 12:56 schreef van geil het volgende:
Nog geen geruchten vandaag ?
Ik hoorde dat Henk een geslachtsziekte heeft opgelopen..hoorde het he, heb het niet geverifieerd..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 05 juli 2017 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2017 - 13:36 schreef johan mansveld het volgende:
Hij heeft Dijks gescout en nu hebben we Diks hahaha
Ghehe..
van geil
 van geil - woensdag 05 juli 2017 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2017 - 13:36 schreef johan mansveld het volgende:
Hij heeft Dijks gescout en nu hebben we Diks hahaha
Hahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.4370779