BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - vrijdag 27 juni 2014 - 18:52   quote  deeplink  
ik persoonlijk zou t een grote aanfluiting vinden.
Pelle is n speler die t niet hoeft te hebben van z'n snelheid of explosiviteit, maar van souplesse kopkracht en fysiek.
kan dus makkelijk nog 6 jaar mee.
heeft ruim 6 miljoen gekost(minimaal) aan salaris huur en transfergeld.
is een van de beste aankopen ooit, heeft nog n contract van DRIE jaar.
en zou dan de deur uit gaan voor de schamele winst van 4 miljoen waar ook nog n's flink wat van af gaat voor transactiekosten etc.
DOM.
van geil
 van geil - vrijdag 27 juni 2014 - 18:57   quote  deeplink  
Armenteros Pec Zwolle?
wel n club die bij hem zou passen qua stijl.
Barabas
 Barabas - vrijdag 27 juni 2014 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juni 2014 - 18:52 schreef van geil het volgende:
ik persoonlijk zou t een grote aanfluiting vinden.
Pelle is n speler die t niet hoeft te hebben van z'n snelheid of explosiviteit, maar van souplesse kopkracht en fysiek.
kan dus makkelijk nog 6 jaar mee.
heeft ruim 6 miljoen gekost(minimaal) aan salaris huur en transfergeld.
is een van de beste aankopen ooit, heeft nog n contract van DRIE jaar.
en zou dan de deur uit gaan voor de schamele winst van 4 miljoen waar ook nog n's flink wat van af gaat voor transactiekosten etc.
DOM.
Denk je dat het zin heeft om iemand die een Ferrari koopt en graag nog even 2 miljoen per jaar in zijn zakken wil steken houdbaar is voor Feyenoord? Stel dat hij het via arbitrage zou afdwingen.... Dan vangen we misschien nog minder ook. En dan heb ik het niet eens gehad over een evt pesthumeur in de kleedkamer... Van de best betaalde speler....
Barabas
 Barabas - vrijdag 27 juni 2014 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juni 2014 - 11:49 schreef sportverteller het volgende:

[..]

Inderdaad een opvallende beweging.
Ik had net ook een opvallende beweging....

De belangstelling viel alleen een beetje tegen.
van geil
 van geil - vrijdag 27 juni 2014 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juni 2014 - 19:00 schreef Barabas het volgende:

[..]

Denk je dat het zin heeft om iemand die een Ferrari koopt en graag nog even 2 miljoen per jaar in zijn zakken wil steken houdbaar is voor Feyenoord? Stel dat hij het via arbitrage zou afdwingen.... Dan vangen we misschien nog minder ook. En dan heb ik het niet eens gehad over een evt pesthumeur in de kleedkamer... Van de best betaalde speler....
met de arbitrage zit je er volledig naast.
in dit geval mag Feyenoord theoretisch zo'n 30 miljoen vragen.
en de rest ben ik ook niet met je eens.
omdat Feyenoord hem beter gewoon n miljoen erbij had kunnen geven.
Barabas
 Barabas - vrijdag 27 juni 2014 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juni 2014 - 19:10 schreef van geil het volgende:

[..]

met de arbitrage zit je er volledig naast.
in dit geval mag Feyenoord theoretisch zo'n 30 miljoen vragen.
en de rest ben ik ook niet met je eens.
omdat Feyenoord hem beter gewoon n miljoen erbij had kunnen geven.
Ik denk dat je in sprookjes gelooft... 30 miljoen...

Die gast gaat weg voor 10 miljoen. Ik zou ook graag meer zien, maar dat is niet realistisch.
Barabas
 Barabas - vrijdag 27 juni 2014 - 19:43   quote  deeplink  
De Vrij en BMI gaan ook niet voor meer dan 10 miljoen weg...

Zou ik ook graag meer voor zien.

Janmaat krijgen we max. 6 voor... Dat is ruim 30 miljoen.

Wedden dat we meer dan 25% mogen investeren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 juni 2014 door Barabas --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 27 juni 2014 - 19:43   quote  deeplink  
Ach bedragen gemeld kloppen vaak niet.
Maar 10 miljoen is voor iemand die 29 is en nog niets gepresteerd heeft gewoon veel geld.
Barabas
 Barabas - vrijdag 27 juni 2014 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juni 2014 - 19:43 schreef Stylzz het volgende:
Ach bedragen gemeld kloppen vaak niet.
Maar 10 miljoen is voor iemand die 29 is en nog niets gepresteerd heeft gewoon veel geld.
Juist! Dat is tenminste realistisch...
van geil
 van geil - vrijdag 27 juni 2014 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juni 2014 - 19:41 schreef Barabas het volgende:

[..]

Ik denk dat je in sprookjes gelooft... 30 miljoen...

Die gast gaat weg voor 10 miljoen. Ik zou ook graag meer zien, maar dat is niet realistisch.
je kunt niet lezen....staat theoretisch voor de arbitrage...10 maal jaarsalaris maal contractduur. maakt dus ong 30 miljoen ja.
die zullen dus in het voordeel van Feyenoord beslissen omdat de kloof tussen 30 en 10 miljoen te groot is ondanks de forse loonsverbetering.
en blijf eens een beetje sjiek in je woordkeuze ipv van n afwijkende mening gelijk tot n dombo te veroordelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 juni 2014 door van geil --
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 27 juni 2014 - 19:49   quote  deeplink  
10 miljoen is goed. Heeft er bij Feyenoord toch geen zin meer in.
van geil
 van geil - vrijdag 27 juni 2014 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juni 2014 - 19:49 schreef FR-Henk het volgende:
10 miljoen is goed. Heeft er bij Feyenoord toch geen zin meer in.
media_l_2028198.jpg
MMM
 MMM - vrijdag 27 juni 2014 - 20:54   quote  deeplink  
Ik ga hem zo missen, fenomenale speler. Echt een geweldenaar!

Hopen op meer dan 10 miljoen.
Barabas
 Barabas - vrijdag 27 juni 2014 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juni 2014 - 19:49 schreef van geil het volgende:

[..]

je kunt niet lezen....staat theoretisch voor de arbitrage...10 maal jaarsalaris maal contractduur. maakt dus ong 30 miljoen ja.
die zullen dus in het voordeel van Feyenoord beslissen omdat de kloof tussen 30 en 10 miljoen te groot is ondanks de forse loonsverbetering.
en blijf eens een beetje sjiek in je woordkeuze ipv van n afwijkende mening gelijk tot n dombo te veroordelen.
Die dombo is voor je eigen rekening. En wat is er niet sjiek aan sprookjes?

Je kantonrechtersformule gaat hier echt niet op. Hypothetisch gezien ook niet, want niet realistisch. Feyenoord kan het salaris dat Southampton hem gaat bieden niet betalen. Aangezien het verschil behoorlijk groot zal zijn stelt een rechter dat hij zich financieel dermate kan verbeteren dat het niet redelijk zou zijn om hem aan zijn contract te MOGEN houden. Een arbeidscontract is niets waard in de voetballerij.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 juni 2014 door Barabas --
van geil
 van geil - vrijdag 27 juni 2014 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juni 2014 - 21:07 schreef Barabas het volgende:

[..]

Die dombo is voor je eigen rekening. En wat is er niet sjiek aan sprookjes?

Je kantonrechtersformule gaat hier echt niet op. Hypothetisch gezien ook niet, want niet realistisch. Feyenoord kan het salaris dat Southampton hem gaat bieden niet betalen. Aangezien het verschil behoorlijk groot zal zijn stelt een rechter dat hij zich financieel dermate kan verbeteren dat het niet redelijk zou zijn om hem aan zijn contract te MOGEN houden. Een arbeidscontract is niets waard in de voetballerij.
zeker weten van niet.
in dit geval weegt t contract heel zwaar omdat t vorig seizoen is ondertekend en nog drie jaar doorloopt!
bij bv De Vrij zou dat heel anders liggen,, die zou voor bv 5 al kunnen vertrekken.
van geil
 van geil - vrijdag 27 juni 2014 - 21:13   quote  deeplink  
en dan ga ik er nog maar even aan voorbij dat Feyenoord zijn salaris op zou kunnen trekken.
Barabas
 Barabas - vrijdag 27 juni 2014 - 21:14   quote  deeplink  
Mooi dat je zo zeker bent, ik meen te weten dat het anders zit.

10 miljoen euro en weg is ie....
Barabas
 Barabas - vrijdag 27 juni 2014 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juni 2014 - 21:13 schreef van geil het volgende:
en dan ga ik er nog maar even aan voorbij dat Feyenoord zijn salaris op zou kunnen trekken.
Zie je wel dat je in sprookjes gelooft....��
van geil
 van geil - vrijdag 27 juni 2014 - 21:19   quote  deeplink  
10040101.jpg
niet gek als deze in je tuin staat
PieterBos
 PieterBos - vrijdag 27 juni 2014 - 21:42   quote  deeplink  
10 miljoen een prima bedrag.
Inpakken en wegwezen
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 27 juni 2014 - 21:43   quote  deeplink  
Southampton heeft zich officieel gemeld bij Feyenoord om Graziano Pellè over te nemen. De club van voormalig coach Ronald Koeman wil zich graag versterken met de spits die afgelopen twee jaar 50 keer scoorde in de Eredivisie. Volgens de Italiaanse journalist Gianluca Di Marzio zou Pellè maandag al gepresenteerd worden.
Feyenoord is nog niet akkoord met Southampton over een transfersom, maar verwacht er wel uit te komen met de Engelse club, meldt Voetbal International. Vrijdag verkochten The Saints linksback Luke Shaw(18) al voor 37,5 miljoen euro aan het Manchester United van Louis van Gaal.
Volgens Di Marzio zou het bedrag rond de tien miljoen liggen, maar dat wil Feyenoord vooralsnog niet bevestigen. Omdat de verbintenis van Pellè nog doorloopt tot medio 2017, is de Stadionclub in staat elk bedrag te vragen wat het verlangt voor Italiaanse topscorer.
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 27 juni 2014 - 21:53   quote  deeplink  
RT @Mkrabby: Southampton heeft zich gemeld voor #Pellè die zelf niet denkt dat de deal snel zal worden rondgemaakt. #Feyenoord vraagt de hoofdprijs
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 27 juni 2014 - 22:01   quote  deeplink  
10 miljoen is niet maximaal maar zit er wel redelijk dicht tegen aan. Sluit me aan wat anderen ook al zeggen. Hij is geen international. Achterin de 20 al (m.a.w. normaal gesproken is hij fysiek maximaal een jaar of 3 nog top voordat het minder wordt). Bovendien wordt het heel lastig voor Southampton om hem door te verkopen (met winst). Daarnaast is Pellè in de Serie A mislukt en ook AZ en de Serie B waren geen onverdeeld succes. 2 fantastische seizoenen bij Feyenoord spreken natuurlijk voor hem, maar hij heeft zich nauwelijks in Europees voetbal kunnen laten gelden. Ook waren andere transfers uit de Eredivisie direct dan wel indirect naar de Premier League recent geen succes. Luuk de Jong, Ricky van Wolfwinkel, Jozy Altidore (en in mindere mate Guidetti) kosten die clubs veel geld, maar betaalden dat eigenlijk totaal niet terug. Al deze zaken drukken de prijs.

En Feyenoord is eigenlijk niet in de positie om hem dan maar te houden. Financieel blijft het een zeer welkom bedrag en Graziano zelf heeft ook allang duidelijk gemaakt een nieuwe stap te willen zetten.

Vergeet trouwens niet dat Feyenoord ruim 1 miljoen aan salaris bespaart. Dat is ongeveer 4 miljoen gerekend tot aan het einde van zijn contract.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 27 juni 2014 - 22:03   quote  deeplink  
Wellicht dat je met bonussen e.d. die 15 miljoen nog wel aan gaat tikken trouwens. Maar goed, laten we eerst maar afwachten wat voor deal Van Geel weet te sluiten. Zolang de handtekeningen niet zijn gezet blijft het grotendeels speculatie.
ar
 ar - vrijdag 27 juni 2014 - 22:25   quote  deeplink  
tussen de 12 en 15 zou top zijn.
PieterBos
 PieterBos - vrijdag 27 juni 2014 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juni 2014 - 22:25 schreef ar het volgende:
Dat krijg je niet.
We mogen blij zijn met 10 milj
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 27 juni 2014 - 22:44   quote  deeplink  
Volgens Jan Dirk Stouten zal het wss ietwat boven de 10 miljoen uit komen. Eerst maar eens afwachten.

Sowieso morgen een oefenwedstrijd tegen de houthakkers van Honselersdijk. Wie weet krijgt 'ie een of andere doodschop :')
ar
 ar - vrijdag 27 juni 2014 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juni 2014 - 22:44 schreef Bosifyable het volgende:
Volgens Jan Dirk Stouten zal het wss ietwat boven de 10 miljoen uit komen. Eerst maar eens afwachten.

Sowieso morgen een oefenwedstrijd tegen de houthakkers van Honselersdijk. Wie weet krijgt 'ie een of andere doodschop :')
Haha..die speelt gewoon niet.
ar
 ar - vrijdag 27 juni 2014 - 22:55   quote  deeplink  
Ook gelijk nieuws dat Guidetti bovenaan het lijstje staat als vervanger.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 27 juni 2014 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juni 2014 - 22:25 schreef ar het volgende:
Keep on dreaming !! Met 10 miljoen mag men blij zijn , al hoop ik dat MvGeel er meer eruit kan halen ... Zou ik een top prestatie vinden.
ar
 ar - vrijdag 27 juni 2014 - 23:22   quote  deeplink  
Altijd proberen toch? je begint toch altijd met een te hoog bod.
van geil
 van geil - vrijdag 27 juni 2014 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juni 2014 - 23:22 schreef ar het volgende:
Altijd proberen toch? je begint toch altijd met een te hoog bod.
yep. als ik iets wil kopen voor 10 euro bied ik eerst 200
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 27 juni 2014 - 23:34   quote  deeplink  
d:-)
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 27 juni 2014 - 23:48   quote  deeplink  
http://t.co/2zaqVCMxwv
ar
 ar - zaterdag 28 juni 2014 - 00:03   quote  deeplink  
Gaat lekker zo.
MMM
 MMM - zaterdag 28 juni 2014 - 00:10   quote  deeplink  
Ik twijfel heel erg of het wel verstandig is om Guidetti te halen..
van geil
 van geil - zaterdag 28 juni 2014 - 00:11   quote  deeplink  
Sale.jpg
MMM
 MMM - zaterdag 28 juni 2014 - 00:14   quote  deeplink  
'Pellè laat Southampton schrikken met enorme salariseisen'
ar
 ar - zaterdag 28 juni 2014 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juni 2014 - 00:10 schreef MMM het volgende:
Hij zal het voetballen toch niet verleerd zijn?
van geil
 van geil - zaterdag 28 juni 2014 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juni 2014 - 00:14 schreef MMM het volgende:
'Pellè laat Southampton schrikken met enorme salariseisen'
slim van de zaakwaarnemer van Pelle.
dat drukt de transferkosten namelijk.(bij evt arbitrage)
nu moet v Geel n salarisverhoging voorstellen om de prijs op te voeren.
Nick4F
 Nick4F - zaterdag 28 juni 2014 - 07:55   quote  deeplink  
Pelle is naar mijn idee de beste spits die we ooit gehad hebben. 15 miljoen is in Engeland een bedrag waar ze geen seconde van wakker liggen. En dat de eredivisie een donald duck competitie is, denken alleen halve garen als vd gijp e.d.: in de voetbalwereld wordt daar nu echt wel anders over gedacht. Zo snel gaat dat namelijk met een wk. En als er dan verwezen wordt naar De Jong en Van Wolfswinkel, dan staan daar Suares en Bony tegenover. Ik denk dat Van Geel bij iedere komende transfer eruit zal slepen wat erin zit, en dan denk ik dat je eerder hoger in de boom moet gaan zitten. Geoudehoer over een arbitragezaak vind ik al helemaal onzinnig: Die komt er helemaal niet! We hebben het over een heel kleine transfer naar Engelse begrippen.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 28 juni 2014 - 08:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juni 2014 - 00:10 schreef MMM het volgende:
Waarom niet? Vorige keer wel lekker bevallen hoor.
Het geeft helaas geen garantie, maar wie niet waagt ... en er komt wel iemand met de juiste mentaliteit en persoonlijkheid en ik geloof dat John Guidetti er alles aan gaat doen om weer te slagen in R'dam ...
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 28 juni 2014 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juni 2014 - 08:37 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Waarom niet? Vorige keer wel lekker bevallen hoor.
Het geeft helaas geen garantie, maar wie niet waagt ... en er komt wel iemand met de juiste mentaliteit en persoonlijkheid en ik geloof dat John Guidetti er alles aan gaat doen om weer te slagen in R'dam ...
Tjamaar het feit blijft dat hij het bij Stoke City het ook niet heeft laten zien. Ik denk dat het alleen kan werken met een goede 2e spits en dan denk ik dat Havenaar die minder is een goede zet zou kunnen zijn. Al is het alleen maar om Guidetti wakker te houden.
van geil
 van geil - zaterdag 28 juni 2014 - 10:31   quote  deeplink  
is Bmi definitief weg?
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 28 juni 2014 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juni 2014 - 10:31 schreef van geil het volgende:
is Bmi definitief weg?
Cashen dan maar ???

Prognoses volgens vele roddelkranten en sites

Bruno Martins Indi : € 8.500.000,= Porto
Graziano Pellé : €15.000.000,= Southampton
Stefan de Vrij : €11.000.000,= Manchester United
Darryl Janmaat : € 6.500.000,= Manchester United
Jordy Clasie : € 8.000.000,= Fiorentina

Als dit waar zou zijn, krijg Feyenoord mooi € 49.000.000,= binnen en kan men dan nog steeds maar 25% her-investeren? Dat zou pas sneu zijn ... Aan de andere kant is Feyenoord dan wel schuldenvrij en zou men de aandelen van de VvF terug kunnen kopen.

Ik ben benieuwd hoe het gaat verlopen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 juni 2014 door lijdensweg --
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 28 juni 2014 - 10:43   quote  deeplink  
Denk je werkelijk dat we voor de Vrij 2,5 miljoen meer vangen dan voor BMI? Ik moet het nog maar zien. Lazio wilde niet meer dan 5,5 betalen (uiteraard een gerucht), maar ManU zal heus niet het dubbele betalen.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 28 juni 2014 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juni 2014 - 10:43 schreef Bosifyable het volgende:
Denk je werkelijk dat we voor de Vrij 2,5 miljoen meer vangen dan voor BMI? Ik moet het nog maar zien. Lazio wilde niet meer dan 5,5 betalen (uiteraard een gerucht), maar ManU zal heus niet het dubbele betalen.
Ik heb die bedragen ook maar vanuit het geruchten circuit en ik moet het ook nog maar allemaal maar zien wat er gaat gebeuren! En ik heb nergens vermeld dat ik het allemaal geloof
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 28 juni 2014 - 10:46   quote  deeplink  
Gerucht is wel hardnekkig
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 28 juni 2014 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juni 2014 - 10:46 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik heb die bedragen ook maar vanuit het geruchten circuit en ik moet het ook nog maar allemaal maar zien wat er gaat gebeuren! En ik heb nergens vermeld dat ik het allemaal geloof
Bedragen over de Vrij las ik trouwens 'tussen de 7 en 10 miljoen'. Daarmee zeg ik niet dat 11 nergens genoemd is, maar ben het niet tegengekomen.

Ach, allemaal weer afwachten.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 28 juni 2014 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juni 2014 - 10:49 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Bedragen over de Vrij las ik trouwens 'tussen de 7 en 10 miljoen'. Daarmee zeg ik niet dat 11 nergens genoemd is, maar ben het niet tegengekomen.

Ach, allemaal weer afwachten.
Zo is dat ... op naar de open dag en de oefen wedstrijden!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

0.0453670