|
|
DC
|
|
|
Hier lees het zelf maar:
12.00 - Нападач Партизана добио је понуду Фејенорда, па ће овог лета вероватно напустити Партизан, преноси Мондо. Лазовић је недавно изјавио да ће напустити црно-беле уколико стигне понуда која се "не може одбити", а по свему судећи, једна таква је и стигла, о чему је обавештен и тренер Партизана Марко Николић. "Лазовић је једини играч где се ми ништа не питамо. Данко има такву опцију у уговору и може да је користи у прелазном року. Сигуран сам да нас неће напустити дан-два пред утакмицу. Ако буде одлазио, то ће бити за неколико дана. Имам са њим директну комуникацију и имамо договор да нас не доведе у тешку ситуацију. Сигуран сам да он тако нешто неће направити", рекао је Николић, преноси Мондо. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
'Feyenoord krijgt oud-speler en oude bekende van Rutten aangeboden' zondag 29 juni 2014 om 13:40 door Roy van den Berghe Feyenoord heeft de mogelijkheid om Danko Lazovic terug te halen naar de club. De zaakwaarnemer van de spits van Partizan Belgrado heeft zijn cliënt namelijk aangeboden bij de Rotterdammers, meldt Mondo.
De 31-jarige Lazovic keerde een jaar geleden terug bij zijn oude liefde Partizan Belgrado, maar staat inmiddels alweer open voor een vertrek. Hoewel de Serviër geldt als één van de grootste miskopen uit de historie van Feyenoord, ziet de rechtspoot een terugkeer wel zitten. Via Vitesse, PSV en Zenit Sint-Petersburg wist Lazovic zijn belofte na zijn vertrek uit Rotterdam-Zuid alsnog in te lossen.
Het nieuws rond Lazovic kan niet los worden gezien van de aanwezigheid van Fred Rutten bij Feyenoord. De nieuwe trainer van de club werkte bij PSV al eens zeer succesvol samen met de heetgebakerde voetballer en de twee hebben altijd een goede relatie gehad. Desondanks lijkt de kans klein dat Lazovic ook daadwerkelijk terug zal keren naar Feyenoord.
Bron: voetbalprimeur |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 29 juni 2014 - 13:11 schreef DC het volgende:@renatobos Klopt, maar als ie er 25 inschiet is iedereen dat weer vergeten, ook ik. Daar heb je een punt d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 29 juni 2014 - 14:23 schreef DC het volgende:Hier lees het zelf maar: 12.00 - Нападач Партизана добио је понуду Фејенорда, па ће овог лета вероватно напустити Партизан, преноси Мондо. Лазовић је недавно изјавио да ће напустити црно-беле уколико стигне понуда која се "не може одбити", а по свему судећи, једна таква је и стигла, о чему је обавештен и тренер Партизана Марко Николић. "Лазовић је једини играч где се ми ништа не питамо. Данко има такву опцију у уговору и може да је користи у прелазном року. Сигуран сам да нас неће напустити дан-два пред утакмицу. Ако буде одлазио, то ће бити за неколико дана. Имам са њим директну комуникацију и имамо договор да нас не доведе у тешку ситуацију. Сигуран сам да он тако нешто неће направити", рекао је Николић, преноси Мондо. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:29-07-2014 | 'Feyenoord krijgt oud-contractspeler aangeboden' Danko Lazovic, momenteel speler van FK Partizan Belgrado, is aangeboden bij Feyenoord. Onlangs werd aangekondigd dat de aanvaller waarschijnlijk zijn club deze zomer gaat verlaten, als er aanbiedingen komen die hij 'niet kan weigeren'. Lazovic, die in drie seizoenen 41 wedstrijden in het shirt van Feyenoord speelde, maakte dit seizoen in tien wedstrijden zes doelpunten voor de club uit Servië. Fred Rutten werkte in zijn tijd bij PSV al samen met de 31-jarige aanvaller. (Mondo) Bron: fr12.nl
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 juni 2014 door sportverteller -- |
|
|
|
|
DC
|
|
|
Dat staat niet in het eerste bericht dat ik meldde. Daar staat letterlijk dat Feyenoord een aanbod gedaan heeft en niet andersom. En wat kareltje, Henkie en de rest er dan van maken, tsja dat kan ik ook niet helpen. Ik kan dat nl. wel lezen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 29 juni 2014 - 14:23 schreef DC het volgende:Hier lees het zelf maar: 12.00 - Íàïàäà÷ Ïàðòèçàíà äîáèî ¼å ïîíóäó Ôå¼åíîðäà, ïà å îâîã ëåòà âåðîâàòíî íàïóñòèòè Ïàðòèçàí, ïðåíîñè Ìîíäî. Ëàçîâè ¼å íåäàâíî èç¼àâèî äà å íàïóñòèòè öðíî-áåëå óêîëèêî ñòèãíå ïîíóäà êî¼à ñå "íå ìîæå îäáèòè", à ïî ñâåìó ñóäåè, ¼åäíà òàêâà ¼å è ñòèãëà, î ÷åìó ¼å îáàâåøòåí è òðåíåð Ïàðòèçàíà Ìàðêî Íèêîëè. "Ëàçîâè ¼å ¼åäèíè èãðà÷ ãäå ñå ìè íèøòà íå ïèòàìî. Äàíêî èìà òàêâó îïöè¼ó ó óãîâîðó è ìîæå äà ¼å êîðèñòè ó ïðåëàçíîì ðîêó. Ñèãóðàí ñàì äà íàñ íåå íàïóñòèòè äàí-äâà ïðåä óòàêìèöó. Àêî áóäå îäëàçèî, òî å áèòè çà íåêîëèêî äàíà. Èìàì ñà èì äèðåêòíó êîìóíèêàöè¼ó è èìàìî äîãîâîð äà íàñ íå äîâåäå ó òåøêó ñèòóàöè¼ó. Ñèãóðàí ñàì äà îí òàêî íåøòî íåå íàïðàâèòè", ðåêàî ¼å Íèêîëè, ïðåíîñè Ìîíäî. goeie |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Maare... Danko Lazovic... Als ik mag kiezen... Doe maar een ander... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik zie het ook niet zitten, gaat terug naar zijn grote liefde. Belgrado en is het al weer na een jaar zat, waarom..??????? |
|
|
|
|
DC
|
|
|
Hij is terug gegaan om aan spelen toe te komen. Volgens mij is zijn contract bij zenit afgekocht of ontbonden omdat hij niet met de trainer overweg kon en dus niet bij de selectie zat. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Okay, tis zelf ook geen makkelijk menneke denk ik.. |
|
|
|
|
DC
|
|
|
Nee maar met Rutten heeft hij het aardig gedaan bij Pisvee. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: In 80 wedstrijden 24 keer gescoord. Bij Feyenoord in 41 wedstrijden 9 keer. Bij Rostov waar ie nu speeld in 9 wedstrijden slechts 1 keer. Zijn we hier naar op zoek..(?) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Schaken zou trots zijn op zulke cijfers |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ghehe die heeft in 105 wedstrijden 14 goals..d:-)))) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op [url=/topic-27543/p69/#1177990]zondag 29 juni 2014[url] schreef ViezeFurr het volgende:
[..]
Feyenoord is gewoon verkeerd met hem omgesprongen, zoals wel vaker is gebeurd. Speler met passie, dat hebben we nodig. Zeker als Pelle weggaat, kunnen we wel wat temperament gebruiken.
Onzin. Die idioot heeft zich onmogelijk gemaakt bij het Legioen, is absoluut niet welkom. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat was ook mijn gedachte inderdaad.. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
31 jaar, nergens echt geschitterd, geen draagvlak bij supporters. Ik zie niet in waarom Feyenoord open zou staan voor zo'n risico. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Niet doen!!! Liever 2 blinden en een kreupele |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Volgens mij is Rovina redelijk onmogelijk.... |
|
|
|
|
DC
|
|
|
Hoezo komen Hofland, de Cler en onze Indonesische vriend terug????!! |
|
|
|
|
DC
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Moet ik toch zeggen dat Kuyt het gister uitstekend deed. Energie zat, voetbaltechnisch al jaren wat onbeholpen. Die lul zouden we toch goed kunnen gebruiken. Als ie dat een competitie vol zou houden. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ja, hij heeft al die lui die hem al afschreven mooi de mond gesnoerd. HIj was geweldig. Wat een sleurhut. Mooi om te zien. Daar hou ik van. Voetballers die meer kunnen sleuren dan anderen en die dan daar het verschil mee maken. Hij liep half Mexico aan gort. Man van de wedstrijd: Dirkie Kuyt! |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
ik zie het wel zitten hoor laat maar komen die lazovic , niet voor in de spits maar op rechts , hij komt voor niks dus proberen waard hij deed het bij psv gewoon goed vanaf rechts is wel een karakter speler die net als kuit veel energie in een wedstrijd stopt , maar met immers gudetti en lazovic heb je wel aardig wat karakter in je ploeg die de rest van het team meetrekt in die inzet |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 30 juni 2014 - 10:58 schreef Arie.Klooster het volgende:Ja, hij heeft al die lui die hem al afschreven mooi de mond gesnoerd. HIj was geweldig. Wat een sleurhut. Mooi om te zien. Daar hou ik van. Voetballers die meer kunnen sleuren dan anderen en die dan daar het verschil mee maken. Hij liep half Mexico aan gort. Man van de wedstrijd: Dirkie Kuyt! Misschien dat al die lui hem beoordelen als aanvaller, daar kan hij niets meer toevoegen.
Als back doet hij het (onverwacht) goed, maar blijft armoedig hoor. Een gemankeerde aanvaller nu gebruiken als back. Sneu als Janmaat zaterdag gepasseerd word omdat Kuyt daar gaat spelen..
Maargoed, als Nederland blijft winnen vind ik het prima.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 juni 2014 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 30 juni 2014 - 11:42 schreef MMM het volgende:[..] Misschien dat al die lui hem beoordelen als aanvaller, daar kan hij niets meer toevoegen. Als back doet hij het (onverwacht) goed, maar blijft armoedig hoor. Een gemankeerde aanvaller nu gebruiken als back. Sneu als Janmaat zaterdag gepasseerd word omdat Kuyt daar gaat spelen.. Maargoed, als Nederland blijft winnen vind ik het prima. Verhaegh in de tijd dat hij gisteren speelde, iets van 27 passes. Janmaat in de hele wedstrijd tegen Chili: 9!
Dat zegt wel wat over de manier van spelen, maar weinig over de spelers. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op maandag 30 juni 2014 - 11:42 schreef MMM het volgende:[..] Misschien dat al die lui hem beoordelen als aanvaller, daar kan hij niets meer toevoegen. Als back doet hij het (onverwacht) goed, maar blijft armoedig hoor. Een gemankeerde aanvaller nu gebruiken als back. Sneu als Janmaat zaterdag gepasseerd word omdat Kuyt daar gaat spelen.. Maargoed, als Nederland blijft winnen vind ik het prima. Wat een onzin. Sorry hoor, maar als spits heeft hij het toch altijd goed gedaan? Hij werd afgeschreven omdat hij te oud zou zijn. Nou, ik weet niet of je opgelet hebt gisteren, maar als er één iemand fit was, was hij het wel. Hoezo te oud? Natuurlijk zit je op die leeftijd in je nadagen, maar als je nu nog zo fit bent, kun je nog minimaal twee jaar mee en wie weet hoe lang hij het verder kan volhouden.. Drie jaar zou mooi zijn. Van mij mogen ze hem terug halen, maar ik vrees dat hij nog steeds te duur zal zijn...
Overigens ben ik het niet met je eens dat hij als back goed doet, maar dat het wel armoedig blijft. Hij doet het uitstekend. Gelukkig een back met drang naar voren. Dat zie ik bij de anderen niet... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 30 juni 2014 - 12:48 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Wat een onzin. Sorry hoor, maar als spits heeft hij het toch altijd goed gedaan? Hij werd afgeschreven omdat hij te oud zou zijn. Nou, ik weet niet of je opgelet hebt gisteren, maar als er één iemand fit was, was hij het wel. Hoezo te oud? Natuurlijk zit je op die leeftijd in je nadagen, maar als je nu nog zo fit bent, kun je nog minimaal twee jaar mee en wie weet hoe lang hij het verder kan volhouden.. Drie jaar zou mooi zijn. Van mij mogen ze hem terug halen, maar ik vrees dat hij nog steeds te duur zal zijn... Overigens ben ik het niet met je eens dat hij als back goed doet, maar dat het wel armoedig blijft. Hij doet het uitstekend. Gelukkig een back met drang naar voren. Dat zie ik bij de anderen niet... Heeft het goed gedaan als spits bij Feyenoord. Als buitenspeler voegt hij niks toe, komt geen man voorbij en als spits heeft hij van Persie en Huntelaar voor zich. Of bedoel je bij Feyenoord? Daar hoef ik hem ook niet meer te zien, word alleen maar minder en levert niks meer op. Tevens komt dat geslijm van hem m'n strot uit, zakkenvuller.. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Hoezo de boel zwart-wit zien...? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Jij vind Kuyt nog goed genoeg voor Feyenoord. Prima, ik niet. Geef mij dan maar jeugd dan die 'echte' Feyenoorder..
Kuyt is geweest, heeft de kans gehad om terug te keren maar ging voor het geld. Nu gewoon te oud, waarom zou je nog aan hem beginnen? En Dirk komt niet voor een paar ton hier voetballen.. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Koeman wordt vervelend langzamerhand na pelle wilhij ok Quidetti en Kongolo de l.l. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op maandag 30 juni 2014 - 14:35 schreef MMM het volgende:Jij vind Kuyt nog goed genoeg voor Feyenoord. Prima, ik niet. Geef mij dan maar jeugd dan die 'echte' Feyenoorder.. Kuyt is geweest, heeft de kans gehad om terug te keren maar ging voor het geld. Nu gewoon te oud, waarom zou je nog aan hem beginnen? En Dirk komt niet voor een paar ton hier voetballen.. Wanneer heeft hij de kans gehad dan? Volgens mij niet hoor. Tja, voor noppes had hij altijd terug kunnen komen, maar dat doe jij ook niet. Jij gaat ook niet voor noppes terug naar je baas, ook al is hij een geweldige baas. Hij moet dan wel betalen wat je waard bent... Nou, hij is mij heel wat waard. Supergoede instelling, maar misschien moet iemand die op een voetstuk staat nooit teruggaan... Dan kan hij er alleen maar vanaf vallen... behalve als hij kampioen wordt... Nou, daar ga ik dan voor... waarom niet? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 30 juni 2014 - 14:42 schreef legrande het volgende:Koeman wordt vervelend langzamerhand na pelle wilhij ok Quidetti en Kongolo de l.l. Die transfergeruchten. Die zijn nog vervelender. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Er is nog steeds niets rond.... Behalve de bal dan. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dirk Kuijt als middenvelder of verdediger ....................kopen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
NIETS KOPEN.. POTTEN!
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: hahahaha ja van geel komt iedere keer aanzetten met een speler als een andere club hem al heb benaderd.hoe opzichtig.je kan guidetti allang binnenhalen waar wacht je op martin.....pelle en guidetti samen kan makkelijk!en mocht pelle dan blijven prima mocht hij dan gaan so be it maar koop die guidetti nu gewoon voordat het weeer zoals gewoonlijk te laat is zoals altijd bij feyenoord,net zoals spelers bij feyenoord ALTIJD voor te weinig geld worden verkocht!!GVD
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 juni 2014 door TheMenace -- |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: de vrij en indi en kuyt en janmaat zijn allemaal vrienden van j...n maar ben blij voor de vrij dat hij echt een billemaatje heb gevonden in engeland met de naam van gaal.dan kan die lekker zijn broek nogeens voor hem uittrekken volgens mij vindt de vrij dat best geil haha en nu opgehoepeld stuk ongedierte!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 juni 2014 door TheMenace -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
een of meer transfers zijn rond gezien t commentaar van van Geel. normaal ontkent hij een en ander nu niet. na t WK van Oranje zal t duidelijk zijn. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Wanneer al het een en ander rond is, dan gaat Feyenoord zich ookeen dezer dagen roeren op de transfermarkt. Zoveel tijd is er immers niet meer tot vCL. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
'Opnieuw Engelse interesse in Feyenoord-verdediger'
Daryl Janmaat staat op het lijstje van Newcastle United om Mathieu Debuchy op te volgen. Debuchy lijkt te verkassen naar Arsenal, en Janmaat zou daardoor naar Newcastle moeten komen. De international van Nederland is niet de enige mogelijkheid voor de Engelse club, ook Toulouse-verdediger Serge Aurier is een mogelijke kandidaat om de Engelse club te versterken. Eerder werd Janmaat in verband gebracht met een overgang naar Napoli en Manchester United. (The Journal) |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
Hoe je het ook wendt of keert, en zijn het heel veel transfergeruchten, het is duidelijk dat Feyenoord met zijn selectie weer op de kaart staat. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2014 - 08:17 schreef sportverteller het volgende:Hoe je het ook wendt of keert, en zijn het heel veel transfergeruchten, het is duidelijk dat Feyenoord met zijn selectie weer op de kaart staat. Dat is nog maar afwachten, voor hetzelfde geld gebeurt er helemaal niks ... |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Er zal niets gebeuren wanneer je niet wil verkopen.....! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 30 juni 2014 - 15:20 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Wanneer heeft hij de kans gehad dan? Volgens mij niet hoor. Tja, voor noppes had hij altijd terug kunnen komen, maar dat doe jij ook niet. Jij gaat ook niet voor noppes terug naar je baas, ook al is hij een geweldige baas. Hij moet dan wel betalen wat je waard bent... Nou, hij is mij heel wat waard. Supergoede instelling, maar misschien moet iemand die op een voetstuk staat nooit teruggaan... Dan kan hij er alleen maar vanaf vallen... behalve als hij kampioen wordt... Nou, daar ga ik dan voor... waarom niet? De kans gehad om terug te keren bedoel je? Toen hij bij Liverpool zat in zijn laatste seizoen en toen hij vertrok naar Fenerbahçe, maar toen koos Dirk lekker voor de centjes. Zit een verschil tussen mij en Kuyt, ik ben wél een echte Feyenoorder. Als ik, bij wijze van, bij Vitesse 1 miljoen kan verdienen en bij Feyenoord een paar ton minder weet jij vast wel waar ik heen ga. Precies, Feyenoord.
Maar Dirk houd meer van geld dan van Feyenoord. Prima, dat mag van mij maar geef dat dan gewoon eerlijk toe. Je gaat niet naar Fenerbahçe voor de geweldige competitie maar gewoon voor het geld.
En van mij hoeft het nu gewoon niet meer, ik zie hem niets meer toevoegen.. Investeren in de jeugd en niet in spelers van 34. Maar ieder zijn mening.
Waar zou jij Dirk Kuyt willen hebben dan bij Feyenoord, als spits?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 juli 2014 door MMM -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2014 - 09:11 schreef MMM het volgende:[..] De kans gehad om terug te keren bedoel je? Toen hij bij Liverpool zat in zijn laatste seizoen en toen hij vertrok naar Fenerbahçe, maar toen koos Dirk lekker voor de centjes. Zit een verschil tussen mij en Kuyt, ik ben wél een echte Feyenoorder. Als ik, bij wijze van, bij Vitesse 1 miljoen kan verdienen en bij Feyenoord een paar ton minder weet jij vast wel waar ik heen ga. Precies, Feyenoord. Maar Dirk houd meer van geld dan van Feyenoord. Prima, dat mag van mij maar geef dat dan gewoon eerlijk toe. Je gaat niet naar Fenerbahçe voor de geweldige competitie maar gewoon voor het geld. En van mij hoeft het nu gewoon niet meer, ik zie hem niets meer toevoegen.. Investeren in de jeugd en niet in spelers van 34. Maar ieder zijn mening. Waar zou jij Dirk Kuyt willen hebben dan bij Feyenoord, als spits? Zo is dat! Ook bij mij heeft Dirk Kuyt afgedaan sinds ie de kans heeft laten lopen om bij Feyenoord terug te keren ... Geldwolf van de bovenste plank !!! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2014 - 08:56 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dat is nog maar afwachten, voor hetzelfde geld gebeurt er helemaal niks ... Geloof je het zelf? |
|
|
|