|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Berghuis kan 11 zijn, de rest geen idee |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: maar dan wel dat de miljoenen in Rotterdam komen ik zou het wel jammer vinden |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: ja een beetje dom van MvG |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: nee 4 komt misschien eerst of minder zelfs |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
PSV verkoopt Guardado voor een bedrag tussen de 2 en 3 miljoen euro ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Knoester heeft overigens geen rugnummer. Zal dus wel verhuurd worden. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 juli 2017 - 11:52 schreef kenny het volgende:heb liever weghorst dan kramer als pinchhitter , schuurman heeft misschien wat meer tijd nodig en het helpt ook niet als je een jaar op de bank zit bij willem 2 Robertha was ook wel goed geweest |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: ik zou het ook niet leuk vinden |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: 13 wordt nooit gebruikt |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 juli 2017 - 20:06 schreef RenatoBos het volgende:Onze vrienden uit Amsterdom hebben ook pech zeg, halen ze een nieuwe keeper die blijkbaar nog niet gewend was om en groupe te douchen.. [ afbeelding ] vind je dat maakt mij niks uit lees ik helemaal niet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dan moeten we het al helemaal niet doen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Janssen is in 010 :D heel Twitter in paniek |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
quote: Klopt idd. Zou dat wat betekenen? Zal toch niet..... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Blijft bijzonder ja.
Vakantie, mooi weer en koopavond. Kan er toch zijn zonder dat het iets met voetbal te maken heeft |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Is een Brabander , wat doet hij in Rotterdam , zou zo maar kunnen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: tja, hij heeft 4 jaar bij ons gespeeld, dus zal wel wat contacten hebben overgehouden aan die periode mag je verwachten.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: nee eerst de bankzitters verkopen dan een zeer goeie buitenlandse scorende spits kopen dan kijken wat ze voor Jorgensen willen betalen als er belangstelling is en dan Berghuis terug halen en een goeie links back halen weltrusten |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: nee eerst de bankzitters verkopen dan een zeer goeie buitenlandse scorende spits kopen dan kijken wat ze voor Jorgensen willen betalen als er belangstelling is en dan Berghuis terug halen en een goeie links back halen weltrusten |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 juli 2017 - 23:36 schreef de bluffer het volgende:[..] nee eerst de bankzitters verkopen dan een zeer goeie buitenlandse scorende spits kopen dan kijken wat ze voor Jorgensen willen betalen als er belangstelling is en dan Berghuis terug halen en een goeie links back halen weltrusten Ik zou niet weten waarom je eerst de overbodige spelers moet lozen voordat je 2-3 directe aanwinsten erbij kan halen? Je gaat natuurlijk geen topspits aantrekken zolong Jorgensen er nog is, maar een vervanger voor Kongolo en 1-2 buitenspelers hebben we hoe dan ook nodig. Of er nou nog wat vertrekt of niet. Een vervanger voor Kuyt is ook geen overbodige luxe trouwens. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
T derhen igen, du har helt ret ingen af Bluffert. Foretrække at sælge spillere først unødvendige fordi vi har en hel del. Han siger det vil sige gør ikke kende aaarom han kan gøre, fordi han er en smule fjollet.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 juli 2017 - 00:09 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ik zou niet weten waarom je eerst de overbodige spelers moet lozen voordat je 2-3 directe aanwinsten erbij kan halen? Je gaat natuurlijk geen topspits aantrekken zolong Jorgensen er nog is, maar een vervanger voor Kongolo en 1-2 buitenspelers hebben we hoe dan ook nodig. Of er nou nog wat vertrekt of niet. Een vervanger voor Kuyt is ook geen overbodige luxe trouwens. Plus het feit dat anders andere spelers ook eieren voor hun geld kiezen. Ik denk dan zeker aan Vilhena en Jorgensen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Al zullen resterende basisspelers wel de vraag meedragen of er in deze situatie nog wel nieuw succes te behalen valt. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Natuurlijk is er wel nieuw succes te behalen. Karsdorp en Kongolo waren niet per sé dragende spelers in het elftal en kunnen prima vervangen worden. Sterker nog, met het geld wat er nu is, zou er in beginsel een sterker elftal dan dat van vorig seizoen neergezet moeten worden. Ik denk dat er nog wel een paar top inkopen bij zullen gaan komen, deze zomer. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Verwacht ik ook wel, moet alleen niet te veel tegen transferdeadline gaan plaatshebben. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Marvin Zeegelaar zijn weg naar Feyenoord, bijna in kannen en kruiken
Zegt: @bancadadeleao |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zal wel tis een snavel he.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Iemand uit Sodom is niet automatisch een snavel |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Maar is wel verdacht, daarnaast heeft er drie jaar gespeeld, dus ja een snavel.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
.Breaking News : Marvin Zeegelaar of @Sporting_CP is of to @feyenoord on a 1 year loan with a buy option . #SportingCP #feyenoord |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Riedewald weg bij Ajax en in Lisse waar #Feyenoord speelt zingt zijn naam alweer rond... Zou wat zijn..
Riedewald werd eerder met #feyenoord in verband gebracht, maar voor hem zijn er uiteraard ook meer mogelijkheden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Riedewald heeft al gezegd dat dit niet waar is |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zo te zien zijn ze bij Sporting er niet rouwig om |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Sporting is waarschijnlijk niet waar. Supporters willen m graag kwijt |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Nou beloofd veel goeds dan |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ze hebben Coentrao terug |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ja maar ze zullen er niet graag van af willen als ie het goed gedaan heeft.. Dan eerder een prima back-up |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|