|
|
johan mansveld
|
|
|
Ik meende toch dat ze in Malaca de 2e linksback zien. Nelom een beleefdheidstransfer geven, Woudenberg ruilen met van Drongelen. Her en der nog wat verhuren. Berghuis aantrekken en de naam Mois Kean wordt steeds vaker genoemd. Die laatste is echt een groeibriljantje en zeerzeker de moeite waard, daar hij voorin op alle 3 plekken kan spelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 juli 2017 door johan mansveld -- |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Ik ben de beroerdste niet, dus ws kan lukt dat wel! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 - 08:31 schreef johan mansveld het volgende:Ik meende toch dat ze in Malaca de 2e linksback zien. Nelom een beleefdheidstransfer geven, Woudenberg ruilen met van Drongelen. Her en der nog wat verhuren. Berghuis aantrekken en de naam Mois Kean wordt steeds vaker genoemd. Die laatste is echt een groeibriljantje en zeerzeker de moeite waard, daar hij voorin op alle 3 plekken kan spelen. Heb dat filmpje van hem zitten bekijken maar das zeker een groeibriljant, Mja die snavels zitten er ook achteraan.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Keep up the good work..!! |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 - 08:33 schreef RenatoBos het volgende:[..] Heb dat filmpje van hem zitten bekijken maar das zeker een groeibriljant, Mja die snavels zitten er ook achteraan.. Die gasten hebben het nu druk met een andere focus: hun Gay-parade. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Is het weer open dag bij die club..(?) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Al met al is het weer raden of St. Juste en Haps echte aanwinsten blijken. Beide vorige seizoen een periode opvallend om daarna in een niets te verzuipen.
Mede gezien kosten: proberen dan maar.
Hoop dat de verdere versterkingen wat verrassender zijn. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Wil het niet weten. Tochtig zijn ze daar altijd al geweest. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Haha ik reed hier gisteren over het eiland en kwam ik een plaatsje KontaRENa tegen.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Als ik er nog een keer in de buurt ben maak ik er een foto van..d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lees ik nu....PSG wil 222 miljoen betalen voor Neymar..ongelooflijk.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Al met al niet echt verrassende aankopen. Hopelijk zijn het aanwinsten, maar ik zie het nog niet zitten. |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 - 08:46 schreef FR-Henk het volgende:Al met al is het weer raden of St. Juste en Haps echte aanwinsten blijken. Beide vorige seizoen een periode opvallend om daarna in een niets te verzuipen. Mede gezien kosten: proberen dan maar. Hoop dat de verdere versterkingen wat verrassender zijn. Noem mij voor dat geld 2 betere spelers op dezelfde positie. Met wat er nu is, kun je oprechts tevreden zijn. |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 - 08:33 schreef RenatoBos het volgende:[..] Heb dat filmpje van hem zitten bekijken maar das zeker een groeibriljant, Mja die snavels zitten er ook achteraan.. Moge hun den vliegende t***** krijgen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 - 09:10 schreef johan mansveld het volgende:[..] Noem mij voor dat geld 2 betere spelers op dezelfde positie. Met wat er nu is, kun je oprechts tevreden zijn. Ik zeg ook niet dat het slechte aankopen zijn. Zal wel moeten blijken of ze het niveau aan kunnen. Oftewel, prijs-kwaliteit verhouding okee. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 - 09:10 schreef johan mansveld het volgende:[..] Noem mij voor dat geld 2 betere spelers op dezelfde positie. Met wat er nu is, kun je oprechts tevreden zijn. Weet je Johan ik herinner me die Haps voornamelijk van die wedstrijden tegen ons en toen was ie echt slecht.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ik hoop nog steeds op Ruiz |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gaat hem niet worden bluf |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: heeeeeeeeeeeeel jammer zou de beste aankoop zijn van de eredivisie van het jaar |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja, bluf Het is wel een tukker hé |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 - 09:29 schreef RenatoBos het volgende:[..] Weet je Johan ik herinner me die Haps voornamelijk van die wedstrijden tegen ons en toen was ie echt slecht.. Dat manko heeft Lacazette ook. Haps heeft een gruwel van een 2e seizoenshelft gespeeld. Maar denk dat hij nu qua niveau en co standheid wel omhooggepushed wordt door de rest. St Juste idem trouwens. Die mag de eerste week alleen maar ballen wegkoppen, want das een drama..... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zou een mooi scenario zijn..!!! |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Wellicht moeten we de trainers-capaciteiten van Gio en Wouters niet onderschatten. Ze hebben Jan Arie ook aan het voetballen gekregen. Wie weet hoe Haps en St Juste er over een jaar voor staan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Is ook zo, vooroordelen is ook zo menselijk.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Az heeft er een goede voetballer bij imo |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Er zijn veel namen genoemd die verantwoordelijk zouden zijn, voor het kampioenschap. Jorgensen, Kuyt, Vilhena, El Ahmadi, Botteghin, Jones, enz. Maar, ruim een jaar geleden waren het nog middelmatige voetballers met wat talent (met uitzondering van Kuyt dan). Misschien is het werkelijke goud dat we in handen hebben, wel de technische staf. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Tja dat dacht ik ook toen hij naar ons kwam.. |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 - 12:06 schreef windoweyes het volgende:Er zijn veel namen genoemd die verantwoordelijk zouden zijn, voor het kampioenschap. Jorgensen, Kuyt, Vilhena, El Ahmadi, Botteghin, Jones, enz. Maar, ruim een jaar geleden waren het nog middelmatige voetballers met wat talent (met uitzondering van Kuyt dan). Misschien is het werkelijke goud dat we in handen hebben, wel de technische staf. Scherp en grotendeels waar! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 - 12:06 schreef windoweyes het volgende:Er zijn veel namen genoemd die verantwoordelijk zouden zijn, voor het kampioenschap. Jorgensen, Kuyt, Vilhena, El Ahmadi, Botteghin, Jones, enz. Maar, ruim een jaar geleden waren het nog middelmatige voetballers met wat talent (met uitzondering van Kuyt dan). Misschien is het werkelijke goud dat we in handen hebben, wel de technische staf. Belangrijkste is de technische staf die er 1 geheel van hebben gemaakt. Een team dat er voor elkaar stond. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zo, en nu aanvallers. Laat de nieuwe Neymar etc. maar komen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dus ja alle lof voor hen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Heb jij een kruiwagen geld maat..? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
O ik las over nieuwe heen.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 - 12:09 schreef RenatoBos het volgende:[..] Belangrijkste is de technische staf die er 1 geheel van hebben gemaakt. Een team dat er voor elkaar stond. En dat is het belangrijkste. Je hebt niets aan egotrippers, alleen als team kun je iets bereiken, of wa. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 - 12:11 schreef ar het volgende:[..] En dat is het belangrijkste. Je hebt niets aan egotrippers, alleen als team kun je iets bereiken, of wa. Eensert..!!!!!!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dan betaal jij er 3 miljoen voor. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als v persie niet komt, lijkt hij me best een goede optie, als back-up voor Toornstra. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Je kan toch wel lezen geile liever niet is liever niet..!! |
|
|
|