|
|
Barabas
|
|
|
Uitverkoop is begonnen.
Mooi bedrag voor BMI , De Vrij en Janmaat nog...
Pelle weg... Totaal rond de 35 miljoen... Vast meer dan 25%... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zie alleen bruikbare spelers die feyenoord zou kunnen gebruiken al links en rechts verdwijnen, gaan we ons niet te laat mengen in de nationale transfers, of gaan we weer te veel kijken naar buitenlandse spelers? En waar blijft de jeugd dan? |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Die transfermarkt is momenteel als handelen op de beurs,
bij elke goeie actie van een Feyenoorder op het WK komt er een miljoen bij, en bij elke slechte gaat er weer een miljoen af.
Wanneer verkopen? |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
goede zet van v geel , 8,5 is gewoon goed , hij had niet eens een basisplaats bij ons en ik vind kongolo zeker in de toekomst een veel betere optie als bmi |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
ben benieuwd wat de rest gaat doen , janmaat raakt vermoedelijk zijn basisplaats kwijd die zal zeker niet in waarde gaan stijgen hoop toch op 9 milj voor de vrij , 10 milj voor pelle , clasie 6 a 7 milj , en janmaat hopelijk toch nog 8 milj , dan heeft v geel het top gedaan |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 - 10:39 schreef lijdensweg het volgende:[..] Cashen dan maar ??? Prognoses volgens vele roddelkranten en sites Bruno Martins Indi : € 8.500.000,= Porto Graziano Pellé : €15.000.000,= Southampton Stefan de Vrij : €11.000.000,= Manchester United Darryl Janmaat : € 6.500.000,= Manchester United Jordy Clasie : € 8.000.000,= Fiorentina Als dit waar zou zijn, krijg Feyenoord mooi € 49.000.000,= binnen en kan men dan nog steeds maar 25% her-investeren? Dat zou pas sneu zijn ... Aan de andere kant is Feyenoord dan wel schuldenvrij en zou men de aandelen van de VvF terug kunnen kopen. Ik ben benieuwd hoe het gaat verlopen Precies, want in principe hoef je maar twee van deze vijf écht te vervangen, de rest heb je redelijk in de backup |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 - 13:05 schreef Stylzz het volgende:[..] Precies, want in principe hoef je maar twee van deze vijf écht te vervangen, de rest heb je redelijk in de backup Juist. BMI weg is nog geen man overboord, De Vrij en Janmaat ook niet.
Ik denk nog steeds dat Clasie gaat blijven en dat buiten deze 3 alleen Pelle nog gaat.
Dus spits halen en een GOEDE linksback. Nelom is wat mij betreft overbodig. Heeft op mij nooit een onuitwisbare indruk gemaakt, heeft geen basisplaats kunnen veroveren en loopt nu lang genoeg rond om te kunnen concluderen dat hij het niet redt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 juni 2014 door Barabas -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 - 13:34 schreef Barabas het volgende:[..] Juist. BMI weg is nog geen man overboord, De Vrij en Janmaat ook niet. Ik denk nog steeds dat Clasie gaat blijven en dat buiten deze 3 alleen Pelle nog gaat. Dus spits halen en een GOEDE linksback. Nelom is wat mij betreft overbodig. Heeft op mij nooit een onuitwisbare indruk gemaakt, heeft geen basisplaats kunnen veroveren en loopt nu lang genoeg rond om te kunnen concluderen dat hij het niet redt. Er zijn er wel meer die wat mij betreft mogen vertrekken dan alleen Miquel Nelom ... |
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
ja inderdaad Verhoek en Schaken ook, en een goeie rechtsbuiten ervoor terug. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ze zeggen dat Man Utd 15milj gaat bieden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Las het ook net ja, eerst maar eens zien. Zou een mooi bedrag zijn.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En hij gaat morgen scoren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
maar voor de rest eigenlijk niet mogelijk. zou alleen kunnen als twee partijen opbieden waar de Vrij zelf heen zou willen. anders is 9 a 10 de max. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Voor niks ga de zon op !!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Oh ja, rechts voorin... Wellicht ook nog een betere middenvelder dan Vormer... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Hey Lijdensweg...
Ik zeg je dat Mulder die Hahn eruit gaat keepen!
Niet dat we dan blij moeten zijn... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 - 10:19 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Jezus man, wat zijn hier toch veel mensen die Lijdensweg op een voetstuk plaatsen. Alsof hij alle wijsheid heeft. Jij kunt toch gerust een andere mening hebben? Doe s niet zo mal joh gekkie. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 26 juni 2014 - 16:32 schreef Beempjerotterdam het volgende:Pelle is zowiezo nie wijs. Koop dan een echte auto. Niet zo'n verwijfde fiat. Ik rij liever een dikke BMW met een alpine blok of een schnitzer blokje. Maar nu ff serieus. Wat heb iedereen met Guidetti. Willen we weer een gevalletje Bakkal mannen? Serieus op elk forum schreeuwen ze het uit. Ik ben echt niet vergeten wat hij gedaan heb in onze tempel. Maar is dit serieus wat we na streven? Gozer staat al 2 stil. Bij stoke kon hij ook niets waar maken? Las laatst een stuk van Ibrahimovich Die zij dat hij zo nooit het Nationale team van Zweden gaat halen. Maarja het manneke zit liever op de bank bij city. En als hij hierheen komt wil hij naar alle waarschijnlijkheid een salaris van een miljoen of mmeer. Dat zou te gek voor woorden zijn. En tevens de 2 de fout van Vangeel. Want zen beste vriend Mathijsen heeft ook al een Veel hoog salaris. De Enige die dat Salaris horen te verdienen zijn de Trainer, topscorer en de boys van het WK. Guidetti mag komen voor een normaal salaris anders niet. Kan je een jaar later het salaris upgraden mits hij goed presteert! Eens met de strekking van het verhaal wat Guidetti betreft. En Pelle was sinds de winterstop met dat aanbod vanuit de zandbak al ontevreden. bedankt voor de doelpunten en tot ziens. En heel goed nadenken hoe we die 25 % gaan herinvesteren... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 - 19:00 schreef Barabas het volgende:[..] Denk je dat het zin heeft om iemand die een Ferrari koopt en graag nog even 2 miljoen per jaar in zijn zakken wil steken houdbaar is voor Feyenoord? Stel dat hij het via arbitrage zou afdwingen.... Dan vangen we misschien nog minder ook. En dan heb ik het niet eens gehad over een evt pesthumeur in de kleedkamer... Van de best betaalde speler.... Pelle had ook zijn "suarezjes " met als resultaat een serie rode kaarten. Ik zou ook weinig hoop hebben op nog een topseizoen voor Pelle in de kuip, gewoon eerlijk zijn dat hij een broodvoetballer is en blij zijn met een goeie transfer, al had het inderdaad wel een beetje ruimer mogen wezen. Misschien met een doorverkoop percentage of zoiets. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 29 juni 2014 - 00:52 schreef Barabas het volgende:Hey Lijdensweg... Ik zeg je dat Mulder die Hahn eruit gaat keepen! Niet dat we dan blij moeten zijn... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Veel geruchten de laatste dagen over verkoop. Maar over eventuele spelers die ons moeten gaan versterken hoor je niets, op Guidetti na. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 29 juni 2014 - 00:52 schreef Barabas het volgende:Hey Lijdensweg... Ik zeg je dat Mulder die Hahn eruit gaat keepen! Niet dat we dan blij moeten zijn... Leuk voor je, dan je weer gaan spelen met je jongeheer !!! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 29 juni 2014 - 10:43 schreef MMM het volgende:Veel geruchten de laatste dagen over verkoop. Maar over eventuele spelers die ons moeten gaan versterken hoor je niets, op Guidetti na. Dat beschouw ik als een goed teken.
Tegen prijsopdrijving... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: De buurman van Mulder.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 juni 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
gaan Verhoek en Schaken gewoon blijven? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Als niemand ze wilt hebben wel, heb nog niets kunnen lezen over eventuele interesses van andere clubs. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Hopelijk niet... Verhoek gratis weggeven misschien een optie? |
|
|
|
|
DC
|
|
|
Lees net op de site van de Servische NOS dat Lazovic een aanbieding van Feyenoord heeft gekregen en naar alle waarschijnlijkheid op dat aanbod in zal gaan . . . . |
|
|
|
|
DC
|
|
|
Dit is om 12u30 bekend gemaakt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 29 juni 2014 - 12:53 schreef DC het volgende:Lees net op de site van de Servische NOS dat Lazovic een aanbieding van Feyenoord heeft gekregen en naar alle waarschijnlijkheid op dat aanbod in zal gaan . . . . Nog meer geruchten, het blijft maar door gaan. Het moet maar snel 01-09-2014 worden ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
I'm coming. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hahahaha, vanuit je eigen tuin genomen? Deze foto ... |
|
|
|
|
DC
|
|
|
Ja dat dacht ik. De vraag is natuurlijk hoe betrouwbaar is de bron. Ze wisten wel als eerste dat de neuzen die jonge Ghanees hadden aangetrokken. Er hebben gekkere transfers plaatsgevonden in het verleden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Klopt maar Danko heeft zich na zijn vertrek niet echt populair gemaakt bij het legioen door zijn gedragingen.. |
|
|
|
|
DC
|
|
|
Een aanbieding heeft Lazovic volgens de media zeker gehad. Ze zeggen dat hij naar alle waarschijnlijkheid Zijn huidige club Partizan gaat verlaten. Hij heeft een clausule in zijn contract dat hij ten alle tijde kan vertrekken als hij dat wil. Hij is dus gratis op te halen. |
|
|
|
|
DC
|
|
|
@renatobos Klopt, maar als ie er 25 inschiet is iedereen dat weer vergeten, ook ik. |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
Danko is wat mij betreft welkom! Heeft nooit echt een eerlijke kans gehad in mijn ogen, werd erg snel uitgelachen en speelde niet in de basis. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
quote: Feyenoord is gewoon verkeerd met hem omgesprongen, zoals wel vaker is gebeurd. Speler met passie, dat hebben we nodig. Zeker als Pelle weggaat, kunnen we wel wat temperament gebruiken. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Laat die drama aub weg ... Gaat weer pijn aan mijn ogen doen !!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Zo dom zal Rutten toch niet zijn? |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Rutten is compleet gestoord met het eventueel terughalen van Lazovic. Nee gewoon Quidetti als hij medisch in orde is komt de rest vanzelf daar zorgt het legioen wel voor. Van anhold erbij op links en dan nog een goede rechts back en buiten. Ga ervanuit dat de vrij indi janmaat pelle weggaan voor hopelijk ongeveer 35 miljoen. nog 6 a 7 schuld deel naar de vrienden dan moet er toch zeker 20 overblijven. 5 voor quidetti dan nog 15 voor goede rechtsback en buiten kunnen jullie hiermee leven? |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 - 13:34 schreef Barabas het volgende:[..] Juist. BMI weg is nog geen man overboord, De Vrij en Janmaat ook niet. Ik denk nog steeds dat Clasie gaat blijven en dat buiten deze 3 alleen Pelle nog gaat. Dus spits halen en een GOEDE linksback. Nelom is wat mij betreft overbodig. Heeft op mij nooit een onuitwisbare indruk gemaakt, heeft geen basisplaats kunnen veroveren en loopt nu lang genoeg rond om te kunnen concluderen dat hij het niet redt. van anhold huren of kopen van Chelsea |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Even terug in de topic tijd.PELLE we zijn toch niet gel geworden die geflopte spits van AZ, afwachten ik geloof er ook niet in dat deze man komt maar naast John, ik heb al eerder gezegd John gaat alleen maar aan de bak als er een bedreiging komt en dat is deze speler wel. |
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
quote:Op zondag 29 juni 2014 - 12:53 schreef DC het volgende:Lees net op de site van de Servische NOS dat Lazovic een aanbieding van Feyenoord heeft gekregen en naar alle waarschijnlijkheid op dat aanbod in zal gaan . . . . jij moet echt eens goed leren lezen |
|
|
|
|
DC
|
|
|
Hoezo goed leren lezen? Heb jij hetzelfde stuk gelezen dan??? Nee? Dat dacht ik al. |
|
|
|