|
|
van geil
|
|
|
Van Geel over Amrabat bijvoorbeeld, even beknopt. We volgen hem al jaren , deze jongen heeft veel potentie om nog meer stappen te maken , het wordt breed gedragen in de club dat hij komt. Prima, maar waarom dan bijvoorbeeld niet wat jaren eerder in plaats van voor 4 miljoen. We hadden hem toen ook op de korrel, en dan is hij gratis. Geen kritiek overigens, maar een andere manier van denken. Zeker als je dan nu constateert en leest dat we zo'n speler niet in de jeugd hadden/hebben. ( al betwist ik dat even in dit voorbeeld, want die hamer is een identieke speler en misschien wel beter)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 juli 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Klopt ja. Wel voor een deel natuurlijk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Spelers kunnen ook pas op latere leeftijd een doorbraak vertonen. Daarbij is zo'n speler in staat om in een nieuwe omgeving te gedijen. En komt meer bij kijken dan uisluitend conclusies in 4 regeltjes. Vincent Jansen, mooi voorbeeld. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dan was dus de piramide perfect geweest, maar goed dat hebben we niet. De simpele oplossing is dan overnemen en verhuren , desnoods aan de club waar je ze wegkaapt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
On-topic Ik verwacht wel wat actie deze week vanwege de open dag. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dat kan Van Geel echt geen reet schelen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Precies... Diks & Amrabat die heli in en vlieg m erin hahaha |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Paar jeugdspelers erbij en vol is ie |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als ze maar van de schietstoel afblijven ! |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Het is nu eenmaal het geruchten topic. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En als ik eerlijk ben, zou ik liever in de zon met de ballen in het zand met een lekker wijf en een goed salaris op het strand liggen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 09 juli 2017 - 23:12 schreef van geil het volgende:En als ik eerlijk ben, zou ik liever in de zon met de ballen in het zand met een lekker wijf en een goed salaris op het strand liggen. En als ik eerlijk ben, denk ik dat we Botteghin kunnen missen en aar makkelijk een gelijkwaardige vervanger voor kunnen halen of misschien in Van Beek later wel hebben.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 juli 2017 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vandaag echt nieuws verwacht ik. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord baalt flink van mislopen Luckassen.
Wees heel blij Feyenoord, 6 miljoen bespaard op middelmaat. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Berghuis verloopt nog moeizaam.
Rondom Haps stil, Mikos Gouka gelooft niet dat Zeegelaar naar de Eredivisie wilt.
Wie dan? Verrassing? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord baalt dat die Luckassen niet komt, waarom dan, wees blij die wilde blijkbaar toch niet graag.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wordt door geruchten sites gezegd, nog geen Feyenoord-betrokkene is over überhaupt interesse gequote. |
|
|
|
|
analist
|
|
|
Had gekeken naar het nationale elftal van jong Argentinie -19 jr. Goede harde verdedigers. Waren diverse scouts behoudens Feijenoord |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hier wel een quote: "ALs je nu geforceerd spelers gaat halen betaal je het hoogste bedrag. Vqn Persie bv is er zo een. Dit hoort bij de afdeling geduld." Aldus Gudde,in de Volkskrant.
Maand augustus, mensen, daar ligt het spel pas open. Dan willen clubs verkopen en verhuren. Dan kan het ook mislukken. En dan kan alles de schuld krijgen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 10 juli 2017 - 08:29 schreef RenatoBos het volgende:Feyenoord baalt dat die Luckassen niet komt, waarom dan, wees blij die wilde blijkbaar toch niet graag.. En kan er niks van. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 10 juli 2017 - 08:29 schreef RenatoBos het volgende:Feyenoord baalt dat die Luckassen niet komt, waarom dan, wees blij die wilde blijkbaar toch niet graag.. Precies |
|
|
|
|
Zoon van Geile (g-ch
|
|
|
Nu maar hopen dat de geruchten rondom Zeegelaar ook een slechte grap blijken te zijn... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 10 juli 2017 - 08:42 schreef analist het volgende:Had gekeken naar het nationale elftal van jong Argentinie -19 jr. Goede harde verdedigers. Waren diverse scouts behoudens Feijenoord En dat heb jij kunnen waarnemen dat die er niet waren..(?) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Sowieso zat er 1 scout van Feyenoord, want die zit écht ooooveral. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 10 juli 2017 - 08:42 schreef analist het volgende:Had gekeken naar het nationale elftal van jong Argentinie -19 jr. Goede harde verdedigers. Waren diverse scouts behoudens Feijenoord Welk land is dat, jong Argentinië? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Oud Brazilië boven de 50? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Yep. Het nationale team hé. Daar loopt heel veel ervaring. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 10 juli 2017 - 07:44 schreef Stylzz het volgende:[..] En als ik eerlijk ben, denk ik dat we Botteghin kunnen missen en aar makkelijk een gelijkwaardige vervanger voor kunnen halen of misschien in Van Beek later wel hebben. Welke gelijke vervanger dan, niet hier in Nederland dan moet je wel in het Buienland kijken en dat kost miljoenen |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
De spil zo veel mogelijk in stand houden, graag. Anders beginnen we het seizoen met een elftal dat van los zand aan elkaar hangt. We zijn al genoeg verdedigers kwijt geraakt. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Van Bronckhorst heeft het alleen maar over jeugdige talenten en over jonge spelers waar we naar kijken welke kant met hen doorgaan. Niet over de vaste bankzitters wat we daarmee gaan doen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op maandag 10 juli 2017 - 10:55 schreef de bluffer het volgende:Van Bronckhorst heeft het alleen maar over jeugdige talenten en over jonge spelers waar we naar kijken welke kant met hen doorgaan. Niet over de vaste bankzitters wat we daarmee gaan doen Die mogen uitkijken naar andere clubs. |
|
|
|
|
jay24are
|
|
|
Ik heb dit weekend weer lekker zitten scouten (stiekem is het gewoon fifa spelen), en stuitte op linksback Cheik Keita. Een groeibriljantje. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Martin is hartstikke druk. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Dammers is naar Fortuna, naar het schijnt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
100% dat er nu een centrale verdediger bij komt. Van Beek nog lang niet terug, alleen van der Heijden en Botteghin nog over. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Is juist goed: grotere kans op succesvolle transfers. Neem Berghuis: Watford weet dat Feyenoord en Berghuis dolgraag willen. Gevolg is dat ze lekker afwachten. In alle stilte is het veel minder moeilijk onderhandelen en niets horen betekent niet per definitie dat er niets gebeurt, al wekken velen hier tot vervelends toe wel die indruk.
Ik heb geen glazen bol, maar het zou mij niet verbazen als uiteindelijk Van Persie, Berghuis, Riedewald of Haps, St. Juste en nog een verrassende spits worden aangetrokken de komende weken ... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Die laatste moet ook echt. Wat als Nicolai geblesseerd raakt. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: ja maar niemand heeft zich nog gemeld gewoon op markplaats zetten met de goedkoopste prijs er bij |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 10 juli 2017 - 12:09 schreef MMM het volgende:100% dat er nu een centrale verdediger bij komt. Van Beek nog lang niet terug, alleen van der Heijden en Botteghin nog over. Of ze zien in Tapia een cv? Amrabat daarom gehaald voor middenveld? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 10 juli 2017 - 12:10 schreef JanM het volgende:[..] Is juist goed: grotere kans op succesvolle transfers. Neem Berghuis: Watford weet dat Feyenoord en Berghuis dolgraag willen. Gevolg is dat ze lekker afwachten. In alle stilte is het veel minder moeilijk onderhandelen en niets horen betekent niet per definitie dat er niets gebeurt, al wekken velen hier tot vervelends toe wel die indruk. Ik heb geen glazen bol, maar het zou mij niet verbazen als uiteindelijk Van Persie, Berghuis, Riedewald of Haps, St. Juste en nog een verrassende spits worden aangetrokken de komende weken ... Afwachten, maak me wel wat zorgen. |
|
|
|