|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 - 21:05 schreef PieterBos het volgende:Kramer is prima pinchhitter, als hij zich in die rol kan schikken kan hij heel belangrijk zijn. Nou ik vind dat er al niet veel voetbal in het middenveld zit en met Kramer in de spits kunnen ze beter gaan sjoelen met z'n alle |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Feyenoord beschikt over een betere selectie dan titelconcurrenten Ajax en PSV. Althans, dat is de mening van analist Robert Maaskant. Volgens de oud-trainer van onder andere NAC en FC Groningen heeft de Rotterdamse club een goede slag geslagen op de transfermarkt. “Of ik de selectie van Feyenoord beter vind dan die van Ajax en PSV? Ja”, aldus Maaskant tijdens zijn analyse bij FOX Sports. “Ik vond dat Ajax tegen Nice aardige dingen liet zien, maar bij Feyenoord ziet het er gewoon heel degelijk uit. Ik vind het met name goed hoe ze de zaak met de backs (de vertrokken Rick Karsdorp en Terence Kongolo, red.) opgelost hebben."
Die Maaskant heeft nog nooit gelijk gehad,hoop dat t nu wel een keer zo is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als Been t ook gaat roepen maak ik me echt zorgen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 - 21:10 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nou ik vind dat er al niet veel voetbal in het middenveld zit en met Kramer in de spits kunnen ze beter gaan sjoelen met z'n alle Sjoelen prima, moet tie ook tussen de "palen" Kramer kan in laatste minuten wel voor druk / oorlog zorgen in de 16 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Multifunctioneel voorin, en scoort heel makkelijk. waarom niet? Kan een parel worden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vaak onopvallend. Voor 23 jaar nu net zijn eerste redelijke seizoen gedraaid. Is een Bilal gok. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ben ook niet overtuigd van hem. Zal ook geen goedkope optie zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vind de vergelijking met Bilal niet opgaan. Is rustig in zijn hoofd en scoorde er 17 1 op 2 dus. dat is ongekend veel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 juli 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En van Bilal en Kramer is het nu wel duidelijk dat het niets gaat worden. Ik zeg , nieuw bloed. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bilal na zijn eerste goede seizoen bij Heerenveen was net zo'n gok. Bedoel ik.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 juli 2017 door Stylzz -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En het tegenovergestelde als met Kongolo . Ik bedoel , daar moesten twee spelers voor terugkomen. Voor Mahi kun je en Bilal en Kramer verkopen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lekker dan als ie het niveau niet haalt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Misschien, dat kan , maar van bovengenoemde weten we het zeker. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bilal is al 3 jaar een hoofdpijndossier. Kramer wil je niet zien als Jorgensen langer geblesseerd raakt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dan krijg je spontane migraine |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Een slechte of geblesseerde Mahi kost in deze beredenering back-up op twee posities. Benieuwd naar z'n transferprijs. Dat dan weer wel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 - 21:01 schreef van geil het volgende:Nelom Bilal Kramer Woudenberg exit. Spelertje van Sparta erbij, Mahi, en misschien nog n spits. Ik denk dat je dan hooguit 1 a 2 miljoen bijlegt. Met v Persie erbij, op zeker kampioen ! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gerucht, Ben Arfa --> Fenerbahçe RvP kan dan weg |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zou mooi zijn gelijk rondmaken en niet wachten tot einde transferwindow.. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 juli 2017 - 16:09 schreef JanM het volgende:[..] Dan gaat het er ongeveer zo uitzien: [ afbeelding ] Ik zou er (nog) geruster op zijn als we nog een liefst linksbenige linksback / centrale verdediger en een spits i.p.v. Kramer bij zouden hebben, maar verwacht idd dat we het hiermee zullen moeten doen ... |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 juli 2017 - 16:09 schreef JanM het volgende:[..] Dan gaat het er ongeveer zo uitzien: [ afbeelding ] Ik zou er (nog) geruster op zijn als we nog een liefst linksbenige linksback / centrale verdediger en een spits i.p.v. Kramer bij zouden hebben, maar verwacht idd dat we het hiermee zullen moeten doen ... Prima selectie. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Idd centrale verdediger zou geen overbodige luxe zijn |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Een stuks of 25 goals ook niet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Baart me meer zorgen, ja. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Wat een held :
Berghuis vraagt om Feyenoord-transfer: "Hij was goed. Heel, heel goed"
Watford-manager Marco Silva heeft bevestigd dat Steven Berghuis op weg is naar Feyenoord. De 25-jarige aanvaller heeft zelf om een vertrek gevraagd.
Feyenoord en Watford hebben een principe-akkoord bereikt over Berghuis en hoewel de transfer nog niet officieel is, lijken alle obstakels uit de weg geruimd. Van Silva, sinds deze zomer manager van Watford, had Berghuis hoe dan ook niet hoeven vertrekken.
"Met Steven was het een makkelijke beslissing", vertelt de Watford-manager aan Hertfordshire Mercury. "Hij kwam terug voor de voorbereiding op het nieuwe seizoen en was twee weken lang heel goed. Heel, heel goed. Zijn attitude was goed en ik was heel blij met hem."
Toch staat Berghuis voor een exit bij Watford, dat naar verluidt 6,5 miljoen euro ontvangt van Feyenoord. Silva: "Steven is naar me toegekomen en heeft heel eerlijk gezegd dat hij hier niet wil blijven. Hij wil niet voor Watford spelen, dus de clubleiding heeft een beslissing genomen." |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kiezen voor Feyenoord omdat het Feyenoord is. Sympathiek. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Kijk Dat is iemand die het snapt ondanks het verleidelijke geld. Nieuwe impuls aan zijn carrière geven, en dadelijk voor goed geld naar een mooie club. BAM! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Frisse jongen ook qua interviews |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Even over een centrale middenvelder zien julli nog talenten in NL? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Twee weken lang heel goed ,heel heel goed. Dat klinkt behoorlijk goed |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nou het is volgens mij echt zo. Had een paar fragmenten gezien van oefenduels van Watford en daarin was Berghuis heel goed,heel heel goed. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat is heel heel heel goed nieuws |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Mist wel een stukje voorbereiding dus eerst met Bilal beginnen volgende week.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En een centrale verdediger iemand een naam ? Die betaalbaar is en op de bank kan plaatsnemen ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Van Persie geen rugnummer |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
quote:Op zondag 30 juli 2017 - 13:34 schreef Leon FR1908 het volgende:Nou het is volgens mij echt zo. Had een paar fragmenten gezien van oefenduels van Watford en daarin was Berghuis heel goed,heel heel goed. Hij speelde idd voortreffelijk. Had ook een goeie goal. |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
quote:Op zondag 30 juli 2017 - 13:42 schreef piet de paler het volgende:En een centrale verdediger iemand een naam ? Die betaalbaar is en op de bank kan plaatsnemen ? Vd heijden, Botteghin, Van Beek en St Juste. Is genoeg toch? |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
quote: Naar ben arfa gegaan? |
|
|
|