|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kadioglu kan je beter op de bank hebben dan Veijnovic of Gustavson en Tapia |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Of een lege bank om wissels te voorkomen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T wordt weer een rustige dag |
|
|
|
|
Gleezy
|
|
|
Badstuber is transfervrij. Zou dat een aanwinst zijn? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ruiz en Douglas staan in de uitverkoop. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Woudenberg eens echt de kans geven ! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Douglas niet meer gevolgd, maar was wel een goede speler. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ruiz zal meer kosten dan Zeegelaar Douglas is goedkoper dan zou ik gaan praten en voor de LB zou ik proberen Hidde ter Avest van de Tukkers of St. Juste van de Friezen proberen los te krijgen of Haps |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: wat is zijn jaar salaris |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 juli 2017 - 13:59 schreef de bluffer het volgende:[..] Ruiz zal meer kosten dan Zeegelaar Douglas is goedkoper dan zou ik gaan praten en voor de LB zou ik proberen Hidde ter Avest van de Tukkers of St. Juste van de Friezen proberen los te krijgen of Haps Ter Avest is RB ipv LB |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Vrees dat ze het gaan betalen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Arjanb22
|
|
|
Blijkbaar shoppen we intensief bij Sporting Portugal .....er vanuit gaande dat we Bas niet kunnen betalen (voor de 2e spits positie ; ), zou je toch een mooie package deal kunnen maken als je Zeegelaar, Bryan Ruiz en Douglas weg kunt halen daar. Daar allemaal geen basisspeler, maar zeker goed genoeg voor de eredivisie.
Met Ruiz heb je je 2e spitsprobleem opgelost en je kunt hem als linksbuiten opstellen. Tuurlijk 31, maar wel stapel ervaring.
Douglas - sterke fysieke verdediger - mooi als je met veel wedstrijden kunt kiezen uit een roulatie Botteghin - vd Heijden en Douglas in het midden...29, dus geen restwaarde, maar als je hem goedkoop kunt krijgen, waarom niet.
Zeegelaar is geen 5 miljoen waard, maar is geen slechte...zeker niet voor de eredivisie. Huur met optie tot koop (3 miljoen max)... |
|
|
|
|
Arjanb22
|
|
|
Wat is het verhaal rondom Toljan (linksback) van Hoffenheim...jonge gast (22), transferwaarde 2/3 miljoen...duits jeugdinternational.....kan een hele goeie worden! Aflopend contract als ik me niet vergis.... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Ik denk ook dat ze het gewoon gaan betalen, en ik denk dat die prijs best wel markt conform is. De prijzen stijgen overal, dus ook Bin de Portugese handelshuizen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Is het een idee om Tapia een linie naar achteren te laten spelen op de CV plek als uitprobeersel...? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 juli 2017 - 17:59 schreef CobusIII het volgende:Is het een idee om Tapia een linie naar achteren te laten spelen op de CV plek als uitprobeersel...? Nachtmerries |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Dachten ze met van der Heijden ook.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Hoeft niet. FC nep Bayern heeft hem ook een periode op die manier gebruikt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 juli 2017 - 17:44 schreef moa het volgende:[..] Ik denk ook dat ze het gewoon gaan betalen, en ik denk dat die prijs best wel markt conform is. De prijzen stijgen overal, dus ook Bin de Portugese handelshuizen. Ik denk dat ze t niet gaan betalen en gewoon gaan wachten. Zou ik namelijk ook doen. Zeker voor Zeegelaar, die is t nooit waard. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eigenlijk is dat een kromme benadering, in deze fase moet je naar een speler gaan als je hem echt goed vindt , en dan is 5 miljoen peanuts. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee hoor, je wilt een speler en je hebt er een bedrag voor over. Plus Feyenoord wil nog steeds op de centjes letten want ze hebben een hoop te betalen en te realiseren.
Dus het is gewoon verstandig om te wachten, zeker wanneer je weet dat clubs uiteindelijk afscheid willen nemen van bepaalde spelers. Zoals Berghuis. Zoals Zeegelaar. En de markt is nog 2 maanden over. Sommige spelers komen later op de markt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 juli 2017 door Stylzz -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Stylzz heeft een punt, maar geile ook. LB is schaars, dus je moet doorpakken. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
5 miljoen zal Timothy Fosu-Mensah toch niet kosten voor verhuur als hij haal baar is dan zal ik voor hem gaan |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 juli 2017 - 19:15 schreef de bluffer het volgende:5 miljoen zal Timothy Fosu-Mensah toch niet kosten voor verhuur als hij haal baar is dan zal ik voor hem gaan Je gaat toch geen vijf miljoen huur betalen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Maar niet met Zeegelaar, Zeegelaar is een gok. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
fcbalopdak
|
|
|
Ik zeg haal Honda op bij AC. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 juli 2017 - 19:10 schreef van geil het volgende:Eigenlijk is dat een kromme benadering, in deze fase moet je naar een speler gaan als je hem echt goed vindt , en dan is 5 miljoen peanuts. .... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Terney wordt genoemd als optie door journalisten. Celtic.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 juli 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tierney. Maar niet als waarschijnlijk |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Warmerdam wordt ook genoemd, maar minder enthousiast . Lijkt er volgens de journalisten nog niet helemaal klaar voor. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, maar het lijkt wel alsof elke Ajax netnietspeler uiteindelijk bij ons genoemd wordt. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: natuurlijk niet, maar ik zal hem eerder halen dan Zeegelaar |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 juli 2017 - 19:21 schreef Stylzz het volgende:[..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 juli 2017 door de bluffer -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: LB schaars..(?) Bedoel elke club heeft er wel twee toch. Gaat om de juiste.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat huren is een noodverband, moet maar eens afgelopen zijn. Is ook duur uiteindelijk. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 juli 2017 - 21:24 schreef RenatoBos het volgende:[..] LB schaars..(?) Bedoel elke club heeft er wel twee toch. Gaat om de juiste.. We hebben geen linksback meer.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Er lijkt geen nieuws meer te komen vandaag, morgen weer een dag. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: We hebben er twee Alleen geen goede |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 juli 2017 - 21:24 schreef van geil het volgende:Dat huren is een noodverband, moet maar eens afgelopen zijn. Is ook duur uiteindelijk. Klopt, maar het geeft ook rust en stabiliteit. Stel je huurt bijvoorbeeld Zeegelaar, met optie tot koop. Dan kan je tenminste 1 mindere back in de verkoop doen. En als je dan aan het eind van de transferperiode ergens anders een overbodige betere speler voor een relatief laag bedrag over kan nemen, dan behoort dat ook nog tot de mogelijkheden. |
|
|
|