|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Is een must , Toornstra heeft het eventjes goed ingevuld maar stond vaak buitenspeler. De power en goals van Kuyt waren zo belangrijk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Van Bronckhorst: een linksback, iemand in het centrum en iemand voorin. We zijn bezig. De komende weken moet het duidelijk worden." #lisfey
1 iemand maar voorin? Kuyt, Elia en Berghuis kwijt!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 juli 2017 - 18:07 schreef van geil het volgende:[..] Is een must , Toornstra heeft het eventjes goed ingevuld maar stond vaak buitenspeler. De power en goals van Kuyt waren zo belangrijk. Hij werd pas op de buitenpositie gezet toen hij bij Feyenoord kwam. Daarvoor speelde altijd bij elke club als 10. Werd ook als 10 gehaald van Utrecht, omdat hij daar een goed seizoen draaide op die positie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja en dit seizoen weinig als buitenspeler gespeeld |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Precies dat en weer 1 van zijn beste seizoenen gedraaid |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Gustavson en Nelom waren wéér drama vandaag......... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 juli 2017 - 19:15 schreef Fart het volgende:[..] Hij werd pas op de buitenpositie gezet toen hij bij Feyenoord kwam. Daarvoor speelde altijd bij elke club als 10. Werd ook als 10 gehaald van Utrecht, omdat hij daar een goed seizoen draaide op die positie. Mag jij denken, maar zonder Kuyt waren we in de verste verte niet zo ver gekomen. Dat denk ik. Dus in mijn ogen is een vervanger een must. Ps Speelde bij Utrecht ook vaak hangend rechts Toornstra, en bij ons ook dit seizoen zowel links(blessure Elia) als rechts.Pas toen Kuyt afviel op 10.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 juli 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Morgen word er weer een nieuwe speler gepresenteerd |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
OP zondag? Dat zou bijzonder zijn |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 juli 2017 - 19:47 schreef van geil het volgende:[..] Mag jij denken, maar zonder Kuyt waren we in de verste verte niet zo ver gekomen. Dat denk ik. Dus in mijn ogen is een vervanger een must. Ps Speelde bij Utrecht ook vaak hangend rechts, en bij ons ook dit seizoen zowel links(blessure Elia) als rechts. Speelde bij Utrecht bijna altijd vanaf de nummer 10 positie en niet als buitenspeler.
En hoeveel wedstrijden heeft hij in totaal als vervanger van Elia gespeeld? 1? 2 wedstrijden? Verder zeg ik ook niet dat wij zonder Kuyt zover waren gekomen, sterker nog ik heb het helemaal niet over Kuyt gehad. Ging mij om Jens en dat hij die nummer 10 positie naar mijn mening best kan invullen. Als hij dit seizoen ook in uitwedstrijden gaat scoren is hij wat mij betreft de onomstreden nummer 10 van Feyenoord.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 juli 2017 door Fart -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Euhm je hebt gelijk ik las het verkeerd.. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
quote: Grapjas. P.s. als ze echt voor Zeegelaar gaan dan schaffen we de scouting maar af. In zn hele leven 2 x meer dan 20 wedstrijden gespeeld. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat gaat Toornstra niet volhouden in zijn eentje, Overigens speelde Kuyt dit seizoen zelfs een wedstrijd meer als het jaar ervoor. Was in 39 wedstrijden actief, tegen 38 het jaar ervoor; Wikepedia. @Fart PS de discussie ging over Kuyt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 juli 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Riedewald is wel een hardnekkig gerucht ook al zegt hij zelf van niet |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Jij had het over een vervanger van Kuyt Geile en ik zie Jens een geschikte speler als vervanger voor Kuyt, dus indirect hadden we het ook over Jens. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 juli 2017 - 19:59 schreef Fart het volgende:Jij had het over een vervanger van Kuyt Geile en ik zie Jens een geschikte speler als vervanger voor Kuyt, dus indirect hadden we het ook over Jens. Dan noemen we het de vervanger voor Toornstra, mij ook prima. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Snap je het zelf nog? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ja ik wel, 2 mensen voor 1 positie is vrij normaal. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Liep eerst altijd op nikies, nu op adidas. Maar mis mijn nikies wel |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Van mij mag hij komen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
16 juli open dag dacht ik. Dat is nog n week. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Vanwaar deze info, Twitter? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
20 jaar en kan op drie posities spelen (links back, cv en verdedigende middenvelder). En heeft al de nodige ervaring. Lijkt mij een prima aankoop, eigenlijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja maar niets officieels |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Martin heeft meegelezen . @windoweyes
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Meerdere clubs hebben interesse in hem.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Van mij mag hij komen en dat was Tete ook |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 juli 2017 - 19:56 schreef van geil het volgende:Dat gaat Toornstra niet volhouden in zijn eentje, Overigens speelde Kuyt dit seizoen zelfs een wedstrijd meer als het jaar ervoor. Was in 39 wedstrijden actief, tegen 38 het jaar ervoor; Wikepedia. @Fart PS de discussie ging over Kuyt. DIt jaar wel veel als invaller, vorige jaar als basisspeler
http://nl.soccerway.com/players/dirk-kuyt/45/ In Eredivisie bijna 500 minuten = 4,5 hele wedstrijd minder.
Overal heeft Feyenoord 6 wedstrijden europees meer 1 JC schaal meer 2 wedstrijden beker minder === 5 wedstrijden meer heeft gespeeld.
Terwijl Kuyt maar in 1 wedstrijd meer dan het jaar ervoor minuten heeft gemaakt. Procentueel dus duidelijk minder. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Altijd groot fan van Kuyt geweest, om zijn positie op het veld is hij niet onmisbaar. Om zijn drive om te winnen en ervaring wel. Wat mij betreft koopt Feyenoord dus een ervaren speler met een enorme drive ongeacht de positie in het veld. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: dan kan er nog veel gebeuren buiten eigen jeugdspelers hoop ik wel dat er dan wel meer dan 3 nieuws spelers uit de heli komen. Berghuis komt iets later wel |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Verhalen,overal verhalen. Nergens bronnen. |
|
|
|