|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 02 augustus 2017 - 17:45 schreef Stylzz het volgende:Uitgaande transfers Karsdorp, Kongolo, Elia, Kuyt, Verdonk, Woudenberg, Gustafson, Vejinovic, Hahn, Robertha, Hansson en Dammers. Aardige opruiming? Absoluut , maar te veel verhuurd vind ik, en de echte pijnpunten lopen er nog. Nelom/Kramer. Maar er is nog tijd. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gaat lekker ja. Er kan nog meer bij |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op woensdag 02 augustus 2017 - 17:50 schreef van geil het volgende:[..] Absoluut , maar te veel verhuurd vind ik, en de echte pijnpunten lopen er nog. Nelom/Kramer. Maar er is nog tijd. Die 2 ja. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 02 augustus 2017 - 17:45 schreef Stylzz het volgende:Uitgaande transfers Karsdorp, Kongolo, Elia, Kuyt, Verdonk, Woudenberg, Gustafson, Vejinovic, Hahn, Robertha, Hansson en Dammers. Aardige opruiming? Nu vraag je erom: doe ook nog maar Schuurman, Kramer, Bilal en Nelom! |
|
|
|
|
cakendale
|
|
|
Nelom gaat echt niet weg omdat hij volgend jaar transfervrij is en er nu onvoldoend interessante interesse is. Malacia is back-up volgend seizoen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Schuurman verhuren, Bilal houden, voor de laatste 15 minuten wanneer iedereen moe is, Kramer en Nelom neem ik volgende week mee naar de rommelhal bij de Zwarte Markt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 02 augustus 2017 - 17:45 schreef Stylzz het volgende:Uitgaande transfers Karsdorp, Kongolo, Elia, Kuyt, Verdonk, Woudenberg, Gustafson, Vejinovic, Hahn, Robertha, Hansson en Dammers. Aardige opruiming? Zo dan..of wa..(?) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 02 augustus 2017 - 18:27 schreef Stylzz het volgende:[..] Schuurman verhuren, Bilal houden, voor de laatste 15 minuten wanneer iedereen moe is, Kramer en Nelom neem ik volgende week mee naar de rommelhal bij de Zwarte Markt. Vergeet Nelom zijn verblijfsvergunning en inburgeringscertificaat niet anders kun je wel eens gezeik hebben.. |
|
|
|
|
edjoe
|
|
|
Tim Krul mag weg bij Newcastle. Goed genoeg als tijdelijke vervanger van Vermeer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat is waar, maar niet nodig. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Voor 2 maanden? Wat een gelul. Die 2 maandjes komen we ook wel door zonder Krul! |
|
|
|
|
edjoe
|
|
|
quote: Mocht Vermeer eind oktober weer helemaal fit zijn, moet je toch 3 ronden Champions League, 1 ronde KNVB beker en 8 competitiewedstrijden met twee (goede) jeugdkeepers op de bank overleven, indien Jones ook nog eens geblesseerd raakt. Niet ondenkbaar op zijn leeftijd. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
JanM is geïnfecteerd met het rijm virus, straks slaat het nog over op zijn iris. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
En dat virus is verspreid door v Geil, blehh. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 02 augustus 2017 - 19:27 schreef edjoe het volgende:[..] Mocht Vermeer eind oktober weer helemaal fit zijn, moet je toch 3 ronden Champions League, 1 ronde KNVB beker en 8 competitiewedstrijden met twee (goede) jeugdkeepers op de bank overleven, indien Jones ook nog eens geblesseerd raakt. Niet ondenkbaar op zijn leeftijd. hou op schei uit. Keepers raken echt bijna nooit geblesseerd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 31 juli 2017 - 23:12 schreef moa het volgende:[..] Voor de CL is de startpremie voor de groepsfase 12.7 miljoen euro, voor elke winst in de poule krijg je 1.500.000 voor elk gelijkspel 500.000 euro. Als je dus 2 wint, 2 gelijk speelt en 2 verliest is dat 4 miljoen euro. Het behalen van de volgende ronde levert 6 miljoen euro op. De marketing pool waar iedereen het over heeft is 8,5 miljoen euro die onder Nederlandse ploegen verdeelt wordt voor deze jaargang. Als Ajax zich kwalificeert krijgen ze 35% van die pot en wij 65% als ze zich niet kwalificeren krijgen wij alles. (35% = € 2.950.000 65% = € 5.525.000 ) Kortom: € 12.700.000 startgeld € 5.525.000 TV geld (+ € 2.950.000 extra als Ajax zich niet kwalificeert) € x.xxx.xxx drie keer een uitverkochte Kuip En bonussen: € 1.500.000 per gewonnen duel € 500.000 per gelijk spel € 6.000.000 voor bereiken volgende ronde ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Van Persie zal nu wel gehaald worden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En daarnaast hoop ik op Mahi. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Nice! Kassa Feyenoord rinkelt na nederlaag Ajax in voorronde CL
Ajax is er niet in geslaagd om de laatste voorronde van de Champions League te bereiken. De Amsterdammers speelden over twee wedstrijden 3-3 gelijk tegen OGC Nice, maar door het uitdoelpunt van de Franse ploeg maakt de Nederlandse club geen kans meer op het ticket voor de groepsfase van de Champions League. De uitschakeling van Ajax betekent goed nieuws voor Feyenoord. De Rotterdamse club, die afgelopen seizoen kampioen werd en daardoor zeker is van de groepsfase van het miljardenbal, hoeft de Champions League-gelden niet te delen met de aartsrivaal uit Amsterdam. Feyenoord kan door de uitschakeling van Ajax in totaal 5,75 miljoen euro aan tv-gelden bijschrijven. Wanneer de Amsterdammers zich wél geplaatst hadden moesten beide clubs dit bedrag verdelen. Landskampioen Feyenoord zou dan 65 procent van dit bedrag krijgen, wat zou neerkomen op 3,74 miljoen euro. Ajax zou in dat geval 2,01 miljoen euro kunnen bijschrijven. Door de nederlaag van Ajax ontvangt Feyenoord echter het volle bedrag. Daarbovenop komen nog een aantal miljoenen voor deelname aan het toernooi. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dolberg hoor ik , kan naar Monaco voor 45 miljoen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Behalve Vermeer dan he |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Ja die 3 miljoen is ook binnen, 12,7+8,5 = Nu al 21,2 miljoen verdient aan de CL en dan moet het feest nog beginnen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 02 augustus 2017 - 22:58 schreef moa het volgende:[..] Ja die 3 miljoen is ook binnen, 12,7+8,5 = Nu al 21,2 miljoen verdient aan de CL en dan moet het feest nog beginnen. Moet het wel een feestje worden :) Van Persie zal nu wel gehaald worden denk ik voor drie a 4 miljoen. Buiten dat, ik zou nu wel echt doorhalen, maar dat riep ik al 5 keer :) |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 02 augustus 2017 - 23:02 schreef van geil het volgende:[..] Moet het wel een feestje worden :) Van Persie zal nu wel gehaald worden denk ik voor drie a 4 miljoen. Buiten dat, ik zou nu wel echt doorhalen, maar dat riep ik al 5 keer :) Financieel wordt het iig. een feestje, paar mooie CL avonden, 3 uitverkochte Kuipen en ook nog een half miljoen voor elk wedstrijdpunt dat we halen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 02 augustus 2017 - 23:07 schreef moa het volgende:[..] Financieel wordt het iig. een feestje, paar mooie CL avonden, 3 uitverkochte Kuipen en ook nog een half miljoen voor elk wedstrijdpunt dat we halen. Als je wil doorhalen ga je niet van Persie kopen voor 4 miljoen toch? |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Kan het niet zo zijn dat mocht RvP inderdaad, zoals maandag in de media werd aangegeven, niet komen Sam Larsson komt naar Feyenoord omdat ik niets lees over de transfersom van Lucas Woudenberg. Ik zie bij de overige transfers wel bedragen en bij Woudenberg: N.N.B. Het zou namelijk zo kunnen zijn dat Feyenoord eerst afgewacht heeft of Ajax zich wel of niet zou plaatsen en met het resultaat van nu komen er extra gelden binnen om Larsson alsnog binnen te halen en Woudenberg wellicht in deze deal te betrekken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Op welke posities kan Larsson allemaal spelen? Linksbuiten, maar eventueel ook in de spits of op 10? |
|
|
|
|
ras
|
|
|
quote:Op woensdag 02 augustus 2017 - 23:26 schreef windoweyes het volgende:Op welke posities kan Larsson allemaal spelen? Linksbuiten, maar eventueel ook in de spits of op 10? Dit wordt vermeld bij transferwaarde Larsson:
Favoriete positie Linksbuiten Nevenpositie: Rechtsbuiten Aanvallend middenveld |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote:Op woensdag 02 augustus 2017 - 23:31 schreef ras het volgende:[..] Dit wordt vermeld bij transferwaarde Larsson: Favoriete positie Linksbuiten Nevenpositie: Rechtsbuiten Aanvallend middenveld Ok, ik dacht wel eens gelezen te hebben dat hij ook in de spits zou kunnen. Dan is het gelijk al weer iets minder interessant. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Dat van Persie komt vind ik prima, alleen wel voor €0.- Het is jammer dat elke keer dezelfde namen worden genoemd, hoop eerder op een verrassing van van Geel, net als Jorgensen... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hier de verassingen: van Persie is nog de bonus Voor de rest komt er niets ook als RvP niet komt |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 02 augustus 2017 - 23:31 schreef ras het volgende:[..] Dit wordt vermeld bij transferwaarde Larsson: Favoriete positie Linksbuiten Nevenpositie: Rechtsbuiten Aanvallend middenveld Is zijn neef ook voetballer joh? |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
quote: Toch mis ik een 2e "10". |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Reken er maar op. Feyenoord is 'klaar'. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: in principe wel , weet niet wat feyenoord doet bij een mega bod op jorgenson of toornstra |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Knoester speelt volgens mij gewoon bij Jong Feyenoord en is geen lid van de selectie ... Je hebt gelijk hij staat er niet meer bij op de site van Feyenoord ook, zal hem even updaten. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
HET SEIZOEN 2016-2017 IS VOORBIJ. WE SPELEN KOMEND SEIZOEN IN DE CHAMPIONS LEAGUE EN GAAN VOOR TITEL PROLONGATIE. WAT ZIJN DE ZWAKKE PUNTEN IN HET ELFTAL EN WIE ZIEN WE GRAAG KOMEN EN GAAN OM HET KOMEND SEIZOEN TOT EEN SUCCES TE MAKEN?
En weer up to date:
Laatste Update: 28-07-2017
LAATSTE UPDATES: 16-6 ==> Warner Hahn naar SC Heerenveen 16-6 ==> Elia naar Istanbul B. 23-6 ==> BOËTIUS TOEGEVOEGD AAN SELECTIE! 30-6 ==> AMRABAT TOEGEVOEGD AAN SELECTIE! 02-7 ==> DIKS TOEGEVOEGD AAN SELECTIE! 03-7 ==> KONGOLO en KARSDORP VERWIJDERD 05-7 ==> Robertha verwijderd. 10-7 ==> Dammers verwijderd. 10-7 ==> Debutanten toegevoegd aan selectie. 10-7 ==> Toornstra verlengt contract tot 2021! 16-7 ==> Gustafson verhuurd aan Roda JC 18-7 ==> HAPS EN ST JUSTE TOEGEVOEGD AAN SELECTIE! 19-7 ==> Marko Vejinovic verhuurd aan AZ. 31-07 ==> BERGHUIS TOEGEVOEGD AAN SELECTIE! 03-8 ==> Knoester verwijderd. 03-8 ==> Verdonk naar verhuurde spelers. 04-8 ==> Woudenberg verwijderd.
=========================================================== HUIDIGE SELECTIE ( NAAM (CONTRACT) TRANSFERWAARDE ) =========================================================== DOELMANNEN
Kenneth Vermeer _________ ( Contract tot 2020 ) € 5.000.000 Brad Jones ______________ ( Contract tot 2019 ) € 2.000.000 Justin Bijlow ___________ ( Contract tot 2021 ) € 400.000 Ramon ten Hove __________ ( Contract tot 2019 ) € 0 (NIEUW EIGEN JEUGD)
VERDEDIGING
Eric Botteghin __________ ( Contract tot 2019 ) € 7.500.000 Jan Arie van der Heijden_ ( Contract tot 2020 ) € 5.000.000 Ridgeciano Haps _________ ( Contract tot 2022 ) € 5.000.000 € 6.000.000 / AZ Alkmaar Sven van Beek ___________ ( Contract tot 2019 ) € 4.500.000 Jeremiah St Juste _______ ( Contract tot 2021 ) € 3.500.000 € 4.500.000 / SC Heerenveen Bart Nieuwkoop __________ ( Contract tot 2020 ) € 1.500.000 Kevin Diks ______________ ( Contract tot 2018 ) € 1.500.000 ( GEHUURD FIORENTINA ) Miquel Nelom ____________ ( Contract tot 2018 ) € 1.000.000 Tyrell Malacia __________ ( Contract tot 2019 ) € 0 (NIEUW EIGEN JEUGD)
MIDDENVELD
Tony Trindade de Vilhena _( Contract tot 2020 ) € 9.000.000 Jens Toornstra __________ ( Contract tot 2021 ) € 7.500.000 Karim El Ahmadi__________ ( Contract tot 2019 ) € 4.000.000 Renato Tapia ____________ ( Contract tot 2020 ) € 3.000.000 Sofyan Amrabat __________ ( Contract tot 2021 ) € 3.000.000 € 4.000.000 / FC Utrecht Jari Schuurman __________ ( Contract tot 2020 ) € 700.000 (TERUG VAN VERHUUR) Gustavo Hamer ___________ ( Contract tot 2019 ) € 350.000 Emil Hansson ____________ ( Contract tot 2020 ) € 500.000 Jordy Wehrmann __________ ( Contract tot 2019 ) € 0 (NIEUW EIGEN JEUGD)
AANVAL
Nicolai Jörgensen _______ ( Contract tot 2021 ) € 13.000.000 Steven Berghuis _________ ( Contract tot 2021 ) € 5.500.000 (FC Watford; € 6.500.000) Bilal Basacikoglu _______ ( Contract tot 2020 ) € 2.500.000 Jean-Paul Boëtius _______ ( Contract tot 2020 ) € 2.200.000 € 1.500.000 / FC Basel Michiel Kramer __________ ( Contract tot 2018 ) € 2.000.000 Mo el Hankouri __________ ( Contract tot 2018 ) € 400.000 Dylan Vente _____________ ( Contract tot 2019 ) € 100.000 Cheick Toure ____________ ( Contract tot 2020) € 0 (NIEUW EIGEN JEUGD)
=========================================================== TRANSFERWAARDE SELECTIE (EINDE TRANSFERPERIODE 31-08) =========================================================== TOTALE WAARDE SELECTIE ZOMER 2015: € 59.000.000 TOTALE WAARDE SELECTIE ZOMER 2016: € 70.400.000 TOTALE WAARDE SELECTIE ZOMER 2017: € 95.700.000
=========================================================== VERHUURD: ===========================================================
Simon Gustafson _________ ( Contract tot 2019 ) € 1.500.000 (RODA JC) Marko Vejinovic _________ ( Contract tot 2019 ) € 2.250.000 (AZ Alkmaar) Calvin Verdonk __________ ( Contract tot 2020 ) € 650.000 (NEC Nijmegen)
=========================================================== MOGELIJKE VERTREKKERS (Geruchten) ===========================================================
MOGEN VERTREKKEN: Miquel Nelom ____________ ( Contract tot 2018 ) € 1.000.000
=========================================================== MOGELIJKE NIEUWELINGEN ===========================================================
Robin van Persie ( Contract tot 2018 ) (Fenerbahce) € 7.000.000
=========================================================== VERTROKKEN SPELERS (+ € 31.700.000) ===========================================================
Rick Karsdorp____________ ( AS ROMA) € 14.000.000 Terence Kongolo _________ ( AS MONACO) € 15.000.000 Warner Hahn _____________ ( SC Heerenveen ) € 500.000 Eljero Elia _____________ ( Istanbul Basaksehir ) € 1.100.000 Dirk Kuyt _______________ ( - ) Par Hansson _____________ ( ??? ) TRANSFERVRIJ Nigel Robertha __________ ( SC Cambuur ) TRANSFERVRIJ Wessel Dammers __________ ( Fortuna Sittard ) € 300.000 Lucas Woudenberg ________ ( Heerenveen ) € 800.000
=========================================================== NIEUWE SPELERS (- € 22.800.000) ===========================================================
Jean-Paul Boetius _______ ( Contract tot 2020 ) € 2.200.000 (FC Basel; € 1.500.000) Sofyan Amrabat __________ ( Contract tot 2021 ) € 3.000.000 (FC Utrecht; € 4.000.000) Kevin Diks __________ ( Contract tot 2018 ) € 1.500.000 HUUR / Fiorentina Ridgeciano Haps _________ ( Contract tot 2022 ) € 5.000.000 (AZ Alkmaar; 6.000.000) Jeremiah St Juste _______ ( Contract tot 2021 ) € 3.500.000 (SC Heerenveen; € 4.000.000) Steven Berghuis _________ ( Contract tot 2021 ) € 5.500.000 (FC Watford; € 6.500.000)
Calvin Verdonk __________ ( Contract tot 2020 ) € 650.000 (TERUG VAN VERHUUR PEC ZWOLLE) Jari Schuurman __________ ( Contract tot 2020 ) € 700.000 (TERUG VAN VERHUUR WILLEM 2)|
Ramon ten Hove __________ ( Contract tot 2019 ) € 0 (NIEUW EIGEN JEUGD) Tyrell Malacia __________ ( Contract tot 2019 ) € 0 (NIEUW EIGEN JEUGD) Jordy Wehrmann __________ ( Contract tot 2019 ) € 0 (NIEUW EIGEN JEUGD) Cheick Toure ____________ ( Contract tot 2020) € 0 (NIEUW EIGEN JEUGD)
===========================================================
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 augustus 2017 door moa -- |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Toornstra zullen ze wel accepteren en een vervanger halen, Jörgensen gaan ze elk bod op afwijzen verwacht ik. Toornstra is nu 28, heeft in principe nog zijn beste jaren te gaan, maar zijn transferwaarde gaat over 2 seizoenen wel zakken. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Mahi zou ik nog steeds toejuichen indien betaalbaar, liever dan RVP. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Robin van Holland
|
|
|
Beste Moa, graag ook aanpassen dat Lucas Woudenberg verkocht is, dus uit de verdediging halen en dus ook weghalen uit mogelijke vertrekken en plaatsen bij vertrokken spelers. Ook Calvin Verdonk bij nieuwe spelers weghalen, die is verhuurd aan NEC.
Juist omdat het zo'n overzichtelijke update elke keer weer is, ben ik kritisch! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
De rol van RvP wordt zwaar onderschat hier |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik weet niet wat Wout Weghorst (warrior) moet kosten, maar ik zou hem, of indien hij te duur is, een andere betaalbare verbetering t.o.v. Kramer halen, 5 mln voor evt. versterkingen in de toekomst reserveren en de rest maar het nieuw te bouwen stadion doen... Scheelt weer een paar kilo van die molensteen die we dan om onze nek krijgen... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Maar stiekem hoop ik toch op RvP! |
|
|
|