|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat weet ik niet. Zal ook niet. Maar een speler gaat altijd het gesprek aan met geïnteresseerde clubs, tenzij je morele bezwaren hebt. Sowieso om de prijs, plus zijn eigen salaris enzo op te krikken. Dat hoort toch bij de strategie. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Stylzz vergeet blijkbaar even dat jij i.t.t. ons stervelingen wèl bij al die gesprekken aanwezig bent ;-P |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
NEWS | Feyenoord is chasing Dutch Sporting Lissabon left back Marvin Zeegelaar and is hoping to sign him later this week. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 09 juli 2017 - 19:41 schreef MMM het volgende:NEWS | Feyenoord is chasing Dutch Sporting Lissabon left back Marvin Zeegelaar and is hoping to sign him later this week. Dit is niet leuk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
De Nelom van Sporting, als je de reacties op Twitter leest.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 09 juli 2017 - 19:41 schreef MMM het volgende:NEWS | Feyenoord is chasing Dutch Sporting Lissabon left back Marvin Zeegelaar and is hoping to sign him later this week. Nee, is ook niet waar. |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
quote:Op zondag 09 juli 2017 - 19:32 schreef Stylzz het volgende:Oké, hypothese. Speler getoetst. Ja hoor, wil wel. Wil wel praten. PSV vraagt aan speler, hey. Derrick, wilde gij nie bij ons spelen? Derrick zegt, tuurlijk, kunnen altijd praten! Hey Derrick, bij ons kom je in de basis, bij ons PSV., Hey Derrick, bij ons moet je wel de concurrentie aan met de huidige verdedigers. Oh nou, dan kies ik voor PSV, wil ik lekker niet naar Feyenoord. Het is grote flauwekul natuurlijk. Ze geven De Weijs de kans centraal achterin, dat heb ik cocu en de weijs horen zeggen in de media. Dan ga je die lange slungel niets garanderen natuurlijk. Het is een geldkwestie en niet anders. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 09 juli 2017 - 19:43 schreef johan mansveld het volgende:[..] Het is grote flauwekul natuurlijk. Ze geven De Weijs de kans centraal achterin, dat heb ik cocu en de weijs horen zeggen in de media. Dan ga je die lange slungel niets garanderen natuurlijk. Het is een geldkwestie en niet anders. Zie boven. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 09 juli 2017 - 19:41 schreef MMM het volgende:NEWS | Feyenoord is chasing Dutch Sporting Lissabon left back Marvin Zeegelaar and is hoping to sign him later this week. Dat @Kuiptalk baseert zich op dezelfde onzin als ik gisteren plaatste |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
Wedden dat Haps nu snel komt. Maar op basis van de 2e seizoenshelft ging ik voor een buitenlander. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Net geplaatst door Kuiptalk, zit vaak erg goed |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Kuiptalk was de eerste die het van Luckassen vermeldde. Zit wel dicht bij het vuur geloof ik |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 09 juli 2017 - 19:46 schreef MMM het volgende:[..] Kuiptalk was de eerste die het van Luckassen vermeldde. Zit wel dicht bij het vuur geloof ik Nee, dat was een AZ fansite.
Als je een beetje hetzelfde doet als ik, op Twitter #Feyenoord vaak checken, zie je alle zin en onzin voorbij komen en is de bron heel snel gevonden.
Zeegelaar geloof ik niet in op die basis, maar we gaan t zien |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En toen kwam Riedewald uit de hoge hoed :) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 09 juli 2017 - 19:47 schreef Stylzz het volgende:[..] Nee, dat was een AZ fansite. Als je een beetje hetzelfde doet als ik, op Twitter #Feyenoord vaak checken, zie je alle zin en onzin voorbij komen en is de bron heel snel gevonden. Zeegelaar geloof ik niet in op die basis, maar we gaan t zien Serieus? Oke duidelijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dit was de bron/eerste: Bancada de Leão @bancadadeleao Marvin Zeegelaar zijn weg naar Feyenoord, bijna in kannen en kruiken 07:45 - 8 jul. 2017
Daarna lachten ongeveer 100 sporting fans zich dood en deden alsof ze t heel erg vonden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zeegelaar zou ik echt niet begrijpen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Misschien moeten wij Nelom vereren op Twitter. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Keep your hands off our leader. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geloven ze niet, ze denken toch al dat we massaal aan de drugs zitten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik verwacht wel iets out of the blue. Net zoals Jørgensen destijds. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vrees dat hij er dan al lang geweest was Ar. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Feyenoord hoopt zich deze week te versterken met Marvin Zeegelaar. Dit schrijft KuipTalk. De Rotterdamse club hoopt de linksback van Sporting Lissabon, die afgelopen seizoen twintig keer in actie kwam in de Liga NOS, later deze week te presenteren als aanwinst voor het nieuwe seizoen.
Bij Feyenoord moet Zeegelaar Terence Kongolo opvolgen, die vorige week zijn transfer naar AS Monaco afrondde. De naam van de 26-jarige verdediger wordt al enkele dagen genoemd onder supporters op social media. In Portugal werd eerder gesproken van een mogelijke verhuurperiode met een optie tot koop. Het contract van de oud-spelers van onder andere Ajax, Espanyol B, Elazigspor en Rio Ave bij Sporting loopt door tot medio 2020. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 09 juli 2017 - 19:51 schreef Stylzz het volgende:[..] Dit was de bron/eerste: Bancada de Leão @bancadadeleao Marvin Zeegelaar zijn weg naar Feyenoord, bijna in kannen en kruiken 07:45 - 8 jul. 2017 Daarna lachten ongeveer 100 sporting fans zich dood en deden alsof ze t heel erg vonden. https://twitter.com/KuipTalk/status/881961841748004864
Deze is van Kuiptalk op 3 juli. Noemde hij Zeegelaar in lijstje met andere. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Interesse in Jairo Riedewald is wel degelijk serieus,Feyenoord zou al met Riedewald gesproken hebben #Feyenoord
Twitter FRwatchers
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 juli 2017 door MMM -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
Volgens zowel Mikos G. als Martijn K. is de kans p het aantrekken van Zeegelaar enof Riedewald nihil. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 09 juli 2017 - 20:23 schreef johan mansveld het volgende:Volgens zowel Mikos G. als Martijn K. is de kans p het aantrekken van Zeegelaar enof Riedewald nihil. Dus de pogingen zijn er volgens hun. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Stort de miljoenen dan maar op Varkenoord. Liever onderuit met eigen talent dan dit soort namen. Vond Diks al apart, mag toch hopen dat een Zeegelaar niet serieus overwogen wordt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 09 juli 2017 - 20:45 schreef MightyAce het volgende:Stort de miljoenen dan maar op Varkenoord. Liever onderuit met eigen talent dan dit soort namen. Vond Diks al apart, mag toch hopen dat een Zeegelaar niet serieus overwogen wordt. Varkenoord is weer een beetje in de vergetelheid aan het raken. Komen alleen echt aan bod als (financieel) de nood aan de man is, vind ik echt jammer.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Misschien is de huidige lichting niet denderend? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 09 juli 2017 - 20:51 schreef tomson het volgende:[..] Varkenoord is weer een beetje in de vergetelheid aan het raken. Komen alleen echt aan bod als (financieel) de nood aan de man is, vind ik echt jammer.. Even afwachten , er zit momenteel best veel jeugd in de selectie, of dat zo blijft , dat weten we nog niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Al vaker gezegd is ook zo. Roepen vrij veel mensen die vaak jeugd kijken, muv bluffer, de lichting nu onder 19 heeft weer potentie |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dat is eigenlijk geen excuus, dan moet je dus in een wat jonger traject gaan ..qua scouting . Ik bedoel daarmee dat er gekeken had moeten worden naar spelers van 17 /18 jaar . En dus eigenlijk nog steeds. Kun je inderdaad daar beter geld inpompen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Dat heeft toch ook een oorzaak waarschijnlijk ? Beleid, financiën, bezetting van de staf ? Is tenslotte ook compleet veranderd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 09 juli 2017 - 20:59 schreef tomson het volgende:[..] Dat heeft toch ook een oorzaak waarschijnlijk ? Beleid, financiën, bezetting van de staf ? Is tenslotte ook compleet veranderd. Eens, en dat zie je aankomen , dus had daar veel energie in gelegd moeten worden . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vind ik te makkelijk. Soms zit het er gewoon niet in. Er is voldoende in geïnvesteerd Sterker nog er gaat elk jaar meer heen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 09 juli 2017 - 21:04 schreef Stylzz het volgende:Vind ik te makkelijk. Soms zit het er gewoon niet in. Er is voldoende in geïnvesteerd Sterker nog er gaat elk jaar meer heen Ik doelde specifiek op de namen die nu rondzingen. Ik zou ze stuk voor stuk overslaan en in je opleiding investeren. Want dit slaat allemaal nergens op |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Leon had een paar jonge spelers, en zo'n talent van Az en ook een Amrabat (in een eerder stadium) Ik bedoel als je constateer dat je het niet hebt in de jeugd, dan kaap je toch dat soort jeugdspelers weg, is ook veel goedkoper Natuurlijk kun je niet alles oppikken , maar zoek in ieder geval gericht wat je nodig hebt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 09 juli 2017 - 20:56 schreef van geil het volgende:[..] Dat is eigenlijk geen excuus, dan moet je dus in een wat jonger traject gaan ..qua scouting . Ik bedoel daarmee dat er gekeken had moeten worden naar spelers van 17 /18 jaar . En dus eigenlijk nog steeds. Kun je inderdaad daar beter geld inpompen. Jawel, maar het gaat ook om het hier en nu. Die jongens zijn lang niet klaar voor het grote werk. Het verwachtingspatroon is weer hoger, iedereen verwacht minimaal een 2e plek, bekerwinst en eventueel een Europees succes, dan kun je niet met baby's aankomen zetten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het punt is Ar , het hier en nu is in het verleden ontwikkeld. |
|
|
|