|
|
windoweyes
|
|
|
quote: Van Geel had het over nog 2 verdedigers en 1 á 2 voorhoedespelers. Ik denk dat er dus nog hooguit 2 aanvallers bij gaan komen. Maar je weet maar nooit, natuurlijk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Basl je er van jonguh.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 - 19:45 schreef windoweyes het volgende:[..] Van Geel had het over nog 2 verdedigers en 1 á 2 voorhoedespelers. Ik denk dat er dus nog hooguit 2 aanvallers bij gaan komen. Maar je weet maar nooit, natuurlijk. Het gaat niet gebeuren , maar een mens mag dromen. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote: Klopt, de transferperiode is om te dromen. Het kost niets, het is dus zonde om het niet te doen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
2 aanvallers zijn keihard nodig, misschien wel 3. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
van Persie moet je niet willen voor het geld wat van PERSIE 1 jaar kost heb je Mahi een paar jaar onder contract met nog eens restwaarde ook maar ja lekker wachten tot volgend jaar dan kun je hem niet meer betalen en dan is het hadden we toen toch maar etc etc.!!! |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
o en dan nog iets wat ik kwijt wil de meeste hebben de mond vol van Larsson als ik mocht kiezen tussen Mahi of larsson dan wist ik het wel . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 - 20:40 schreef Dirk1 het volgende:o en dan nog iets wat ik kwijt wil de meeste hebben de mond vol van Larsson als ik mocht kiezen tussen Mahi of larsson dan wist ik het wel . Ik ook. Allebei niet |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Als er sowieso 1 teveel geld kost is het Larsson wel. En zo goed is hij niet.10 keer liever Berghuis. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 - 20:47 schreef ar het volgende:Als er sowieso 1 teveel geld kost is het Larsson wel. En zo goed is hij niet.10 keer liever Berghuis. Klopt wel, alleen wordt de kans dat Berghuis komt met de dag kleiner. De Britse media beginnen erg enthousiast over hem te worden. Larsson heeft het voordeel dat hij op veel posities in te zetten is. Links, rechts, spits en op 10, dacht ik. Het is jammer dat het zo`n verveld ventje schijnt te zijn. Zowel Berghuis als Larsson erbij zou qua voetbal een mooie optie kunnen zijn. Maar dat zal wel niet gaan gebeuren, denk ik. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 - 21:03 schreef windoweyes het volgende:[..] Klopt wel, alleen wordt de kans dat Berghuis komt met de dag kleiner. De Britse media beginnen erg enthousiast over hem te worden. Larsson heeft het voordeel dat hij op veel posities in te zetten is. Links, rechts, spits en op 10, dacht ik. Het is jammer dat het zo`n verveld ventje schijnt te zijn. Zowel Berghuis als Larsson erbij zou qua voetbal een mooie optie kunnen zijn. Maar dat zal wel niet gaan gebeuren, denk ik. Mooi zo.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Larsson. Pain in the ass. Mahi. Flegmatiek en zelden onderscheidend.
En Groningen ligt te ver weg.
Next. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 - 21:24 schreef FR-Henk het volgende:Larsson. Pain in the ass. Mahi. Flegmatiek en zelden onderscheidend. En Groningen ligt te ver weg. Next. .. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dan moeten we de grens over, dat durft Martin niet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 - 21:24 schreef FR-Henk het volgende:Larsson. Pain in the ass. Mahi. Flegmatiek en zelden onderscheidend. En Groningen ligt te ver weg. Next. Larsson heeft een hitler jughend koppie,weet niet maar is idd eng. Mahi erg vaak onderscheidend geweest voor Groningen maar ik geloof er ook niet zo in. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zit nu in Scruns, Oostenrijk, da's rechtsaf bij America en dan twee keer de helling af met een scootmobiel. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 - 21:30 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Larsson heeft een hitler jughend koppie,weet niet maar is idd eng. Mahi erg vaak onderscheidend geweest voor Groningen maar ik geloof er ook niet zo in. Ja de vraag is of die het beter zouden doen dan een Bilal |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Bilal heeft iig meer snelheid dan die twee |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Daarom ,nu alleen nog kappen en schieten leren |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mahi legt ze wel heel makkelijk binnen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: mee eens , middeveld is aardig op sterkte (vind die amrabad echt een goede speler en een poepie beter dan tony ), achterin lijkt het er ook op vind haps de beste linksback die in nederland rond loopt , daar gaan we zeker plezier aan beleven ( en wat is 6 milj als je hem ermee weer verkoopt voor 18 ) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat zou een mooi scenario zijn Kenny.. |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
Ik zou die linksvoor van nec als.4e winger halen voor de toekomst. Misschien is voor nu Alireza wel wat. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 - 21:39 schreef kenny het volgende:[..] mee eens , middeveld is aardig op sterkte (vind die amrabad echt een goede speler en een poepie beter dan tony ), achterin lijkt het er ook op vind haps de beste linksback die in nederland rond loopt , daar gaan we zeker plezier aan beleven ( en wat is 6 milj als je hem ermee weer verkoopt voor 18 ) Dat laatste zie ik niet zitten, maar wie weet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zal nu wel weer ff stil blijven inkomend |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote: Mann dass wahr ja toll!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 juli 2017 door Nibke 7 -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Berghuis & Ruiz en de 3e van Persie |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 - 20:40 schreef Dirk1 het volgende:o en dan nog iets wat ik kwijt wil de meeste hebben de mond vol van Larsson als ik mocht kiezen tussen Mahi of larsson dan wist ik het wel . geen van beiden |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Lees gerucht over het huren van een spits van 17 van Juventus. Hopelijk korrel zout verhaal?? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kan ook op de vleugels ,lijk mij een prima idee |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
quote:Op woensdag 19 juli 2017 - 06:04 schreef MightyAce het volgende:Lees gerucht over het huren van een spits van 17 van Juventus. Hopelijk korrel zout verhaal?? Als je die jongen eerst op zou zoeken zou je dat niet zeggen. Zit je zo vastgeroest op varkenoord dat je blind bent voor verbeteringen van buitenaf? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: 4,8 miljoen dus voor Juste aldus Hamstra van Heerenveen. In het akkoord tussen de twee clubs zijn geen eventuele bonussen opgenomen. Dit meldt De Telegraf. Bovendien moest sc Heerenveen voor die prijs akkoord gaan met een gespreide betaling voor de komende seizoenen.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 19 juli 2017 - 07:01 schreef johan mansveld het volgende:[..] Als je die jongen eerst op zou zoeken zou je dat niet zeggen. Zit je zo vastgeroest op varkenoord dat je blind bent voor verbeteringen van buitenaf? Dat niet. Maar een ventje van 17 speeltijd geven om hem na dit seizoen terug te sturen naar Juventus? We zijn Vitesse niet! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 19 juli 2017 - 07:42 schreef MightyAce het volgende:[..] Dat niet. Maar een ventje van 17 speeltijd geven om hem na dit seizoen terug te sturen naar Juventus? We zijn Vitesse niet! Diks, Beeghuis.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 19 juli 2017 - 07:41 schreef RenatoBos het volgende:[..] 4,8 miljoen dus voor Juste aldus Hamstra van Heerenveen. In het akkoord tussen de twee clubs zijn geen eventuele bonussen opgenomen. Dit meldt De Telegraf. Bovendien moest sc Heerenveen voor die prijs akkoord gaan met een gespreide betaling voor de komende seizoenen.. Valt mee. En zal daar ook die lage transfersom van Hahn een rol spelen? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Of hun interesse in Woudenberg.. |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
quote: Had van Geel er niet veel beter aan gedaan om St. Juste meteen te betrekken in de deal met Hahn? Heerenveen wist al dat St. Juste wegging en volgens mij hebben we nu wel echt de dikke hoofdprijs betaald namelijk. Hoop dat het geen gevalletje Vejinovic/Tapia/Bilal wordt. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
De kabouter komt terug naar FC Utrecht, volgens John van Zweden. Ik geloof er nog niets van. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Las het ook net ja, voor drie jaar.. |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
quote:Op woensdag 19 juli 2017 - 07:42 schreef MightyAce het volgende:[..] Dat niet. Maar een ventje van 17 speeltijd geven om hem na dit seizoen terug te sturen naar Juventus? We zijn Vitesse niet! En wat nou als hij beter is dan wat we hebben? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Dan nog niet, lekker met eigen spelers doen, en alleen huren als er een goede kans op koop is. |
|
|
|