|
|
PieterBos
|
|
|
quote: Die schijnt al onderweg te zijn naar HSV |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Jammer , is dat al rond? Dacht dat ze nog bezig waren. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gustavo Hamer geniet interesse van NEC, VVV en FC Dordrecht. De Dordrechtsers zijn het concreets. Hamer mag Feyenoord op huurbasis verlaten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik zou als ik Martin was nog even alles uit de kast halen. Desnoods Nelom erbij betrekken. Want laatstgenoemde moet nu toch echt n keer weg. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 augustus 2017 - 22:12 schreef Stylzz het volgende:Gustavo Hamer geniet interesse van NEC, VVV en FC Dordrecht. De Dordrechtsers zijn het concreets. Hamer mag Feyenoord op huurbasis verlaten. Deze vind ik jammer . Heeft in mijn ogen de x factor. Zie liever Tapia vertrekken .(definitief) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
NEC is overigens dol op spelers van ons lijkt het. |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Waarom wordt salamon kalou niet meer genoemd? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Omdat ie een paar maanden terug zijn contract verlengd heeft. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Aangezien Robin van Persie niet naar Feyenoord komt, zal er toch nog een linksbuiten bij moeten komen zodat alle posities dubbel zijn bezet. Salamon Kalou heeft weliswaar zijn contract verlengd en Rajiv van La Parra ook. Laatstgenoemde heb ik overigens niet gevolgd, dus ik kan niet beoordelen hoe hij nu speelt. Dan heb je Ola John en Sam Larsson nog. Aan Sam Larsson hangt een stevig prijskaartje. Verder zal het anders zoeken worden in het buitenland waar een taak ligt voor de scouting. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wordt de teen van Haps, op snelheid. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
De teen van Sekou is ook al jaren zoek. |
|
|
|
|
Duderino
|
|
|
Als NEC zo graag Verdonk en Hamer wil huren prima. 1 miljoen en deze 2 speler huren, krijgen wij Kadioglu. Waarom zijn Woudenberg en Hahn niet in de deal st. Juste betrokken? cheelt allemaal geld, maar goed, zal wel aan mij liggen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Of juist niet. Spelers betrekken kan je onderhandelingspositie ook zwakker maken. Daarnaast denk ik dat spelers zelf hier ook wat over te zeggen hebben. Ze willen misschien wel tekengeld beuren en dat kan minder zijn bij een package deal. |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
quote:Op woensdag 02 augustus 2017 - 09:33 schreef Duderino het volgende:Als NEC zo graag Verdonk en Hamer wil huren prima. 1 miljoen en deze 2 speler huren, krijgen wij Kadioglu. Waarom zijn Woudenberg en Hahn niet in de deal st. Juste betrokken? cheelt allemaal geld, maar goed, zal wel aan mij liggen. Deze constructie is makkelijker dan wanneer je er spelers in betrekt. Ze zeiken en mauwen overal over tot aan de hoogte van de portretrechten en al. Dan blijkt de een weer een grotere restwaarde te hebben en moet dat weer gecompenseerd worden en dat gaat maar door en door..... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Je zou toch denken met zoveel bewegingen van gaande spelers dat er nog iets gaat komen, ik zat net te lezen dat Heerenveen 6 milj moet hebben voor die Zweed. Dan denk ik duw die Zwed in je eigen reet. |
|
|
|
|
Duderino
|
|
|
In geval van verkoop niet maar bij verhuur hoeft dit toch geen probleem te zijn? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Huren van Heerenveen kom op he, het is Heerenveen |
|
|
|
|
Duderino
|
|
|
Sorry meneer Piet, doelde op t bericht van Mansveld. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Heerenveen wilde niet huren. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nelom is momenteel op Schiphol en pakt zo het vliegtuig. Transfer ? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Feyenoord moet nog één grote topper voor naast Jorgensen halen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Vermeer
Haps v d Heijden Botteghin Diks
El Ahmadi Vilhena
?
Berghuis Jorgensen Tootnstra
De rest moet maar vechten om een plaats
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 augustus 2017 door de bluffer -- |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
quote: Je wil niet weten welke ellende er bij komt bij ruilen van spelers. Hoe waardeer je bijvoorbeeld restwaarde vs. Portretrechten. Geloof me, vroeger aan makkie, tegenwoordig een verschrikking. Kijk bijvoorbeeld maar bij Rooney en Lukaku, als het makkelijker was geweest hadden ze wel 40 en rooney betaald, maar dat was zo lastig dat ze het niet eens geprobeerd hebben. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 02 augustus 2017 - 11:21 schreef de bluffer het volgende:Vermeer Haps v d Heijden Botteghin Diks El Ahmadi Vilhena ? Berghuis Jorgensen Tootnstra De rest moet maar vechten om een plaats Verdedigers andersom neem ik aan? En Toornstra linksbuiten? Alsjeblieft niet, zeker niet nu Boëtius zo'n goeie indruk heeft achtergelaten tijdens de voorbereiding!
Dan hooguit Toornstra op #10 en een extra èchte linksbuiten halen! Maar het liefst natuurlijk gewoon RvP op #10 of desnoods linksbuiten! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Een 10 en een multifunctionele aanvaller. |
|
|
|
|
Duderino
|
|
|
quote:Op woensdag 02 augustus 2017 - 11:31 schreef johan mansveld het volgende:[..] Je wil niet weten welke ellende er bij komt bij ruilen van spelers. Hoe waardeer je bijvoorbeeld restwaarde vs. Portretrechten. Geloof me, vroeger aan makkie, tegenwoordig een verschrikking. Kijk bijvoorbeeld maar bij Rooney en Lukaku, als het makkelijker was geweest hadden ze wel 40 en rooney betaald, maar dat was zo lastig dat ze het niet eens geprobeerd hebben. Ok.
Maar, als wij nu 1 miljoen neerleggen voor Kadioglu en we stallen Hamer en Verdonk een jaar al dan niet gratis bij NEC op huurbasis. Dat moet toch wel mogelijk zijn? Die gasten blijven bij ons onder contract staan. Of is dat te simpel gedacht?
Zou die Kadioglu namelijk graag zien komen, lekker creatieve speler met doorgroei mogelijkheden. 4 goals en 3 assists op je 17e, in 1200 minuten in een uitermate slecht elftal. Das toch netjes te noemen. Leuke speler om naar te kijken ook. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 02 augustus 2017 - 12:49 schreef Duderino het volgende:[..] Ok. Maar, als wij nu 1 miljoen neerleggen voor Kadioglu en we stallen Hamer en Verdonk een jaar al dan niet gratis bij NEC op huurbasis. Dat moet toch wel mogelijk zijn? Die gasten blijven bij ons onder contract staan. Of is dat te simpel gedacht? Zou die Kadioglu namelijk graag zien komen, lekker creatieve speler met doorgroei mogelijkheden. 4 goals en 3 assists op je 17e, in 1200 minuten in een uitermate slecht elftal. Das toch netjes te noemen. Leuke speler om naar te kijken ook. Ik zie Kadioglu ook graag onder contract zien bij Feyenoord . Een zeer creatieve speler alleen moet er meer rendement uit zijn acties komen ,dus lijkt het mij verstandig om hem dan voorlopig nog een 1 jaar te laten freewheelen in Nijmegen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 02 augustus 2017 - 12:49 schreef Duderino het volgende:[..] Ok. Maar, als wij nu 1 miljoen neerleggen voor Kadioglu en we stallen Hamer en Verdonk een jaar al dan niet gratis bij NEC op huurbasis. Dat moet toch wel mogelijk zijn? Die gasten blijven bij ons onder contract staan. Of is dat te simpel gedacht? Zou die Kadioglu namelijk graag zien komen, lekker creatieve speler met doorgroei mogelijkheden. 4 goals en 3 assists op je 17e, in 1200 minuten in een uitermate slecht elftal. Das toch netjes te noemen. Leuke speler om naar te kijken ook. Zou bij ons niet/nauwelijks aan spelen toekomen en grote kans dat daarmee zijn ontwikkeling stagneert. Maar wat mij betreft koopt Feyenoord hem en laat 'm dan nog 1 of 2 jaar bij NEC (of elders) spelen! |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op woensdag 02 augustus 2017 - 12:52 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik zie Kadioglu ook graag onder contract zien bij Feyenoord . Een zeer creatieve speler alleen moet er meer rendement uit zijn acties komen ,dus lijkt het mij verstandig om hem dan voorlopig nog een 1 jaar te laten freewheelen in Nijmegen. Ik denk dat in Jay-Roy Grot meer toekomstmuziek zit. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Is moeilijk te voorspellen maar als ze morgen beiden naar Feyenoord komen vind ik het meer dan prima. Zou dat overigens ook hele verstandige aankopen vinden met t oog op de toekomst. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Maar wie moet er dan uit... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Daar wil van Geil vooral in.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ik betwijfel of ze oud genoeg is ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Jong / oud, als ze maar geil zijn. En lekker ruiken. |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Misschien Lamprou huren voor paar maanden. :( |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: In die pisgoot passen er ook 3 in. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Hahn ophalen voor 3 miljoen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We hebben keepers zat. Bijlow tweede keeper, derde haal je maar uit de jeugd. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Uitgaande transfers Karsdorp, Kongolo, Elia, Kuyt, Verdonk, Woudenberg, Gustafson, Vejinovic, Hahn, Robertha, Hansson en Dammers.
Aardige opruiming? |
|
|
|